Feli winnaars, en feli de tellers..
![]()
Nu mijn verhaal over mijn opmerkingen..
Schanulleke; ik kijk naar een inzending en interpreteer dat naar..
Aangezien je nu alleen maar "jong" groen tegenkomt, kijk ik er nog extra naar.. en dat "extra" is in dit geval de achtergrond..
Die is niet "maagdelijk groen" zoals ik het verwacht in deze maand.. ..er zijn planten op de achtergrond die boven het onderwerp uitsteken, ook deze zijn niet "April- groen.."
Zo kom ik aan mijn conclusie en tuurlijk.. ik kan helemaal fout zitten, maar zo defineer ik een foto..
Verder had ik nog een opmerking over de foto van McPhearson..
Ik snap nog steeds niet hoe deze foto door de keuring gekomen is.. De achtergrond is over het algemeen volkomen #000000..
Verder lijkt de middelste tulp, ingezet te zijn.. (diepte..?)
Het grote blad erachter komt ook niet tevoorschijn achter de linker steel; of komt in een draai terug..
..rond de bovenste tulp zie ik een typisch Magic-wand ding; kleine vlekken die meegenomen worden, en staan in contrast met de achtergrond..
..De bloemen hebben een groene rand, hoe kom je daaraan.. (reflectie..?)
Nouja.. er zijn zoveel dingen die ik bij deze in twijfel trek.. dat ik zeg: kom maar met het origineel.. ik heb het idee dat deze foto niet kan en mag..
Teveel bewerking..
Tenslotte zou ik graag van de winnaar willen weten of de foto nu wel of niet in April genomen is, woon je aan het strand of was je toevallig daar aanwezig..