abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 april 2005 @ 15:30:07 #226
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_26571775
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:50 schreef Mukie het volgende:
Ik merk btw dat ik nooit doorheb dat iemand me leuk vindt, hebben jullie dat nu ook?
Nee, meestal heb ik dat wel door, al is dat ook niet altijd het geval. Ook weleens last van false positives trouwens .
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_26571788
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:23 schreef Christine het volgende:

[..]

Why not? Ik vind je iig leuk, en zo'n wansmaak heb ik nou ook weer niet
Leuk, maar verliefd? Dat is weer andere koek
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 28 april 2005 @ 15:54:34 #228
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_26572393
quote:
Ik merk btw dat ik nooit doorheb dat iemand me leuk vindt, hebben jullie dat nu ook?
Ik merk het NOOIT... Ik vermoed het soms wel, maar het doorhebben... Nee...

Of ik ben gewoon werkelijk niet leuk, dan valt er niks door te hebben he
pi_26572490
Vraagje, mensen.

Als je iemand op het oog hebt, kijk je dan nog naar anderen of focus je volledig op die ene persoon?
pi_26572526
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:57 schreef thabit het volgende:
Vraagje, mensen.

Als je iemand op het oog hebt, kijk je dan nog naar anderen of focus je volledig op die ene persoon?
dat hangt er vanaf hoe erg ik iemand op het oog heb

ik probeer me in ieder geval nooit volledig te focussen
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26572530
er is een meisje dat ik ontmoet heb in de trein.. vrijdag was dit, lang leuk gesprek mee gehad.. en ze vroeg ook of ik een vriendin had, mijn antwoord hierop was nee.. of ik wel op zoek was? ja dat wel enzo.. uiteindelijk het lef om dr msn te vragen.. ook nog met dr gepraat, ik hoorde van een collega dat ze christelijk is en zondag's naar een christelijke gemeenschap gaat in de buurt.. mn collega ( vriendin van haar ) stond erop dat ik mee ging.. zo gezegt zo gedaan
ik heb haar maar heel even kunnen spreken en ze zei nog, ik spreek je snel!

Nog een emailtje gestuurd of ze wat met koninginnendag gaat doen, maar tot nog toe geen antwoord meer gehad.. wie kan me een beetje op weg helpen.. !
  donderdag 28 april 2005 @ 16:00:46 #232
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26572570
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:59 schreef Sjoe538 het volgende:
er is een meisje dat ik ontmoet heb in de trein.. vrijdag was dit, lang leuk gesprek mee gehad.. en ze vroeg ook of ik een vriendin had, mijn antwoord hierop was nee.. of ik wel op zoek was? ja dat wel enzo.. uiteindelijk het lef om dr msn te vragen.. ook nog met dr gepraat, ik hoorde van een collega dat ze christelijk is en zondag's naar een christelijke gemeenschap gaat in de buurt.. mn collega ( vriendin van haar ) stond erop dat ik mee ging.. zo gezegt zo gedaan

Nog een emailtje gestuurd of ze wat met koninginnendag gaat doen, maar tot nog toe geen antwoord meer gehad.. wie kan me een beetje op weg helpen.. !
Niet iedereen checkt elke dag zn mail
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_26572607
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:00 schreef Mukie het volgende:

[..]

ze is wel online geweest..
pi_26572661
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:59 schreef Sjoe538 het volgende:

Afwachten Er is niet zo afstotend als continue iemand lastig vallen. Check mijn eerste regel van mn signature, zorg dat dit niet voor jou geldt.
pi_26572711
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:00 schreef Mukie het volgende:

[..]

Dat merk ik. .
  donderdag 28 april 2005 @ 16:06:15 #236
41636 Rodelion
Wereldheerser
pi_26572712
Dat het op jouw initiatief was, is niet waar...
pi_26572763
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:59 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dat hangt er vanaf hoe erg ik iemand op het oog heb

ik probeer me in ieder geval nooit volledig te focussen
Hier hetzelfde.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26572770
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:04 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Afwachten Er is niet zo afstotend als continue iemand lastig vallen. Check mijn eerste regel van mn signature, zorg dat dit niet voor jou geldt.
Nee nee doe ik ook zeker niet.. zeker omdat er iemand achter haar aan zit die ze niet wil doe ik het juist rustig aan.. maar wachten kan ook moeilijk zijn
pi_26573001
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:08 schreef Sjoe538 het volgende:

[..]

Nee nee doe ik ook zeker niet.. zeker omdat er iemand achter haar aan zit die ze niet wil doe ik het juist rustig aan.. maar wachten kan ook moeilijk zijn
Helemaal gelijk in, het is niet makkelijk. Al is die spanning soms wel lekker, geeft zo'n climax als je daadwerkelijk met dr gaat daten enzo. Komt wel goed Succes!
  donderdag 28 april 2005 @ 16:27:06 #240
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26573266
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:21 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik heb nu een beetje het gevoel alsof ik een speld in een hooiberg sta te zoeken, maar dat er eigenlijk helemaal geen speld in die hooiberg zit en ik inmiddels onder het hooi sta te rochelen van al het stof. Ik ben de laatste tijd ook gewoon helemaal niemand tegengekomen die ik de moeite waard vind, misschien dat ik me daarom ook wel zo erger aan die jongens die raar doen tegen me.
Herkenbaar. Heb dat gevoel al jaren. Vooral als ik problemen heb of me slecht voel (en ik heb heel wat gezeik gehad het afgelopen paar jaar, stalkende ex, problemen met huisvesting en problemen op mijn werk) kan ik me niet voorstellen dat ik ooit gelukkig zou zijn. Ik sluit me dan ook totaal af voor geflirt en mannen, waardoor ik me soms eenzaam en dus nog rotter voel. Een vicueuze cirkel. Maar ik ga het roer nu omgooien, ik probeer de wereld nu te benaderen als een avontuur, met allerlei kansen en mogelijkheden, op werkgebied bijvoorbeeld maar ook op liefdesgebied. Ik ben te jong om uitgeblust te zijn, er kan echt nog heel wat in het verschiet liggen voor me!
  donderdag 28 april 2005 @ 16:29:46 #241
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26573335
quote:
Ja heb ik ook altijd
Ik hoor het meestal later van iemand, van heej die was de hele tijd naar je aan het kijken en met je aan het flirten
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 28 april 2005 @ 16:32:40 #242
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26573401
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:29 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ja heb ik ook altijd
Ik hoor het meestal later van iemand, van heej die was de hele tijd naar je aan het kijken en met je aan het flirten
Gelukkig heb je nu een relatie

Ik merk het meestal wel als iemand met me flirt. Vaak ben ik er alleen niet van gediend
  donderdag 28 april 2005 @ 16:32:40 #243
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26573402
-dubbel-
  donderdag 28 april 2005 @ 16:35:49 #244
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26573466
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:32 schreef Christine het volgende:

[..]

Gelukkig heb je nu een relatie

Ik merk het meestal wel als iemand met me flirt. Vaak ben ik er alleen niet van gediend
Ik heb serieus in mijn hele leven nog maar een keer of 2 meegemaakt dat ik doorhad dat er iemand met me aan het flirten was (1x op school en 1x in de metro)
Ik ben echt erg wat dat betreft
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 28 april 2005 @ 16:35:52 #245
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26573467
quote:

[..]

Ja heb ik ook altijd
irritante is dat het altijd pas NA de avond wordt gezegd, als je al op weg nar huis bent
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  donderdag 28 april 2005 @ 16:37:56 #246
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26573510
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:35 schreef Mukie het volgende:

[..]

irritante is dat het altijd pas NA de avond wordt gezegd, als je al op weg nar huis bent
Ja inderdaad
  donderdag 28 april 2005 @ 16:53:38 #247
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26573903
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:37 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ja inderdaad
Maar ook al zeggen ze het dan durf ik het soms niet te geloven dat iemand loopt te flirten dus voor mij maakt het weinig uit
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_26574850
[Vrijgzel] Wij zoeken elkaar

Hier is het single fototopic
  donderdag 28 april 2005 @ 17:37:48 #249
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26575084
quote:

[..]

Ja heb ik ook altijd
dat heb ik soms ook wel eens ja

Ik ben niet echt iemand die oplet ik doe eigelijk vaak mijn eigen ding en dat vind ik reuze interesant. Maar tijdje geleden zit ik ergens en iemand zegt tegen me van. Gast gast ze wilt je aandacht. Dus ik kijk om en zeg ja maar ik niet van haar. Later hoorde ik dus dat ik naar de verkeerde zat te kijken en dat er een leuk meisje om aandacht vroeg. IPV dat hij dan zegt van gozer zij is het

Zij zat naast hem en hij naast mij en zij had gevraagt van is dat een vriend van je en is hij vrij gezel bla bla bla maar nee hoor die lul zegt er na niks meer
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 28 april 2005 @ 18:05:27 #250
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26575818
quote:

[..]

Ja heb ik ook altijd
Bekend verhaal.
Of ik heb dan zoiets van 'flikker op, ik ben bier aan het drinken, laat me met rust. klotevrouwen'. Alleen de volgende dag denk ik daar dan iets anders over.
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')