tis Nataliequote:
je moet t niet overdrijven hequote:
MW vond ik idd goed, maar NW liep er vooral mooi verloren en niet op haar plaats bijquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
I Heart Huckabees (2004)
Nieuwste film van David O. Russell over een echtpaar dat mensen helpt met existentiale problemen. Na Three Kings en met zo'n cast verwachte ik wel wat. Maar wat een telleurstelling was deze film voor mij. Russel probeert wanhopig al zijn maatschappelijke, politieke, psychologische, en vooral filosofische opvattingen in de film te stoppen. Waardoor het geheel overkomt als een pompeuse, pretentieuse film. door al dat constante gezeik van de karakter missen de karakters ook nog eens een ziel om echt met ze mee te leven. Nou waren er gelukkig nog wel een paar lichtpuntjes in deze duisternis. Hoffman is zoals altijd geniaal. Noami Watts is ook goed op dreef en ziet er zeer goed uit in deze film. Maar degene die echt de show steelt is Mark Wahlberg. En al slaat Russel qua inhoud de plank volledig mis, regisseren kan de man wel.
cijfer: 5
Niet het goede topic maar okequote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Weet iemand misschien hoe ik aan een telefoonnummer kom van een bioscoop? En daar bedoel ik dus niet de belbios mee. Ik heb namelijk het nummer van Pathe Buitenhof nodig
Elisha Cuthbertquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:08 schreef rena het volgende:
The girl next door
Wat kan ik zeggen? Een echte film voor kerels met tieten, sexy vrouwen en geen verhaal. Niet veel aan dus
![]()
Ik wilde hem erg graag af zien, maar mijn ogen bleven niet open bij de laatste uitzending op rtl5..quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
Das Experiment
Heel interessante film over de reacties die een gevangenisexperiment kunnen uitroepen. Ik had door de hele film het gevoel dat dit ook echt zou kunnen gebeuren. Hele leuke rol van Moritz Bleibtreu en gewoon geweldig mooi uitgebeeld.
Cijfer: 8.5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toppertje
Titanic, Just Married, Van Wilder en Super Mario Brothers dus.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:53 schreef Hare het volgende:
Ik heb van de week het geweldige aantal van 4 films gezien.
1tje ging over een boot en en een heel stoere man en een heel gelovige vrouw die toch wel erg verliefd op elkaar werden.
1tje ging over een man en een vrouw die stiekum nog wel een beetje verliefd op elkaar waren en waarin iedereen in de film volgens mij ADHD had.
1tje ging over een man die wel 50 hardgekookte eieren in een uur kon eten. En die heel mooi kon glimlachen.
En de laatste ging over een loodgieter die terrorist was geworden en een man die zich door een papiermassa heen moest werken om de vrouw van z'n dromen te vinden.
Allemaal geweldig leuke films, al krijgt alleen de eerste van mij een 10. En de derde een klein beetje.
1. Iets kleiner denken. 2. het koppel in de film die ik heb gezien zijn veel knapper en mooier enzo. 3. Van Wilder kan echt geen 50 eieren op. Dat kan die gast uit mijn films zelfs bijna niet. 4. Er zit idd een B in de filmquote:Op zondag 15 mei 2005 19:01 schreef Sai het volgende:
[..]
Titanic, Just Married, Van Wilder en Super Mario Brothers dus.
Tsss, loze dag. Ik heb volgens mij van m'n leven nog niet zoveel huiswerk gedaan als vandaagquote:Op zondag 15 mei 2005 19:16 schreef fractalis het volgende:
zelfs op zo'n loze dag als 1ste Pinsterdag.. ****1/2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |