Je bent goed op de hoogtequote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:22 schreef Luckepuk het volgende:
Maar goed dat het geen paar pandjes verderop was... dan was de hele buurt stoned geweest!
Toch gek dat ik er niks van gemerkt hebt!![]()
Ik sta daar altijd weer van te kijken wat mensen allemaal maar menen weg te kunnen flikkeren op willekeurig welke plek. Ze zouden hier zo'n mooi amerikaans boetesysteem voor 'littering' moeten invoeren. Krijgt zo'n tokkie meteen 10.000 euro boete bij een heterdaad. Ook bij een minimale pakkans laten ze het dan wel uit hun hoofd.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:47 schreef bees het volgende:
vandaag eens opzoek gegaan naar een mooi plaatje...
dus opweg geweest naar de beste afval lokatie op de wereld....... de vrije natuur....
ongeloofelijk zoveel rommel als mensen achterlaten....
voorlopig deze....
[afbeelding]
Binnenlandquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:56 schreef Re het volgende:
niet echt creatief onderwerp.
* Re gaat op zoek naar depressief persoon die van een flat wil vallen ...
ofzo
hoi, de krop is inderdaad wat krapjes en misshien moet ik wel gebruik maken van de verdere leegte aldaar... zal er nog eens naar kijken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 07:31 schreef Puckzzz het volgende:
Is die tweede van rechts een Kever? Leuk OpknapProjectje
Dat dat daar gewoon zo blijft liggen, niet te geloven....
Wat de foto betreft, ik vind de crop een beetje smalletjes qua hoogte.
Wat je site betreft, ik was nieuwsgierig naar de foto's van IJsland, maar die heb je er al af gehaald?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:51 schreef Ymke het volgende:
[..]
Binnenland
wo 11 mei 2005, 08:37
Arrestant valt na worsteling met Politie van flatgebouw
Ehm ....... Re........?
Klinkt idd errug fout flesquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat meloenenkarkas van je is wel gorgeous Puckzzz
of jah..als het erg fout klinkt moet je maar denken dat ik dat niet zo bedoel
![]()
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Klinkt idd errug fout fles
ik heb wel de meloenen maar niet het karkas hoor!
maar je vindt de eerste foto dus het mooist?
MEANING?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:37 schreef portier het volgende:
Hoi.
Wat zou de wereld toch mooi zijn als iedereen minstens 2 stijlelementen in zijn of haar foto zou toevoegen.
Groetjes, portier.
Ps. Ik weet dat ik al maaaanden geen foto heb ingeleverd en dat ik goed kan sturen, maar het is toch een beetje mijn utopie.
portier wil graag je 2 meloenen op de foto zienquote:
2 maar? Op deze foto staan er minsten twintigquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:43 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
portier wil graag je 2 meloenen op de foto zien![]()
Nu Rewimo terug is mag hij ook naar haar gemaild worden, ik weet alleen niet wanneer ze'm online kan zetten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
2 maar? Op deze foto staan er minsten twintig![]()
H_G_T moet de foto nou naar jou of naar Rewimo gemailed worden? Ik had 'm al naar Rewimo gemailde maar ik lees in het topic dattie naar jou moet?
Stijlelementen? Post eerst maar eens een voorbeeldje danquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:37 schreef portier het volgende:
Hoi.
Wat zou de wereld toch mooi zijn als iedereen minstens 2 stijlelementen in zijn of haar foto zou toevoegen.
Groetjes, portier.
Ps. Ik weet dat ik al maaaanden geen foto heb ingeleverd en dat ik goed kan sturen, maar het is toch een beetje mijn utopie.
Disclaimer: Pas op! Ongecensureerde kritiek.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stijlelementen? Post eerst maar eens een voorbeeldje dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |