was het bestuur maar gieriger. Dan hadden we voor hetzelfde geld betere spelers gehad.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Dit wordt ook echt beter. Mits Ajax eens laat zien dat het geen gierige club is en het geld is op een juiste manier laat rollen.
Niet gierig op de juiste manier. Verkeerde spelers voor te veel geld. En niet geld willen uittrekken voor spelers waarvan vaststaat dat ze een werkelijk toegevoegde waarde zullen zijn..quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
was het bestuur maar gieriger. Dan hadden we voor hetzelfde geld betere spelers gehad.
Grunn ook nog.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:21 schreef PJORourke het volgende:
Wat moeten we nog? RKC en Faillietesse?
Hmmm... voor Grunn heb ik wel respect. Maar 6 punten lijkt me geen probleem. PSV - Feijenoord is er ook nog.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:24 schreef Nashje het volgende:
Grunn ook nog.
Na dit weekend 6quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Feyenoord is weg. AZ is de ploeg waar Ajax nog voor moet oppassen.. Die achterstand is nog steeds 'maar' 4 verliespunten.
We hebben in de CL zelf weinig toe zoeken, vind ik. Gezien het vertoonde spel ook weinig verdiend.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:30 schreef golfer het volgende:
Als we het nu nog uit handen gaan geven, verdienen we die voorrondes CL ook niet.
Als er wat versterking komt kunnen we weer makkelijk met de grote teams mee hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
We hebben in de CL zelf weinig toe zoeken, vind ik.
We hebben het ook over de toestand NU en dat kan over een maand of 4 heel anders zijn. Met zoat dezelfde ploeg is ook de kwartfinale bereikt en nu krijgen ze geen deuk in een pakje boter.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Zowiets heet spelers aanschaffen, spelers dumpen en voorbereiden...
Om nou gelijk te gaan roepen dat we niets in de CL hebben te zoeken gaat te ver en is veels te voorbarig.
Ach, een wedstrijd tegen RBC zou ik me niet druk over maken. Je hebt met 1-4 gewonnen, goede wedstrijden speel je vrijwel nooit tegen dit soort clubs. Vorig seizoen werd het 0-1, nu 1-4. Het resultaat telt tegen dit soort ploegen. Alsof PSV zo goed speelt tegen RBC en dat soort ploegen...quote:Op zondag 1 mei 2005 10:23 schreef Chadi het volgende:
Met dit spel heb je in Europa helemaal niks te zoeken inderdaad.
klopt, maar ze zijn ook al een tijdje uitgeschakeld in Europa hequote:Op zondag 1 mei 2005 10:23 schreef Chadi het volgende:
Met dit spel heb je in Europa helemaal niks te zoeken inderdaad.
Berry Powel zie ik nog niet zo gauw de nationale elftal halen en in de finale van een EK het winnende doelpunt scoren.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Charisteas was echt heel erg slecht. Ik snap niet waarom Ajax hem heeft gehaald en er ook nog eens een paar miljoen voor heeft betaald.
Berry Powel is nog beter zelfs.
Goh, daar heeft Ajax veel aan aan dat doelpunt van hem in de EK-finale.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Berry Powel zie ik nog niet zo gauw de nationale elftal halen en in de finale van een EK het winnende doelpunt scoren.![]()
Ja, vooral De Ridder is een echte miskoop...quote:Op zondag 1 mei 2005 11:59 schreef Nashje het volgende:
Charisteas is dan ook officieel bevestigt als zoveelste miskoop. Je kunt wel zeiken met 'hij heeft tijd en zelfvertrouwen nodig' maar dat was met Sonck en De Ridder hetzelfde liedje. Als het een echt goede spits is die je koopt voor snelle versterking in je team heeft hij geen tijd en zelfvertrouwen nodig. Dat moet ie allang hebben.
Newbie Flierie trekt na 2 posts ook z'n mond eens open zeg.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:07 schreef Flierie het volgende:
[..]
Ja, vooral De Ridder is een echte miskoop...![]()
![]()
Knappe constatering, haal zijn statistieken er maar eens bij, hoeveel moest Ajax lappen voor hem dan? Wanneer is ie gekocht dan ?
Ik vind Harry een goede spits, alleen jammer voor hem, dat heel het stadion hem al klote vond voordat hij 1 bal geraakt had...
quote:1/5/2005 - Transfergeruchten komen op: kort overzicht
(Gepost door P.)
Zoals bekend moet Ajax zich om verschillende redenen in verschillende linies versterken. De afgelopen dagen zijn verschillende geruchten naar buiten gekomen. Ajax zou Michael Jansen van Vitesse willen hebben voor de linksbackpositie. De Gelderlander meldde echter al dat Jansen volgende week met Vitesse tot een akkoord zou komen over contractverlenging. Danny Blind zou ook bezig zijn om Frank de Boer over te halen terug te keren naar Ajax. Eveneens zou Ajax Edgar Davids en, naast het scouten van Rosenberg en wat nu volgt is een uiterst vaag gerucht, een spits uit voormalig Joegoslavië hebben benaderd. Het begint er dus op te lijken dat Ajax nu al serieus bezig is de selectie voor komend seizoen rond te maken.
quote:Ajax zoekt nieuwe spits in Oost-Europa
Ajax lijkt komende zomer wederom een spits te gaan vastleggen. Er gaan geruchten dat de Amsterdamse club een aanvaller uit het voormalige Joegoslavie volgt.
Om welke speler het gaat is nog niet bekend. Waarschijnlijk betreft het de Braziliaanse spits Silva (Croatia Zagreb), de spelmaker Niko Kranjcar (Hajduk Split) of de bonkinge spits Nicola Zigic (Rode Ster Belgrado).
Ook zou Ajax nog altijd belangstelling hebben voor Markus Rosenberg (Malmo FF).
quote:Revo Manucharyan schreef:
(...)
Die spits uit voormalig Joegoslavië is dus Kezman voor diegenen die het interesseert.Persoonlijk natuurlijk een uberdomme actie van Ajax maarja:(.
Ik meende al dat, 2 jaar geleden ofso al, Arsenal interesse in die gast had.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:06 schreef Nashje het volgende:
20 jarig supertalent, schijnt, uit Kroatie. Type Van der Vaart.
Nuenen is echt iets voor Sylvie ja. Toch hoop ik dat Ajax hem niet naar PSV laat gaan.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:26 schreef TheVulture het volgende:
Hij en z'n golddigger zouden een huis in Nuenen gekocht hebben.
Hij mag wat mij betreft overal heen, maar niet naar PSV. Laat hem maar naar Rotterdam gaan, daar mislukt toch iedereen.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:56 schreef Chadi het volgende:
Het is me toch echt om het even waar hij heen gaat. Als hij weg wil oprotten dan .. we zijn geen kinderdagverblijf.
Of een cadeautje van Fortes, hoe je het wil zien.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:53 schreef methodmich het volgende:
Zowaar een goal van Harry.
Ik schrijf hem zeker nog niet af, maar die goal zegt echt helemaal niks. Cadeautje van RBC.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:15 schreef methodmich het volgende:
Niet zo negatief. Zlatan werd in zijn eerste seizoen ook weggelachen door velen. Ik herinner me een duel met Feyenoord, waarin Zlatan inviel. Jack van Gelder: "Hahahaha. Die man kan gewoon niet voetballen, Andy. Hij kan gewoon niet voetballen. Hahaha."
Geweldig! Gooi d'r maar een nutteloos woord als 'newbie' tegenaan...quote:Op zondag 1 mei 2005 12:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Newbie Flierie trekt na 2 posts ook z'n mond eens open zeg.
'hij heeft tijd en zelfvertrouwen nodig'. Daarmee doelde ik op De Ridder, idioot.
Tja, dat is natuurlijk zo. Maar kan voor die jongen belangrijk zijn.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik schrijf hem zeker nog niet af, maar die goal zegt echt helemaal niks. Cadeautje van RBC.
Dat hoop ik. Dan heeft ie aan z'n dramatische wedstrijd nog wat goeds overgehouden.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:53 schreef methodmich het volgende:
Tja, dat is natuurlijk zo. Maar kan voor die jongen belangrijk zijn.
Subtiel compliment aan PSV.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij mag wat mij betreft overal heen, maar niet naar PSV. Laat hem maar naar Rotterdam gaan, daar mislukt toch iedereen.
Is het eik wel ja.quote:
O ja, graag zelfs. Hij is beter dan Vogel!quote:Op zondag 1 mei 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Hoewel Obodai wel naar PSV mag van mij.
Maar van Lucius blijf je af.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
O ja, graag zelfs. Hij is beter dan Vogel!
Die Tokkie mag je houden. Misschien wel iets voor Rotterdam, gezien z'n liefde voor vuurwerk?quote:
Ach, de meeste users hier weten mijn kennis van voetbal dus begrijpen óók mijn onduidelijk geschreven posts. Dat dan een bijdehand kereltje er zich aan stoort, lig ik echt niet wakker van.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:49 schreef Flierie het volgende:
[..]
Geweldig! Gooi d'r maar een nutteloos woord als 'newbie' tegenaan...
Dus als je hier 'nieuw' bent, mag je niet reageren? Of niet kritisch zijn?mate!
Misschien als je je eigen post nog 20 keer leest, dat je dan ook doorkrijgt dat het gewoon niet duidelijk geschreven/getypt is...
En dat 'idioot', laat ik daar maar boven blijven staan....
die tuinkabouter mag liever naar rotterdam maar niet naar amsterdamquote:
Waarom dit seizoen nog?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:08 schreef Nashje het volgende:
Ajax speelt zondag 15 mei in de uitwedstrijd tegen Vitesse voor het eerst in het nieuwe uittenue.
Bah. Het is godverdomme geen catwalk.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:15 schreef The_Hives het volgende:
vorig seizoen was dat ook zo. Vaak moet je iets zien voordat je hem koopt. Dus tonen ze hem nu aan het publiek in de hoop dat het in smaak valt en veel verkocht wordt.
Heitinga is goed maar nog lang niet rijp voor Barcelona.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:19 schreef TimmyAsd het volgende:
Heitinga naar Barcelona
Maar waarom zou Kompany zowiets zeggen las het niet waar zou zijn
Precies. Laat hem eerst eens goed spelen in Ajax, een vaste plaats afdwingen, een plek in Oranje afdwingen, daar goed spelen en dan zien we wel weer verder..quote:Op maandag 2 mei 2005 00:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Heitinga is goed maar nog lang niet rijp voor Barcelona.
Inderdaad zo'n gozertje van net 18 zegt wel vaker dingen die hij nog niet mag zeggenquote:Op maandag 2 mei 2005 00:19 schreef TimmyAsd het volgende:
Heitinga naar Barcelona
Maar waarom zou Kompany zowiets zeggen las het niet waar zou zijn
Volgens mij doen ze dat al jaren in de laatste uitwedstrijd.quote:
Ik weleens wat videomateriaal van hem gezien op internet, het lijkt mij geen slechte koop.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:52 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Iemand die trouwens die Rosenberg weleens aan het werk gezien heeft, of weet of het wat is?
Volgens Aftenbladet wordt er binnenkort getekend. Alleen is dat niet helemaal een betrouwbare bron, geloof ik...quote:He's a good, talented footballer and can still learn. He does not have Zlatan potential though.
Volgens datzelfde blad zouden ook een paar Franse ploegen, AZ en nog een andere HCE-club (zal wel H'veen zijn!) interesse hebben in Djuric.quote:Dusan Djuric is currently one of my favourite players in Allsvenskan. He's a great talent, no doubt.
quote:2/5/2005 - AD: 'PSV hengelt naar Nigel de Jong'
(Gepost door RvN)
Volgens het Algemeen Dagblad hengelt PSV naar de diensten van Nigel de Jong. Hou zou een van de kandidaten zijn om Mark van Bommel op te volgen. Verdere details of bronnen worden niet aangehaald in het artikel. Zoals bekend is Nigel de Jong niet erg gelukkig bij Ajax en wil hij zijn in 2006 aflopende contract vooralsnog niet verlengen.
Zo dom zijn we nu ook weer niet...quote:Op maandag 2 mei 2005 09:38 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Ze gaan de hele selectie af, hopelijk blijven ze bij Charisteas steken
Is het geen optie om liever geld te steken in de jeugd-opleiding ipv alle ajax talentjes af te struinenquote:
Ze zien de bui natuurlijk al hangen nu de uefa straks gaat eisen dat er ook lokale spelers in de selectie opgenomen moeten wordenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Is het geen optie om liever geld te steken in de jeugd-opleiding ipv alle ajax talentjes af te struinen
Neequote:Op maandag 2 mei 2005 09:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Is het geen optie om liever geld te steken in de jeugd-opleiding ipv alle ajax talentjes af te struinen
Ze hebben immers al een top jeugdopleiding!!quote:Op maandag 2 mei 2005 09:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Jammer dat je dat zegt. Vind dat kuijt het daar tog niet slecht doet. Ook kalou doet het goed.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij mag wat mij betreft overal heen, maar niet naar PSV. Laat hem maar naar Rotterdam gaan, daar mislukt toch iedereen.
Goh, het lijkt wel weer 1986quote:Op maandag 2 mei 2005 08:52 schreef PyTh het volgende:
Ook hier dan maar ff
[..]
![]()
Wordt een beetje simpel van al die vermeende interesse in ajacieden
Exotische spelers als in: Farfan, Gomes, Alex ? deze 3 zijn eigendom van Chelseaquote:Op maandag 2 mei 2005 11:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Wij willen geen eigen jeugd. Wij willen exotische spelers die meteen goed zijn. PSV en eigen jeugd is geen goede combi, Ajax en fatsoenlijk scouten ook niet.
Prima toch?
Denk het niet maar als dat zo is, ze spelen toch hier?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:03 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Exotische spelers als in: Farfan, Gomes, Alex ? deze 3 zijn eigendom van Chelsea
Wat denken ze nouquote:Op maandag 2 mei 2005 08:52 schreef PyTh het volgende:
Ook hier dan maar ff
[..]
![]()
Wordt een beetje simpel van al die vermeende interesse in ajacieden
Ze denken; Laten we een poging wagen om deze Nederlandse spelers aan te trekken die klaarblijkelijk niet tevreden zijn bij hun huidige clubquote:
Dat bedoel ik. Ze komen toch nietquote:Op maandag 2 mei 2005 11:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ze denken; Laten we een poging wagen om deze Nederlandse spelers aan te trekken die klaarblijkelijk niet tevreden zijn bij hun huidige club
Ze hebben toch ook intresse in Pienaar, is volgens mij echt een Zuid-Afrikaanquote:Op maandag 2 mei 2005 11:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ze denken; Laten we een poging wagen om deze Nederlandse spelers aan te trekken die klaarblijkelijk niet tevreden zijn bij hun huidige club
Maxwell wil zijn contract ook niet verlengen, straks eens een mailtje naar Guus sturen of hij hier ook in is geinteresseerdquote:Op maandag 2 mei 2005 11:16 schreef BZ het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook intresse in Peinaar, is volgens mij echt een Zuid-Afrikaan
Werd geschreven door de kranten ja, ik denk en hoop niet dat de zogenaamde interesse echt concreet is geweest.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:16 schreef BZ het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook intresse in Peinaar, is volgens mij echt een Zuid-Afrikaan
Landzaat gaat naar Real aldus studio voetbal.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Werd geschreven door de kranten ja, ik denk en hoop niet dat de zogenaamde interesse echt concreet is geweest.
De Jong is na Landzaat voor PSV waarschijnlijk wel de beste optie om Van Bommel op te volgen.
Waarom niet Takak, vind het een erg goede voetballer!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Werd geschreven door de kranten ja, ik denk en hoop niet dat de zogenaamde interesse echt concreet is geweest.
De Jong is na Landzaat voor PSV waarschijnlijk wel de beste optie om Van Bommel op te volgen.
Davids wil niet naar Nederland, Frank de Boer kwam wel dacht ikquote:Op maandag 2 mei 2005 11:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Landzaat gaat naar Real aldus studio voetbal..
Davids zo goed als zeker naar Ajax.
Davids wil wel en komt ook zo goed als zeker.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Davids wil niet naar Nederland, Frank de Boer kwam wel dacht ik
Landzaat gaat dus naar waarschijnlijk Real Madrid en De Jong gaat niet naar een andere NL club. Dus dat gaat niet door..... Maar jullie hebben toch die Schaaf nog?????quote:Op maandag 2 mei 2005 11:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
V.d. Schaaf mag wegquote:Op maandag 2 mei 2005 11:22 schreef BZ het volgende:
[..]
Landzaat gaat dus naar waarschijnlijk Real Madrid en De Jong gaat niet naar een andere NL club. Dus dat gaat niet door..... Maar jullie hebben toch die Schaaf nog?????
Die moest Van Bommel al een paar jaar geleden opvolgen....
AUB geen Frank de Boer......quote:Op maandag 2 mei 2005 11:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Davids wil niet naar Nederland, Frank de Boer kwam wel dacht ik
Davids -> bron?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Landzaat gaat naar Real aldus studio voetbal..
Davids zo goed als zeker naar Ajax.
Geen bijzonder duidelijke bron. Gewoon even afwachtenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:24 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Davids -> bron?
wat betreft nigel, wat een heerlijk wanbeleid wordt er gevoerd. Ajax had veel sneller en eerder moeten handelen om deze toptalenten vast te laten leggen. Beetje jammer van het verhaal is dat weer de calimero's geinteresseerd zijn in elk talent van het Grote Ajax!
Ik zie Davids ook eerder voor het geld gaan, zie Barcelona. Ik denk wel dat hij de ideale man was!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:24 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Davids -> bron?
wat betreft nigel, wat een heerlijk wanbeleid wordt er gevoerd. Ajax had veel sneller en eerder moeten handelen om deze toptalenten vast te laten leggen. Beetje jammer van het verhaal is dat weer de calimero's geinteresseerd zijn in elk talent van het Grote Ajax!
quote:Zondag 1 mei - Kromkamp: 'Vijftien miljoen was borrelpraatje'
AZ-speler Jan Kromkamp denkt dat de vijftien miljoen euro dat AZ vermoedelijk voor hem vraagt 'een borrelpraatje was'. Dit verklaarde de international vanavond op de tv-zender Noord-Holland. (foto: ANP)
De geruchten gingen een maand geleden dat Ajax de rechtsback ook zou willen contracteren. Echter, hardnekkig zijn de berichten nooit geweest.
Aangezien Trabelsi aan het eind van het seizoen vertrekt, zal Ajax toch op zoek moeten gaan naar een opvolger. Daarentegen is oefenmeester Danny Blind momenteel bezig met het omscholen van Johnny Heitinga tot rechtervleugelverdediger.
ajax voert al jaren hetzelfde wanbeleid.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:24 schreef SoA-Holic het volgende:
Ajax had veel sneller en eerder moeten handelen om deze toptalenten vast te laten leggen. Beetje jammer van het verhaal is dat weer de calimero's geinteresseerd zijn in elk talent van het grote![]()
Ajax!
Laten we maar hopen dat hij niet die richting opgaat.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:29 schreef PyTh het volgende:
Als De Jong slim is luisterd hij goed naar zijn vader
Kratjequote:Op maandag 2 mei 2005 11:29 schreef PyTh het volgende:
En ik durf ook te wedden dat Davids niet naar ajax komt JaWi, wat zullen we er op leggen?
En, FC Porto, Arsenal en Boca Juniors op Amsterdam Tournamentquote:Ajax zou ook nog steeds geïnteresseerd zijn in Edgar Davids. Volgens RTV Noord-Holland zijn insiders bij Ajax ervan overtuigd dat de middenvelder van Internazionale terugkeert naar Amsterdam.
Volgens Jerry de crimineel zeker, die zijn ploeggenoten altijd deed bestelenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
ajax voert al jaren hetzelfde wanbeleid.
Het is niet voor niks dat spelers als kluivert en davids gratig weg gingen uit amsterdam.
En ik durf ook te wedden dat Davids niet naar ajax komt JaWi, wat zullen we er op leggen?
Ja die ja, en ga jij maar eerst een cursusje normaal Nederlands schrijven volgenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Volgens Jerry de crimineel zeker, die zijn ploeggenoten altijd deed bestelen
het GROTE Ajax ja, want dat zijn we. Wij zitten niet krampachtig te geilen op elke calimero die er rondloopt. Ook al verkoopt Ajax nigel en rafael aan de lampen , wij kunnen het opvangen door een jeugdopleiding. Misschien kunnen jullie beter daar in gaan investeren ipv alle Ajacieden. p.s., ik denk niet dat Ajax ze goedkoop laat gaan naar de concurrentquote:Op maandag 2 mei 2005 11:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat spelers als kluivert en davids gratis weg gingen uit amsterdam.
Bosman,,,,,,quote:Op maandag 2 mei 2005 11:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat spelers als kluivert en davids gratis weg gingen uit amsterdam.
Geile avatar btwquote:Op maandag 2 mei 2005 11:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja die ja, en ga jij maar eerst een cursusje normaal Nederlands schrijven volgen
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja die ja, en ga jij maar eerst een cursusje normaal Nederlands schrijven volgen
quote:Als De Jong slim is luisterd hij goed naar zijn vader
Johhny vind ik veel te statisch voor de rechtsback positie. Tevens beschikt hij niet over de techniek in de korte ruimtes die hatem wel beschikt. Nee, hij moet in mijn ogen strijden voor het hart van de verdediging.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:39 schreef twi het volgende:
Ik denk dat rechtsback in dit Ajax voor John een leukere positie is dan z'n gebruikelijke in 't centrum
Optie is niet gelijk aan eigendom. En wat dan nog, wat is er mis aan uitlenen? Ajax heeft een ebtere jeugdopleiding, PSV scout beter en weet spelers na de jeugdopleiding beter te ontwikkelen, lijkt het wel. Vandaar de wederzijdse interesse van Ajacieden in PSV en andersom.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:03 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Exotische spelers als in: Farfan, Gomes, Alex ? deze 3 zijn eigendom van Chelsea
Que?quote:
Dat wederzijdse aspect valt nu ook wel weer mee.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:42 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Optie is niet gelijk aan eigendom. En wat dan nog, wat is er mis aan uitlenen? Ajax heeft een ebtere jeugdopleiding, PSV scout beter en weet spelers na de jeugdopleiding beter te ontwikkelen, lijkt het wel. Vandaar de wederzijdse interesse van Ajacieden in PSV en andersom.
Rommedahl en Bommel vorig seizoen al weer vergeten????quote:Op maandag 2 mei 2005 11:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat wederzijdse aspect valt nu ook wel weer mee.
Kom op PyTh!quote:
Zeg, even offtopic. Hoe doe je zo'n PIquote:Op maandag 2 mei 2005 11:42 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Optie is niet gelijk aan eigendom. En wat dan nog, wat is er mis aan uitlenen? Ajax heeft een ebtere jeugdopleiding, PSV scout beter en weet spelers na de jeugdopleiding beter te ontwikkelen, lijkt het wel. Vandaar de wederzijdse interesse van Ajacieden in PSV en andersom.
Beter te ontwikkelen, wie dan? Davids/Kluivert/Seedorf allemaal de lichting van Ajax, welke spelers heeft PSV dan beter gemaaktquote:Op maandag 2 mei 2005 11:42 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Robbenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Beter te ontwikkelen, wie dan? Davids/Kluivert/Seedorf allemaal de lichting van Ajax, welke spelers heeft PSV dan beter gemaakt?
Is dit serieus?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Beter te ontwikkelen, wie dan? Davids/Kluivert/Seedorf allemaal de lichting van Ajax, welke spelers heeft PSV dan beter gemaakt?
Uit eigen jeugd helemaal niks maar dat is algemeen bekend. Maar als PSV beter is met het ontwikkelen van jonge spelers, waarom is Klaas-Jan dan weg?quote:
Obodai!quote:Op maandag 2 mei 2005 09:38 schreef sol1tair het volgende:
Ze gaan de hele selectie af, hopelijk blijven ze bij Charisteas steken
Op die voor VdV na was die interesse het concreetst.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
genoeg meneertjequote:Op maandag 2 mei 2005 12:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zigic en dan ook nog Rosenberg? Dan zal Harry wel weer weg mogen lijkt me.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Ik probeer momenteel Van der Vaart in Rusland te slijten, het wil nog niet erg lukken.
Overigens ben ik toch wel benieuwd wie nu die mysterieuze Joego is waar Ajax mee bezig is. Het lijkt op Zigic.
Ik ook. Het zegt genoeg over de spelers van Ajax dat PSV ze zo graag wil hebben. Wat een kutclub is dat.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:41 schreef Nashje het volgende:
Wat begin ik die gore tievus club uit lampegat zat te worden. Kut philips
Je hebt zeker ook een hekel aan Juventus, AC Milan, Inter, Manchester United en Barcelonaquote:Op maandag 2 mei 2005 20:41 schreef Nashje het volgende:
GODVERDOMME ZEG. Derksen meldt net in Voetbal Insite dat psv nu Trabelsi weer wil.
Inderdaad. Maar die tievus club uit lampegat staat nog altijd ver bovenaan.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook een hekel aan Juventus, AC Milan, Inter, Manchester United en Barcelona
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:58 schreef Djekko het volgende:
Waarom wordt er nou weer zo gescholden op PSV? Face it, als zo'n grote club als PSV jullie spelers wil is dat toch alleen maar een compliment
De kans dat zoiets gebeurt is net zo groot als de kans dat Ronaldinho en Lampard naar PSV komen.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:03 schreef Nashje het volgende:
Inderdaad. Daarom ga ik morgen Blind bellen en zeggen dat Ajax er alles aan moet gaan doen om Robinho en Tevez te contracteren. Dan kunnen wij weer lachen richting lampegat
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:03 schreef Nashje het volgende:
Inderdaad. Daarom ga ik morgen Blind bellen en zeggen dat Ajax er alles aan moet gaan doen om Robinho en Tevez te contracteren. Dan kunnen wij weer lachen richting lampegat
Nah, bij psv loopt niet echt veel rond wat het mooie rood-wit zou mogen dragen.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:04 schreef JeroenV het volgende:
Tsja, Ajax kan moeilijk zeggen dat ze vd Schaaf, Lucius, Addo en Sibon willen kopen.
Misschien is Chelsea wel kei lief voor onsquote:Op maandag 2 mei 2005 21:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
De kans dat zoiets gebeurt is net zo groot als de kans dat Ronaldinho en Lampard naar PSV komen.
En ik maar denken dat het een mama's kindje was.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:25 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat denken die calimero's nou? Na 15 jaar weer eens succesje in europa dat half Ajax warm wordt van zo'n kunstmatig voetbalbedrijfje? Van mij mag trabelsi en vdv er gaan ballen maar ga dr maar vanuit dat het gaat niet lukken voor de lampjes. De pa van rafael heeft al aangegeven dat uit respect voor de Ajax-supporters rafael nooit voor p$v zal spelen. En wat betreft Hatem, half europa wil 'm hebben.
Wie lacht er ff?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Raffie gaat sowieso niet naar PSV. Dat vindt Sylvie niet goed.
Gesprekje uit de woonwagen:
Golddigger: "Raffie, je gaat niet naar PSV hoor je me. Je denkt toch niet dat ik in Eindhoven ga shoppen, dat kan echt niet hoor, da's niet cool." Londen, Milaan of Barcelona, daar hoor ik thuis."
Raffie: "Ja maar schatje, ik ben op dit moment niet goed genoeg voor Barca, Milan of Chelsea, wat vind je dan van Gelsenkirchen."
Golddigger: "Heb jij misschien het mobiele nummer van Robben voor mij".
WHEHEHEHEHEHEHEHEHEEEEEEquote:
Ik lachquote:Op maandag 2 mei 2005 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Raffie gaat sowieso niet naar PSV. Dat vindt Sylvie niet goed.
Gesprekje uit de woonwagen:
Golddigger: "Raffie, je gaat niet naar PSV hoor je me. Je denkt toch niet dat ik in Eindhoven ga shoppen, dat kan echt niet hoor, da's niet cool." Londen, Milaan of Barcelona, daar hoor ik thuis."
Raffie: "Ja maar schatje, ik ben op dit moment niet goed genoeg voor Barca, Milan of Chelsea, wat vind je dan van Gelsenkirchen."
Golddigger: "Heb jij misschien het mobiele nummer van Robben voor mij".
net of de pa van raffie dat bepaaldquote:Op maandag 2 mei 2005 21:25 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat denken die calimero's nou? Na 15 jaar weer eens succesje in europa dat half Ajax warm wordt van zo'n kunstmatig voetbalbedrijfje? Van mij mag trabelsi en vdv er gaan ballen maar ga dr maar vanuit dat het gaat niet lukken voor de lampjes. De pa van rafael heeft al aangegeven dat uit respect voor de Ajax-supporters rafael nooit voor p$v zal spelen. En wat betreft Hatem, half europa wil 'm hebben.
Misschien omdat die ploegen zich dood schrikken bij zo'n proefballonnetje en direct een persbijeenkomst beleggen om te zeggen dat ze NIET zitten te wachten op z'n jonge onervaren speler?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:46 schreef Tvduijn het volgende:Waarom polsen ze dan niet bij buitenlandse ploegen maar allemaal bij PSV?( ze willen toch allemaal zo graag naar het buitenland?)
Zo jong is 28 toch niet?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:58 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Misschien omdat die ploegen zich dood schrikken bij zo'n proefballonnetje en direct een persbijeenkomst beleggen om te zeggen dat ze NIET zitten te wachten op z'n jonge onervaren speler?
Dat zegt ie toch niet?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net of de pa van raffie dat bepaald![]()
Ik denk dat er eindelijk iets is waar de Ajax- en PSV-supporters het over eens zijn. Mooi moment dit.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:09 schreef Nashje het volgende:
De pa van Vd Vaart geeft aan dat Raffie nooit voor psv zal gaan spelen uit angst voor de PSV-supporters. Raffie zal het er vast met z'n pa over hebben gehad en z'n pa brengt het nu naar buiten.
Ophoeren.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:12 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik denk dat er eindelijk iets is waar de Ajax- en PSV-supporters het over eens zijn. Mooi moment dit.
Of je leest eerst even een topic door voordat je post?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:35 schreef DaYwALKuR het volgende:
Volgens Johan Derksen wil PSV nu ook Hatem Trabelsi, ik begin PSV bijna triest te vinden
Wat heb je nog aan die gozer behalve dat hij mooie verhalen kan vertellen bij het kampvuur.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:42 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik vind het opzich wel positief dat zo'n ervaren kracht als Frank de Boer terug bij de selectie komt.
Cocu-effectquote:Op maandag 2 mei 2005 22:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat heb je nog aan die gozer behalve dat hij mooie verhalen kan vertellen bij het kampvuur.
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat heb je nog aan die gozer behalve dat hij mooie verhalen kan vertellen bij het kampvuur.
Professionele stook verenigingquote:Op maandag 2 mei 2005 20:41 schreef Nashje het volgende:
GODVERDOMME ZEG. Derksen meldt net in Voetbal Insite dat psv nu Trabelsi weer wil.
Komt wel goed hoor. Eigenlijk zou het wel fijn zijn als er nog een wat oudere speler wordt gehaald, of Galásek moet blijven.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
precies laten ze davids maar terug halen alleen die kan niet zo goed overweg met Blind dat ik ook wel weer jammer
Hij kan goed kaarten.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
bron: http://www.ad.nlquote:United meldt zich voor Nigel de Jong
Door Sjoerd Mossou en Maarten Wijffels
Manchester United heeft zich bij Ajax gemeld voor middenvelder Nigel de Jong. De Engelse topclub wil de veelzijdige voetballer deze zomer overnemen, maar Ajax weigert vooralsnog mee te werken aan een transfer. ,, We laten hem niet gaan'', stelt directeur Arie van Eijden.
,,Nigel de Jong heeft nog een contract tot 2006 en in de visie van Danny Blind is hij een zeer belangrijke speler voor Ajax. Daarom hangen wij ook geen prijskaartje om zijn nek. Wij willen hem houden, simpel.''
Scouts van Manchester United bekeken de Amsterdammer de laatste maanden veelvuldig en de club maakte onlangs zijn interesse kenbaar bij Ajax. De Jong zelf voerde gesprekken met zijn Amsterdamse werkgever over een contractverlenging, maar voorspoedig verliepen die allerminst. De voetballer bloeit de laatste weken onder Blind op als rechtermiddenvelder, maar kende een uiterst moeizame periode onder diens voorganger Ronald Koeman.
De Jong werd voortdurend door het elftal gesleept, ondanks de belofte van Koeman dat hij zich op één of hooguit twee posities mocht richten. De Ajacied klaagde niet en vervulde zijn taken, maar onderhuids groeide de frustratie.
De Jong verklaarde teleurgesteld te zijn in mensen binnen de club en twijfelde over zijn toekomst. De afwachtende houding van de middenvelder zette ook een handvol van zijn ploeggenoten aan het denken. Onder meer Steven Pienaar, Rafael van der Vaart, Maxwell en Hatem Trabelsi kunnen eveneens bijtekenen, maar ook de gesprekken verlopen stroef.
Trabelsi staat inmiddels, net als De Jong en Van der Vaart, in de belangstelling van PSV. De Eindhovense club weet dat de rechtsback wél voor een gelimiteerde transfersom mag vertrekken.
De speler heeft oren naar een overstap naar Old Trafford. Zijn zaakwaarnemer Rodger Linse - tevens manager van Ruud van Nistelrooy - vervolgt de komende tijd de gesprekken tussen clubs en voetballer.
Oud-Ajacied Yakubu wordt intensief in de gaten gehouden door PSV-trainer Guus Hiddink. Hij is een van de kandidaten om rechtermiddenvelder Mark van Bommel op te volgen. Ajax verkocht de Ghanees onlangs aan Vitesse. Yakubu kan betrokken worden bij een spelersruil met onder anderen Remco van der Schaaf, die nu op een zijspoor staat bij PSV.
Kan me anders nog herrineren dat toen Koeman zei dat hij van Bommel best wel kon gebruiken bij Ajax, er een aantal PSV'ers over de rooie gingen...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:15 schreef gr8w8 het volgende:
Die aandacht van PSV voor spelers van Ajax is toch niet zo raar? Er willen er veel redelijk goede spelers weg, en ze hebben allemaal nog nauwelijks een contract.
Gelijk nu he. Het blijven wel de concurenten. Het zal er wel vanaf hangen in hoeverre de clubs luisteren naar de supporters. vdVaart zie ik om die reden niet echt snel naar PSV gaan. Die roept wel heel veel weerstand op.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:23 schreef BZ het volgende:
[..]
Kan me anders nog herrineren dat toen Koeman zei dat hij van Bommel best wel kon gebruiken bij Ajax, er een aantal PSV'ers over de rooie gingen...
Nou het is niet zo heel erg slim om je concurrent leeg te kopen. Hier ga je alleen zelf maar slechter van presteren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:15 schreef gr8w8 het volgende:
Voor de Jong als speler zou het misschien beter zijn om eerste nog even een twee jaar bij een kleinere club te spelen voordat hij naar Manchester gaat, maar financieel (korte termijn?) is dit wel heel aantrekkelijk.
Die aandacht van PSV voor spelers van Ajax is toch niet zo raar? Er willen er veel redelijk goede spelers weg, en ze hebben allemaal nog nauwelijks een contract.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:34 schreef Druppel het volgende:
[..]
Nou het is niet zo heel erg slim om je concurrent leeg te kopen. Hier ga je alleen zelf maar slechter van presteren.
De Jong zal ook nooit geaccepteerd worden wanneer hij naar PSV zou gaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:27 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Gelijk nu he. Het blijven wel de concurenten. Het zal er wel vanaf hangen in hoeverre de clubs luisteren naar de supporters. vdVaart zie ik om die reden niet echt snel naar PSV gaan. Die roept wel heel veel weerstand op.
Minder goeie spelers bij je concurrent. Waardoor je makkelijker het kampioenschap zou kunnen halen. Waardoor de spelers makkelijker gaan denken. Waardoor je minder zou kunnen gaan presteren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:35 schreef BZ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Leg eens uit dat wanneer je de topspelers bij je concurrent weghaalt, jezelf slechter gaat presteren...
Denk niet dat spelers zo denken....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:02 schreef Druppel het volgende:
[..]
Minder goeie spelers bij je concurrent. Waardoor je makkelijker het kampioenschap zou kunnen halen. Waardoor de spelers makkelijker gaan denken. Waardoor je minder zou kunnen gaan presteren.
Nou Trabelsi heeft wel een clausule in zijn contract. Dus ajax kan niets doen als psv met een bod komtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:23 schreef JaWi het volgende:
Ik kwam niet meer bij toen ik net de krant las. Hiddink is wezen kijken voor Yakubu en P$V heeft zich gemeld voor Trabelsi. Wat denken die lampen nou
![]()
.
Maar zou Hatem écht naar PSV willen? Okay, bij de eerste 4 van Europa, maar dan speelt hij nog steeds iedere week tegen clubs als RBC, Heracles en ADO.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou Trabelsi heeft wel een clausule in zijn contract. Dus ajax kan niets doen als psv met een bod komt
Sneijder is ook goed, waarom willen ze die niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar zou Hatem écht naar PSV willen? Okay, bij de eerste 4 van Europa, maar dan speelt hij nog steeds iedere week tegen clubs als RBC, Heracles en ADO.Dat kun je niet echt een grote stap vooruit noemen.
Die wil naar het buitenland.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar zou Hatem écht naar PSV willen? Okay, bij de eerste 4 van Europa, maar dan speelt hij nog steeds iedere week tegen clubs als RBC, Heracles en ADO.Dat kun je niet echt een grote stap vooruit noemen.
Hatem is ook door zijn zaakwaarnemers een netto salaris van 2,5 miljoen euro beloofd. Dat hoge salaris was o.a. de reden dat hij er niet met Arsenal uitkwam. Ik denk niet dat hij dan nu wel genoegen neemt met een PSV-salaris. Maar het is een mooie manier voor PSV om te zorgen dat binnen Ajax er redelijk wat onzekerheid blijft voor volgend seizoen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Lijkt haast op pesten van PSV of niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:50 schreef mbn het volgende:
[..]
Hatem is ook door zijn zaakwaarnemers een netto salaris van 2,5 miljoen euro beloofd. Dat hoge salaris was o.a. de reden dat hij er niet met Arsenal uitkwam. Ik denk niet dat hij dan nu wel genoegen neemt met een PSV-salaris. Maar het is een mooie manier voor PSV om te zorgen dat binnen Ajax er redelijk wat onzekerheid blijft voor volgend seizoen.
Nou en? Trek je je er toch niks van aan? Het kan (en wordt) dus ook andersom gezegd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:49 schreef RayMania het volgende:
Wat ik helemaal zo irritant vind:
Stel PSV haalt een ajacied, dan is dat eigelijk altijd negatief voor PSV.
* Doet hij het goed --> Ja, een Ajax speler geweest.
* Doet hij het niet goed --> Komt door het belabberde PSV
Etc.
Zolang je maar niet van Ajax naar Feyenoord of PSV gaat.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:56 schreef gr8w8 het volgende:
Maar stel nou dat een speler bij een club is uitgegroeid en juist door een clubwissel met daarbij een iets andere insteek en andere mensen om zicht heen, zichzelf weer verder kan ontwikkelen, dan is daar toch niks mis mee?
Heb je ook wel gelijk in, maar daarom blijft het nog wel kutquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:56 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nou en? Trek je je er toch niks van aan? Het kan (en wordt) dus ook andersom gezegd.
Maar stel nou dat een speler bij een club is uitgegroeid en juist door een clubwissel met daarbij een iets andere insteek en andere mensen om zicht heen, zichzelf weer verder kan ontwikkelen, dan is daar toch niks mis mee?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zolang je maar niet van Ajax naar Feyenoord of PSV gaat.![]()
* JaWi mompelt iets over niet concreetquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:04 schreef RayMania het volgende:
Btw, hoeveelste Ajax --> PSV speler wordt dit al?
Ajax heeft ooit alleen Hoekstra gekocht kan ik me herinneren.
.. Zou dit dan wordenquote:
quote:De afgelopen week heeft Ajax de opdracht gegeven tot de bouw van een nieuw supportershome. Volgens het jaarverslag van Ajax wordt het nieuwe home op dezelfde locatie gebouwd.
Ajax hoopt het supportershome voor het nieuwe seizoen, bij aanvang van de Amsterdam Tournament, klaar te hebben. Over de kleur, grootte etc. van het nieuwe supportershome is nog niets bekend.
Van wat ik uit m'n hoofd kan noemen:quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:04 schreef RayMania het volgende:
Btw, hoeveelste Ajax --> PSV speler wordt dit al?
Ajax heeft ooit alleen Hoekstra gekocht kan ik me herinneren.
Ze vergeten Maxwellquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:56 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Lijkt haast op pesten van PSV of niet?
- Yakubu
- Pienaar
- VDV
- De Jong
- Trabelsi
- Davids
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:36 schreef Radegast het volgende:
Zou heel mooi zijn om Frank de Boer nog een jaartje bij Ajax te hebben...
Hij kan het echt nog wel, hij is al eerder te vroeg afgeschreven bij Galatasaray en Oranje.
Frank de Boer, met zijn schitterende frons...
[afbeelding]
Vrij kansloos inderdaadquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:54 schreef Nashje het volgende:
Ook al. Wat zijn die boeren met een vies spelletje bezig zeg. Kutlampen
Toen ie tijdens het EK erin kwam ipv lamp bouma ging het een stuk beter achterin. Dus je moet niet zo zeiken.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Humor heb je zeg. Frank de Boer is uitgekotst door Galatasaray omdat hij daar fout op fout stapelde en conditioneel niet meer meekon. Net zoals bij Oranje.
Veel plezier met deze bejaarde volgend seizoen.
Pcies, relatief weinig geld voor relatief goede spelers. Klaar. Al twijfel ik nog wel of alle geruchten een bron bij PSV hebben. Er zit toch ook een hoop gestook bij de media, die pikken maar al te graag een graantje mee van de afkeer van de supporters van de topclubs van elkaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:15 schreef Doc het volgende:
Dit gekut met die contracten is te danken aan Arie "geen contact verlenging is geen salarisverbetering is meer winst is een hogere premie voor mij" van der Eijden en Ronald "verknal talenten en koop prutsers" Koeman.
Koeman () is al weg gelukkig, nu Arie (
) nog ...
PSV valt watdatbetreft weinig te verwijten - ik bedoel die moeten aan hun eigen club denken en als ze dan de beste voetballers van NL zoeken komen ze logischerwijs bij Ajax uit. Maar die andere twee, die zouden juist Ajax belangen hebben moeten dienen ...
Boehoequote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:49 schreef RayMania het volgende:
Wat ik helemaal zo irritant vind:
Stel PSV haalt een ajacied, dan is dat eigelijk altijd negatief voor Ajax.
* Doet hij het niet goed --> Ja, een Ajax speler geweest.
* Doet hij het goed --> Ja, wij (PSV) kunnen wel spelers beter maken etc.
Etc.
Oh wat was Frank de Boer goed de laatste tijd bij Oranje en oh wat deed hij het fantastisch bij Galatasaray. Hij heeft zomaar even een transfer afgedwongen naar Qatar. Je hebt helemaal gelijk, kneusje.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Toen ie tijdens het EK erin kwam ipv lamp bouma ging het een stuk beter achterin. Dus je moet niet zo zeiken.
Ik heb het niet over de laatste tijd maar over het EK, kneusje.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Oh wat was Frank de Boer goed de laatste tijd bij Oranje en oh wat deed hij het fantastisch bij Galatasaray. Hij heeft zomaar even een transfer afgedwongen naar Qatar. Je hebt helemaal gelijk, kneusje.
Dan noem je er ook wel één...Boumaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Toen ie tijdens het EK erin kwam ipv lamp bouma ging het een stuk beter achterin. Dus je moet niet zo zeiken.
Tuurlijk is die al jaren over zijn top heen, maar eerlijk gezegd vond ik het hem niet slecht doen op het EK toen die speelde. En tegen de Jochem Janssen's van de eredivisie kan die nog makkelijk mee lijkt mequote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Oh wat was Frank de Boer goed de laatste tijd bij Oranje en oh wat deed hij het fantastisch bij Galatasaray. Hij heeft zomaar even een transfer afgedwongen naar Qatar. Je hebt helemaal gelijk, kneusje.
Boehoequote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sja en toch staat ie elke week in de basis bij fc lampengat.
De laatste tijd lijkt me toch wel wat veelzeggender dan alleen het EK, kneusje.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de laatste tijd maar over het EK, kneusje.
Wel een coole avatarquote:
Tja in dit topic komen nou eenmaal veel kneusjes Golferquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:38 schreef golfer het volgende:
Hou eens op met elkaar 'kneusje' te noemen en blijf verder een beetje ontopic?
Al die PSV'ers die hier stoer komen doen idd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tja in dit topic komen nou eenmaal veel kneusjes Golfer
Hap Hap Hapquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:44 schreef BZ het volgende:
[..]
Al die PSV'ers die hier stoer komen doen idd.
Frank de Boerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:27 schreef methodmich het volgende:
Een goede centrumverdediger is ook nooit mis.
Daarvoor verloor hij zijn basisplaats omdat hij er weinig van bakte. Bij Galatasaray hadden ze hem ook niet echt nodig.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:14 schreef jimjim1983 het volgende:
na het EK heeft ie niet eens meer voor Oranje gespeeld.
Idd, geef me dan Kruiswijk maar, al heb ik het idee dat die zich de laatste tijd niet meer echt ontwikkeld...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:09 schreef BZ het volgende:
[..]
Die wil ik dus echt niet in het Ajax-shirt zien
Want? Hij moet ff leren normaal te doen, maar verder een zekerheidje. Ook Schut van Utrecht zou ik best bij Ajax willen hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:09 schreef BZ het volgende:
[..]
Die wil ik dus echt niet in het Ajax-shirt zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |