Zeg, even offtopic. Hoe doe je zo'n PIquote:Op maandag 2 mei 2005 11:42 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Optie is niet gelijk aan eigendom. En wat dan nog, wat is er mis aan uitlenen? Ajax heeft een ebtere jeugdopleiding, PSV scout beter en weet spelers na de jeugdopleiding beter te ontwikkelen, lijkt het wel. Vandaar de wederzijdse interesse van Ajacieden in PSV en andersom.
Beter te ontwikkelen, wie dan? Davids/Kluivert/Seedorf allemaal de lichting van Ajax, welke spelers heeft PSV dan beter gemaaktquote:Op maandag 2 mei 2005 11:42 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Optie is niet gelijk aan eigendom. En wat dan nog, wat is er mis aan uitlenen? Ajax heeft een ebtere jeugdopleiding, PSV scout beter en weet spelers na de jeugdopleiding beter te ontwikkelen, lijkt het wel. Vandaar de wederzijdse interesse van Ajacieden in PSV en andersom.
Robbenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Beter te ontwikkelen, wie dan? Davids/Kluivert/Seedorf allemaal de lichting van Ajax, welke spelers heeft PSV dan beter gemaakt?
Is dit serieus?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Beter te ontwikkelen, wie dan? Davids/Kluivert/Seedorf allemaal de lichting van Ajax, welke spelers heeft PSV dan beter gemaakt?
Uit eigen jeugd helemaal niks maar dat is algemeen bekend. Maar als PSV beter is met het ontwikkelen van jonge spelers, waarom is Klaas-Jan dan weg?quote:
Obodai!quote:Op maandag 2 mei 2005 09:38 schreef sol1tair het volgende:
Ze gaan de hele selectie af, hopelijk blijven ze bij Charisteas steken
Op die voor VdV na was die interesse het concreetst.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Werd geschreven door de kranten ja, ik denk en hoop niet dat de zogenaamde interesse echt concreet is geweest.
De Jong is na Landzaat voor PSV waarschijnlijk wel de beste optie om Van Bommel op te volgen.
genoeg meneertjequote:Op maandag 2 mei 2005 12:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zigic en dan ook nog Rosenberg? Dan zal Harry wel weer weg mogen lijkt me.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Ik probeer momenteel Van der Vaart in Rusland te slijten, het wil nog niet erg lukken.
Overigens ben ik toch wel benieuwd wie nu die mysterieuze Joego is waar Ajax mee bezig is. Het lijkt op Zigic.
Ik ook. Het zegt genoeg over de spelers van Ajax dat PSV ze zo graag wil hebben. Wat een kutclub is dat.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:41 schreef Nashje het volgende:
Wat begin ik die gore tievus club uit lampegat zat te worden. Kut philips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |