UH-oh.. is het nou al zo ver?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:13 schreef Rewimo het volgende:
En natuurlijk deze: Fotowedstrijd April 2005: het stemtopic
Dat ligt dan toch echt aan jouquote:Op donderdag 28 april 2005 23:56 schreef Nato het volgende:
Zo.. puntjes verdeelt..
.. naar mijn idee komt er steeds meer archiefwerk tussen, een dikke laag ijs in April lijkt me nu niet echt up-to-date; ik heb ook nog geen uitgebloeide paardebloemen gezien
Het zijn dan ook geen paardebloemen maar het is biggekruid, en die staan hier in het park al uitgebreid te pluizen. Het is dus zeker geen archieffoto.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:56 schreef Nato het volgende:...
ik heb ook nog geen uitgebloeide paardebloemen gezien...
quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:51 schreef Offy het volgende:
[..]
http://offy.nl/fokfotowedstrijden/index.php?a=fotos&q=Keios&u=1
![]()
Zit daar verschil inquote:Op vrijdag 29 april 2005 07:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het zijn dan ook geen paardebloemen maar het is biggekruid, en die staan hier in het park al uitgebreid te pluizen. Het is dus zeker geen archieffoto.
Die foto kwam me al zo bekend voor...quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:51 schreef Offy het volgende:
![]()
Deze mag wat mij betreft direct uit de wedstrijdquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:51 schreef Offy het volgende:
[..]
![]()
waarom?quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:29 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Deze mag wat mij betreft direct uit de wedstrijd
Die mug zat helaas op een raam dat hard aan een schoonmaakbeurtje toe was. Ook zie je een lichte reflectie van een condensstreep van een vliegtuig door het beeld lopen... ik wilde er niet woest aan gaan soepen...quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:35 schreef Re het volgende:
---8<---
5. Compumess (1p) mooi, jammer van de vuile plaat anders meer verdient
tís in ieder geval een vrouwtjequote:Op vrijdag 29 april 2005 14:57 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Die mug zat helaas op een raam dat hard aan een schoonmaakbeurtje toe was. Ook zie je een lichte reflectie van een condensstreep van een vliegtuig door het beeld lopen... ik wilde er niet woest aan gaan soepen...
De foto was in eerste instantie ook niet gemaakt voor de Drie-wedstrijd, 't was gewoon een macrotestje met een suffige mug als slachtoffer.
Maar ik stuur ze niet inquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Ach, die pepers zien we ook elke maand weer![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:29 schreef Luckepuk het volgende:
Ik wil eigenlijk wel eens "wit" als onderwerp, aangezien ik het nog steeds niet voor elkaar krijg om onze witte(met zwart) kat mooi vast te leggen... Ik heb het idee dat iets wit´s vastleggen 1 van de moeilijkste dingen is....
Of "Goedemorgen"quote:
Het waren ook geen echte bloemen, zeikerd..quote:Op maandag 2 mei 2005 00:53 schreef Nato het volgende:
Feli winnaars, en feli de tellers..
Nu mijn verhaal over mijn opmerkingen..
Schanulleke; ik kijk naar een inzending en interpreteer dat naar..
Aangezien je nu alleen maar "jong" groen tegenkomt, kijk ik er nog extra naar.. en dat "extra" is in dit geval de achtergrond..
Die is niet "maagdelijk groen" zoals ik het verwacht in deze maand.. ..er zijn planten op de achtergrond die boven het onderwerp uitsteken, ook deze zijn niet "April- groen.."
Zo kom ik aan mijn conclusie en tuurlijk.. ik kan helemaal fout zitten, maar zo defineer ik een foto..
Verder had ik nog een opmerking over de foto van McPhearson..
Ik snap nog steeds niet hoe deze foto door de keuring gekomen is.. De achtergrond is over het algemeen volkomen #000000..
Verder lijkt de middelste tulp, ingezet te zijn.. (diepte..?)
Het grote blad erachter komt ook niet tevoorschijn achter de linker steel; of komt in een draai terug..
..rond de bovenste tulp zie ik een typisch Magic-wand ding; kleine vlekken die meegenomen worden, en staan in contrast met de achtergrond..
..De bloemen hebben een groene rand, hoe kom je daaraan.. (reflectie..?)
Nouja.. er zijn zoveel dingen die ik bij deze in twijfel trek.. dat ik zeg: kom maar met het origineel.. ik heb het idee dat deze foto niet kan en mag..
Teveel bewerking..
Tenslotte zou ik graag van de winnaar willen weten of de foto nu wel of niet in April genomen is, woon je aan het strand of was je toevallig daar aanwezig..
![]()
Same herequote:Op maandag 2 mei 2005 11:32 schreef PeRi het volgende:Gedeeld 5e. Wow. Daar ben ik best blij mee.
Winnaars gefeliciteerd!
doe maar Macro!quote:
ook feli, en de restquote:Op maandag 2 mei 2005 12:22 schreef CompuMess het volgende:
WTF ?!? ben ik derde geworden... oei, dus moet ik onderwerpen gaan aandragen!
Nog voorkeuren?![]()
Oh ja, gefeli Re en Caar2 en, en ... en de rest!
1100 posts op een dag en meneer vergeet te stemmen.....................quote:Op maandag 2 mei 2005 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd allemaal
Ik ben vergeten te stemmen
Ja ik heb er gisteravond nog wel een uurtje van wakker gelegenquote:Op maandag 2 mei 2005 17:07 schreef fotoloog het volgende:
[..]
1100 posts op een dag en meneer vergeet te stemmen.....................
Nog ff geduld,het wachten is op Caar2quote:Op maandag 2 mei 2005 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb er gisteravond nog wel een uurtje van wakker gelegen
Maar ik had ook een boel punten aan Re gegeven hoor
ik vond het gewoon een zaad-onderwerpwaar kunnen we deze maand uit kiezen?
Bier?quote:Op maandag 2 mei 2005 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee, ik hoop op een onderwerp waar ik iets mee kan
Om maar eens een zijstraat in te duikenquote:
Daar lach jij nou om hequote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar lach jij nou om he
foto en ik hebben iets heel speciaals met bier hoor
Ik gooi weleens een zootje MOOIE bierfoto's onlinequote:Op maandag 2 mei 2005 18:55 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik lachte omdat ik wel wist dat je iets kon met bier, maar dat had weinig met foto's te maken of iig foto's die het beoordelen mogelijk maken.
Dus, Caar2quote:Op maandag 2 mei 2005 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik gooi weleens een zootje MOOIE bierfoto's online
quote:Je hebt gezocht op "bier".
Gevonden werden 324 van de 807 records, samen goed voor 21.351 van de 32.664 foto's in het archief
Archief? Hoorde ik daar archief?quote:Op maandag 2 mei 2005 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
de ellende is alleen dat "bier" in mijn archiefdatabase een dermate generieke term is, dat daarbij minstens de helft van het hele archief opduikt
quote:
Ik doe mijn best maar ik heb het zo druk op mijn werk dat de inspiratie niet echt wil komenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:50 schreef Ymke het volgende:
Denk niet dat er iemand bezwaar zal maken. Hup puckzzz verzin wat leuks
Dat dusquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:50 schreef Ymke het volgende:
Denk niet dat er iemand bezwaar zal maken. Hup puckzzz verzin wat leuks
Dat is simpel gezegt een donker voorwerp in een donkere omgeving fotograferen met zo weinig mogelijk licht zodat je goed de contouren ziet.quote:
Ik denk het tegenovergestelde van 'high-key'. Soort van onderbelicht, te donker :quote:
Ik ben ooit bij wijze van foutje op een high-key gekomen, maar dat was ook niet veel soeps. Toch een apart ding, ik vind high-key erg mooi vaak, maar je moet er ook het beeld voor hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:40 schreef Ymke het volgende:
Het is iig veels te moeilijk voor mij
Je hebt ook prachtige portretten in low keyquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik ben ooit bij wijze van foutje op een high-key gekomen, maar dat was ook niet veel soeps. Toch een apart ding, ik vind high-key erg mooi vaak, maar je moet er ook het beeld voor hebben.
Klopt. Misschien iets om eens mee te experimenteren, wel leuk als het lukt natuurlijk, een foto als die high-key die ik hierboven post vind ik erg mooi, low-key doet me trouwens een stuk minder. Zou je low-key creëeren door flink onder te belichten en dan hard in te flitsen ofzo ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:46 schreef Ymke het volgende:
Je hebt ook prachtige portretten in low key![]()
Maar helaas heb ik nog lang niet genoeg verstand van belichting om dat voor elkaar te krijgen , het is niet zomaar onderbelichten
Ik heb absoluut geen ideequote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:48 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zou je low-key creëeren door flink onder te belichten en dan hard in te flitsen ofzo ?
Als ik het goed begrijp gebruik je voor high-key dus verstrooid licht (melkglas) en veel licht. Bij low-key werk je met 1 keiharde lichtbron, liefst gebundeld. Dus donkere ruimte met 1 sterke lichtbundel, op dat deel wat je pakken wilt (ja, zie quote dus).quote:Zorg dat de kamer helemaal verduistert is.
Plaats je lamp en onderwerp ver genoeg van de achterwand zodat er geen vals licht op de achterwand valt.
Zet eventueel een (zwart)scherm tussen de lamp en de achterwand zodat er geen licht op kan vallen om absoluut zwart te verkrijgen.
Zet eventueel ook een scherm tussen lamp en fotograaf om invallend licht in de lens te voorkomen, dit verhoogt namelijk de kans op lensflare of een grijze waas over de foto.
Je lamp kun je voorzien van een zogenaamde 'snoot' om het licht meer te bundelen en te richten. Gebruik een materiaal wat hittebestendig is; een gewone lamp wordt fokking heet!!! brandgevaar is serieus aanwezig!!! Heb je niets hittebestendigs werk dan zonder snoot maar probeer met de grote schermen de lichtbron te vernauwen. Denk nogmaals aan brandgevaar!
Meet licht op de huid op de plaats die het belangrijkst is zodat dit in ieder geval goed belicht is.
Zet je cam hiervoor op spotmeting en meet van een relatief korte afstand om te voorkomen dat het vele zwart eromheen de meting beinvloed. Nog mooier is om een grijskaart te hebben waar je die meting op verricht. Hou de kaart op de plek waar je model ook komt te zitten.
Als de sluitertijd te kort wordt (afhankelijk van je brandpuntsafstand, en hou in ieder geval de mm/sec verhouding aan (minimaal 1/50s bij een 50mm objectief)) en je diafragma staat al max open dan zul je de iso-waarde moeten gaan verhogen.
Jij zegt ook niks hè, zit ik allemaal info bij elkaar te harken voor je, weet je alles al en is er zelfs een topic over.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:01 schreef Ymke het volgende:
Dat topic heeft bestaan . froosje was er ooit mee bezig. Was best leerzaam
Zal je zien dat ik er ook in gepost heb enzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:07 schreef elcastel het volgende:
Jij zegt ook niks hè, zit ik allemaal info bij elkaar te harken voor je, weet je alles al en is er zelfs een topic over..
Ehm ik kwam niet met de vraag wat het is hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:07 schreef elcastel het volgende:
[..]
Jij zegt ook niks hè, zit ik allemaal info bij elkaar te harken voor je, weet je alles al en is er zelfs een topic over..
Nou dan ..... vergeef ik het je, en mezelf !quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:17 schreef Ymke het volgende:
Ehm ik kwam niet met de vraag wat het is hoor![]()
Dat was meneer vlesh
quote:
yup eigen platenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:32 schreef elcastel het volgende:
Eigen plaatjes Re ? Zo ja mooi, zo niet, ook mooi.
Nou echt chapeau hoor, beide vind ik echt prima plaatjes. Veel werk aan gehad ? Kun je het kort uitleggen ?quote:
1quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Die low-key is ook erg goed ReHoeveel heb je er moeten maken waarvan dit de beste was?
De low-key was zoals gezegd een lucky shot, ik zat in de trein en mijn toenmalige vriendin zat een boek te lezen (trein stond stil, s'avonds zonsondergang zeer diffuus licht van buiten en binnen redelijk donker), ik weet niet precies de specs meer maar ik heb hem naar sepia omgezet. High key weet ik nog wel, dit is een fel ingeflitste high-key en niet de softe variant. 1/180 F4 en maximaal aantal stops overbelichten, beetje levellen en klaarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:33 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nou echt chapeau hoor, beide vind ik echt prima plaatjes. Veel werk aan gehad ? Kun je het kort uitleggen ?
Niet zo janken k_man, je reputatie snelt je vooruitquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:20 schreef k_man het volgende:
Klopt, men (ik) is kennelijk in de war met afval of verval.
Ja klopt. De foto is al een jaartje of 5 oud hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:08 schreef Astridj0h het volgende:
Puckzzz volgens mij zit dat goed in de buurt (volgens mij ben jij dat zelf trouwens)
ff offtopic: wrm ben je zo fokking vroeg altijd!! ik zie post van 5.52 en 6.02 ofzoiets van je!!! OMG)
Dat zit er wel in jaquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja klopt. De foto is al een jaartje of 5 oud hoormaar deze is ook gewoon genomen in de huiskamer van mijn zus. alle lichten uit en een hele felle lamp (volgens mij was het een bouwlamp)
dus low-key zou best een haalbaar onderwerp kunnen zijn voor de meeste. het vergt alleen wel wat meer creativiteit en originaliteit. Ik vind dat wel een uitdaging
wrom ik zo #$%@ vroeg ben soms? Mijn vriend staat om 5 uur op en soms ben ik dan ineens klaarwakker. Dan ga ik er maar uitHier zal ik vanmiddag om 5 uur voor moeten boeten door middels van rode branderige ogen enzo
Dat was ik en daar kom ik op terug, ik dacht dat je voor low-key allerlei ingewikkelde belichtingen moest doen. Met wat improviseren kun je inderdaad ook een hoop doen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:48 schreef fr.oosje het volgende:
Ja dat komt aardig in de buurt van Low Key.
Ik las net ergens dat low-key voor de meeste niet haalbaar is hier. Ik vraag mij af waarom?
Zet je telefoonnr maar ff neer, dan stuur ik wel een smsje wat het geworden isquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:27 schreef bees het volgende:
is ook een idee....
hihihi ow ja ik moet om 20.00 met d ebus weg... dus kan de uitslag vandaag ook niet zien....
plus dat ik band fot's moet amken van mijn vriendinnetje vanavond....
en die k** camera van mij gaat maar tot max 400asa en f2.nogwat wordt weer lastig.....
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:44 schreef bees het volgende:
0384566946
je snapt hopelijk wel dat ik niet zo stom ben om daar mijn eigen of een ander particulier nummer neer te zeten hè ? ;-)quote:
Niet? Goh...en ik maar smssenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:49 schreef bees het volgende:
[..]
je snapt hopelijk wel dat ik niet zo stom ben om daar mijn eigen of een ander particulier nummer neer te zeten hè ? ;-)
Ja, ik heb vandaag nog een behoorlijk aantal mails gekregen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het ook lang duren hoor, vooral wanneer je kijkt naar de reacties in het stemtopic. Is het nou zo doorslagevend geweest om de stemronde met 1 dag te verlengen?
Je kan het aantal reacties makkelijk x2 doen, en dan kom je er nog nietquote:zover ik in het stemtopic kan zien, hebben er maar een paar mensen vandaag gestemd. Nou weet ik wel dat niet iedereen meldt dattie gestemd heeft, maar ik vind het al met al niet erg veel hoor.
Komt eraanquote:
Ik was het bericht al aan het typen en toen zag ik je mail langskomen. Je hebt op het laatste moment het onderwerp nog kunnen doen veranderenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:58 schreef Anitra het volgende:
ik heb nog ff op het nippertje mijn stem uitgebracht, want ik kan voor het eerst mee doen
Dat ken ikquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:06 schreef pea4fun het volgende:
Afval? ja jemig, heb ik net de kamer van mijn zoon uitgemest...die had zo in het programma hoe schoon is jouw huis niet misstaan....
Ow jij hebt dus nog een onderwerpquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:07 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Dat ken ik![]()
Hier zijn we ook zo'n varken aan't kweken
uhhhhhh..DUH!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:49 schreef bees het volgende:
[..]
je snapt hopelijk wel dat ik niet zo stom ben om daar mijn eigen of een ander particulier nummer neer te zeten hè ? ;-)
Neh dat valt best mee. Ik heb zat leuke en fotografisch intressante afval "dingen" voorbij zien komen in het dagelijkse leven.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:13 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Het scheelde niks (nuja, 4 min.) en het onderwerp was macro. Iets met afval verzinnen zal wel weer lastig worden.
pff liever afval dan maarquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:13 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Het scheelde niks (nuja, 4 min.) en het onderwerp was macro. Iets met afval verzinnen zal wel weer lastig worden.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:35 schreef Luckepuk het volgende:
Mijn dochter die vandaag de afvalbak heeft ontdekt en een senseo-padje heeft ontmanteld...
[afbeelding]
Als ik haar nog aan half uurtje had laten wroeten had ik haar volgens mij zo in kunnen sturen!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar om dat nou in te zenden onder de noemer "Afval"....
Nope!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:59 schreef Ymke het volgende:
Afval , hmzzzz even laten inwerken hoor.
Puckzz dr idee zeker?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:41 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Als ik haar nog aan half uurtje had laten wroeten had ik haar volgens mij zo in kunnen sturen!
"Hopjesvlaaaaa"..?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:doet me denken aan die wasmiddelreclame: "Hopjesvlaaaaa"
Heb je nu al ideen dan? Das lekker snelquote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga er vandaag eens op uit, het is grauw weer en dat vind ik wel bij de sfeer van afval passen. Ik denk dat ik 'm in keihard ZW ga doen misschien.
Wedstrijd-meet op een vuilstortplaats iemand?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga er vandaag eens op uit, het is grauw weer en dat vind ik wel bij de sfeer van afval passen. Ik denk dat ik 'm in keihard ZW ga doen misschien.
De plannen zijn gewijzigd, we zijn druk aan het werk met de Kever. die ook al bijna onder de categorie afval valt , we komen het 1 na het andere probleem tegenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wedstrijd-meet op een vuilstortplaats iemand?
* pea4fun shark op de foto zetquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Gezien het onderwerp denk ik dat ik deze race afval
Al weer?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik moet nog 5 kilo kwijtquote:
Misschien dat ik deze keer wat kilootjes afvalquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:08 schreef Shark.Bait het volgende:
glasbakquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:01 schreef k_man het volgende:
[..]Jouw afval? Ik zie alleen maar lege bier- en drankflessen.
![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:59 schreef Ymke het volgende:
Afval , hmzzzz even laten inwerken hoor.
Puckzz dr idee zeker?
Ik ookquote:
ik vind het geen afvalquote:Op zondag 8 mei 2005 11:09 schreef k_man het volgende:
Niemand iets op te merken over mijn flessen in stemmig z/w?
af·val (het, de ~ (m.))quote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 18:55 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
af·val (het, de ~ (m.))
1 hetgeen na een bewerking als nutteloze rest overblijft
Ja, ook dit is dus afval, alleen geen mooie foto
Dit zijn twee sierflessen en een lege wijnfles.. In mijn ogen ook niet echt afval..quote:
Het zijn een wijnfles en twee likeurflessen. Allen inmiddels in de glasbak verdwenen.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dit zijn twee sierflessen en een lege wijnfles.. In mijn ogen ook niet echt afval..
Ik vind die foto met jouw flessen geen afval.quote:
Ja. Dat zei je al.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vind die foto met jouw flessen geen afval.
Hoi Luckepuk, zo te zien ook afval aan de buitenkant (graffiti); je foto lijkt een stilleven. Een lelijke bsak eigenlijk, niet, zo te midden van mooi groen. Ze zouden de bak groen moeten verven, maar dan had je niet zo'n mooie foto gehad. Dag.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:24 schreef Luckepuk het volgende:
Mijn foto staat er bij!
Commentaar iemand?
Ik denk dat je flessen teveel gemaakt zijn om mooi te zijn , sierflessen dus , ze staan ook nog mooi opgesteld voor het raam zoals mensen met sierflessen doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja. Dat zei je al.
Wat ik me dus afvraag is: waarom niet?
Ik had de vraag alvast voor je beantwoord door te stellen dat je lege flessen kennelijk niet als afval beschouwd.
ik sluit mij hier bij aan....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:49 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik denk dat je flessen teveel gemaakt zijn om mooi te zijn , sierflessen dus , ze staan ook nog mooi opgesteld voor het raam zoals mensen met sierflessen doen.
Dat geeft denk ik geen associatie met afval
wordt aangewerkt..snap nog niet wat eraan de hand isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:54 schreef Ymke het volgende:
Bees ik zie je laatste plaatje niet
een ~ teveelquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:56 schreef bees het volgende:
[..]
wordt aangewerkt..snap nog niet wat eraan de hand is
Oke, das wel een erg domme vraag geloof ik!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:12 schreef Luckepuk het volgende:
Is daar brand geweest dan? Vandaag? (das pakweg hemelsbreed 150 meter bij mij vandaan?kheb niks gemerkt!)
Je bent goed op de hoogtequote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:22 schreef Luckepuk het volgende:
Maar goed dat het geen paar pandjes verderop was... dan was de hele buurt stoned geweest!
Toch gek dat ik er niks van gemerkt hebt!![]()
Ik sta daar altijd weer van te kijken wat mensen allemaal maar menen weg te kunnen flikkeren op willekeurig welke plek. Ze zouden hier zo'n mooi amerikaans boetesysteem voor 'littering' moeten invoeren. Krijgt zo'n tokkie meteen 10.000 euro boete bij een heterdaad. Ook bij een minimale pakkans laten ze het dan wel uit hun hoofd.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:47 schreef bees het volgende:
vandaag eens opzoek gegaan naar een mooi plaatje...
dus opweg geweest naar de beste afval lokatie op de wereld....... de vrije natuur....
ongeloofelijk zoveel rommel als mensen achterlaten....
voorlopig deze....
[afbeelding]
Binnenlandquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:56 schreef Re het volgende:
niet echt creatief onderwerp.
* Re gaat op zoek naar depressief persoon die van een flat wil vallen ...
ofzo
hoi, de krop is inderdaad wat krapjes en misshien moet ik wel gebruik maken van de verdere leegte aldaar... zal er nog eens naar kijken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 07:31 schreef Puckzzz het volgende:
Is die tweede van rechts een Kever? Leuk OpknapProjectje
Dat dat daar gewoon zo blijft liggen, niet te geloven....
Wat de foto betreft, ik vind de crop een beetje smalletjes qua hoogte.
Wat je site betreft, ik was nieuwsgierig naar de foto's van IJsland, maar die heb je er al af gehaald?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:51 schreef Ymke het volgende:
[..]
Binnenland
wo 11 mei 2005, 08:37
Arrestant valt na worsteling met Politie van flatgebouw
Ehm ....... Re........?
Klinkt idd errug fout flesquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat meloenenkarkas van je is wel gorgeous Puckzzz
of jah..als het erg fout klinkt moet je maar denken dat ik dat niet zo bedoel
![]()
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Klinkt idd errug fout fles
ik heb wel de meloenen maar niet het karkas hoor!
maar je vindt de eerste foto dus het mooist?
MEANING?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:37 schreef portier het volgende:
Hoi.
Wat zou de wereld toch mooi zijn als iedereen minstens 2 stijlelementen in zijn of haar foto zou toevoegen.
Groetjes, portier.
Ps. Ik weet dat ik al maaaanden geen foto heb ingeleverd en dat ik goed kan sturen, maar het is toch een beetje mijn utopie.
portier wil graag je 2 meloenen op de foto zienquote:
2 maar? Op deze foto staan er minsten twintigquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:43 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
portier wil graag je 2 meloenen op de foto zien![]()
Nu Rewimo terug is mag hij ook naar haar gemaild worden, ik weet alleen niet wanneer ze'm online kan zetten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
2 maar? Op deze foto staan er minsten twintig![]()
H_G_T moet de foto nou naar jou of naar Rewimo gemailed worden? Ik had 'm al naar Rewimo gemailde maar ik lees in het topic dattie naar jou moet?
Stijlelementen? Post eerst maar eens een voorbeeldje danquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:37 schreef portier het volgende:
Hoi.
Wat zou de wereld toch mooi zijn als iedereen minstens 2 stijlelementen in zijn of haar foto zou toevoegen.
Groetjes, portier.
Ps. Ik weet dat ik al maaaanden geen foto heb ingeleverd en dat ik goed kan sturen, maar het is toch een beetje mijn utopie.
Disclaimer: Pas op! Ongecensureerde kritiek.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stijlelementen? Post eerst maar eens een voorbeeldje dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |