1100 posts op een dag en meneer vergeet te stemmen.....................quote:Op maandag 2 mei 2005 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd allemaal
Ik ben vergeten te stemmen
Ja ik heb er gisteravond nog wel een uurtje van wakker gelegenquote:Op maandag 2 mei 2005 17:07 schreef fotoloog het volgende:
[..]
1100 posts op een dag en meneer vergeet te stemmen.....................
Nog ff geduld,het wachten is op Caar2quote:Op maandag 2 mei 2005 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb er gisteravond nog wel een uurtje van wakker gelegen
Maar ik had ook een boel punten aan Re gegeven hoor
ik vond het gewoon een zaad-onderwerpwaar kunnen we deze maand uit kiezen?
Bier?quote:Op maandag 2 mei 2005 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee, ik hoop op een onderwerp waar ik iets mee kan
Om maar eens een zijstraat in te duikenquote:
Daar lach jij nou om hequote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar lach jij nou om he
foto en ik hebben iets heel speciaals met bier hoor
Ik gooi weleens een zootje MOOIE bierfoto's onlinequote:Op maandag 2 mei 2005 18:55 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik lachte omdat ik wel wist dat je iets kon met bier, maar dat had weinig met foto's te maken of iig foto's die het beoordelen mogelijk maken.
Dus, Caar2quote:Op maandag 2 mei 2005 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik gooi weleens een zootje MOOIE bierfoto's online
quote:Je hebt gezocht op "bier".
Gevonden werden 324 van de 807 records, samen goed voor 21.351 van de 32.664 foto's in het archief
Archief? Hoorde ik daar archief?quote:Op maandag 2 mei 2005 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
de ellende is alleen dat "bier" in mijn archiefdatabase een dermate generieke term is, dat daarbij minstens de helft van het hele archief opduikt
quote:
Ik doe mijn best maar ik heb het zo druk op mijn werk dat de inspiratie niet echt wil komenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:50 schreef Ymke het volgende:
Denk niet dat er iemand bezwaar zal maken. Hup puckzzz verzin wat leuks
Dat dusquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:50 schreef Ymke het volgende:
Denk niet dat er iemand bezwaar zal maken. Hup puckzzz verzin wat leuks
Dat is simpel gezegt een donker voorwerp in een donkere omgeving fotograferen met zo weinig mogelijk licht zodat je goed de contouren ziet.quote:
Ik denk het tegenovergestelde van 'high-key'. Soort van onderbelicht, te donker :quote:
Ik ben ooit bij wijze van foutje op een high-key gekomen, maar dat was ook niet veel soeps. Toch een apart ding, ik vind high-key erg mooi vaak, maar je moet er ook het beeld voor hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:40 schreef Ymke het volgende:
Het is iig veels te moeilijk voor mij
Je hebt ook prachtige portretten in low keyquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik ben ooit bij wijze van foutje op een high-key gekomen, maar dat was ook niet veel soeps. Toch een apart ding, ik vind high-key erg mooi vaak, maar je moet er ook het beeld voor hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |