Die was er niet, miss_c was ons aan het vertellen dat het allemaal heel makkelijk is en we ons aanstellen.quote:
Dan zal ik er 1 geven die ook al vaker behandeld is maar niet lame is: je moet niet wachten, je moet durven.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Geloof me, alle lame cliche's hebben we al 500x gehad.
Groot gelijk, niet bang afwachten maar zelfverzekerd op pad gaanquote:Op donderdag 28 april 2005 00:24 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dan zal ik er 1 geven die ook al vaker behandeld is maar niet lame is: je moet niet wachten, je moet durven.
Het is mijn (bijna heilige) overtuiging dat, als je nagenoeg immuun wordt voor afwijzingen, dat de sky de limit is. Je kan echt wel een partner vinden. Als je maar niet zo verdomd bang zou zijn om je eigen ego te beschadigen.
De laatste alinea mag wmb als stelling gedeponeerd worden
Je wil niet weten hoe vaak ik uit ga, al sinds mn 16e (dat is 11 jaar lang) elke week minimaal 2x, maar guess wat: HET HELPT NIET. Nee.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:24 schreef Plato1980 het volgende:
De stelling van miss_c is dat we niet moeten zitten zeikken op fok maar de duer moeten uitgaan en dat het dan vanzelf wel goed zal komen.
Hoe weet jij dan dat wij niks doen? Is het wel eens bij je opgekomen dat het niet iedereen zo makkelijk afgaat?quote:Op donderdag 28 april 2005 00:25 schreef miss_c het volgende:
En ik zeg niet dat het zo makkelijk is en je denkt alleen maar aan het neuken. Ik bedoel dat je er zelf ook wat voor moet doen....
nee, je leest het niet. Ik zeg niet dat als je de deur uitgaat gegarandeerd bent van sex, maar als je binnen zit erover te kniezen dat je het dan alleen maar erger voor jezelf maakt. Dus beter je tijd beter kan besteden met vertier...quote:Op donderdag 28 april 2005 00:24 schreef Plato1980 het volgende:
De stelling van miss_c is dat we niet moeten zitten zeikken op fok maar de duer moeten uitgaan en dat het dan vanzelf wel goed zal komen.
Ik ben het er mee ONEENS!
Geen toeval.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:26 schreef Beach het volgende:
offtopic: HH Alfie als avatar?
Ik denk dat het antwoord op deze vraag 'nee' is. Sommige mensen denken dat hun leven de trend voor alle andere levens is. En dat het de rest van de mensen net zo makkelijk af gaat.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat wij niks doen? Is het wel eens bij je opgekomen dat het niet iedereen zo makkelijk afgaat?
zoals ik al zei: niemand gaat het gemakkelijk af. iedereen moet er iets voor doen. Tuurlijk gaat het bij sommige mensen wel makkelijk maar bij de meerderheid echt nietquote:Op donderdag 28 april 2005 00:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat wij niks doen? Is het wel eens bij je opgekomen dat het niet iedereen zo makkelijk afgaat?
Nee, jij pikt toevallig alleen die seks er uit, omdat jij in die 30 delen toevallig net in een seks-discussie binnenvalt. Jij hebt geen idee wat er allemaal besproken is sinds deel 1.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:27 schreef miss_c het volgende:
[..]
En jullie reageren heel aanvallend en pakken alleen maar het sex er uit... omdat jullie echt alleen maar daaraan kunnen denken...
Dus jij kent mij? weet hoe en wie ik ben? En mij gaat het gemakkelijk af?quote:Op donderdag 28 april 2005 00:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik denk dat het antwoord op deze vraag 'nee' is. Sommige mensen denken dat hun leven de trend voor alle andere levens is. En dat het de rest van de mensen net zo makkelijk af gaat.
En daarom concludeer jij maar dat wij er geen kloot aan doen?quote:Op donderdag 28 april 2005 00:28 schreef miss_c het volgende:
[..]
zoals ik al zei: niemand gaat het gemakkelijk af. iedereen moet er iets voor doen. Tuurlijk gaat het bij sommige mensen wel makkelijk maar bij de meerderheid echt niet
quote:Op donderdag 28 april 2005 00:27 schreef miss_c het volgende:
En jullie reageren heel aanvallend en pakken alleen maar het sex er uit... omdat jullie echt alleen maar daaraan kunnen denken...
Ik zeg toch niet geen kloot, maar zo komt het langzamerhand wel over, vooral als jullie jezelf blijven verdedigen... maar goed, zal me er niet meer mee bemoeien, maar ga geen dingen beweren over mij....quote:Op donderdag 28 april 2005 00:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En daarom concludeer jij maar dat wij er geen kloot aan doen?
Hee, niet iedereen over één kam scherenquote:Op donderdag 28 april 2005 00:27 schreef miss_c het volgende:
Ja zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:31 schreef Beach het volgende:
Ik ga mee met Plato, het gaat ten eerste om een relatie, seks is natuurlijk wel een onderdeel maar niet de hoofdmoot (voor de meesten).
Wie zegt dat ik niet de hele dag over sex denk? dat zei ik niet. we hadden het over jullie... Maar mijn post van terug ging niet over sex (kleine uitzondering op de regel dusquote:Op donderdag 28 april 2005 00:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij pakt niemand seks er uit en dat is ook niet hetgene wat het belangrijkste is. Dat hebben zowel QyRoZ als ik herhaaldelijk aangegeven. Natuurlijk speelt dat wel een rol, maar het is in het geheel nergens op gebaseerd dat we alleen maar aan seks kunnen denken. Raar trouwens dat jij dat zegt gezien je posts van vanmiddag.
egoooooosquote:Op donderdag 28 april 2005 00:24 schreef Harry_Sack het volgende:
Een stelling: Vrouwen kunnen per definitie de waarheid niet vertellen of enige vorm van directe confrontatie omzetten in iets wezenlijks
Wat moeten we dan doen? Toegeven aan jouw hersenspinsels en beamen dat we een stel lelijke kansloze nerds zijn die nooit achter hun computer vandaan komen? Want dat lijk jij te denken, want anders zouden we immers al lang een vriendin hebben gehad...quote:Op donderdag 28 april 2005 00:30 schreef miss_c het volgende:
vooral als jullie jezelf blijven verdedigen
Met jullie valt echt niet te praten. Ik heb dat nooit in mijn mond genomen en ook nooit gezegd... zo vat jij het op...quote:Op donderdag 28 april 2005 00:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat moeten we dan doen? Toegeven aan jouw hersenspinsels en beamen dat we een stel lelijke kansloze nerds zijn die nooit achter hun computer vandaan komen? Want dat lijk jij te denken, want anders zouden we immers al lang een vriendin hebben gehad...
klopt, heb mijn nieuwe bril nog nietquote:Op donderdag 28 april 2005 00:33 schreef Beach het volgende:
Typisch een geval van een kortzichtige vrouw![]()
Nee hoor, hier komen ook best andere mensen. Alleen liggen die nu toevallig in bed en tref je ons aan. Natuurlijk was die post van jou goed bedoeld, maar als je dat soort dingen al jarenlang hoort maar er nooit iets gebeurt dan verlies je het geloof daar wel in. Op een gegeven moment dan krijg je genoeg van dat soort gemeenplaatsen en dan wil je wel eens gepikeerd raken.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:35 schreef miss_c het volgende:
Met jullie valt echt niet te praten. Ik heb dat nooit in mijn mond genomen en ook nooit gezegd... zo vat jij het op...
En ook niet toegeven aan mij, maar op een redelijke manier reactie geven, als ik aardig doe is het niet goed, als ik direct ben niet. Dan is er hier alleen nog maar plek voor mensen die zoals jullie denken en moet ik mezelf naar een ander single topic verplaatsen...
het ga jullie goed (en dat meen ik)
Ik zeg niksquote:Op donderdag 28 april 2005 00:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
Maar wie zegt dat wij er niks voor doen. Ok eerlijk gezegd kan ik er wel wat meer aan doen.
Er gebeurt ook nooit iets.....quote:Op donderdag 28 april 2005 00:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
maar als je dat soort dingen al jarenlang hoort maar er nooit iets gebeurt dan verlies je het geloof daar wel in.
Ik ontbeer net een beetje zelfdiscipline om echt aan mezelf te werkenquote:Op donderdag 28 april 2005 00:45 schreef CvB het volgende:
Ik ben op het moment vooral bezig met mezelf verbeteren, zoals al in een eerder topicdeel vermeld, zodat ik klaar ben als ik iemand tegenkom die ik wel zie zitten. Mijn grootste probleem is om die persoon tegen te komen, aangezien ik (ook met uitgaan) niet op plekken kom waar ik nieuwe toegangkelijke mensen tegenkom. Ik ben niet iemand die zomaar een praatje kan maken met een wildvreemde, of het nou een man of vrouw is, blijft meestal bij een paar zinnetjes.
Maar nu ga ik slapen, welterusten allemaal!
Nee, je moet er wat aan doen. Maar geloof me: ik heb er genoeg aan gedaan, maar desondanks nog nooit een vriendin gehad. Op een gegeven moment verlies je het geloof er wel in en dan zit je niet meer te wachten op opmerkingen "als het komt wel goed" of "je moet geduld hebben". Snap je?quote:
Op gebied van afwijzen hebben ze inderdaad een hele waslijst aan mogelijkheden om te zeggen "sorry, maar ik moet je niet".quote:Op donderdag 28 april 2005 00:24 schreef Harry_Sack het volgende:
Een stelling: Vrouwen kunnen per definitie de waarheid niet vertellen of enige vorm van directe confrontatie omzetten in iets wezenlijks
dit lijkt tenminste ergens opquote:Op donderdag 28 april 2005 00:45 schreef CvB het volgende:
Ik ben op het moment vooral bezig met mezelf verbeteren, zoals al in een eerder topicdeel vermeld, zodat ik klaar ben als ik iemand tegenkom die ik wel zie zitten. Mijn grootste probleem is om die persoon tegen te komen, aangezien ik (ook met uitgaan) niet op plekken kom waar ik nieuwe toegangkelijke mensen tegenkom. Ik ben niet iemand die zomaar een praatje kan maken met een wildvreemde, of het nou een man of vrouw is, blijft meestal bij een paar zinnetjes.
Maar nu ga ik slapen, welterusten allemaal!
quote:Op donderdag 28 april 2005 00:27 schreef miss_c het volgende:
Exact, maar daarom zijn dat soort opmerkingen als van miss_c, hoe goed bedoeld ze ook mogen zijn, ook onjuist.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:48 schreef HenryHill het volgende:
Mensen bij wie het vinden van een vriend(in) makkelijk gaat, maar die voor geen meter kunnen leren, zullen ook uit alle macht hun best moeten doen om hun diploma te halen. De eeuwige singles moeten blijkbaar veel doen om een parter te bemachtigen. So be it.
wat wil je dan, dat we met je meelullen? blijkbaar...quote:Op donderdag 28 april 2005 00:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, je moet er wat aan doen. Maar geloof me: ik heb er genoeg aan gedaan, maar desondanks nog nooit een vriendin gehad. Op een gegeven moment verlies je het geloof er wel in en dan zit je niet meer te wachten op opmerkingen "als het komt wel goed" of "je moet geduld hebben". Snap je?
Hier sluit ik mij helemaal bij aan....quote:Op donderdag 28 april 2005 00:48 schreef HenryHill het volgende:
Introspectie is geen vervelende eigenschap blijkbaar
Misschien dat er veel mensen uit dit topic zitten met: "ja maar, ik doe al meer moeite dan mijn vrienden, en nog helpt het niet".
Kijk, iedereen heeft zijn eigen plus- en minpunten. Jij bent misschien beter in leren, of hebt een betere opleiding en dus makkelijker een baan. De ander is weer handig in sociale contacten, en kent veel mensen die wel een keer zijn auto willen nakijken, of een muurtje willen betegelen. En de ander kan weer makkelijk partners vinden voor in bed.
Mensen bij wie het vinden van een vriend(in) makkelijk gaat, maar die voor geen meter kunnen leren, zullen ook uit alle macht hun best moeten doen om hun diploma te halen. De eeuwige singles moeten blijkbaar veel doen om een parter te bemachtigen. So be it.
Ligt aan de situatie, maar meestal gaat er wel een tijd overheen voordat ik echt gevoelens voor iemand krijg (kan soms weken of maanden duren).quote:Op donderdag 28 april 2005 00:48 schreef sweetgirly het volgende:
Nieuwe stelling: worden jullie snel verliefd als single zijnde?
Nee, je mag best tegen osn ingaan, graag zelfs. Maar je moet geen algemene dingen zeggen die voor ons toch niet opgaan.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:49 schreef miss_c het volgende:
[..]
wat wil je dan, dat we met je meelullen?
In de lijn van die andere stelling zal dat wel kloppen, maar dat is de stelling nietquote:Op donderdag 28 april 2005 00:47 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Op gebied van afwijzen hebben ze inderdaad een hele waslijst aan mogelijkheden om te zeggen "sorry, maar ik moet je niet".
Echt niet. Morgen een date, maar zie dat argwanend tegemoet. As usual.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:50 schreef Beach het volgende:
Nieuwe stelling: worden jullie snel verliefd als single zijnde?
nu kanje wel oude koeien uit de sloot halen, daar heb ik al op gereageerd, maar herhaling op welke manier dan ook is fout.. vooral voor jezelfquote:Op donderdag 28 april 2005 00:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, je mag best tegen osn ingaan, graag zelfs. Maar je moet geen algemene dingen zeggen die voor ons toch niet opgaan.
Vooral deze opmerking was stuitend:
"Op een gegeven moment is het jouw tijd en kan jij er dubbel zoveel van genieten. trust me... geniet nog maar even van de tijd zonder het gezeik van vrouwen... "
Ach ja... jij kan dan iig weer leuk uit de hoek komen met "Heeeerre's Johnny!"quote:Op donderdag 28 april 2005 00:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Echt niet. Morgen een date, maar zie dat argwanend tegemoet. As usual.
quote:Op donderdag 28 april 2005 00:54 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ach ja... jij kan dan iig weer leuk uit de hoek komen met "Heeeerre's Johnny!"
Ja, ik ga ook naar bed. No way dat ik anders op tijd op ben...
Ik houd meer van recht voor z'n raap dan dat mensen om de situatie heendraaien. Op die manier weet je tenminste direct waar je aan toe bent en sta je weer met beide benen op de grond. Goed, het is even doorbijten, maar je weet in ieder geval dat ze je niet aan het lijntje houdt.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:51 schreef HenryHill het volgende:
@MSXUser: wees blij.
"Nee, dan moet ik de goudvissen van mijn oma voeren - ja alweer, toevallig he?" vind ik een stuk beter te verkroppen dan "Ik mot je niet, want je ziet er niet uit met die puistenkop van je". But that's just me
Precies, maar dat was waar het mee begon. Zo ontstond deze weinig verheffende discussie.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:54 schreef miss_c het volgende:
nu kanje wel oude koeien uit de sloot halen, daar heb ik al op gereageerd, maar herhaling op welke manier dan ook is fout.. vooral voor jezelf
en wij zitten niet te wachten op jouw steeds wederkerend gezaag. We weten het onderhand wel.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, je moet er wat aan doen. Maar geloof me: ik heb er genoeg aan gedaan, maar desondanks nog nooit een vriendin gehad. Op een gegeven moment verlies je het geloof er wel in en dan zit je niet meer te wachten op opmerkingen "als het komt wel goed" of "je moet geduld hebben". Snap je?
Inderdaad ze kunnen beter meteen zeggen hoe het zit dan dat je aan het lijntje wordt gehouden.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:56 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik houd meer van recht voor z'n raap dan dat mensen om de situatie heendraaien. Op die manier weet je tenminste direct waar je aan toe bent en sta je weer met beide benen op de grond. Goed, het is even doorbijten, maar je weet in ieder geval dat ze je niet aan het lijntje houdt.![]()
Jij hebt zeker een relatiequote:Op donderdag 28 april 2005 00:25 schreef miss_c het volgende:
En ik zeg niet dat het zo makkelijk is en je denkt alleen maar aan het neuken. Ik bedoel dat je er zelf ook wat voor moet doen....
Wat klopt er niet?quote:Op donderdag 28 april 2005 08:10 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een relatie
En de OP klopt niet.
Ik ook, maar dat is reeds bekend.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:40 schreef HenryHill het volgende:
Hmm. Ik ben het met miss_c eens. Zonder dollen.
Je moet er wat voor doen. Niet alleen in de kroeg gaan zitten en hopen dat er een leuke meid naar je toe komt voor een goed gesprek met optie op meer.
Ik ben het er wel mee eens! We moeten dingen gaan DOEN Plato, hoor je me gvd? We moeten DOEN DOEN DOEN DOEN!quote:Op donderdag 28 april 2005 00:24 schreef Plato1980 het volgende:
HEEL GOED ZO !!!!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 09:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens! We moeten dingen gaan DOEN Plato, hoor je me gvd? We moeten DOEN DOEN DOEN DOEN!
Welles welles welles!
![]()
![]()
Daar ben ik het helemaal mee eens, helaas ben ik nog steeds niet zover. Je gaat nadenken, dan ga je twijfelen en dan doe je niets meer. Fuck those limiting beliefs!quote:Op donderdag 28 april 2005 09:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is reeds bekend.
Overigens vond ik jou stelling pakkend: Durf! Geen gezeik, geen excuses, gewoon niet nadenken en doen. Schijt als het niet werkt, op naar de volgende.
Works for me, and it can work for you.
Ik ben het er wel mee eens.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:24 schreef Plato1980 het volgende:
gewoon er voor gaan, en beseffen dat je niet in de smaak kan vallen van iedereen, zelfs ik nietquote:Op donderdag 28 april 2005 09:21 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens, helaas ben ik nog steeds niet zover. Je gaat nadenken, dan ga je twijfelen en dan doe je niets meer. Fuck those limiting beliefs!
Hoe meer relaties ik gehad heb hoe minder snel ik verliefd op iemand wordt .Misschien komt dat ook wel omdat ik bang ben dat het weer fout gaat en ik mezelf minder pijn wil doen als het uitgaat ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:48 schreef sweetgirly het volgende:
[..]![]()
Nieuwe stelling: worden jullie snel verliefd als single zijnde?ik iig niet
, integendeel wil ik zelfs bijna zeggen. Liefde op het eerste gezicht, kan, maar er zijn soms wel tien gezichten bij mij nodig en dan nog geef ik geen garantie of ik nou verliefd ben of blijf. Kieskeurig, who knows, zo gaat het gewoon. En ik zit er niet mee eigenlijk, vind het wel beter eigenlijk. Het moment dat telt.
Overigens is mij zo net verweten dat ik iemand ben met bindingsangst en verlatingsangst tegelijk, kan het nog ingewikkelder
![]()
. Maar diegene kwam er oa op omdat ik telkens weer vrolijk verder lulde aan de telefoon en dus volgens hem geen afscheid kon nemen
. Het is gewoon een telemarketingkwaal naar mijn weten
, al heb ik het ook in het eggie, maar andere net zo goed dan
.
Trust
Je kunt het natuurlijk ook gewoon in 1x goed doen ipv ontelbare blauwtjesquote:Op donderdag 28 april 2005 09:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
gewoon er voor gaan, en beseffen dat je niet in de smaak kan vallen van iedereen, zelfs ik niet.
Durven ontelbare blauwtjes lopen, GEWOON ALLE REMMEN LOS !!! wat heb je te verliezen ?
Ja, dat hoor je vakerquote:Op donderdag 28 april 2005 09:28 schreef Metro2005 het volgende:
Hoe meer relaties ik gehad heb hoe minder snel ik verliefd op iemand wordt .Misschien komt dat ook wel omdat ik bang ben dat het weer fout gaat en ik mezelf minder pijn wil doen als het uitgaat ofzo.
Ik voel meestal wel direct of iets wat kan worden of niet maar echt helemaal hotel-de-botel worden van iemand dat doe ik minder snel valt me op de laatste tijd![]()
Te hard van stapel lopen, ben ik ook niet (meer) zo'n voorstander van.quote:(ik dwing mezelf ook, vooral nu, om niet te hard van stapel te lopen)
Ach ja, sommige zien je gelijk met ze in het huwelijksbootje stappen.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja hoi.
Ik ben vanmorgen nog voor ik ontbeten had digitaal uitgemaakt voor "teleurstellend" door de treinjongen die het mij heel erg kwalijk nam dat ik geen meug had in met hem dingen gaan doen. Volgens hem wendde ik allemaal lame excuses aan om te voorkomen dat de ware liefde tussen ons ruim baan kreeg, ongeveer. Basically, hij zei: "Ik vind je teleurstellend en je liegt."
Ik kan daar echt niet tegen. Hij heeft op basis van een paar mailtjes besloten had dat ik de ware voor hem was en gaat dan vervolgens immens beledigd gaat zitten doen als ik dat niet zo zie terwijl ik hem gewoon eerlijk verteld heb dat ik niet stond te springen om mijn leven met hem te gaan delen, en hem daarom geen ellenlange zwampige mails terugstuur.
, ofzo.
Heeft hij je nog niet ten huwelijk gevraagd danquote:Op donderdag 28 april 2005 09:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja hoi.
Ik ben vanmorgen nog voor ik ontbeten had digitaal uitgemaakt voor "teleurstellend" door de treinjongen die het mij heel erg kwalijk nam dat ik geen meug had in met hem dingen gaan doen. Volgens hem wendde ik allemaal lame excuses aan om te voorkomen dat de ware liefde tussen ons ruim baan kreeg, ongeveer. Basically, hij zei: "Ik vind je teleurstellend en je liegt."
Ik kan daar echt niet tegen. Hij heeft op basis van een paar mailtjes besloten had dat ik de ware voor hem was en gaat dan vervolgens immens beledigd gaat zitten doen als ik dat niet zo zie terwijl ik hem gewoon eerlijk verteld heb dat ik niet stond te springen om mijn leven met hem te gaan delen, en hem daarom geen ellenlange zwampige mails terugstuur.
, ofzo.
Ach, niet zo zaniken, audrey. Blijkbaar kan je iemand in een paar mailtjes helemaal inpakken. Dat lijkt me iets heerlijks om te weten.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja hoi.
, ofzo.
de meesten hebben dit geluk nu eenmaal niet, om de eerste keer direct de partner van zijn/haar leven tegen te komenquote:Op donderdag 28 april 2005 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook gewoon in 1x goed doen ipv ontelbare blauwtjes
Joh! Je meent t!quote:Op donderdag 28 april 2005 09:00 schreef Christine het volgende:
Niet dat ik nou zoveel slaap te pakken heb gehad, vannacht... maar het gaat om het idee
Ik noem dat geen geluk. Ik moet er niet aan denken dat ik vanaf mijn zestiende een relatie zou hebben.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
de meesten hebben dit geluk nu eenmaal niet, om de eerste keer direct de partner van zijn/haar leven tegen te komen
En als je nu pas op je 25ste een relatie krijgt?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik noem dat geen geluk. Ik moet er niet aan denken dat ik vanaf mijn zestiende een relatie zou hebben.![]()
Heb je helemaal gelijk in, maar als je wat ouder wordt en je hebt nog niet zo veel, of geen, relaties gehad, dan is de kans wel groter denk ik dat als je iemand ontmoet het voor langer is.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:41 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ben van mening dat je wel eerst een paar relaties moet hebben gehad voordat je je waant met 'de ware'. Hoe weet je nou wat de ware is, als je nooit het slechte meemaakt?
Ja dat het voor langere periode hoeft natuurlijk ook niet zo te zijn, maar ik ben wel van mening als het nu al moeilijk gaat en je dus ouder bent als je je eerste relatie krijgt dat een tweede relatie misschien ook wat langer op zich laat wachten.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, maar als je wat ouder wordt en je hebt nog niet zo veel, of geen, relaties gehad, dan is de kans wel groter denk ik dat als je iemand ontmoet het voor langer is.
Dat ben ik wel met je eens. In mijn vorige relatie dacht ik altijd "dus dit is het nu", maar achteraf zie ik hoe naief dat wasquote:Op donderdag 28 april 2005 10:41 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ben van mening dat je wel eerst een paar relaties moet hebben gehad voordat je je waant met 'de ware'. Hoe weet je nou wat de ware is, als je nooit het slechte meemaakt?
Dus moet je een relatie aangaan met de eerste de beste om ervaring op te doenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:41 schreef WeirdMicky het volgende:
Ach, mn ouders zijn na ongeveer 23 jaar huwelijk gescheiden en hebben beiden weer een vaste relatie...die dus voor beiden pas op 45 begon. Pin jezelf niet te vast op leeftijd.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:43 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja dat het voor langere periode hoeft natuurlijk ook niet zo te zijn, maar ik ben wel van mening als het nu al moeilijk gaat en je dus ouder bent als je je eerste relatie krijgt dat een tweede relatie misschien ook wat langer op zich laat wachten.
Ik verduidelijkte slechts aan miss_c waarom ik het niet met haar eens ben. Dat heeft in het geheel niets met geklaag te maken en als je de moeite genomen had om de gehele discussie te lezen dan had je dat geweten. Maar goed, blijkbaar vind je het leuk om je pijlen op mij te richten en dat pleziertje wil ik je niet ontnemen. Dus ga lekker je gang, ik gun meisjes met twee universitaire titels en blonde lokken graag hun plezier!quote:Op donderdag 28 april 2005 07:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en wij zitten niet te wachten op jouw steeds wederkerend gezaag. We weten het onderhand wel.
Luister naar jequote:Op donderdag 28 april 2005 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus moet je een relatie aangaan met de eerste de beste om ervaring op te doen
En hoe weet je dan dat je het toppunt bereikt hebt. Immers, er kan altijd nog een ander rondlopen die nog 'beter' zou zijn. Waar stop je dan?
Ja, idem hier. Ik kom zelfs bijna geen vrouwen tegen waarvan ik denk 'die is wel leuk'. Ook geen mannen trouwens, voor het geval U dat denkt.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik word nauwelijks verliefd. Maar goed, dat kan ook gewoon komen doordat ik niet leuk genoege mensen tegenkom om verliefd op te worden.
Ik weet uit ervaring nu wat ik écht wil en wie ik écht ben. Van relaties leer je...heb je geen eerdere relaties gehad, dan heb je geen vergelijkingsmateriaal.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus moet je een relatie aangaan met de eerste de beste om ervaring op te doen
En hoe weet je dan dat je het toppunt bereikt hebt. Immers, er kan altijd nog een ander rondlopen die nog 'beter' zou zijn. Waar stop je dan?
vind ik klinkklare onzin, als het van de eerste keer echt enorm klikt, en je voelt je schitterend, dan is dat zo. Vergelijkingsmateriaal is dan simpelweg overbodigquote:Op donderdag 28 april 2005 10:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring nu wat ik écht wil en wie ik écht ben. Van relaties leer je...heb je geen eerdere relaties gehad, dan heb je geen vergelijkingsmateriaal.
Je weet nooit zeker of je de juiste hebt, maar je kan d.m.v. je gevoel en vergelijking wel checken hoe je in de relatie staat.
Ja, lul, en dan zeg je onze date afquote:Op donderdag 28 april 2005 10:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik word nauwelijks verliefd. Maar goed, dat kan ook gewoon komen doordat ik niet leuk genoege mensen tegenkom om verliefd op te worden.
Dat zal de uitzondering zijn die de regel bevestigt. Hoeveel mensen hebben nou direct bij de eerste relatie één voor het leven? Weinig, en dat is niet zonder reden.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vind ik klinkklare onzin, als het van de eerste keer echt enorm klikt, en je voelt je schitterend, dan is dat zo. Vergelijkingsmateriaal is dan simpelweg overbodig
ik reageer hier op iedereen, jammer dat je blijkbaar alleen mijn kritiek aan jouw adres leest.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
Maar goed, blijkbaar vind je het leuk om je pijlen op mij te richten en dat pleziertje wil ik je niet ontnemen. Dus ga lekker je gang, ik gun meisjes met twee universitaire titels en blonde lokken graag hun plezier!
Het is anders wel erg typisch dat je uitgerekend dat bericht (dat bovendien uren eerder gepost is) er tussen uitpikt. Ga even terug naar deel 30 en dan snap je waarom ik dat bericht gepost heb. Vervolgens mag je kritiek uiten, maar baseer je niet op halve waarheden. Wat dat betreft ben je net een Engels tabloid, want je haalt citaten steevast uit hun verband.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik reageer hier op iedereen, jammer dat je blijkbaar alleen mijn kritiek aan jouw adres leest.
Geduld, m'n waarde, geduld.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, lul, en dan zeg je onze date af
Ik kijk nooit naar het uur dat iets gepost isquote:Op donderdag 28 april 2005 11:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is anders wel erg typisch dat je uitgerekend da bericht (dat bovendien uren eerder gepost is) er tussen uitpikt. Ga even terug naar deel 30 en dan snap je waarom ik dat bericht gepost heb. Vervolgens mag je kritiek uiten, maar baseer je niet op halve waarheden. Wat dat betreft ben je net een Engels tabloid, want je haalt citaten steevast uit hun verband.
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, idem hier. Ik kom zelfs bijna geen vrouwen tegen waarvan ik denk 'die is wel leuk'. Ook geen mannen trouwens, voor het geval U dat denkt.
Goed, maar dat had een reden, ik was miss_c aan het uitleggen aarom ik niet op goedbedoelde opmerkingen als "het komt wel goed en dan geniet je dubbel" zit te wachten. Vervolgens liep die discussie wat uit de hand, dat is waar, maar dat had in het geheel niets met gezaag (wat een mooie Vlaamse uitdrukkingquote:Op donderdag 28 april 2005 11:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar het uur dat iets gepost is![]()
en halve waarheden ? ik zei gewoon dat ik niet zat te wachten op je gezaag, en ja, dat is voor mij een waarheid, ja
Pffffff. En dat terwijl je nog steeds mijn telefoonnummer hebt.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook.
[frustratie]
En de mensen die ik dan wel tegenkom zijn allemaal harstikke gestoord. Treinjongen moet oprotten met zijn gezeik, en debatjongen is ook al psycho, met zijn belachelijke zelfontplooiingsobsessie.
[/frustratie]
Jij had toch geen tijd om te daten?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Pffffff. En dat terwijl je nog steeds mijn telefoonnummer hebt.
Volgens mij bestaat er ook niet zoiets als een partner voor je leven. De mens is er niet op gebouwd om zijn hele leven bij 1 persoon te blijven. Ook al blijven veel mensen zoals mijn ouders blijven hun leven bij elkaar.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:06 schreef petitlapin het volgende:
de meesten hebben dit geluk nu eenmaal niet, om de eerste keer direct de partner van zijn/haar leven tegen te komen
Tijd heb je niet tijd maak je...quote:Op donderdag 28 april 2005 11:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij had toch geen tijd om te daten?
Simpele kwestie van prioriteiten stellen die voor veel mensen helaas niet echt simpel blijktquote:Op donderdag 28 april 2005 11:22 schreef PieterCK het volgende:
Dat riep mijn ex altijd, maar hoe maak je tijd......![]()
vlaamsch is een mooie taal, jaquote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Goed, maar dat had een reden, ik was miss_c aan het uitleggen aarom ik niet op goedbedoelde opmerkingen als "het komt wel goed en dan geniet je dubbel" zit te wachten. Vervolgens liep die discussie wat uit de hand, dat is waar, maar dat had in het geheel niets met gezaag (wat een mooie Vlaamse uitdrukking) te maken.
Audrey is een zusje, dus die mag langskomen op m'n studentenvereniging. Dat gaat ze overigens niet doen, omdat ze al meerdere keren getraumatiseerd is door mijn gezelschap. Maar goed.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij had toch geen tijd om te daten?
Dat is dus precies waar ik zo boos om werd bij miss_cquote:Op donderdag 28 april 2005 11:23 schreef petitlapin het volgende:
als je er voor open staat, komt het ook goed, plato, de enige tip die ik kan geven, is gewoon tussen de mensen komen, en durven ervoor te gaan, je hebt werkelijk niets te verliezen
Ah, incest. Het verschil tussen de veluwe en een studentenvereniging is blijkbaar niet zo groot.quote:
ok, het enige wat je kan verliezen is je eergevoel en je zelfvertrouwenquote:Op donderdag 28 april 2005 11:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is dus precies waar ik zo boos om werd bij miss_c, maar goed, ik ga die discussie niet weer met jou voeren. Dus voorlopig begraaf ik de strijdbijl en ben ik weer braaf.
![]()
LOL.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ah, incest. Het verschil tussen de veluwe en een studentenvereniging is blijkbaar niet zo groot.
Ik heb er al 21 jaar gewoond, zeg ik gewoon 'waar ik vandaan kom is dat alleen maar een extra aanmoediging om seks te hebben'quote:Op donderdag 28 april 2005 11:33 schreef HenryHill het volgende:
[..]
LOL.
De volgende keer dat je dat je te horen krijgt dat je "als een broer voor haar bent", dan weet je wat te zeggen: "Da's niet erg hoor, dan gaan we gewoon op de Veluwe wonen. Kom, schat."
There is no spoonproblem.![]()
Ja, en de laatste keer dat ik je zag heb je (net als de keren daarvoor) uit volle borst allerlei zoete liefdesliedjes van Huub Hangop voor me gezongen. Laat dat nou inderdaad de reden zijn die mij ervan weerhoudt om je te bespringen.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Audrey is een zusje, dus die mag langskomen op m'n studentenvereniging. Dat gaat ze overigens niet doen, omdat ze al meerdere keren getraumatiseerd is door mijn gezelschap. Maar goed.
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ah, incest. Het verschil tussen de veluwe en een studentenvereniging is blijkbaar niet zo groot.
Maar Audrey, ik wil met liefde veranderen voor een vrouw. Dan zing ik wel Drs. P voor je. Of Jazz, want dan hoef ik niet te zingen.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, en de laatste keer dat ik je zag heb je (net als de keren daarvoor) uit volle borst allerlei zoete liefdesliedjes van Huub Hangop voor me gezongen. Laat dat nou inderdaad de reden zijn die mij ervan weerhoudt om je te bespringen.
maar een compleet 'normaal' iemand is wel intressant genoeg ?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook.
[frustratie]
En de mensen die ik dan wel tegenkom zijn allemaal harstikke gestoord. Treinjongen moet oprotten met zijn gezeik, en debatjongen is ook al psycho, met zijn belachelijke zelfontplooiingsobsessie.
[/frustratie]
do's : gewoon eerlijk zijnquote:Op donderdag 28 april 2005 11:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maargoed, om ons nog even uit de slowchat te houden.
Ik probeer een leuke stelling te verzinnen over afwijzen. Want zoals jullie al lazen ben ik nogal gepikeerd om door zomaar iemand "teleurstellend" genoemd te worden omdat hij mijn boodschap verkeerd begrijpt, terwijl QyRoZ het bijvoorbeeld zat is om "een broer" genoemd te worden.
Zijn er nou do's en don'ts als je iemand wil duidelijk maken dat je geen toekomst ziet voor jullie twee, zo ja, wat zijn die dan ?
Normaal bestaat niet, en ik val ook helemaal niet op "normaal", maar dit is het andere uiterste. Iemand die mij in oud-Nederlands schrijft dat ie dol is op de kat van de buren laten schrikken en ellenlange verhalen schrijft over de hoogslaper van zijn broer danwel iemand die anderhalf uur lang alleen maar over zichzelf en zijn zelfontplooiingscursus praat, nee dank U, daar meld ik me graag voor af.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
maar een compleet 'normaal' iemand is wel intressant genoeg ?
gewoon doorzoeken .. dr zijn kandidaten zatquote:Op donderdag 28 april 2005 11:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Normaal bestaat niet, en ik val ook helemaal niet op "normaal", maar dit is het andere uiterste. Iemand die mij in oud-Nederlands schrijft dat ie dol is op de kat van de buren laten schrikken en ellenlange verhalen schrijft over de hoogslaper van zijn broer danwel iemand die anderhalf uur lang alleen maar over zichzelf en zijn zelfontplooiingscursus praat, nee dank U, daar meld ik me graag voor af.
Eerlijk zijn lijkt het hoogste goed, maar in de praktijk liggen de zaken toch net ff anders...quote:Op donderdag 28 april 2005 11:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
do's : gewoon eerlijk zijn
don't's : vage smoesjes bedenken
Do's: heb het lef om het face-to-face te zeggen en niet middels bijv. mail of telefoon. Heb het lef om eerlijk te zijn over de reden waarom je het niet ziet zitten. Dus niet "Ik heb het er op dit moment nog niet aan toe..." terwijl twee weken eerder de sky the limit was, zeg maar. En toon respect naar de ander toe, tenzij deze alle reden daartoe heeft verpest.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zijn er nou do's en don'ts als je iemand wil duidelijk maken dat je geen toekomst ziet voor jullie twee, zo ja, wat zijn die dan ?
"je bent mijn type niet" vind ik een vrij heldere omschrijving en ik zou me daar bij neerleggen ... dat heb ik liever als eromheen gepraat !quote:Op donderdag 28 april 2005 11:50 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Eerlijk zijn lijkt het hoogste goed, maar in de praktijk liggen de zaken toch net ff anders...
Wat Qyroz net voor de grap deed, dat gebeurt dus vaak in het echt ook, maar dan serieus:
"Nee, sorry, je bent niet mijn type"
- "Ja, maar wat is er dan verkeerd aan mij? Ik kan veranderen"
of
- "Maar waarom niet dan?"
En zo zijn er nog wel wat vraag / antwoord dingen te bedenken...
Daarom is deze allomgeroemde zin bedacht:quote:Op donderdag 28 april 2005 11:50 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Eerlijk zijn lijkt het hoogste goed, maar in de praktijk liggen de zaken toch net ff anders...
Wat Qyroz net voor de grap deed, dat gebeurt dus vaak in het echt ook, maar dan serieus:
"Nee, sorry, je bent niet mijn type"
- "Ja, maar wat is er dan verkeerd aan mij? Ik kan veranderen"
of
- "Maar waarom niet dan?"
En zo zijn er nog wel wat vraag / antwoord dingen te bedenken...
Nuancering: ligt er vooral aan hoe wanhopig de ander is.
ja sorry ik vind je gewoon niet leuk op die manier ....quote:Op donderdag 28 april 2005 11:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Daarom is deze allomgeroemde zin bedacht:
Het ligt niet aan jou, maar aan mijOok al tegen mij gezegd en zelf vaak gebruikt
Precies, gewoon eerlijk zijn, niet om de brij heendraaien. Ik heb een hekel aan gelieg en gedraai.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja sorry ik vind je gewoon niet leuk op die manier ....
daar is toch ook niks mis mee ... ja ik ben altijd voor eerlijkheid
het probleem is dat dat dus vaak niet duidelijk is .. 'de klik' is er dan gewoon niet .. dat is toch een legitieme reden !quote:Op donderdag 28 april 2005 12:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat zou ik dus echt niet willen horen he, "Je bent mijn type niet".. Ik geloof niet in "types" en andere gemeenplaatsen, en als iemand me om zo'n reden wil afwijzen vertelt ie maar gewoon wat er echt mis is met me in plaats van lekker onduidelijk te doen.
Sommigen weten er echt een cryptogram van te maken. De angst om iemand recht in z'n gezicht de waarheid te vertellen zit er bij velen goed in.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:08 schreef nozem het volgende:
Precies, gewoon eerlijk zijn, niet om de brei heendraaien. Ik heb een hekel aan gelieg en gedraai.
Voor mij gaat dat toch wel op, hoor.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat zou ik dus echt niet willen horen he, "Je bent mijn type niet".. Ik geloof niet in "types" en andere gemeenplaatsen, en als iemand me om zo'n reden wil afwijzen vertelt ie maar gewoon wat er echt mis is met me in plaats van lekker onduidelijk te doen.
precies een gevoel is gewoon niet tot in detail te beschrijven .. !quote:Op donderdag 28 april 2005 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor mij gaat dat toch wel op, hoor.
Heeft er niets mee te maken of er iets 'mis' is met die ander, maar puur met het feit dat ik niet op die persoon (zijn type persoon) val. Kun je vaak niet echt onderbouwen, is een gevoel.
Welnee niet doen ziet er heel leuk uit hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 12:10 schreef MaRySe het volgende:
Dat ik geen vriendje heb schuif ik sinds gister op mijn nieuwe kapsel af
Even een check gedaan... Mee eenschquote:Op donderdag 28 april 2005 12:20 schreef PieterCK het volgende:
Welnee niet doen ziet er heel leuk uit hoor
Tuurlijk, maar ik kan wel vallen op iemand die normaal gesproken "niet mijn type" is. Dus in wezen geldt voor iemand bij wie dat niet zo is dat ik met die persoon niet de juiste chemie heb en hem dus niet leuk genoeg vindt naar mijn smaak.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor mij gaat dat toch wel op, hoor.
Heeft er niets mee te maken of er iets 'mis' is met die ander, maar puur met het feit dat ik niet op die persoon (zijn type persoon) val. Kun je vaak niet echt onderbouwen, is een gevoel.
do's: Eerlijk zeggenquote:Op donderdag 28 april 2005 11:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maargoed, om ons nog even uit de slowchat te houden.
Ik probeer een leuke stelling te verzinnen over afwijzen. Want zoals jullie al lazen ben ik nogal gepikeerd om door zomaar iemand "teleurstellend" genoemd te worden omdat hij mijn boodschap verkeerd begrijpt, terwijl QyRoZ het bijvoorbeeld zat is om "een broer" genoemd te worden.
En toch wil ik van veel dingen gewoon het naadje van de kous weten. Ik kan niet leven met leugens, vandaar dat ik altijd huiverig ben om vertrouwensrelaties aan te gaan, het duurt even voor ik iemand echt vertrouw.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:12 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Sommigen weten er echt een cryptogram van te maken. De angst om iemand recht in z'n gezicht de waarheid te vertellen zit er bij velen goed in.
Nouja hoe je het ook went of keert het is natuurlijk nooit leuk om afgewezen te worden .. op welke manier dan ook !quote:Op donderdag 28 april 2005 12:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik hoor dan toch liever "het klikt niet zo" dan "je bent mijn type niet". Vind ik dan wel eerlijker.
Maar meestal voel je het toch zelf ook wel aan als iets niet werkt, lijkt me ? Zoiets komt toch meestal niet van een kant af uit de lucht vallen ? Misschien snap ik daarom die jongen ook wel niet. Dat die mijn hints (bijv. dat hij niet in archaisch nederlands hoefde te praten alleen omdat ik geschiedenis studeer) niet begreep, en daarom nu opeens zo verontwaardigd doet nu ik niet met hem wil trouwen.
Misschien moet ik hem wel mailen: "Ja sorry hee, ik heb genoten van onze emailconversaties maar je bent mijn type niet." Misschien dat ie me dan wel snapt.
Inderdaad. Het betekent altijd dat diegene je gewoon niet leuk genoeg vindt, hoe het ook wordt ingekleed. En dat is een raar/naar idee, zeker als het andersom wel zo is.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja hoe je het ook went of keert het is natuurlijk nooit leuk om afgewezen te worden .. op welke manier dan ook !
Aan de andere kant weet je natuurlijk ook dat niet iedereen bij iedereen matched dus moet je er rekening mee houden dat je soms wordt afgewezen..quote:Op donderdag 28 april 2005 12:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad. Het betekent altijd dat diegene je gewoon niet leuk genoeg vindt, hoe het ook wordt ingekleed. En dat is een raar/naar idee, zeker als het andersom wel zo is.
Same here. Tot nu toe ken ik slechts 1 persoon met wie ik vrijwel alles kan en durf te bespreken. Bij anderen houd ik me meer op de vlakte, maar ik ga me niet in allerlei bochten wringen.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:27 schreef nozem het volgende:
En toch wil ik van veel dingen gewoon het naadje van de kous weten. Ik kan niet leven met leugens, vandaar dat ik altijd huiverig ben om vertrouwensrelaties aan te gaan, het duurt even voor ik iemand echt vertrouw.
Tuurlijk, je moet leren dat een afwijzing niet betekent dat jij niet leuk bent, maar dat je gewoon niet op de juiste manier klikt met die ander.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Aan de andere kant weet je natuurlijk ook dat niet iedereen bij iedereen matched dus moet je er rekening mee houden dat je soms wordt afgewezen..
Zelf zal je ook wel eens meiden afwijzen, misschien niet zo geniaal als een vriend laatst maar het zal wel gebeuren....
Iedereen valt altijd weer op andere dingen bij mensen..quote:Op donderdag 28 april 2005 12:39 schreef MaRySe het volgende:
Ik vind echt heel veel jongens leuk, maar ben er niet verliefd op. Dan zijn ze heel leuk etc. maar is die klik er gewoon niet. Dat is op zich wel stom, want ze zijn leuk genoeg, en dan vind ik ze niet echt leuk :/ Maar dan draai ik er niet om heen. Dan zeg ik het gewoon eerlijk.
Het is heel gek maar ik val bijna altijd op sprankelende oogjes of een schattige lach. Niet op een wasbordje of zo
Maar wel op een bierbuik?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:39 schreef MaRySe het volgende:
Ik vind echt heel veel jongens leuk, maar ben er niet verliefd op. Dan zijn ze heel leuk etc. maar is die klik er gewoon niet. Dat is op zich wel stom, want ze zijn leuk genoeg, en dan vind ik ze niet echt leuk :/ Maar dan draai ik er niet om heen. Dan zeg ik het gewoon eerlijk.
Het is heel gek maar ik val bijna altijd op sprankelende oogjes of een schattige lach. Niet op een wasbordje of zo
Hoezo is dat gek? Dat gaat volgens mij voor iedereen op.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:39 schreef MaRySe het volgende:
uiterljik maakt voor mij degelijk wel wat uit. Ik moet mijn partner fysiek aantrekkelijk vinden, voor een goede babbel kan ik altijd bij andere vriend(inn)en terechtquote:Op donderdag 28 april 2005 12:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar wel op een bierbuik?
Maakt uiterlijk nou echt zoveel uit voor de meeste mensen hier of doen die mensen nou echt alsof/
Ik kan niet zomaar met elke vrouw de koffer induiken, bij sommige vrouwen krijg ik hem gewoon niet omhoog. Het is dus fysiek onmogelijk.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar wel op een bierbuik?
Maakt uiterlijk nou echt zoveel uit voor de meeste mensen hier of doen die mensen nou echt alsof/
Hhm wat voor vrouwen zijn dat dan?? Heb ik iig nog nooit gehadquote:Op donderdag 28 april 2005 12:47 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik kan niet zomaar met elke vrouw de koffer induiken, bij sommige vrouwen krijg ik hem gewoon niet omhoog. Het is dus fysiek onmogelijk.
Ik heb altijd maar de stelregel dat ik er mee over straat moet durven. Als ik dat al niet durf dan krijg ik hem zeker niet omhoog van d'rquote:Op donderdag 28 april 2005 12:47 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik kan niet zomaar met elke vrouw de koffer induiken, bij sommige vrouwen krijg ik hem gewoon niet omhoog. Het is dus fysiek onmogelijk.
Of aan iets lekkers denken als je bezig bent dat helpt misschien ook nog wel.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb altijd maar de stelregel dat ik er mee over straat moet durven. Als ik dat al niet durf dan krijg ik hem zeker niet omhoog van d'r
Sorry, maar ik hoef geen bedpartner waarbij ik een lekker wijf doorheen moet gaan zitten fantaseren om mijn lul hard te houden.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Of aan iets lekkers denken als je bezig bent dat helpt misschien ook nog wel.
Nee okay dat moet je ook weer niet doen..quote:Op donderdag 28 april 2005 13:05 schreef nozem het volgende:
[..]
Sorry, maar ik hoef geen bedpartner waarbij ik een lekker wijf doorheen moet gaan zitten fantaseren om mijn lul hard te houden.
Ja maar dat helpt niet als je ermee over straat looptquote:Op donderdag 28 april 2005 13:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Of aan iets lekkers denken als je bezig bent dat helpt misschien ook nog wel.
ik denk dan dat jij tot een minderheid behoortquote:Op donderdag 28 april 2005 13:05 schreef nozem het volgende:
[..]
Sorry, maar ik hoef geen bedpartner waarbij ik een lekker wijf doorheen moet gaan zitten fantaseren om mijn lul hard te houden.
Laat ik zeggen een redelijk kritische kijk te hebbenquote:Op donderdag 28 april 2005 12:41 schreef Anthraxx het volgende:
Lang leve vriendschap-plusquote:Op donderdag 28 april 2005 13:14 schreef zoalshetis het volgende:
hoe dronkener ik wordt hoe makkelijker ik een haakneus zie als wipneusje. tsja, je wordt dan wel wakker in een slagschaduw, maar who cares. dankbare sex.
Ik heb geen problemen met een minder knap meisje (mijn huidige vriendin is nou ook niet echt een fotomodel) maar er is een verschil tussen minder knap en aarslelijk natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2005 13:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik denk dan dat jij tot een minderheid behoort
de meerderheid van de mannen die ik ken, beweren dat ze hem bij een lelijk onaantrekkelijk wicht best wel omhoog kunnen krijgen ( relatiemateriaal is uiteraard wat aders ...)
maar er zullen altijd uitzonderingen zijn, niets mis mee!
Wereldkreet dat vriendschap-plus...quote:
Dan moet je hem er bij voorbaat al niet uit halenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:16 schreef Metro2005 het volgende:
met een echt enorme lelijkerd die stinkt enzo en een oerwoud heeft zou die van mij ook slap blijven hangen en hopen dat ie weer terug de broek in mag
hoe doe je dat, aan zoveel dates gerakenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan moet je hem er bij voorbaat al niet uit halenEen beetje kieskeurigheid mag wel toch?
Ik heb laatst een date na 5 minuten weer op straat gezet, omdat 'ie zo tegenviel
Scheelt weer dat ik vanmorgen wakker werd naast een ontzettend lekker ding
Sletten, wat denk jij dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hoe doe je dat, aan zoveel dates geraken![]()
Hey wat grappig, ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 28 april 2005 13:19 schreef Christine het volgende:
Scheelt weer dat ik vanmorgen wakker werd naast een ontzettend lekker ding
Ik zou het niet echt leuk vinden als mijn vriendje dit zou zeggen.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met een minder knap meisje (mijn huidige vriendin is nou ook niet echt een fotomodel)
Dat valt ook wel weer meequote:
Naast wie werd jij wakker dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:23 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hey wat grappig, ik dacht precies hetzelfde![]()
Date jij al zoveel als je net 3 weken single bent?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee
Een date regelen is overigens niet eens zo moeilijk... (heb er idd al een aantal gehad in de 3 weken dat ik nu weer single ben), en voor de seks heb ik iemand gevonden
Dat lijkt me ook, want anders heeft het toch duidelijk niet zo diep gezeten.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Date jij al zoveel als je net 3 weken single bent?
Ik heb toch wel even een flinke periode nodig om over een relatie heen te komen, als ik echt wat voor iemand heb gevoeld. In die tijd zoen ik wel eens met iemand die ik tegenkom (soort van bevestiging dat er toch nog wel interesse is) maar ik ga zeker niet actief daten.
Ik vind haar ook wel mooi en lekker maar ze voldoet niet aan het ideaalbeeld van de gemiddelde man.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou het niet echt leuk vinden als mijn vriendje dit zou zeggen.
Ik ben inderdaad ook geen fotomodel, maar ik wil wel graag dat mijn vriendje me ziet als mooi en lekker, in ieder geval als aantrekkelijk voor hem.
Nouja, officieel is het 6 weken uit, en ik ben nu 3 weken "alleen" (ex is 3 weken geleden verhuist). Daarvoor liep het ook al twee maanden niet lekker... en toen had ik ook mijn ogen al open voor anderenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb toch wel even een flinke periode nodig om over een relatie heen te komen, als ik echt wat voor iemand heb gevoeld. In die tijd zoen ik wel eens met iemand die ik tegenkom (soort van bevestiging dat er toch nog wel interesse is) maar ik ga zeker niet actief daten.
En nu ben ik een beetje flabbergasted. Het is namelijk zo lekker makkelijk van mij om te roepen dat ik een kneus-attractor ben, maar zou het nou ook aan mezelf kunnen liggen, dat ik veel te makkelijk meega met zo'n nietleuke jongen ? Dat ik die treinjongen na dat eerste mailtje over 'noen' al nooit meer terug had moeten mailen, zodat ie nu ook niet denkt dat ik onterecht zijn huwelijksaanzoek afwijs ?quote:Je besteedt veel teveel tijd aan oninteressante jongens die parasiteren op je leukheid. Die jongens hebben zelf niks te melden en die zien jou dan en dan denken ze "Hmm ! Een leuk fris meisje !" Op het eerste gezicht zijn het wel leuke jongens, maar er zit niks onder. Zij lachen wel om jouw grapjes maar ze zullen nooit zelf een grapje maken. En doordat je zo druk bent met al je energie in die niet-boeiende jongens te stoppen zie je de wel-leuke jongens niet. En daarom zeur je zo dat er geen leuke jongens zijn.
Gezelligheid vind ik wel bij vrienden. Daten heeft voor mij te maken met een leuke avond, maar ook met uitzoeken of je iemand prettig gezelschap vindt en of je een vonkje voelt.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, officieel is het 6 weken uit, en ik ben nu 3 weken "alleen" (ex is 3 weken geleden verhuist). Daarvoor liep het ook al twee maanden niet lekker... en toen had ik ook mijn ogen al open voor anderen
En ze zeggen vaak dat je voor elk jaar dat je relatie geduurt heeft minstens één maand rust moet houden en alleen moet blijven... dus ik houd me ook netjes vier maanden gedeist![]()
Maar daten kan geen kwaad vind ik. Ik doe het ook voornamelijk voor de gezelligheid, en absoluut niet omdat ik op zoek ben naar een relatie of iets. En zo vreselijk veel dates heb ik ook weer niet gehad, maar ik ben de afgelopen vier weken nog geen één week "dateloos" geweest (ook wel es met dezelfde moet ik zeggen)
Het 'girl-next-door' type blijkt in veel gevallen toch interessanter dan het type fotomodel (ook op enkel vriendschappelijk gebied).quote:Op donderdag 28 april 2005 13:33 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind haar ook wel mooi en lekker maar ze voldoet niet aan het ideaalbeeld van de gemiddelde man.
er is toch niets mis mee ?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zit dan nog te veel met die persoon in mijn hoofd en moet ook altijd een tijdje nadenken over waar dingen nou fout zijn gegaan, wat ik zelf anders had kunnen doen en wat ik van de situiatie vind. Kortom, gewoon verwerken. Bovendien is houden van bij mij niet direct voorbij als een relatie over is. Als ik dan te snel weer romantisch met een ander ben voelt het voor mij niet prettig.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
er is toch niets mis mee ?
waarom zou je lang rouwen over een verbroken relatie ? Wie doe je daar een plezier mee ?
Ik zie niet in waarom je niet direct terug actief zou gaan daten, het kan een soort van verwerking zijn.
over een relatie kom je het beste heen door onmiddellijk terug te daten, al interesseren die mannen/vrouwen je niet zo direct ... anders zwelg je in je verdriet. En wie weet, kom je toch wel sneller dan je denkt iemand tegen die je in vervoering brengt
Verwerking? Ah, nu gaat me iets dagen over personen die weer terug naar hun ex gaan uiteindelijk...mooie verwerking altijdquote:Op donderdag 28 april 2005 13:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom zou je lang rouwen over een verbroken relatie ? Wie doe je daar een plezier mee ?
Ik zie niet in waarom je niet direct terug actief zou gaan daten, het kan een soort van verwerking zijn.
over een relatie kom je het beste heen door onmiddellijk terug te daten, al interesseren die mannen/vrouwen je niet zo direct ... anders zwelg je in je verdriet. En wie weet, kom je toch wel sneller dan je denkt iemand tegen die je in vervoering brengt
Het is voornamelijk een bepaalde vorm van aandacht die ik heel erg mis sinds mijn relatie voorbij is... en misschien heel fout, maar dat zoek ik bij "dates". Veel vrienden heb ik niet, dus daar haal ik ook niet zoveel gezelligheid uit. Maar ik heb het geluk gehad dat ik vrij snel na het verbreken van mijn relatie iemand heb ontmoet met wie ik in korte tijd een hele leuke vriendschap heb opgebouwd, en met wie ik ook wel eens intiem ben en seks heb (want dat mis ik ook van een relatie, zelfs na zo'n korte tijd). En met een vriend vind ik het dan fijner dan met één of andere gozer uit de kroegquote:Op donderdag 28 april 2005 13:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gezelligheid vind ik wel bij vrienden. Daten heeft voor mij te maken met een leuke avond, maar ook met uitzoeken of je iemand prettig gezelschap vindt en of je een vonkje voelt.
Ik doe niet aan regels van "voor zoveel jaar, staan zoveel maanden" maar ik ben toch echt niet aan romantiek toe zo kort na een lange relatie. Maar goed, dat is natuurlijk voor iedereen verschillend.
vroeger ( en ik ben nog zo jong ...) was ik ook zo, nu zou ik het anders aanpakken en niet meer in een hoekje iets proberen te 'verwerken' wat gewoon reddeloos passé is. Wat maakt het in godsnaam uit om iets te gaan analyseren wat voorbij is ???? Als je passief blijft, verwerk je gewoon niet, voor mij werkt dat toch zo.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zit dan nog te veel met die persoon in mijn hoofd en moet ook altijd een tijdje nadenken over waar dingen nou fout zijn gegaan, wat ik zelf anders had kunnen doen en wat ik van de situiatie vind. Kortom, gewoon verwerken. Bovendien is houden van bij mij niet direct voorbij als een relatie over is. Als ik dan te snel weer romantisch met een ander ben voelt het voor mij niet prettig.
Nou, in mijn geval was het mijn initiatief om het uit te maken met mijn ex... en het zat al een paar maanden niet goed meer. Dan is de situatie ook wat anders denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zit dan nog te veel met die persoon in mijn hoofd en moet ook altijd een tijdje nadenken over waar dingen nou fout zijn gegaan, wat ik zelf anders had kunnen doen en wat ik van de situiatie vind. Kortom, gewoon verwerken. Bovendien is houden van bij mij niet direct voorbij als een relatie over is. Als ik dan te snel weer romantisch met een ander ben voelt het voor mij niet prettig.
Blijkbaar ben je gewoon aantrekkelijk. Doe zoals alle andere meiden en wees enorm selectiefquote:Op donderdag 28 april 2005 13:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb net een woest gesprek gehad met een vriendin over het hele gedoe van de afgelopen weken. En zij zei ongeveer dit:
[..]
En nu ben ik een beetje flabbergasted. Het is namelijk zo lekker makkelijk van mij om te roepen dat ik een kneus-attractor ben, maar zou het nou ook aan mezelf kunnen liggen, dat ik veel te makkelijk meega met zo'n nietleuke jongen ? Dat ik die treinjongen na dat eerste mailtje over 'noen' al nooit meer terug had moeten mailen, zodat ie nu ook niet denkt dat ik onterecht zijn huwelijksaanzoek afwijs ?
* AudreyHepburn voelt zich op dit soort momenten soms weleens een beetje een faalhaas..
Wanneer je direct terug gaat daten zit de kans er dik in dat je de onverwerkte emoties van je laatste relatie direct meeneemt in de volgende. Btje oneerlijk naar je volgende partner toe toch ?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik heb nu een beetje het gevoel alsof ik een speld in een hooiberg sta te zoeken, maar dat er eigenlijk helemaal geen speld in die hooiberg zit en ik inmiddels onder het hooi sta te rochelen van al het stof. Ik ben de laatste tijd ook gewoon helemaal niemand tegengekomen die ik de moeite waard vind, misschien dat ik me daarom ook wel zo erger aan die jongens die raar doen tegen me.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:07 schreef Metro2005 het volgende:
Blijkbaar ben je gewoon aantrekkelijk. Doe zoals alle andere meiden en wees enorm selectief
Jij kan het je veroorloven blijkbaar
I know the feeling, gewoon even afstand van nemen.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb nu een beetje het gevoel alsof ik een speld in een hooiberg sta te zoeken, maar dat er eigenlijk helemaal geen speld in die hooiberg zit en ik inmiddels onder het hooi sta te rochelen van al het stof. Ik ben de laatste tijd ook gewoon helemaal niemand tegengekomen die ik de moeite waard vind, misschien dat ik me daarom ook wel zo erger aan die jongens die raar doen tegen me.
* AudreyHepburn trekt het zich allemaal een beetje teveel aan.
die kans zit er alleen in als je WIL blijven teren op je onverwerkte emoties.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wanneer je direct terug gaat daten zit de kans er dik in dat je de onverwerkte emoties van je laatste relatie direct meeneemt in de volgende. Btje oneerlijk naar je volgende partner toe toch ?
Maar de kans is er ook dat je er in één keer overheen bent, of je zorgt gewoon ervoor dat je een leuke tijd hebt met diegene ook al heb je nog "last" van je vorige relatie.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wanneer je direct terug gaat daten zit de kans er dik in dat je de onverwerkte emoties van je laatste relatie direct meeneemt in de volgende. Btje oneerlijk naar je volgende partner toe toch ?
Weet je eigenlijk wel waar je naar op zoek bent? Probeer dat eens voor jezelf concreet te benoemen, dus niet in vage algemeenheden vervallen.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben de laatste tijd ook gewoon helemaal niemand tegengekomen die ik de moeite waard vind, misschien dat ik me daarom ook wel zo erger aan die jongens die raar doen tegen me.
Ik heb nog nooit een concreet rijtje gemaakt met kenmerken van een potentiële meid. Dat heeft ook geen nut. Sta losjes in het leven en kijk maar wat op je pad terecht komt.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk wel waar je naar op zoek bent? Probeer dat eens voor jezelf concreet te benoemen, dus niet in vage algemeenheden vervallen.
Zet dat eerst op een rijtje en vraag je dan eens af of er echt geen jongens zijn die daar aan voldoen.
Ze hebben het bij mij wel een keer gedaan met een vraag wat ik specifiek wel/ niet zoek in meiden..quote:Op donderdag 28 april 2005 14:40 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een concreet rijtje gemaakt met kenmerken van een potentiële meid. Dat heeft ook geen nut. Sta losjes in het leven en kijk maar wat op je pad terecht komt.
Je moet ook niet aan de hand van zo'n lijstje op zoek gaan naar een partner, maar haar probleem is vooral dat ze denkt dat er geen leuke jongens zijn... Dan moet ze zich misschien eerst eens afvagen wat een leuke jongen voor haar is.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:40 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een concreet rijtje gemaakt met kenmerken van een potentiële meid. Dat heeft ook geen nut. Sta losjes in het leven en kijk maar wat op je pad terecht komt.
Het heeft ook te maken met de intensiteit van de laatste relatie denk ik zo.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die kans zit er alleen in als je WIL blijven teren op je onverwerkte emoties.
Loslaten moet je doen, het heeft geen zin om het ander in je hoofd te laten keren en draaien langs alle kanten ... maar dan horen we eerder thuis in een ander topic ...
Jepquote:Op donderdag 28 april 2005 14:50 schreef Mukie het volgende:
Ik merk btw dat ik nooit doorheb dat iemand me leuk vindt, hebben jullie dat nu ook?
Ik wel, al zijn dr niet zoveel dames die dat hebben bij mij denk ikquote:Op donderdag 28 april 2005 14:50 schreef Mukie het volgende:
Ik merk btw dat ik nooit doorheb dat iemand me leuk vindt, hebben jullie dat nu ook?
Dat heb ik gelukkig nietquote:Op donderdag 28 april 2005 14:50 schreef Mukie het volgende:
LOL ja dan wel jaquote:Op donderdag 28 april 2005 14:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jepmaar als de gehele soos (man of 50) gaat roepen dat die en die je wel leuk vindt al 2 maanden valt het kwartje wel bij mij hoor
![]()
... en zelfs dan vertrouw ik het nog nietquote:Op donderdag 28 april 2005 14:52 schreef PieterCK het volgende:
Jepmaar als de gehele soos (man of 50) gaat roepen dat die en die je wel leuk vindt al 2 maanden valt het kwartje wel bij mij hoor
![]()
Dan nog kan het er bij mij meestal niet inquote:Op donderdag 28 april 2005 14:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
![]()
Why not? Ik vind je iig leuk, en zo'n wansmaak heb ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 28 april 2005 15:08 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik wel, al zijn dr niet zoveel dames die dat hebben bij mij denk ik
Nee, meestal heb ik dat wel door, al is dat ook niet altijd het geval. Ook weleens last van false positives trouwensquote:Op donderdag 28 april 2005 14:50 schreef Mukie het volgende:
Leuk, maar verliefd? Dat is weer andere koekquote:Op donderdag 28 april 2005 15:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Why not? Ik vind je iig leuk, en zo'n wansmaak heb ik nou ook weer niet
Ik merk het NOOIT... Ik vermoed het soms wel, maar het doorhebben... Nee...quote:Op donderdag 28 april 2005 14:50 schreef Mukie het volgende:
dat hangt er vanaf hoe erg ik iemand op het oog hebquote:Op donderdag 28 april 2005 15:57 schreef thabit het volgende:
Vraagje, mensen.
Als je iemand op het oog hebt, kijk je dan nog naar anderen of focus je volledig op die ene persoon?
Niet iedereen checkt elke dag zn mailquote:Op donderdag 28 april 2005 15:59 schreef Sjoe538 het volgende:
er is een meisje dat ik ontmoet heb in de trein.. vrijdag was dit, lang leuk gesprek mee gehad.. en ze vroeg ook of ik een vriendin had, mijn antwoord hierop was nee.. of ik wel op zoek was? ja dat wel enzo.. uiteindelijk het lef om dr msn te vragen.. ook nog met dr gepraat, ik hoorde van een collega dat ze christelijk is en zondag's naar een christelijke gemeenschap gaat in de buurt.. mn collega ( vriendin van haar ) stond erop dat ik mee ging.. zo gezegt zo gedaan
ik heb haar maar heel even kunnen spreken en ze zei nog, ik spreek je snel!
Nog een emailtje gestuurd of ze wat met koninginnendag gaat doen, maar tot nog toe geen antwoord meer gehad.. wie kan me een beetje op weg helpen.. !
ze is wel online geweest..quote:Op donderdag 28 april 2005 16:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
Niet iedereen checkt elke dag zn mail
Afwachtenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:59 schreef Sjoe538 het volgende:
er is een meisje dat ik ontmoet heb in de trein.. vrijdag was dit, lang leuk gesprek mee gehad.. en ze vroeg ook of ik een vriendin had, mijn antwoord hierop was nee.. of ik wel op zoek was? ja dat wel enzo.. uiteindelijk het lef om dr msn te vragen.. ook nog met dr gepraat, ik hoorde van een collega dat ze christelijk is en zondag's naar een christelijke gemeenschap gaat in de buurt.. mn collega ( vriendin van haar ) stond erop dat ik mee ging.. zo gezegt zo gedaan
ik heb haar maar heel even kunnen spreken en ze zei nog, ik spreek je snel!
Nog een emailtje gestuurd of ze wat met koninginnendag gaat doen, maar tot nog toe geen antwoord meer gehad.. wie kan me een beetje op weg helpen.. !
Dat merk ik.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
Niet iedereen checkt elke dag zn mail
Hier hetzelfde.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf hoe erg ik iemand op het oog heb
ik probeer me in ieder geval nooit volledig te focussen
Nee nee doe ik ook zeker niet.. zeker omdat er iemand achter haar aan zit die ze niet wil doe ik het juist rustig aan.. maar wachten kan ook moeilijk zijnquote:Op donderdag 28 april 2005 16:04 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
AfwachtenEr is niet zo afstotend als continue iemand lastig vallen. Check mijn eerste regel van mn signature, zorg dat dit niet voor jou geldt.
Helemaal gelijk in, het is niet makkelijk. Al is die spanning soms wel lekker, geeft zo'n climax als je daadwerkelijk met dr gaat daten enzo. Komt wel goedquote:Op donderdag 28 april 2005 16:08 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Nee nee doe ik ook zeker niet.. zeker omdat er iemand achter haar aan zit die ze niet wil doe ik het juist rustig aan.. maar wachten kan ook moeilijk zijn![]()
Herkenbaar. Heb dat gevoel al jaren. Vooral als ik problemen heb of me slecht voel (en ik heb heel wat gezeik gehad het afgelopen paar jaar, stalkende ex, problemen met huisvesting en problemen op mijn werk) kan ik me niet voorstellen dat ik ooit gelukkig zou zijn. Ik sluit me dan ook totaal af voor geflirt en mannen, waardoor ik me soms eenzaam en dus nog rotter voel. Een vicueuze cirkel. Maar ik ga het roer nu omgooien, ik probeer de wereld nu te benaderen als een avontuur, met allerlei kansen en mogelijkheden, op werkgebied bijvoorbeeld maar ook op liefdesgebied. Ik ben te jong om uitgeblust te zijn, er kan echt nog heel wat in het verschiet liggen voor me!quote:Op donderdag 28 april 2005 14:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb nu een beetje het gevoel alsof ik een speld in een hooiberg sta te zoeken, maar dat er eigenlijk helemaal geen speld in die hooiberg zit en ik inmiddels onder het hooi sta te rochelen van al het stof. Ik ben de laatste tijd ook gewoon helemaal niemand tegengekomen die ik de moeite waard vind, misschien dat ik me daarom ook wel zo erger aan die jongens die raar doen tegen me.
Ja heb ik ook altijdquote:Op donderdag 28 april 2005 14:50 schreef Mukie het volgende:
Gelukkig heb je nu een relatiequote:Op donderdag 28 april 2005 16:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook altijd![]()
Ik hoor het meestal later van iemand, van heej die was de hele tijd naar je aan het kijken en met je aan het flirten![]()
Ik heb serieus in mijn hele leven nog maar een keer of 2 meegemaakt dat ik doorhad dat er iemand met me aan het flirten wasquote:Op donderdag 28 april 2005 16:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nu een relatie
Ik merk het meestal wel als iemand met me flirt. Vaak ben ik er alleen niet van gediend
irritante is dat het altijd pas NA de avond wordt gezegd, als je al op weg nar huis bentquote:Op donderdag 28 april 2005 16:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik hoor het meestal later van iemand, van heej die was de hele tijd naar je aan het kijken en met je aan het flirten![]()
Ja inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2005 16:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
irritante is dat het altijd pas NA de avond wordt gezegd, als je al op weg nar huis bent
Maar ook al zeggen ze het dan durf ik het soms niet te geloven dat iemand loopt te flirten dus voor mij maakt het weinig uitquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bekend verhaal.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2005 18:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bekend verhaal.
Of ik heb dan zoiets van 'flikker op, ik ben bier aan het drinken, laat me met rust. klotevrouwen'. Alleen de volgende dag denk ik daar dan iets anders over.
Gaan we toch stiekem een datingtopic openen?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:28 schreef MaRySe het volgende:
[Vrijgezel] Wij zoeken elkaar
Hier is het single fototopic
Dan zal het hier opeens heel stil wordenquote:Op donderdag 28 april 2005 18:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gaan we toch stiekem een datingtopic openen?![]()
Net alsof dit geen verkapt datingtopic is.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:53 schreef vbmot het volgende:
[..]
Dan zal het hier opeens heel stil worden
Hoeveel dates zijn er al uit dit topic voortgekomen dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Net alsof dit geen verkapt datingtopic is.
Ik vind van niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Net alsof dit geen verkapt datingtopic is.
Bij mij niet één in ieder gevalquote:Op donderdag 28 april 2005 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoeveel dates zijn er al uit dit topic voortgekomen dan?
Daten?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Bij mij niet één in ieder geval
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, idem.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Sorry I.R. Inderdaad hoogst flauw van me om op een dergelijke manier dit topic om zeep te helpen.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
He Nozem, als jij nou ook mee gaat doen aan dat stomme insiderjokesmaken dan vind ik je niet leuk meer hoor. Nog even en ik maak het uit.
Zelfreflectie is het begin van alle wijsheid.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Sorry I.R. Inderdaad hoogst flauw van me om op een dergelijke manier dit topic om zeep te helpen.
*negeert*quote:Studeerde jij trouwens niet politicologie?
Ow, fuck, slowchat, laat ook maar...![]()
Nog een lotgenootquote:Op donderdag 28 april 2005 19:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Niet te lang uitstellen. Zo'n date is behoorlijk overrated.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bij mij ook niet overigens, maar ik heb genoeg dates zien gebeuren.
En 1 uitnodiging gehad, maar die is nog even uitgesteld.
Ik heb een druk leven, Nozem. Al zou je dat niet zomaar zeggen over iemand met mijn hoeveelheid posts, maar goed.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:20 schreef nozem het volgende:
[..]
Niet te lang uitstellen. Zo'n date is behoorlijk overrated.![]()
* profiel checkt....quote:
Nee, dat meende ik ergens gelezen te hebben. Leuke studie volgens mij. Ik volg een paar politicologievakken. Ik begin al bijna de twijfelen aan mijn studiekeuze, maar och, dat is nu toch hopeloos te laat.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Zelfreflectie is het begin van alle wijsheid..
[..]
*negeert*
Ja, inderdaad. Hoezo?
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:16 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, idem.
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bij mij ook niet overigens
Gemiddeld genomen best wel kansloze topicreeks dusquote:
Jij had Thisbe toch gen**** ?quote:
Ik voel me harstikke gelukkig, dat is bij mij het probleem niet, ik vermaak me prima. En ik sluit me ook echt niet af voor geflirt van mannen. Het is gewoon dat ik bij niemand zoiets heb van "Nou, daar wil ik weleens wat mee gaan drinken". Ze zijn het gewoon allemaal niet. En ik ga nu ook gewoon ophouden met doen alsof ze het misschien wel zijn, want daar word ik alleen maar chaggerijnig van. Ik weet goed genoeg wat ik wel en niet wil, en dan moet ik mezelf niet voor de gek gaan houden door toch maar iets te gaan drinken met iemand met wie ik het niet helemaal zie zitten, dat werkt dus niet, en daar word ik chaggerijnig van. Want dan valt het ook gewoon tegen. En daar vind ik mezelf dan ook wel gewoon te leuk voor ofzo. Ik heb nu een paar avonden "verspild" aan dat soort geintjes, dat heb ik nou ook wel weer gezien.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heb dat gevoel al jaren. Vooral als ik problemen heb of me slecht voel (en ik heb heel wat gezeik gehad het afgelopen paar jaar, stalkende ex, problemen met huisvesting en problemen op mijn werk) kan ik me niet voorstellen dat ik ooit gelukkig zou zijn. Ik sluit me dan ook totaal af voor geflirt en mannen, waardoor ik me soms eenzaam en dus nog rotter voel. Een vicueuze cirkel.
Nou, ik post hier ook niet om een date te scoren, dát zou pas kansloos zijn.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:28 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Gemiddeld genomen best wel kansloze topicreeks dus
* AudreyHepburn zet een cowboyhoed op en grijpt de microfoon: "Laaa-lalalalaaaalalalalala-laaa-lala-la-laaaalalalalalalalaaaa, I will survive, hey hey !"quote:Op donderdag 28 april 2005 19:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
You go girl.
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:29 schreef thabit het volgende:
Ik denk dat we gewoon onze sluitspieren wat beter moeten trainen.
Ja, dan ga JIJ zingen.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
* AudreyHepburn zet een cowboyhoed op en grijpt de microfoon: "Laaa-lalalalaaaalalalalala-laaa-lala-la-laaaalalalalalalalaaaa, I will survive, hey hey !"
Alles is beter dan een date scoren in dit topic, Magnus.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]Je wou toch geen parking-homo worden?
Ik dacht dat we het harstikke leuk haddenquote:Op donderdag 28 april 2005 19:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik voel me harstikke gelukkig, dat is bij mij het probleem niet, ik vermaak me prima. En ik sluit me ook echt niet af voor geflirt van mannen. Het is gewoon dat ik bij niemand zoiets heb van "Nou, daar wil ik weleens wat mee gaan drinken". Ze zijn het gewoon allemaal niet. En ik ga nu ook gewoon ophouden met doen alsof ze het misschien wel zijn, want daar word ik alleen maar chaggerijnig van. Ik weet goed genoeg wat ik wel en niet wil, en dan moet ik mezelf niet voor de gek gaan houden door toch maar iets te gaan drinken met iemand met wie ik het niet helemaal zie zitten, dat werkt dus niet, en daar word ik chaggerijnig van. Want dan valt het ook gewoon tegen. En daar vind ik mezelf dan ook wel gewoon te leuk voor ofzo. Ik heb nu een paar avonden "verspild" aan dat soort geintjes, dat heb ik nou ook wel weer gezien.
in dit topic helemaalquote:Op donderdag 28 april 2005 19:44 schreef thabit het volgende:
Het hele onderscheid tussen single/relatie bestaat niet wezenlijk. In feite is het gewoon allemaal gelul.
Als ik echt verliefd ben, wat ik dus nooit/zelden ben, dan heb ik alleen oog voor die persoon. Vind ik diegene gewoon heel erg leuk dan probeer ik toch nog wel andere opties open te houden.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:57 schreef thabit het volgende:
Vraagje, mensen.
Als je iemand op het oog hebt, kijk je dan nog naar anderen of focus je volledig op die ene persoon?
Weer een fok-koppel minderquote:
Nou ik scoor liever een date (V) in dit topic dan dat ik parking-homo word hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 19:35 schreef thabit het volgende:
[..]
Alles is beter dan een date scoren in dit topic, Magnus.
Nounou, je moet wel een beetje je horizon verbreden hoor.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:03 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nou ik scoor liever een date (V) in dit topic dan dat ik parking-homo word hoor![]()
Ach man, jij wil geen relatie.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het harstikke leuk hadden
Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij! Echt!quote:Op donderdag 28 april 2005 20:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ach man, jij wil geen relatie..
Ik concentreer me dan vooral op die ene persoon, al houd ik mijn ogen ook open voor anderen, en heb ik de neiging om me juist meer te gaan focussen op anderen. Typerend hiervoor is dat ik ooit verliefd was op iemand, en omdat ik bang was voor haar afwijzing, haar beste vriendin mee uit vroeg.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:57 schreef thabit het volgende:
Vraagje, mensen.
Daar twijfel ik ook altijd aan en het voordeel van het Ba/Ma-systeem is dat je in de Master weer iets anders kunt gaan doen.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:22 schreef nozem het volgende:
Ik begin al bijna de twijfelen aan mijn studiekeuze, maar och, dat is nu toch hopeloos te laat.
Ik had dat wel hoor. Leuke jongen ontmoet, alleen het contact werd zo abrupt verbroken en heel snel had ik me in een nieuwe date gestort waar ik wel wat verder mee ben gegaan dan, maar toen die date ook niks meer liet horen kreeg ik toch wel een nog hardere klap.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik heb echt nog nooit signalen opgevangen dat iemand mij leuk vond.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:50 schreef Mukie het volgende:
Als ik iemand leuk vind heb ik alleen maar oog voor die persoon en verder eigenlijk niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:57 schreef thabit het volgende:
Vraagje, mensen.
Ik heb er al eerder over geschreven, ook in deze reeks, maar ook als ik happy ben is het voor mij moeilijk om echt warm te lopen voor iemand. Ik laat me meestal uitkiezen, en aan de hand daarvan kijk ik of het wat is. Maar wild-enthousiast zijn over een man, nee, dat is zeer zeldzaam.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik voel me harstikke gelukkig, dat is bij mij het probleem niet, ik vermaak me prima. En ik sluit me ook echt niet af voor geflirt van mannen. Het is gewoon dat ik bij niemand zoiets heb van "Nou, daar wil ik weleens wat mee gaan drinken". Ze zijn het gewoon allemaal niet. En ik ga nu ook gewoon ophouden met doen alsof ze het misschien wel zijn, want daar word ik alleen maar chaggerijnig van. Ik weet goed genoeg wat ik wel en niet wil, en dan moet ik mezelf niet voor de gek gaan houden door toch maar iets te gaan drinken met iemand met wie ik het niet helemaal zie zitten, dat werkt dus niet, en daar word ik chaggerijnig van. Want dan valt het ook gewoon tegen. En daar vind ik mezelf dan ook wel gewoon te leuk voor ofzo. Ik heb nu een paar avonden "verspild" aan dat soort geintjes, dat heb ik nou ook wel weer gezien.
Kijk! Dat heb ik nu ook.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:33 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Als ik iemand leuk vind heb ik alleen maar oog voor die persoon en verder eigenlijk niet.
Ik denk dat dit een gedachte is die we allemaal wel eens hebben. "Waarom hij/zij wel en i, niet?" Op zich is het ook niet erg om dat te denken, maar op den duur gaat het frustreren en dat moet je natuurlijk zien te voorkomen.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:36 schreef Aventura het volgende:
Dan denk ik weleens..Zij allemaal weer een ander, maar ik nog steeds/weer niet.
Nee het ligt iets anders. Meer van, ik had in plaats van haar nu een relatie met hem kunnen hebben, maar ik heb het voorbij laten gaan/dood laten bloeden/whatever. Wat weer voortkomt uit het interessegebrek van mij. Daar ligt voor mij het grootste probleem. Niemand is leuk genoeg. Ik wil nu wel heel serieus gaan uitvinden waar dat vandaan komt en of het ooit nog goedkomt.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een gedachte is die we allemaal wel eens hebben. "Waarom hij/zij wel en i, niet?" Op zich is het ook niet erg om dat te denken, maar op den duur gaat het frustreren en dat moet je natuurlijk zien te voorkomen.
OK, maar in essentie komt dat op hetzelfde neer. Jij hebt geen relatie terwijl je aangeeft dat wel te willen, wat de achterliggende oorzaak ook moge zijn.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee het ligt iets anders. Meer van, ik had in plaats van haar nu een relatie met hem kunnen hebben, maar ik heb het voorbij laten gaan/dood laten bloeden/whatever. Wat weer voortkomt uit het interessegebrek van mij. Daar ligt voor mij het grootste probleem. Niemand is leuk genoeg. Ik wil nu wel heel serieus gaan uitvinden waar dat vandaan komt en of het ooit nog goedkomt.
(subtiele kick)quote:Op donderdag 28 april 2005 15:57 schreef thabit het volgende:
Ik wil graag uitzoeken hoe het komt dat ik nooit echt voor 100% op iemand val en achter iemand aanga, of uberhaupt geen relatie najaag. Ik zou het nu wel willen, maar heb het ook lang niet gewild of gehoefd (de relaties die ik heb gehad, ben ik gewoon ongerold en soms te lang en soms te kort in gebleven) en daardoor heb ik nooit echt geleerd om zelf eens op een man af te stappen of zelfs eens stil te gaan staan bij wat ik nu eigenlijk wil, wil ik een traditionele monogame liefderelatie met alle toeters en bellen, lekker latten, of toch echt alleen zijn met af en toe een scharrel?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
OK, maar in essentie komt dat op hetzelfde neer. Jij hebt geen relatie terwijl je aangeeft dat wel te willen, wat de achterliggende oorzaak ook moge zijn.
Ben jij de mannelijke versie van mij? Dit had ik ook wel gezegd kunnen hebben.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:12 schreef MSXUser het volgende:
[..]
(subtiele kick)
Wanneer ik echt helemaal gek op iemand ben, heb ik eigenlijk alleen oog voor diegene.
en elke keer blijkt het weer verspilling van tijd en energie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |