Ik vind die foto met jouw flessen geen afval.quote:
Ja. Dat zei je al.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vind die foto met jouw flessen geen afval.
Hoi Luckepuk, zo te zien ook afval aan de buitenkant (graffiti); je foto lijkt een stilleven. Een lelijke bsak eigenlijk, niet, zo te midden van mooi groen. Ze zouden de bak groen moeten verven, maar dan had je niet zo'n mooie foto gehad. Dag.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:24 schreef Luckepuk het volgende:
Mijn foto staat er bij!
Commentaar iemand?
Ik denk dat je flessen teveel gemaakt zijn om mooi te zijn , sierflessen dus , ze staan ook nog mooi opgesteld voor het raam zoals mensen met sierflessen doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja. Dat zei je al.
Wat ik me dus afvraag is: waarom niet?
Ik had de vraag alvast voor je beantwoord door te stellen dat je lege flessen kennelijk niet als afval beschouwd.
ik sluit mij hier bij aan....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:49 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik denk dat je flessen teveel gemaakt zijn om mooi te zijn , sierflessen dus , ze staan ook nog mooi opgesteld voor het raam zoals mensen met sierflessen doen.
Dat geeft denk ik geen associatie met afval
wordt aangewerkt..snap nog niet wat eraan de hand isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:54 schreef Ymke het volgende:
Bees ik zie je laatste plaatje niet
een ~ teveelquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:56 schreef bees het volgende:
[..]
wordt aangewerkt..snap nog niet wat eraan de hand is
Oke, das wel een erg domme vraag geloof ik!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:12 schreef Luckepuk het volgende:
Is daar brand geweest dan? Vandaag? (das pakweg hemelsbreed 150 meter bij mij vandaan?kheb niks gemerkt!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |