Ik was het bericht al aan het typen en toen zag ik je mail langskomen. Je hebt op het laatste moment het onderwerp nog kunnen doen veranderenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:58 schreef Anitra het volgende:
ik heb nog ff op het nippertje mijn stem uitgebracht, want ik kan voor het eerst mee doen
Dat ken ikquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:06 schreef pea4fun het volgende:
Afval? ja jemig, heb ik net de kamer van mijn zoon uitgemest...die had zo in het programma hoe schoon is jouw huis niet misstaan....
Ow jij hebt dus nog een onderwerpquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:07 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Dat ken ik![]()
Hier zijn we ook zo'n varken aan't kweken
uhhhhhh..DUH!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:49 schreef bees het volgende:
[..]
je snapt hopelijk wel dat ik niet zo stom ben om daar mijn eigen of een ander particulier nummer neer te zeten hč ? ;-)
Neh dat valt best mee. Ik heb zat leuke en fotografisch intressante afval "dingen" voorbij zien komen in het dagelijkse leven.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:13 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Het scheelde niks (nuja, 4 min.) en het onderwerp was macro. Iets met afval verzinnen zal wel weer lastig worden.
pff liever afval dan maarquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:13 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Het scheelde niks (nuja, 4 min.) en het onderwerp was macro. Iets met afval verzinnen zal wel weer lastig worden.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:35 schreef Luckepuk het volgende:
Mijn dochter die vandaag de afvalbak heeft ontdekt en een senseo-padje heeft ontmanteld...
[afbeelding]
Als ik haar nog aan half uurtje had laten wroeten had ik haar volgens mij zo in kunnen sturen!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar om dat nou in te zenden onder de noemer "Afval"....
Nope!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:59 schreef Ymke het volgende:
Afval , hmzzzz even laten inwerken hoor.
Puckzz dr idee zeker?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:41 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Als ik haar nog aan half uurtje had laten wroeten had ik haar volgens mij zo in kunnen sturen!
"Hopjesvlaaaaa"..?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:doet me denken aan die wasmiddelreclame: "Hopjesvlaaaaa"
Heb je nu al ideen dan? Das lekker snelquote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga er vandaag eens op uit, het is grauw weer en dat vind ik wel bij de sfeer van afval passen. Ik denk dat ik 'm in keihard ZW ga doen misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |