Wat is ie mooi he! Deze week eindelijk ook Days of Being Wild en As Tears Go By maar eens in m'n speler knallen, dan kunnen we weer vrolijk opnieuw beginnen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:32 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
In the Mood For Love (Kar-Wai Wong, 2000):! Eigenlijk is alles aan deze film geweldig, maar de muziek, Wong's haast Amélie-esque visuele aandacht voor kleine details en Doyle's schitterende cinematografie maken dit een absoluut meesterwerk. Zijn er dan helemaal geen minpunten? Nou, ja, het laatste kwartier is een beetje te fragmentarisch, maar tegen die tijd was ik al zo ontzettend verliefd op deze film dat het me geen bal meer kon schelen, zolang ik nog maar iets langer bij deze personages kon blijven. 9+.
Mike,quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:02 schreef Mike het volgende:
Ik ben een inhaalslag aan het maken met oudere films en ben nu voornamelijk naar films uit 1939-1941 aan het kijken:
Destry Rides Again
Foreign Correspondent
The Grapes of Wrath
The Great Dictator
Gunga Din
The Hound of the Baskervilles
The Hunchback of Notre Dame
Jamaica Inn
The Lady Eve
The Letter
Ninotchka
Only Angels have Wings
The Private Lives of Elizabeth and Essex
La Règle du Jeu
The Roaring Twenties
The Sea Hawk
Sergeant York
They Died with their Boots on
Ik wist van tevoren niet precies wat ik moest verwachten, maar het valt me niet tegen. Er zitten hele aardige komedies bij (Ninotchka, The Lady Eve) en goeie actiefilms (They Died with their Boots on, The Sea Hawk). Van de films hierboven was ik eigenlijk alleen niet te spreken over Only Angels have Wings, dat was me allemaal wat te saai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Is het een prima film.
Omdat er toch nog ruimte voor verbetering was krijgt de film van mij op imdb een 7, hier een 7,5.
Zeker een aanrader en weer eens wat anders dan alle hevig op sfx leunde films die nu uitkomen.
Aan de box office en de imdb cijfers te zien sta ik hier redelijk alleen in
Hey die kende ik nog niet. Thanks. Een mooie gelegenheid om D.O.A. te downloaden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Mike,
misschien is dit nog wat .. Feature Films vrij te downloaden ...
http://www.imdb.com/chart/filmnoirquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:46 schreef Timo20 het volgende:
Welke films zijn nog meer met deze te vergelijken? dan moet ik die zeker ook eens gaan zien
Dat ziet er inderdaad wel grappig uit, maar dat zijn over het algemeen niet de bekendste films (Charade is een uitzondering vanwege een copyrightfout).quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Mike,
misschien is dit nog wat .. Feature Films vrij te downloaden ...
Waar heb je deze gezienquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:23 schreef HassieBassie het volgende:
#129 Frank Miller's Sin City
Wat een ongelooflijk mooi gemaakte comicverfilming! Ik heb echt zitten genieten, en dat terwijl ik de hele comicserie niet ken verder. Deed me denken aan Max Payne, door de stijl van filmen en de voice-overs. Heerlijke cast, aardig verhaal, en lekker veel smerig geweld. I love it!
Via Casema, supersnel films downloaden. Aangezien ze daarmee adverteren en je er nergens voor kan betalen, zie ik het probleem er niet van.quote:
De trailer zag er inderdaad al heel tof uit. Ben blij om te horen dat de film inderdaad de moeite waard lijkt te zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:10 schreef Gorro het volgende:
Unleashed (Louis Leterrier, 2005)
Verrassend leuke film. Het opvallendste is nog wel dat Jet Li zich op acteerwerk prima staande weet te houden tegenover mannen als Morgan Freeman en Bob Hoskins. Hij hoeft niet veel te zeggen, maar met zijn blikken weet hij de sympathie van de kijker voor zich te winnnen. De goede harde actiescenes worden met een heel degelijk verhaal aan elkaar geschakeld waarin genoeg ruimte is voor ontwikkeling van de personages. De muziek van Massive Attack is ook erg genietbaar. ***½
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |