was het bestuur maar gieriger. Dan hadden we voor hetzelfde geld betere spelers gehad.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Dit wordt ook echt beter. Mits Ajax eens laat zien dat het geen gierige club is en het geld is op een juiste manier laat rollen.
Niet gierig op de juiste manier. Verkeerde spelers voor te veel geld. En niet geld willen uittrekken voor spelers waarvan vaststaat dat ze een werkelijk toegevoegde waarde zullen zijn..quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
was het bestuur maar gieriger. Dan hadden we voor hetzelfde geld betere spelers gehad.
Grunn ook nog.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:21 schreef PJORourke het volgende:
Wat moeten we nog? RKC en Faillietesse?
Hmmm... voor Grunn heb ik wel respect. Maar 6 punten lijkt me geen probleem. PSV - Feijenoord is er ook nog.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:24 schreef Nashje het volgende:
Grunn ook nog.
Na dit weekend 6quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Feyenoord is weg. AZ is de ploeg waar Ajax nog voor moet oppassen.. Die achterstand is nog steeds 'maar' 4 verliespunten.
We hebben in de CL zelf weinig toe zoeken, vind ik. Gezien het vertoonde spel ook weinig verdiend.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:30 schreef golfer het volgende:
Als we het nu nog uit handen gaan geven, verdienen we die voorrondes CL ook niet.
Als er wat versterking komt kunnen we weer makkelijk met de grote teams mee hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
We hebben in de CL zelf weinig toe zoeken, vind ik.
We hebben het ook over de toestand NU en dat kan over een maand of 4 heel anders zijn. Met zoat dezelfde ploeg is ook de kwartfinale bereikt en nu krijgen ze geen deuk in een pakje boter.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Zowiets heet spelers aanschaffen, spelers dumpen en voorbereiden...
Om nou gelijk te gaan roepen dat we niets in de CL hebben te zoeken gaat te ver en is veels te voorbarig.
Ach, een wedstrijd tegen RBC zou ik me niet druk over maken. Je hebt met 1-4 gewonnen, goede wedstrijden speel je vrijwel nooit tegen dit soort clubs. Vorig seizoen werd het 0-1, nu 1-4. Het resultaat telt tegen dit soort ploegen. Alsof PSV zo goed speelt tegen RBC en dat soort ploegen...quote:Op zondag 1 mei 2005 10:23 schreef Chadi het volgende:
Met dit spel heb je in Europa helemaal niks te zoeken inderdaad.
klopt, maar ze zijn ook al een tijdje uitgeschakeld in Europa hequote:Op zondag 1 mei 2005 10:23 schreef Chadi het volgende:
Met dit spel heb je in Europa helemaal niks te zoeken inderdaad.
Berry Powel zie ik nog niet zo gauw de nationale elftal halen en in de finale van een EK het winnende doelpunt scoren.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Charisteas was echt heel erg slecht. Ik snap niet waarom Ajax hem heeft gehaald en er ook nog eens een paar miljoen voor heeft betaald.
Berry Powel is nog beter zelfs.
Goh, daar heeft Ajax veel aan aan dat doelpunt van hem in de EK-finale.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Berry Powel zie ik nog niet zo gauw de nationale elftal halen en in de finale van een EK het winnende doelpunt scoren.![]()
Ja, vooral De Ridder is een echte miskoop...quote:Op zondag 1 mei 2005 11:59 schreef Nashje het volgende:
Charisteas is dan ook officieel bevestigt als zoveelste miskoop. Je kunt wel zeiken met 'hij heeft tijd en zelfvertrouwen nodig' maar dat was met Sonck en De Ridder hetzelfde liedje. Als het een echt goede spits is die je koopt voor snelle versterking in je team heeft hij geen tijd en zelfvertrouwen nodig. Dat moet ie allang hebben.
Newbie Flierie trekt na 2 posts ook z'n mond eens open zeg.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:07 schreef Flierie het volgende:
[..]
Ja, vooral De Ridder is een echte miskoop...![]()
![]()
Knappe constatering, haal zijn statistieken er maar eens bij, hoeveel moest Ajax lappen voor hem dan? Wanneer is ie gekocht dan ?
Ik vind Harry een goede spits, alleen jammer voor hem, dat heel het stadion hem al klote vond voordat hij 1 bal geraakt had...
quote:1/5/2005 - Transfergeruchten komen op: kort overzicht
(Gepost door P.)
Zoals bekend moet Ajax zich om verschillende redenen in verschillende linies versterken. De afgelopen dagen zijn verschillende geruchten naar buiten gekomen. Ajax zou Michael Jansen van Vitesse willen hebben voor de linksbackpositie. De Gelderlander meldde echter al dat Jansen volgende week met Vitesse tot een akkoord zou komen over contractverlenging. Danny Blind zou ook bezig zijn om Frank de Boer over te halen terug te keren naar Ajax. Eveneens zou Ajax Edgar Davids en, naast het scouten van Rosenberg en wat nu volgt is een uiterst vaag gerucht, een spits uit voormalig Joegoslavië hebben benaderd. Het begint er dus op te lijken dat Ajax nu al serieus bezig is de selectie voor komend seizoen rond te maken.
quote:Ajax zoekt nieuwe spits in Oost-Europa
Ajax lijkt komende zomer wederom een spits te gaan vastleggen. Er gaan geruchten dat de Amsterdamse club een aanvaller uit het voormalige Joegoslavie volgt.
Om welke speler het gaat is nog niet bekend. Waarschijnlijk betreft het de Braziliaanse spits Silva (Croatia Zagreb), de spelmaker Niko Kranjcar (Hajduk Split) of de bonkinge spits Nicola Zigic (Rode Ster Belgrado).
Ook zou Ajax nog altijd belangstelling hebben voor Markus Rosenberg (Malmo FF).
quote:Revo Manucharyan schreef:
(...)
Die spits uit voormalig Joegoslavië is dus Kezman voor diegenen die het interesseert.Persoonlijk natuurlijk een uberdomme actie van Ajax maarja:(.
Ik meende al dat, 2 jaar geleden ofso al, Arsenal interesse in die gast had.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:06 schreef Nashje het volgende:
20 jarig supertalent, schijnt, uit Kroatie. Type Van der Vaart.
Nuenen is echt iets voor Sylvie ja. Toch hoop ik dat Ajax hem niet naar PSV laat gaan.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:26 schreef TheVulture het volgende:
Hij en z'n golddigger zouden een huis in Nuenen gekocht hebben.
Hij mag wat mij betreft overal heen, maar niet naar PSV. Laat hem maar naar Rotterdam gaan, daar mislukt toch iedereen.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:56 schreef Chadi het volgende:
Het is me toch echt om het even waar hij heen gaat. Als hij weg wil oprotten dan .. we zijn geen kinderdagverblijf.
Of een cadeautje van Fortes, hoe je het wil zien.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:53 schreef methodmich het volgende:
Zowaar een goal van Harry.
Ik schrijf hem zeker nog niet af, maar die goal zegt echt helemaal niks. Cadeautje van RBC.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:15 schreef methodmich het volgende:
Niet zo negatief. Zlatan werd in zijn eerste seizoen ook weggelachen door velen. Ik herinner me een duel met Feyenoord, waarin Zlatan inviel. Jack van Gelder: "Hahahaha. Die man kan gewoon niet voetballen, Andy. Hij kan gewoon niet voetballen. Hahaha."
Geweldig! Gooi d'r maar een nutteloos woord als 'newbie' tegenaan...quote:Op zondag 1 mei 2005 12:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Newbie Flierie trekt na 2 posts ook z'n mond eens open zeg.
'hij heeft tijd en zelfvertrouwen nodig'. Daarmee doelde ik op De Ridder, idioot.
Tja, dat is natuurlijk zo. Maar kan voor die jongen belangrijk zijn.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik schrijf hem zeker nog niet af, maar die goal zegt echt helemaal niks. Cadeautje van RBC.
Dat hoop ik. Dan heeft ie aan z'n dramatische wedstrijd nog wat goeds overgehouden.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:53 schreef methodmich het volgende:
Tja, dat is natuurlijk zo. Maar kan voor die jongen belangrijk zijn.
Subtiel compliment aan PSV.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij mag wat mij betreft overal heen, maar niet naar PSV. Laat hem maar naar Rotterdam gaan, daar mislukt toch iedereen.
Is het eik wel ja.quote:
O ja, graag zelfs. Hij is beter dan Vogel!quote:Op zondag 1 mei 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Hoewel Obodai wel naar PSV mag van mij.
Maar van Lucius blijf je af.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
O ja, graag zelfs. Hij is beter dan Vogel!
Die Tokkie mag je houden. Misschien wel iets voor Rotterdam, gezien z'n liefde voor vuurwerk?quote:
Ach, de meeste users hier weten mijn kennis van voetbal dus begrijpen óók mijn onduidelijk geschreven posts. Dat dan een bijdehand kereltje er zich aan stoort, lig ik echt niet wakker van.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:49 schreef Flierie het volgende:
[..]
Geweldig! Gooi d'r maar een nutteloos woord als 'newbie' tegenaan...
Dus als je hier 'nieuw' bent, mag je niet reageren? Of niet kritisch zijn?mate!
Misschien als je je eigen post nog 20 keer leest, dat je dan ook doorkrijgt dat het gewoon niet duidelijk geschreven/getypt is...
En dat 'idioot', laat ik daar maar boven blijven staan....
die tuinkabouter mag liever naar rotterdam maar niet naar amsterdamquote:
Waarom dit seizoen nog?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:08 schreef Nashje het volgende:
Ajax speelt zondag 15 mei in de uitwedstrijd tegen Vitesse voor het eerst in het nieuwe uittenue.
Bah. Het is godverdomme geen catwalk.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:15 schreef The_Hives het volgende:
vorig seizoen was dat ook zo. Vaak moet je iets zien voordat je hem koopt. Dus tonen ze hem nu aan het publiek in de hoop dat het in smaak valt en veel verkocht wordt.
Heitinga is goed maar nog lang niet rijp voor Barcelona.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:19 schreef TimmyAsd het volgende:
Heitinga naar Barcelona
Maar waarom zou Kompany zowiets zeggen las het niet waar zou zijn
Precies. Laat hem eerst eens goed spelen in Ajax, een vaste plaats afdwingen, een plek in Oranje afdwingen, daar goed spelen en dan zien we wel weer verder..quote:Op maandag 2 mei 2005 00:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Heitinga is goed maar nog lang niet rijp voor Barcelona.
Inderdaad zo'n gozertje van net 18 zegt wel vaker dingen die hij nog niet mag zeggenquote:Op maandag 2 mei 2005 00:19 schreef TimmyAsd het volgende:
Heitinga naar Barcelona
Maar waarom zou Kompany zowiets zeggen las het niet waar zou zijn
Volgens mij doen ze dat al jaren in de laatste uitwedstrijd.quote:
Ik weleens wat videomateriaal van hem gezien op internet, het lijkt mij geen slechte koop.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:52 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Iemand die trouwens die Rosenberg weleens aan het werk gezien heeft, of weet of het wat is?
Volgens Aftenbladet wordt er binnenkort getekend. Alleen is dat niet helemaal een betrouwbare bron, geloof ik...quote:He's a good, talented footballer and can still learn. He does not have Zlatan potential though.
Volgens datzelfde blad zouden ook een paar Franse ploegen, AZ en nog een andere HCE-club (zal wel H'veen zijn!) interesse hebben in Djuric.quote:Dusan Djuric is currently one of my favourite players in Allsvenskan. He's a great talent, no doubt.
quote:2/5/2005 - AD: 'PSV hengelt naar Nigel de Jong'
(Gepost door RvN)
Volgens het Algemeen Dagblad hengelt PSV naar de diensten van Nigel de Jong. Hou zou een van de kandidaten zijn om Mark van Bommel op te volgen. Verdere details of bronnen worden niet aangehaald in het artikel. Zoals bekend is Nigel de Jong niet erg gelukkig bij Ajax en wil hij zijn in 2006 aflopende contract vooralsnog niet verlengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |