Die wil naar het buitenland.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar zou Hatem écht naar PSV willen? Okay, bij de eerste 4 van Europa, maar dan speelt hij nog steeds iedere week tegen clubs als RBC, Heracles en ADO.Dat kun je niet echt een grote stap vooruit noemen.
Hatem is ook door zijn zaakwaarnemers een netto salaris van 2,5 miljoen euro beloofd. Dat hoge salaris was o.a. de reden dat hij er niet met Arsenal uitkwam. Ik denk niet dat hij dan nu wel genoegen neemt met een PSV-salaris. Maar het is een mooie manier voor PSV om te zorgen dat binnen Ajax er redelijk wat onzekerheid blijft voor volgend seizoen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar zou Hatem écht naar PSV willen? Okay, bij de eerste 4 van Europa, maar dan speelt hij nog steeds iedere week tegen clubs als RBC, Heracles en ADO.Dat kun je niet echt een grote stap vooruit noemen.
Lijkt haast op pesten van PSV of niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:50 schreef mbn het volgende:
[..]
Hatem is ook door zijn zaakwaarnemers een netto salaris van 2,5 miljoen euro beloofd. Dat hoge salaris was o.a. de reden dat hij er niet met Arsenal uitkwam. Ik denk niet dat hij dan nu wel genoegen neemt met een PSV-salaris. Maar het is een mooie manier voor PSV om te zorgen dat binnen Ajax er redelijk wat onzekerheid blijft voor volgend seizoen.
Nou en? Trek je je er toch niks van aan? Het kan (en wordt) dus ook andersom gezegd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:49 schreef RayMania het volgende:
Wat ik helemaal zo irritant vind:
Stel PSV haalt een ajacied, dan is dat eigelijk altijd negatief voor PSV.
* Doet hij het goed --> Ja, een Ajax speler geweest.
* Doet hij het niet goed --> Komt door het belabberde PSV
Etc.
Zolang je maar niet van Ajax naar Feyenoord of PSV gaat.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:56 schreef gr8w8 het volgende:
Maar stel nou dat een speler bij een club is uitgegroeid en juist door een clubwissel met daarbij een iets andere insteek en andere mensen om zicht heen, zichzelf weer verder kan ontwikkelen, dan is daar toch niks mis mee?
Heb je ook wel gelijk in, maar daarom blijft het nog wel kutquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:56 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nou en? Trek je je er toch niks van aan? Het kan (en wordt) dus ook andersom gezegd.
Maar stel nou dat een speler bij een club is uitgegroeid en juist door een clubwissel met daarbij een iets andere insteek en andere mensen om zicht heen, zichzelf weer verder kan ontwikkelen, dan is daar toch niks mis mee?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zolang je maar niet van Ajax naar Feyenoord of PSV gaat.![]()
* JaWi mompelt iets over niet concreetquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:04 schreef RayMania het volgende:
Btw, hoeveelste Ajax --> PSV speler wordt dit al?
Ajax heeft ooit alleen Hoekstra gekocht kan ik me herinneren.
.. Zou dit dan wordenquote:
quote:De afgelopen week heeft Ajax de opdracht gegeven tot de bouw van een nieuw supportershome. Volgens het jaarverslag van Ajax wordt het nieuwe home op dezelfde locatie gebouwd.
Ajax hoopt het supportershome voor het nieuwe seizoen, bij aanvang van de Amsterdam Tournament, klaar te hebben. Over de kleur, grootte etc. van het nieuwe supportershome is nog niets bekend.
Van wat ik uit m'n hoofd kan noemen:quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:04 schreef RayMania het volgende:
Btw, hoeveelste Ajax --> PSV speler wordt dit al?
Ajax heeft ooit alleen Hoekstra gekocht kan ik me herinneren.
Ze vergeten Maxwellquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:56 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Lijkt haast op pesten van PSV of niet?
- Yakubu
- Pienaar
- VDV
- De Jong
- Trabelsi
- Davids
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:36 schreef Radegast het volgende:
Zou heel mooi zijn om Frank de Boer nog een jaartje bij Ajax te hebben...
Hij kan het echt nog wel, hij is al eerder te vroeg afgeschreven bij Galatasaray en Oranje.
Frank de Boer, met zijn schitterende frons...
[afbeelding]
Vrij kansloos inderdaadquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:54 schreef Nashje het volgende:
Ook al. Wat zijn die boeren met een vies spelletje bezig zeg. Kutlampen
Toen ie tijdens het EK erin kwam ipv lamp bouma ging het een stuk beter achterin. Dus je moet niet zo zeiken.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Humor heb je zeg. Frank de Boer is uitgekotst door Galatasaray omdat hij daar fout op fout stapelde en conditioneel niet meer meekon. Net zoals bij Oranje.
Veel plezier met deze bejaarde volgend seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |