Wie lacht er ff?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Raffie gaat sowieso niet naar PSV. Dat vindt Sylvie niet goed.
Gesprekje uit de woonwagen:
Golddigger: "Raffie, je gaat niet naar PSV hoor je me. Je denkt toch niet dat ik in Eindhoven ga shoppen, dat kan echt niet hoor, da's niet cool." Londen, Milaan of Barcelona, daar hoor ik thuis."
Raffie: "Ja maar schatje, ik ben op dit moment niet goed genoeg voor Barca, Milan of Chelsea, wat vind je dan van Gelsenkirchen."
Golddigger: "Heb jij misschien het mobiele nummer van Robben voor mij".
WHEHEHEHEHEHEHEHEHEEEEEEquote:
Ik lachquote:Op maandag 2 mei 2005 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Raffie gaat sowieso niet naar PSV. Dat vindt Sylvie niet goed.
Gesprekje uit de woonwagen:
Golddigger: "Raffie, je gaat niet naar PSV hoor je me. Je denkt toch niet dat ik in Eindhoven ga shoppen, dat kan echt niet hoor, da's niet cool." Londen, Milaan of Barcelona, daar hoor ik thuis."
Raffie: "Ja maar schatje, ik ben op dit moment niet goed genoeg voor Barca, Milan of Chelsea, wat vind je dan van Gelsenkirchen."
Golddigger: "Heb jij misschien het mobiele nummer van Robben voor mij".
net of de pa van raffie dat bepaaldquote:Op maandag 2 mei 2005 21:25 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat denken die calimero's nou? Na 15 jaar weer eens succesje in europa dat half Ajax warm wordt van zo'n kunstmatig voetbalbedrijfje? Van mij mag trabelsi en vdv er gaan ballen maar ga dr maar vanuit dat het gaat niet lukken voor de lampjes. De pa van rafael heeft al aangegeven dat uit respect voor de Ajax-supporters rafael nooit voor p$v zal spelen. En wat betreft Hatem, half europa wil 'm hebben.
Misschien omdat die ploegen zich dood schrikken bij zo'n proefballonnetje en direct een persbijeenkomst beleggen om te zeggen dat ze NIET zitten te wachten op z'n jonge onervaren speler?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:46 schreef Tvduijn het volgende:Waarom polsen ze dan niet bij buitenlandse ploegen maar allemaal bij PSV?( ze willen toch allemaal zo graag naar het buitenland?)
Zo jong is 28 toch niet?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:58 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Misschien omdat die ploegen zich dood schrikken bij zo'n proefballonnetje en direct een persbijeenkomst beleggen om te zeggen dat ze NIET zitten te wachten op z'n jonge onervaren speler?
Dat zegt ie toch niet?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net of de pa van raffie dat bepaald![]()
Ik denk dat er eindelijk iets is waar de Ajax- en PSV-supporters het over eens zijn. Mooi moment dit.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:09 schreef Nashje het volgende:
De pa van Vd Vaart geeft aan dat Raffie nooit voor psv zal gaan spelen uit angst voor de PSV-supporters. Raffie zal het er vast met z'n pa over hebben gehad en z'n pa brengt het nu naar buiten.
Ophoeren.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:12 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik denk dat er eindelijk iets is waar de Ajax- en PSV-supporters het over eens zijn. Mooi moment dit.
Of je leest eerst even een topic door voordat je post?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:35 schreef DaYwALKuR het volgende:
Volgens Johan Derksen wil PSV nu ook Hatem Trabelsi, ik begin PSV bijna triest te vinden
Wat heb je nog aan die gozer behalve dat hij mooie verhalen kan vertellen bij het kampvuur.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:42 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik vind het opzich wel positief dat zo'n ervaren kracht als Frank de Boer terug bij de selectie komt.
Cocu-effectquote:Op maandag 2 mei 2005 22:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat heb je nog aan die gozer behalve dat hij mooie verhalen kan vertellen bij het kampvuur.
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat heb je nog aan die gozer behalve dat hij mooie verhalen kan vertellen bij het kampvuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |