1. Iets kleiner denken. 2. het koppel in de film die ik heb gezien zijn veel knapper en mooier enzo. 3. Van Wilder kan echt geen 50 eieren op. Dat kan die gast uit mijn films zelfs bijna niet. 4. Er zit idd een B in de filmquote:Op zondag 15 mei 2005 19:01 schreef Sai het volgende:
[..]
Titanic, Just Married, Van Wilder en Super Mario Brothers dus.

Tsss, loze dag. Ik heb volgens mij van m'n leven nog niet zoveel huiswerk gedaan als vandaagquote:Op zondag 15 mei 2005 19:16 schreef fractalis het volgende:
zelfs op zo'n loze dag als 1ste Pinsterdag.. ****1/2

Jij hebt overduidelijk je zaterdagavond niet optimaal benut deze week...quote:Op zondag 15 mei 2005 19:20 schreef Hare het volgende:
[..]
Tsss, loze dag. Ik heb volgens mij van m'n leven nog niet zoveel huiswerk gedaan als vandaag

Nee, idd niet nee. Ben verstandige student he, als ik weet dat ik vandaag veel huiswerk moet doen ga ik er natuurlijk geen feestje van maken de avond ervoorquote:Op zondag 15 mei 2005 19:58 schreef fractalis het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk je zaterdagavond niet optimaal benut deze week...![]()

Je weet van wie dat verhaal afkomstig is?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:10 schreef Timo20 het volgende:
Goed en slim verhaal.

Mijn Japanse vriend Akiraquote:Op maandag 16 mei 2005 09:25 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Je weet van wie dat verhaal afkomstig is?

Wel in bestellingquote:Op maandag 16 mei 2005 09:58 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Goh, jij hebt het origineel niet eens in je collectie staan...

tis een remake van Kurosawa`s Yojimboquote:Op maandag 16 mei 2005 09:25 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Je weet van wie dat verhaal afkomstig is?
jij wel?? trouwens: what`s up met de afzeik mode?? niets beter te doen ?quote:Op maandag 16 mei 2005 09:58 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Goh, jij hebt het origineel niet eens in je collectie staan...

Hmmm, opvallend. Een zeventje maarquote:Op maandag 16 mei 2005 11:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Tenkû no shiro Rapyuta (Laputa: Castle in the Sky) (1986)
Een Ghibli dus. Dat zal je denken. Maar op een één of andere manier had deze film het niet voor mij. Misschien kwam het doordat de karakters erg één dimensionaal waren en me niet aanspraken. Misschien kwam het door het iets te stantaard rechttoe rechtaan "goeden tegen de slechten" verhaal. Maar dat gevoel wat ik bij andere goede Ghibli wel krijg, bleef deze keer eigenlijk achterwegen.
Maar het is allemaal nog steeds erg vermakelijk, maar gewoon niet zo super als ik had verwacht. En dat de tekenstijl uit 1986 nu anno 2005 niet tot het beste hoort, is ook te vergeven.
cijfer: 7

Rustig Timo, rustig, ff tot 10 tellenquote:Op maandag 16 mei 2005 11:01 schreef Timo20 het volgende:
jij wel?? trouwens: what`s up met de afzeik mode?? niets beter te doen ?

gaat moeilijk worden: 1...2....3....vi....quote:

Zeer goede film ja. Maar ik kon Nadja Hupscher niet uitstaan in de film. En vond haar eigenlijk ook erg miscast.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:16 schreef Fruitje het volgende:
en een ongelooflijke lief/lekker spel van Nadja Hüpscherals Joy de dochter van Simon
Een brok in mijn keel op het einde
een 8,5![]()

Ik wilde niemand afzeiken hoor. Ten eerste wilde ik Kurosawa een beetje promoten en ten tweede viel het me gewoon op dat bij Hare, die een zeer indrukwekkende collectie heeft, Yojimbo miste. Na het antwoord was ik weer gerustgesteld.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
tis een remake van Kurosawa`s Yojimbo
ja toevallig weet ik dat ja, hoezo??
[..]
jij wel?? trouwens: what`s up met de afzeik mode?? niets beter te doen ?

Hear hear!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zeer goede film ja. Maar ik kon Nadja Hupscher niet uitstaan in de film. En vond haar eigenlijk ook erg miscast.

Haha, was je er zo door van slag dan ja?quote:Op maandag 16 mei 2005 17:30 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik wilde niemand afzeiken hoor. Ten eerste wilde ik Kurosawa een beetje promoten en ten tweede viel het me gewoon op dat bij Hare, die een zeer indrukwekkende collectie heeft, Yojimbo miste. Na het antwoord was ik weer gerustgesteld.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |