Dat was ik en daar kom ik op terug, ik dacht dat je voor low-key allerlei ingewikkelde belichtingen moest doen. Met wat improviseren kun je inderdaad ook een hoop doen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:48 schreef fr.oosje het volgende:
Ja dat komt aardig in de buurt van Low Key.
Ik las net ergens dat low-key voor de meeste niet haalbaar is hier. Ik vraag mij af waarom?
Zet je telefoonnr maar ff neer, dan stuur ik wel een smsje wat het geworden isquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:27 schreef bees het volgende:
is ook een idee....
hihihi ow ja ik moet om 20.00 met d ebus weg... dus kan de uitslag vandaag ook niet zien....
plus dat ik band fot's moet amken van mijn vriendinnetje vanavond....
en die k** camera van mij gaat maar tot max 400asa en f2.nogwat wordt weer lastig.....
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:44 schreef bees het volgende:
0384566946
je snapt hopelijk wel dat ik niet zo stom ben om daar mijn eigen of een ander particulier nummer neer te zeten hč ? ;-)quote:
Niet? Goh...en ik maar smssenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:49 schreef bees het volgende:
[..]
je snapt hopelijk wel dat ik niet zo stom ben om daar mijn eigen of een ander particulier nummer neer te zeten hč ? ;-)
Ja, ik heb vandaag nog een behoorlijk aantal mails gekregen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het ook lang duren hoor, vooral wanneer je kijkt naar de reacties in het stemtopic. Is het nou zo doorslagevend geweest om de stemronde met 1 dag te verlengen?
Je kan het aantal reacties makkelijk x2 doen, en dan kom je er nog nietquote:zover ik in het stemtopic kan zien, hebben er maar een paar mensen vandaag gestemd. Nou weet ik wel dat niet iedereen meldt dattie gestemd heeft, maar ik vind het al met al niet erg veel hoor.
Komt eraanquote:
Ik was het bericht al aan het typen en toen zag ik je mail langskomen. Je hebt op het laatste moment het onderwerp nog kunnen doen veranderenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:58 schreef Anitra het volgende:
ik heb nog ff op het nippertje mijn stem uitgebracht, want ik kan voor het eerst mee doen
Dat ken ikquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:06 schreef pea4fun het volgende:
Afval? ja jemig, heb ik net de kamer van mijn zoon uitgemest...die had zo in het programma hoe schoon is jouw huis niet misstaan....
Ow jij hebt dus nog een onderwerpquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:07 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Dat ken ik![]()
Hier zijn we ook zo'n varken aan't kweken
uhhhhhh..DUH!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:49 schreef bees het volgende:
[..]
je snapt hopelijk wel dat ik niet zo stom ben om daar mijn eigen of een ander particulier nummer neer te zeten hč ? ;-)
Neh dat valt best mee. Ik heb zat leuke en fotografisch intressante afval "dingen" voorbij zien komen in het dagelijkse leven.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:13 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Het scheelde niks (nuja, 4 min.) en het onderwerp was macro. Iets met afval verzinnen zal wel weer lastig worden.
pff liever afval dan maarquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:13 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Het scheelde niks (nuja, 4 min.) en het onderwerp was macro. Iets met afval verzinnen zal wel weer lastig worden.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:35 schreef Luckepuk het volgende:
Mijn dochter die vandaag de afvalbak heeft ontdekt en een senseo-padje heeft ontmanteld...
[afbeelding]
Als ik haar nog aan half uurtje had laten wroeten had ik haar volgens mij zo in kunnen sturen!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar om dat nou in te zenden onder de noemer "Afval"....
Nope!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:59 schreef Ymke het volgende:
Afval , hmzzzz even laten inwerken hoor.
Puckzz dr idee zeker?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:41 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Als ik haar nog aan half uurtje had laten wroeten had ik haar volgens mij zo in kunnen sturen!
"Hopjesvlaaaaa"..?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:doet me denken aan die wasmiddelreclame: "Hopjesvlaaaaa"
Heb je nu al ideen dan? Das lekker snelquote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga er vandaag eens op uit, het is grauw weer en dat vind ik wel bij de sfeer van afval passen. Ik denk dat ik 'm in keihard ZW ga doen misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |