Zo dom zijn we nu ook weer niet...quote:Op maandag 2 mei 2005 09:38 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Ze gaan de hele selectie af, hopelijk blijven ze bij Charisteas steken
Is het geen optie om liever geld te steken in de jeugd-opleiding ipv alle ajax talentjes af te struinenquote:
Ze zien de bui natuurlijk al hangen nu de uefa straks gaat eisen dat er ook lokale spelers in de selectie opgenomen moeten wordenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Is het geen optie om liever geld te steken in de jeugd-opleiding ipv alle ajax talentjes af te struinen
Neequote:Op maandag 2 mei 2005 09:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Is het geen optie om liever geld te steken in de jeugd-opleiding ipv alle ajax talentjes af te struinen
Ze hebben immers al een top jeugdopleiding!!quote:Op maandag 2 mei 2005 09:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Jammer dat je dat zegt. Vind dat kuijt het daar tog niet slecht doet. Ook kalou doet het goed.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij mag wat mij betreft overal heen, maar niet naar PSV. Laat hem maar naar Rotterdam gaan, daar mislukt toch iedereen.
Goh, het lijkt wel weer 1986quote:Op maandag 2 mei 2005 08:52 schreef PyTh het volgende:
Ook hier dan maar ff
[..]
![]()
Wordt een beetje simpel van al die vermeende interesse in ajacieden
Exotische spelers als in: Farfan, Gomes, Alex ? deze 3 zijn eigendom van Chelseaquote:Op maandag 2 mei 2005 11:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Wij willen geen eigen jeugd. Wij willen exotische spelers die meteen goed zijn. PSV en eigen jeugd is geen goede combi, Ajax en fatsoenlijk scouten ook niet.
Prima toch?
Denk het niet maar als dat zo is, ze spelen toch hier?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:03 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Exotische spelers als in: Farfan, Gomes, Alex ? deze 3 zijn eigendom van Chelsea
Wat denken ze nouquote:Op maandag 2 mei 2005 08:52 schreef PyTh het volgende:
Ook hier dan maar ff
[..]
![]()
Wordt een beetje simpel van al die vermeende interesse in ajacieden
Ze denken; Laten we een poging wagen om deze Nederlandse spelers aan te trekken die klaarblijkelijk niet tevreden zijn bij hun huidige clubquote:
Dat bedoel ik. Ze komen toch nietquote:Op maandag 2 mei 2005 11:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ze denken; Laten we een poging wagen om deze Nederlandse spelers aan te trekken die klaarblijkelijk niet tevreden zijn bij hun huidige club
Ze hebben toch ook intresse in Pienaar, is volgens mij echt een Zuid-Afrikaanquote:Op maandag 2 mei 2005 11:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ze denken; Laten we een poging wagen om deze Nederlandse spelers aan te trekken die klaarblijkelijk niet tevreden zijn bij hun huidige club
Maxwell wil zijn contract ook niet verlengen, straks eens een mailtje naar Guus sturen of hij hier ook in is geinteresseerdquote:Op maandag 2 mei 2005 11:16 schreef BZ het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook intresse in Peinaar, is volgens mij echt een Zuid-Afrikaan
Werd geschreven door de kranten ja, ik denk en hoop niet dat de zogenaamde interesse echt concreet is geweest.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:16 schreef BZ het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook intresse in Peinaar, is volgens mij echt een Zuid-Afrikaan
Landzaat gaat naar Real aldus studio voetbal.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Werd geschreven door de kranten ja, ik denk en hoop niet dat de zogenaamde interesse echt concreet is geweest.
De Jong is na Landzaat voor PSV waarschijnlijk wel de beste optie om Van Bommel op te volgen.
Waarom niet Takak, vind het een erg goede voetballer!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Werd geschreven door de kranten ja, ik denk en hoop niet dat de zogenaamde interesse echt concreet is geweest.
De Jong is na Landzaat voor PSV waarschijnlijk wel de beste optie om Van Bommel op te volgen.
Davids wil niet naar Nederland, Frank de Boer kwam wel dacht ikquote:Op maandag 2 mei 2005 11:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Landzaat gaat naar Real aldus studio voetbal..
Davids zo goed als zeker naar Ajax.
Davids wil wel en komt ook zo goed als zeker.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Davids wil niet naar Nederland, Frank de Boer kwam wel dacht ik
Landzaat gaat dus naar waarschijnlijk Real Madrid en De Jong gaat niet naar een andere NL club. Dus dat gaat niet door..... Maar jullie hebben toch die Schaaf nog?????quote:Op maandag 2 mei 2005 11:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
V.d. Schaaf mag wegquote:Op maandag 2 mei 2005 11:22 schreef BZ het volgende:
[..]
Landzaat gaat dus naar waarschijnlijk Real Madrid en De Jong gaat niet naar een andere NL club. Dus dat gaat niet door..... Maar jullie hebben toch die Schaaf nog?????
Die moest Van Bommel al een paar jaar geleden opvolgen....
AUB geen Frank de Boer......quote:Op maandag 2 mei 2005 11:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Davids wil niet naar Nederland, Frank de Boer kwam wel dacht ik
Davids -> bron?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Landzaat gaat naar Real aldus studio voetbal..
Davids zo goed als zeker naar Ajax.
Geen bijzonder duidelijke bron. Gewoon even afwachtenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:24 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Davids -> bron?
wat betreft nigel, wat een heerlijk wanbeleid wordt er gevoerd. Ajax had veel sneller en eerder moeten handelen om deze toptalenten vast te laten leggen. Beetje jammer van het verhaal is dat weer de calimero's geinteresseerd zijn in elk talent van het Grote Ajax!
Ik zie Davids ook eerder voor het geld gaan, zie Barcelona. Ik denk wel dat hij de ideale man was!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:24 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Davids -> bron?
wat betreft nigel, wat een heerlijk wanbeleid wordt er gevoerd. Ajax had veel sneller en eerder moeten handelen om deze toptalenten vast te laten leggen. Beetje jammer van het verhaal is dat weer de calimero's geinteresseerd zijn in elk talent van het Grote Ajax!
quote:Zondag 1 mei - Kromkamp: 'Vijftien miljoen was borrelpraatje'
AZ-speler Jan Kromkamp denkt dat de vijftien miljoen euro dat AZ vermoedelijk voor hem vraagt 'een borrelpraatje was'. Dit verklaarde de international vanavond op de tv-zender Noord-Holland. (foto: ANP)
De geruchten gingen een maand geleden dat Ajax de rechtsback ook zou willen contracteren. Echter, hardnekkig zijn de berichten nooit geweest.
Aangezien Trabelsi aan het eind van het seizoen vertrekt, zal Ajax toch op zoek moeten gaan naar een opvolger. Daarentegen is oefenmeester Danny Blind momenteel bezig met het omscholen van Johnny Heitinga tot rechtervleugelverdediger.
ajax voert al jaren hetzelfde wanbeleid.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:24 schreef SoA-Holic het volgende:
Ajax had veel sneller en eerder moeten handelen om deze toptalenten vast te laten leggen. Beetje jammer van het verhaal is dat weer de calimero's geinteresseerd zijn in elk talent van het grote![]()
Ajax!
Laten we maar hopen dat hij niet die richting opgaat.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:29 schreef PyTh het volgende:
Als De Jong slim is luisterd hij goed naar zijn vader
Kratjequote:Op maandag 2 mei 2005 11:29 schreef PyTh het volgende:
En ik durf ook te wedden dat Davids niet naar ajax komt JaWi, wat zullen we er op leggen?
En, FC Porto, Arsenal en Boca Juniors op Amsterdam Tournamentquote:Ajax zou ook nog steeds geïnteresseerd zijn in Edgar Davids. Volgens RTV Noord-Holland zijn insiders bij Ajax ervan overtuigd dat de middenvelder van Internazionale terugkeert naar Amsterdam.
Volgens Jerry de crimineel zeker, die zijn ploeggenoten altijd deed bestelenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
ajax voert al jaren hetzelfde wanbeleid.
Het is niet voor niks dat spelers als kluivert en davids gratig weg gingen uit amsterdam.
En ik durf ook te wedden dat Davids niet naar ajax komt JaWi, wat zullen we er op leggen?
Ja die ja, en ga jij maar eerst een cursusje normaal Nederlands schrijven volgenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Volgens Jerry de crimineel zeker, die zijn ploeggenoten altijd deed bestelen
het GROTE Ajax ja, want dat zijn we. Wij zitten niet krampachtig te geilen op elke calimero die er rondloopt. Ook al verkoopt Ajax nigel en rafael aan de lampen , wij kunnen het opvangen door een jeugdopleiding. Misschien kunnen jullie beter daar in gaan investeren ipv alle Ajacieden. p.s., ik denk niet dat Ajax ze goedkoop laat gaan naar de concurrentquote:Op maandag 2 mei 2005 11:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat spelers als kluivert en davids gratis weg gingen uit amsterdam.
Bosman,,,,,,quote:Op maandag 2 mei 2005 11:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat spelers als kluivert en davids gratis weg gingen uit amsterdam.
Geile avatar btwquote:Op maandag 2 mei 2005 11:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja die ja, en ga jij maar eerst een cursusje normaal Nederlands schrijven volgen
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja die ja, en ga jij maar eerst een cursusje normaal Nederlands schrijven volgen
quote:Als De Jong slim is luisterd hij goed naar zijn vader
Johhny vind ik veel te statisch voor de rechtsback positie. Tevens beschikt hij niet over de techniek in de korte ruimtes die hatem wel beschikt. Nee, hij moet in mijn ogen strijden voor het hart van de verdediging.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:39 schreef twi het volgende:
Ik denk dat rechtsback in dit Ajax voor John een leukere positie is dan z'n gebruikelijke in 't centrum
Optie is niet gelijk aan eigendom. En wat dan nog, wat is er mis aan uitlenen? Ajax heeft een ebtere jeugdopleiding, PSV scout beter en weet spelers na de jeugdopleiding beter te ontwikkelen, lijkt het wel. Vandaar de wederzijdse interesse van Ajacieden in PSV en andersom.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:03 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Exotische spelers als in: Farfan, Gomes, Alex ? deze 3 zijn eigendom van Chelsea
Que?quote:
Dat wederzijdse aspect valt nu ook wel weer mee.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:42 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Optie is niet gelijk aan eigendom. En wat dan nog, wat is er mis aan uitlenen? Ajax heeft een ebtere jeugdopleiding, PSV scout beter en weet spelers na de jeugdopleiding beter te ontwikkelen, lijkt het wel. Vandaar de wederzijdse interesse van Ajacieden in PSV en andersom.
Rommedahl en Bommel vorig seizoen al weer vergeten????quote:Op maandag 2 mei 2005 11:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat wederzijdse aspect valt nu ook wel weer mee.
Kom op PyTh!quote:
Zeg, even offtopic. Hoe doe je zo'n PIquote:Op maandag 2 mei 2005 11:42 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Optie is niet gelijk aan eigendom. En wat dan nog, wat is er mis aan uitlenen? Ajax heeft een ebtere jeugdopleiding, PSV scout beter en weet spelers na de jeugdopleiding beter te ontwikkelen, lijkt het wel. Vandaar de wederzijdse interesse van Ajacieden in PSV en andersom.
Beter te ontwikkelen, wie dan? Davids/Kluivert/Seedorf allemaal de lichting van Ajax, welke spelers heeft PSV dan beter gemaaktquote:Op maandag 2 mei 2005 11:42 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Robbenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Beter te ontwikkelen, wie dan? Davids/Kluivert/Seedorf allemaal de lichting van Ajax, welke spelers heeft PSV dan beter gemaakt?
Is dit serieus?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Beter te ontwikkelen, wie dan? Davids/Kluivert/Seedorf allemaal de lichting van Ajax, welke spelers heeft PSV dan beter gemaakt?
Uit eigen jeugd helemaal niks maar dat is algemeen bekend. Maar als PSV beter is met het ontwikkelen van jonge spelers, waarom is Klaas-Jan dan weg?quote:
Obodai!quote:Op maandag 2 mei 2005 09:38 schreef sol1tair het volgende:
Ze gaan de hele selectie af, hopelijk blijven ze bij Charisteas steken
Op die voor VdV na was die interesse het concreetst.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
genoeg meneertjequote:Op maandag 2 mei 2005 12:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zigic en dan ook nog Rosenberg? Dan zal Harry wel weer weg mogen lijkt me.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Ik probeer momenteel Van der Vaart in Rusland te slijten, het wil nog niet erg lukken.
Overigens ben ik toch wel benieuwd wie nu die mysterieuze Joego is waar Ajax mee bezig is. Het lijkt op Zigic.
Ik ook. Het zegt genoeg over de spelers van Ajax dat PSV ze zo graag wil hebben. Wat een kutclub is dat.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:41 schreef Nashje het volgende:
Wat begin ik die gore tievus club uit lampegat zat te worden. Kut philips
Je hebt zeker ook een hekel aan Juventus, AC Milan, Inter, Manchester United en Barcelonaquote:Op maandag 2 mei 2005 20:41 schreef Nashje het volgende:
GODVERDOMME ZEG. Derksen meldt net in Voetbal Insite dat psv nu Trabelsi weer wil.
Wat begin ik die gore tievus club uit lampegat zat te worden. Kut philips
Inderdaad. Maar die tievus club uit lampegat staat nog altijd ver bovenaan.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook een hekel aan Juventus, AC Milan, Inter, Manchester United en Barcelona
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:58 schreef Djekko het volgende:
Waarom wordt er nou weer zo gescholden op PSV? Face it, als zo'n grote club als PSV jullie spelers wil is dat toch alleen maar een compliment
De kans dat zoiets gebeurt is net zo groot als de kans dat Ronaldinho en Lampard naar PSV komen.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:03 schreef Nashje het volgende:
Inderdaad. Daarom ga ik morgen Blind bellen en zeggen dat Ajax er alles aan moet gaan doen om Robinho en Tevez te contracteren. Dan kunnen wij weer lachen richting lampegat
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:03 schreef Nashje het volgende:
Inderdaad. Daarom ga ik morgen Blind bellen en zeggen dat Ajax er alles aan moet gaan doen om Robinho en Tevez te contracteren. Dan kunnen wij weer lachen richting lampegat
Nah, bij psv loopt niet echt veel rond wat het mooie rood-wit zou mogen dragen.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:04 schreef JeroenV het volgende:
Tsja, Ajax kan moeilijk zeggen dat ze vd Schaaf, Lucius, Addo en Sibon willen kopen.
Misschien is Chelsea wel kei lief voor onsquote:Op maandag 2 mei 2005 21:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
De kans dat zoiets gebeurt is net zo groot als de kans dat Ronaldinho en Lampard naar PSV komen.
En ik maar denken dat het een mama's kindje was.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:25 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat denken die calimero's nou? Na 15 jaar weer eens succesje in europa dat half Ajax warm wordt van zo'n kunstmatig voetbalbedrijfje? Van mij mag trabelsi en vdv er gaan ballen maar ga dr maar vanuit dat het gaat niet lukken voor de lampjes. De pa van rafael heeft al aangegeven dat uit respect voor de Ajax-supporters rafael nooit voor p$v zal spelen. En wat betreft Hatem, half europa wil 'm hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |