Zo dom zijn we nu ook weer niet...quote:Op maandag 2 mei 2005 09:38 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Ze gaan de hele selectie af, hopelijk blijven ze bij Charisteas steken
Is het geen optie om liever geld te steken in de jeugd-opleiding ipv alle ajax talentjes af te struinenquote:
Ze zien de bui natuurlijk al hangen nu de uefa straks gaat eisen dat er ook lokale spelers in de selectie opgenomen moeten wordenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Is het geen optie om liever geld te steken in de jeugd-opleiding ipv alle ajax talentjes af te struinen
Neequote:Op maandag 2 mei 2005 09:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Is het geen optie om liever geld te steken in de jeugd-opleiding ipv alle ajax talentjes af te struinen
Ze hebben immers al een top jeugdopleiding!!quote:Op maandag 2 mei 2005 09:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Jammer dat je dat zegt. Vind dat kuijt het daar tog niet slecht doet. Ook kalou doet het goed.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij mag wat mij betreft overal heen, maar niet naar PSV. Laat hem maar naar Rotterdam gaan, daar mislukt toch iedereen.
Goh, het lijkt wel weer 1986quote:Op maandag 2 mei 2005 08:52 schreef PyTh het volgende:
Ook hier dan maar ff
[..]
![]()
Wordt een beetje simpel van al die vermeende interesse in ajacieden
Exotische spelers als in: Farfan, Gomes, Alex ? deze 3 zijn eigendom van Chelseaquote:Op maandag 2 mei 2005 11:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Wij willen geen eigen jeugd. Wij willen exotische spelers die meteen goed zijn. PSV en eigen jeugd is geen goede combi, Ajax en fatsoenlijk scouten ook niet.
Prima toch?
Denk het niet maar als dat zo is, ze spelen toch hier?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:03 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Exotische spelers als in: Farfan, Gomes, Alex ? deze 3 zijn eigendom van Chelsea
Wat denken ze nouquote:Op maandag 2 mei 2005 08:52 schreef PyTh het volgende:
Ook hier dan maar ff
[..]
![]()
Wordt een beetje simpel van al die vermeende interesse in ajacieden
Ze denken; Laten we een poging wagen om deze Nederlandse spelers aan te trekken die klaarblijkelijk niet tevreden zijn bij hun huidige clubquote:
Dat bedoel ik. Ze komen toch nietquote:Op maandag 2 mei 2005 11:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ze denken; Laten we een poging wagen om deze Nederlandse spelers aan te trekken die klaarblijkelijk niet tevreden zijn bij hun huidige club
Ze hebben toch ook intresse in Pienaar, is volgens mij echt een Zuid-Afrikaanquote:Op maandag 2 mei 2005 11:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ze denken; Laten we een poging wagen om deze Nederlandse spelers aan te trekken die klaarblijkelijk niet tevreden zijn bij hun huidige club
Maxwell wil zijn contract ook niet verlengen, straks eens een mailtje naar Guus sturen of hij hier ook in is geinteresseerdquote:Op maandag 2 mei 2005 11:16 schreef BZ het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook intresse in Peinaar, is volgens mij echt een Zuid-Afrikaan
Werd geschreven door de kranten ja, ik denk en hoop niet dat de zogenaamde interesse echt concreet is geweest.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:16 schreef BZ het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook intresse in Peinaar, is volgens mij echt een Zuid-Afrikaan
Landzaat gaat naar Real aldus studio voetbal.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Werd geschreven door de kranten ja, ik denk en hoop niet dat de zogenaamde interesse echt concreet is geweest.
De Jong is na Landzaat voor PSV waarschijnlijk wel de beste optie om Van Bommel op te volgen.
Waarom niet Takak, vind het een erg goede voetballer!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Werd geschreven door de kranten ja, ik denk en hoop niet dat de zogenaamde interesse echt concreet is geweest.
De Jong is na Landzaat voor PSV waarschijnlijk wel de beste optie om Van Bommel op te volgen.
Davids wil niet naar Nederland, Frank de Boer kwam wel dacht ikquote:Op maandag 2 mei 2005 11:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Landzaat gaat naar Real aldus studio voetbal..
Davids zo goed als zeker naar Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |