Ik meende al dat, 2 jaar geleden ofso al, Arsenal interesse in die gast had.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:06 schreef Nashje het volgende:
20 jarig supertalent, schijnt, uit Kroatie. Type Van der Vaart.
Nuenen is echt iets voor Sylvie ja. Toch hoop ik dat Ajax hem niet naar PSV laat gaan.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:26 schreef TheVulture het volgende:
Hij en z'n golddigger zouden een huis in Nuenen gekocht hebben.
Hij mag wat mij betreft overal heen, maar niet naar PSV. Laat hem maar naar Rotterdam gaan, daar mislukt toch iedereen.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:56 schreef Chadi het volgende:
Het is me toch echt om het even waar hij heen gaat. Als hij weg wil oprotten dan .. we zijn geen kinderdagverblijf.
Of een cadeautje van Fortes, hoe je het wil zien.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:53 schreef methodmich het volgende:
Zowaar een goal van Harry.
Ik schrijf hem zeker nog niet af, maar die goal zegt echt helemaal niks. Cadeautje van RBC.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:15 schreef methodmich het volgende:
Niet zo negatief. Zlatan werd in zijn eerste seizoen ook weggelachen door velen. Ik herinner me een duel met Feyenoord, waarin Zlatan inviel. Jack van Gelder: "Hahahaha. Die man kan gewoon niet voetballen, Andy. Hij kan gewoon niet voetballen. Hahaha."
Geweldig! Gooi d'r maar een nutteloos woord als 'newbie' tegenaan...quote:Op zondag 1 mei 2005 12:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Newbie Flierie trekt na 2 posts ook z'n mond eens open zeg.
'hij heeft tijd en zelfvertrouwen nodig'. Daarmee doelde ik op De Ridder, idioot.
Tja, dat is natuurlijk zo. Maar kan voor die jongen belangrijk zijn.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik schrijf hem zeker nog niet af, maar die goal zegt echt helemaal niks. Cadeautje van RBC.
Dat hoop ik. Dan heeft ie aan z'n dramatische wedstrijd nog wat goeds overgehouden.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:53 schreef methodmich het volgende:
Tja, dat is natuurlijk zo. Maar kan voor die jongen belangrijk zijn.
Subtiel compliment aan PSV.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij mag wat mij betreft overal heen, maar niet naar PSV. Laat hem maar naar Rotterdam gaan, daar mislukt toch iedereen.
Is het eik wel ja.quote:
O ja, graag zelfs. Hij is beter dan Vogel!quote:Op zondag 1 mei 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Hoewel Obodai wel naar PSV mag van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |