Pcies, relatief weinig geld voor relatief goede spelers. Klaar. Al twijfel ik nog wel of alle geruchten een bron bij PSV hebben. Er zit toch ook een hoop gestook bij de media, die pikken maar al te graag een graantje mee van de afkeer van de supporters van de topclubs van elkaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:15 schreef Doc het volgende:
Dit gekut met die contracten is te danken aan Arie "geen contact verlenging is geen salarisverbetering is meer winst is een hogere premie voor mij" van der Eijden en Ronald "verknal talenten en koop prutsers" Koeman.
Koeman () is al weg gelukkig, nu Arie (
) nog ...
PSV valt watdatbetreft weinig te verwijten - ik bedoel die moeten aan hun eigen club denken en als ze dan de beste voetballers van NL zoeken komen ze logischerwijs bij Ajax uit. Maar die andere twee, die zouden juist Ajax belangen hebben moeten dienen ...
Boehoequote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:49 schreef RayMania het volgende:
Wat ik helemaal zo irritant vind:
Stel PSV haalt een ajacied, dan is dat eigelijk altijd negatief voor Ajax.
* Doet hij het niet goed --> Ja, een Ajax speler geweest.
* Doet hij het goed --> Ja, wij (PSV) kunnen wel spelers beter maken etc.
Etc.
Oh wat was Frank de Boer goed de laatste tijd bij Oranje en oh wat deed hij het fantastisch bij Galatasaray. Hij heeft zomaar even een transfer afgedwongen naar Qatar. Je hebt helemaal gelijk, kneusje.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Toen ie tijdens het EK erin kwam ipv lamp bouma ging het een stuk beter achterin. Dus je moet niet zo zeiken.
Ik heb het niet over de laatste tijd maar over het EK, kneusje.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Oh wat was Frank de Boer goed de laatste tijd bij Oranje en oh wat deed hij het fantastisch bij Galatasaray. Hij heeft zomaar even een transfer afgedwongen naar Qatar. Je hebt helemaal gelijk, kneusje.
Dan noem je er ook wel één...Boumaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Toen ie tijdens het EK erin kwam ipv lamp bouma ging het een stuk beter achterin. Dus je moet niet zo zeiken.
Tuurlijk is die al jaren over zijn top heen, maar eerlijk gezegd vond ik het hem niet slecht doen op het EK toen die speelde. En tegen de Jochem Janssen's van de eredivisie kan die nog makkelijk mee lijkt mequote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Oh wat was Frank de Boer goed de laatste tijd bij Oranje en oh wat deed hij het fantastisch bij Galatasaray. Hij heeft zomaar even een transfer afgedwongen naar Qatar. Je hebt helemaal gelijk, kneusje.
Boehoequote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sja en toch staat ie elke week in de basis bij fc lampengat.
De laatste tijd lijkt me toch wel wat veelzeggender dan alleen het EK, kneusje.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de laatste tijd maar over het EK, kneusje.
Wel een coole avatarquote:
Tja in dit topic komen nou eenmaal veel kneusjes Golferquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:38 schreef golfer het volgende:
Hou eens op met elkaar 'kneusje' te noemen en blijf verder een beetje ontopic?
Al die PSV'ers die hier stoer komen doen idd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tja in dit topic komen nou eenmaal veel kneusjes Golfer
Hap Hap Hapquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:44 schreef BZ het volgende:
[..]
Al die PSV'ers die hier stoer komen doen idd.
Frank de Boerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:27 schreef methodmich het volgende:
Een goede centrumverdediger is ook nooit mis.
Daarvoor verloor hij zijn basisplaats omdat hij er weinig van bakte. Bij Galatasaray hadden ze hem ook niet echt nodig.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:14 schreef jimjim1983 het volgende:
na het EK heeft ie niet eens meer voor Oranje gespeeld.
Idd, geef me dan Kruiswijk maar, al heb ik het idee dat die zich de laatste tijd niet meer echt ontwikkeld...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:09 schreef BZ het volgende:
[..]
Die wil ik dus echt niet in het Ajax-shirt zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |