Davids wil wel en komt ook zo goed als zeker.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Davids wil niet naar Nederland, Frank de Boer kwam wel dacht ik
Landzaat gaat dus naar waarschijnlijk Real Madrid en De Jong gaat niet naar een andere NL club. Dus dat gaat niet door..... Maar jullie hebben toch die Schaaf nog?????quote:Op maandag 2 mei 2005 11:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Werd geschreven door de kranten ja, ik denk en hoop niet dat de zogenaamde interesse echt concreet is geweest.
De Jong is na Landzaat voor PSV waarschijnlijk wel de beste optie om Van Bommel op te volgen.
V.d. Schaaf mag wegquote:Op maandag 2 mei 2005 11:22 schreef BZ het volgende:
[..]
Landzaat gaat dus naar waarschijnlijk Real Madrid en De Jong gaat niet naar een andere NL club. Dus dat gaat niet door..... Maar jullie hebben toch die Schaaf nog?????
Die moest Van Bommel al een paar jaar geleden opvolgen....
AUB geen Frank de Boer......quote:Op maandag 2 mei 2005 11:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Davids wil niet naar Nederland, Frank de Boer kwam wel dacht ik
Davids -> bron?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Landzaat gaat naar Real aldus studio voetbal..
Davids zo goed als zeker naar Ajax.
Geen bijzonder duidelijke bron. Gewoon even afwachtenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:24 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Davids -> bron?
wat betreft nigel, wat een heerlijk wanbeleid wordt er gevoerd. Ajax had veel sneller en eerder moeten handelen om deze toptalenten vast te laten leggen. Beetje jammer van het verhaal is dat weer de calimero's geinteresseerd zijn in elk talent van het Grote Ajax!
Ik zie Davids ook eerder voor het geld gaan, zie Barcelona. Ik denk wel dat hij de ideale man was!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:24 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Davids -> bron?
wat betreft nigel, wat een heerlijk wanbeleid wordt er gevoerd. Ajax had veel sneller en eerder moeten handelen om deze toptalenten vast te laten leggen. Beetje jammer van het verhaal is dat weer de calimero's geinteresseerd zijn in elk talent van het Grote Ajax!
quote:Zondag 1 mei - Kromkamp: 'Vijftien miljoen was borrelpraatje'
AZ-speler Jan Kromkamp denkt dat de vijftien miljoen euro dat AZ vermoedelijk voor hem vraagt 'een borrelpraatje was'. Dit verklaarde de international vanavond op de tv-zender Noord-Holland. (foto: ANP)
De geruchten gingen een maand geleden dat Ajax de rechtsback ook zou willen contracteren. Echter, hardnekkig zijn de berichten nooit geweest.
Aangezien Trabelsi aan het eind van het seizoen vertrekt, zal Ajax toch op zoek moeten gaan naar een opvolger. Daarentegen is oefenmeester Danny Blind momenteel bezig met het omscholen van Johnny Heitinga tot rechtervleugelverdediger.
ajax voert al jaren hetzelfde wanbeleid.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:24 schreef SoA-Holic het volgende:
Ajax had veel sneller en eerder moeten handelen om deze toptalenten vast te laten leggen. Beetje jammer van het verhaal is dat weer de calimero's geinteresseerd zijn in elk talent van het grote![]()
Ajax!
Laten we maar hopen dat hij niet die richting opgaat.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:29 schreef PyTh het volgende:
Als De Jong slim is luisterd hij goed naar zijn vader
Kratjequote:Op maandag 2 mei 2005 11:29 schreef PyTh het volgende:
En ik durf ook te wedden dat Davids niet naar ajax komt JaWi, wat zullen we er op leggen?
En, FC Porto, Arsenal en Boca Juniors op Amsterdam Tournamentquote:Ajax zou ook nog steeds geïnteresseerd zijn in Edgar Davids. Volgens RTV Noord-Holland zijn insiders bij Ajax ervan overtuigd dat de middenvelder van Internazionale terugkeert naar Amsterdam.
Volgens Jerry de crimineel zeker, die zijn ploeggenoten altijd deed bestelenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
ajax voert al jaren hetzelfde wanbeleid.
Het is niet voor niks dat spelers als kluivert en davids gratig weg gingen uit amsterdam.
En ik durf ook te wedden dat Davids niet naar ajax komt JaWi, wat zullen we er op leggen?
Ja die ja, en ga jij maar eerst een cursusje normaal Nederlands schrijven volgenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Volgens Jerry de crimineel zeker, die zijn ploeggenoten altijd deed bestelen
het GROTE Ajax ja, want dat zijn we. Wij zitten niet krampachtig te geilen op elke calimero die er rondloopt. Ook al verkoopt Ajax nigel en rafael aan de lampen , wij kunnen het opvangen door een jeugdopleiding. Misschien kunnen jullie beter daar in gaan investeren ipv alle Ajacieden. p.s., ik denk niet dat Ajax ze goedkoop laat gaan naar de concurrentquote:Op maandag 2 mei 2005 11:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat spelers als kluivert en davids gratis weg gingen uit amsterdam.
Bosman,,,,,,quote:Op maandag 2 mei 2005 11:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat spelers als kluivert en davids gratis weg gingen uit amsterdam.
Geile avatar btwquote:Op maandag 2 mei 2005 11:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja die ja, en ga jij maar eerst een cursusje normaal Nederlands schrijven volgen
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja die ja, en ga jij maar eerst een cursusje normaal Nederlands schrijven volgen
quote:Als De Jong slim is luisterd hij goed naar zijn vader
Johhny vind ik veel te statisch voor de rechtsback positie. Tevens beschikt hij niet over de techniek in de korte ruimtes die hatem wel beschikt. Nee, hij moet in mijn ogen strijden voor het hart van de verdediging.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:39 schreef twi het volgende:
Ik denk dat rechtsback in dit Ajax voor John een leukere positie is dan z'n gebruikelijke in 't centrum
Optie is niet gelijk aan eigendom. En wat dan nog, wat is er mis aan uitlenen? Ajax heeft een ebtere jeugdopleiding, PSV scout beter en weet spelers na de jeugdopleiding beter te ontwikkelen, lijkt het wel. Vandaar de wederzijdse interesse van Ajacieden in PSV en andersom.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:03 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Exotische spelers als in: Farfan, Gomes, Alex ? deze 3 zijn eigendom van Chelsea
Que?quote:
Dat wederzijdse aspect valt nu ook wel weer mee.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:42 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Optie is niet gelijk aan eigendom. En wat dan nog, wat is er mis aan uitlenen? Ajax heeft een ebtere jeugdopleiding, PSV scout beter en weet spelers na de jeugdopleiding beter te ontwikkelen, lijkt het wel. Vandaar de wederzijdse interesse van Ajacieden in PSV en andersom.
Rommedahl en Bommel vorig seizoen al weer vergeten????quote:Op maandag 2 mei 2005 11:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat wederzijdse aspect valt nu ook wel weer mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |