Verwerking? Ah, nu gaat me iets dagen over personen die weer terug naar hun ex gaan uiteindelijk...mooie verwerking altijdquote:Op donderdag 28 april 2005 13:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
er is toch niets mis mee ?
waarom zou je lang rouwen over een verbroken relatie ? Wie doe je daar een plezier mee ?
Ik zie niet in waarom je niet direct terug actief zou gaan daten, het kan een soort van verwerking zijn.
over een relatie kom je het beste heen door onmiddellijk terug te daten, al interesseren die mannen/vrouwen je niet zo direct ... anders zwelg je in je verdriet. En wie weet, kom je toch wel sneller dan je denkt iemand tegen die je in vervoering brengt
Het is voornamelijk een bepaalde vorm van aandacht die ik heel erg mis sinds mijn relatie voorbij is... en misschien heel fout, maar dat zoek ik bij "dates". Veel vrienden heb ik niet, dus daar haal ik ook niet zoveel gezelligheid uit. Maar ik heb het geluk gehad dat ik vrij snel na het verbreken van mijn relatie iemand heb ontmoet met wie ik in korte tijd een hele leuke vriendschap heb opgebouwd, en met wie ik ook wel eens intiem ben en seks heb (want dat mis ik ook van een relatie, zelfs na zo'n korte tijd). En met een vriend vind ik het dan fijner dan met één of andere gozer uit de kroegquote:Op donderdag 28 april 2005 13:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gezelligheid vind ik wel bij vrienden. Daten heeft voor mij te maken met een leuke avond, maar ook met uitzoeken of je iemand prettig gezelschap vindt en of je een vonkje voelt.
Ik doe niet aan regels van "voor zoveel jaar, staan zoveel maanden" maar ik ben toch echt niet aan romantiek toe zo kort na een lange relatie. Maar goed, dat is natuurlijk voor iedereen verschillend.
vroeger ( en ik ben nog zo jong ...) was ik ook zo, nu zou ik het anders aanpakken en niet meer in een hoekje iets proberen te 'verwerken' wat gewoon reddeloos passé is. Wat maakt het in godsnaam uit om iets te gaan analyseren wat voorbij is ???? Als je passief blijft, verwerk je gewoon niet, voor mij werkt dat toch zo.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zit dan nog te veel met die persoon in mijn hoofd en moet ook altijd een tijdje nadenken over waar dingen nou fout zijn gegaan, wat ik zelf anders had kunnen doen en wat ik van de situiatie vind. Kortom, gewoon verwerken. Bovendien is houden van bij mij niet direct voorbij als een relatie over is. Als ik dan te snel weer romantisch met een ander ben voelt het voor mij niet prettig.
Nou, in mijn geval was het mijn initiatief om het uit te maken met mijn ex... en het zat al een paar maanden niet goed meer. Dan is de situatie ook wat anders denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zit dan nog te veel met die persoon in mijn hoofd en moet ook altijd een tijdje nadenken over waar dingen nou fout zijn gegaan, wat ik zelf anders had kunnen doen en wat ik van de situiatie vind. Kortom, gewoon verwerken. Bovendien is houden van bij mij niet direct voorbij als een relatie over is. Als ik dan te snel weer romantisch met een ander ben voelt het voor mij niet prettig.
Blijkbaar ben je gewoon aantrekkelijk. Doe zoals alle andere meiden en wees enorm selectiefquote:Op donderdag 28 april 2005 13:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb net een woest gesprek gehad met een vriendin over het hele gedoe van de afgelopen weken. En zij zei ongeveer dit:
[..]
En nu ben ik een beetje flabbergasted. Het is namelijk zo lekker makkelijk van mij om te roepen dat ik een kneus-attractor ben, maar zou het nou ook aan mezelf kunnen liggen, dat ik veel te makkelijk meega met zo'n nietleuke jongen ? Dat ik die treinjongen na dat eerste mailtje over 'noen' al nooit meer terug had moeten mailen, zodat ie nu ook niet denkt dat ik onterecht zijn huwelijksaanzoek afwijs ?
* AudreyHepburn voelt zich op dit soort momenten soms weleens een beetje een faalhaas..
Wanneer je direct terug gaat daten zit de kans er dik in dat je de onverwerkte emoties van je laatste relatie direct meeneemt in de volgende. Btje oneerlijk naar je volgende partner toe toch ?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
er is toch niets mis mee ?
waarom zou je lang rouwen over een verbroken relatie ? Wie doe je daar een plezier mee ?
Ik zie niet in waarom je niet direct terug actief zou gaan daten, het kan een soort van verwerking zijn.
over een relatie kom je het beste heen door onmiddellijk terug te daten, al interesseren die mannen/vrouwen je niet zo direct ... anders zwelg je in je verdriet. En wie weet, kom je toch wel sneller dan je denkt iemand tegen die je in vervoering brengt
Ik heb nu een beetje het gevoel alsof ik een speld in een hooiberg sta te zoeken, maar dat er eigenlijk helemaal geen speld in die hooiberg zit en ik inmiddels onder het hooi sta te rochelen van al het stof. Ik ben de laatste tijd ook gewoon helemaal niemand tegengekomen die ik de moeite waard vind, misschien dat ik me daarom ook wel zo erger aan die jongens die raar doen tegen me.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:07 schreef Metro2005 het volgende:
Blijkbaar ben je gewoon aantrekkelijk. Doe zoals alle andere meiden en wees enorm selectief
Jij kan het je veroorloven blijkbaar
I know the feeling, gewoon even afstand van nemen.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb nu een beetje het gevoel alsof ik een speld in een hooiberg sta te zoeken, maar dat er eigenlijk helemaal geen speld in die hooiberg zit en ik inmiddels onder het hooi sta te rochelen van al het stof. Ik ben de laatste tijd ook gewoon helemaal niemand tegengekomen die ik de moeite waard vind, misschien dat ik me daarom ook wel zo erger aan die jongens die raar doen tegen me.
* AudreyHepburn trekt het zich allemaal een beetje teveel aan.
die kans zit er alleen in als je WIL blijven teren op je onverwerkte emoties.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wanneer je direct terug gaat daten zit de kans er dik in dat je de onverwerkte emoties van je laatste relatie direct meeneemt in de volgende. Btje oneerlijk naar je volgende partner toe toch ?
Maar de kans is er ook dat je er in één keer overheen bent, of je zorgt gewoon ervoor dat je een leuke tijd hebt met diegene ook al heb je nog "last" van je vorige relatie.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wanneer je direct terug gaat daten zit de kans er dik in dat je de onverwerkte emoties van je laatste relatie direct meeneemt in de volgende. Btje oneerlijk naar je volgende partner toe toch ?
Weet je eigenlijk wel waar je naar op zoek bent? Probeer dat eens voor jezelf concreet te benoemen, dus niet in vage algemeenheden vervallen.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben de laatste tijd ook gewoon helemaal niemand tegengekomen die ik de moeite waard vind, misschien dat ik me daarom ook wel zo erger aan die jongens die raar doen tegen me.
Ik heb nog nooit een concreet rijtje gemaakt met kenmerken van een potentiële meid. Dat heeft ook geen nut. Sta losjes in het leven en kijk maar wat op je pad terecht komt.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk wel waar je naar op zoek bent? Probeer dat eens voor jezelf concreet te benoemen, dus niet in vage algemeenheden vervallen.
Zet dat eerst op een rijtje en vraag je dan eens af of er echt geen jongens zijn die daar aan voldoen.
Ze hebben het bij mij wel een keer gedaan met een vraag wat ik specifiek wel/ niet zoek in meiden..quote:Op donderdag 28 april 2005 14:40 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een concreet rijtje gemaakt met kenmerken van een potentiële meid. Dat heeft ook geen nut. Sta losjes in het leven en kijk maar wat op je pad terecht komt.
Je moet ook niet aan de hand van zo'n lijstje op zoek gaan naar een partner, maar haar probleem is vooral dat ze denkt dat er geen leuke jongens zijn... Dan moet ze zich misschien eerst eens afvagen wat een leuke jongen voor haar is.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:40 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een concreet rijtje gemaakt met kenmerken van een potentiële meid. Dat heeft ook geen nut. Sta losjes in het leven en kijk maar wat op je pad terecht komt.
Het heeft ook te maken met de intensiteit van de laatste relatie denk ik zo.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die kans zit er alleen in als je WIL blijven teren op je onverwerkte emoties.
Loslaten moet je doen, het heeft geen zin om het ander in je hoofd te laten keren en draaien langs alle kanten ... maar dan horen we eerder thuis in een ander topic ...
Jepquote:Op donderdag 28 april 2005 14:50 schreef Mukie het volgende:
Ik merk btw dat ik nooit doorheb dat iemand me leuk vindt, hebben jullie dat nu ook?
Ik wel, al zijn dr niet zoveel dames die dat hebben bij mij denk ikquote:Op donderdag 28 april 2005 14:50 schreef Mukie het volgende:
Ik merk btw dat ik nooit doorheb dat iemand me leuk vindt, hebben jullie dat nu ook?
Dat heb ik gelukkig nietquote:Op donderdag 28 april 2005 14:50 schreef Mukie het volgende:
LOL ja dan wel jaquote:Op donderdag 28 april 2005 14:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jepmaar als de gehele soos (man of 50) gaat roepen dat die en die je wel leuk vindt al 2 maanden valt het kwartje wel bij mij hoor
![]()
... en zelfs dan vertrouw ik het nog nietquote:Op donderdag 28 april 2005 14:52 schreef PieterCK het volgende:
Jepmaar als de gehele soos (man of 50) gaat roepen dat die en die je wel leuk vindt al 2 maanden valt het kwartje wel bij mij hoor
![]()
Dan nog kan het er bij mij meestal niet inquote:Op donderdag 28 april 2005 14:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
![]()
Why not? Ik vind je iig leuk, en zo'n wansmaak heb ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 28 april 2005 15:08 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik wel, al zijn dr niet zoveel dames die dat hebben bij mij denk ik
Nee, meestal heb ik dat wel door, al is dat ook niet altijd het geval. Ook weleens last van false positives trouwensquote:Op donderdag 28 april 2005 14:50 schreef Mukie het volgende:
Leuk, maar verliefd? Dat is weer andere koekquote:Op donderdag 28 april 2005 15:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Why not? Ik vind je iig leuk, en zo'n wansmaak heb ik nou ook weer niet
Ik merk het NOOIT... Ik vermoed het soms wel, maar het doorhebben... Nee...quote:Op donderdag 28 april 2005 14:50 schreef Mukie het volgende:
dat hangt er vanaf hoe erg ik iemand op het oog hebquote:Op donderdag 28 april 2005 15:57 schreef thabit het volgende:
Vraagje, mensen.
Als je iemand op het oog hebt, kijk je dan nog naar anderen of focus je volledig op die ene persoon?
Niet iedereen checkt elke dag zn mailquote:Op donderdag 28 april 2005 15:59 schreef Sjoe538 het volgende:
er is een meisje dat ik ontmoet heb in de trein.. vrijdag was dit, lang leuk gesprek mee gehad.. en ze vroeg ook of ik een vriendin had, mijn antwoord hierop was nee.. of ik wel op zoek was? ja dat wel enzo.. uiteindelijk het lef om dr msn te vragen.. ook nog met dr gepraat, ik hoorde van een collega dat ze christelijk is en zondag's naar een christelijke gemeenschap gaat in de buurt.. mn collega ( vriendin van haar ) stond erop dat ik mee ging.. zo gezegt zo gedaan
ik heb haar maar heel even kunnen spreken en ze zei nog, ik spreek je snel!
Nog een emailtje gestuurd of ze wat met koninginnendag gaat doen, maar tot nog toe geen antwoord meer gehad.. wie kan me een beetje op weg helpen.. !
ze is wel online geweest..quote:Op donderdag 28 april 2005 16:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
Niet iedereen checkt elke dag zn mail
Afwachtenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:59 schreef Sjoe538 het volgende:
er is een meisje dat ik ontmoet heb in de trein.. vrijdag was dit, lang leuk gesprek mee gehad.. en ze vroeg ook of ik een vriendin had, mijn antwoord hierop was nee.. of ik wel op zoek was? ja dat wel enzo.. uiteindelijk het lef om dr msn te vragen.. ook nog met dr gepraat, ik hoorde van een collega dat ze christelijk is en zondag's naar een christelijke gemeenschap gaat in de buurt.. mn collega ( vriendin van haar ) stond erop dat ik mee ging.. zo gezegt zo gedaan
ik heb haar maar heel even kunnen spreken en ze zei nog, ik spreek je snel!
Nog een emailtje gestuurd of ze wat met koninginnendag gaat doen, maar tot nog toe geen antwoord meer gehad.. wie kan me een beetje op weg helpen.. !
Dat merk ik.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
Niet iedereen checkt elke dag zn mail
Hier hetzelfde.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf hoe erg ik iemand op het oog heb
ik probeer me in ieder geval nooit volledig te focussen
Nee nee doe ik ook zeker niet.. zeker omdat er iemand achter haar aan zit die ze niet wil doe ik het juist rustig aan.. maar wachten kan ook moeilijk zijnquote:Op donderdag 28 april 2005 16:04 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
AfwachtenEr is niet zo afstotend als continue iemand lastig vallen. Check mijn eerste regel van mn signature, zorg dat dit niet voor jou geldt.
Helemaal gelijk in, het is niet makkelijk. Al is die spanning soms wel lekker, geeft zo'n climax als je daadwerkelijk met dr gaat daten enzo. Komt wel goedquote:Op donderdag 28 april 2005 16:08 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Nee nee doe ik ook zeker niet.. zeker omdat er iemand achter haar aan zit die ze niet wil doe ik het juist rustig aan.. maar wachten kan ook moeilijk zijn![]()
Herkenbaar. Heb dat gevoel al jaren. Vooral als ik problemen heb of me slecht voel (en ik heb heel wat gezeik gehad het afgelopen paar jaar, stalkende ex, problemen met huisvesting en problemen op mijn werk) kan ik me niet voorstellen dat ik ooit gelukkig zou zijn. Ik sluit me dan ook totaal af voor geflirt en mannen, waardoor ik me soms eenzaam en dus nog rotter voel. Een vicueuze cirkel. Maar ik ga het roer nu omgooien, ik probeer de wereld nu te benaderen als een avontuur, met allerlei kansen en mogelijkheden, op werkgebied bijvoorbeeld maar ook op liefdesgebied. Ik ben te jong om uitgeblust te zijn, er kan echt nog heel wat in het verschiet liggen voor me!quote:Op donderdag 28 april 2005 14:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb nu een beetje het gevoel alsof ik een speld in een hooiberg sta te zoeken, maar dat er eigenlijk helemaal geen speld in die hooiberg zit en ik inmiddels onder het hooi sta te rochelen van al het stof. Ik ben de laatste tijd ook gewoon helemaal niemand tegengekomen die ik de moeite waard vind, misschien dat ik me daarom ook wel zo erger aan die jongens die raar doen tegen me.
Ja heb ik ook altijdquote:Op donderdag 28 april 2005 14:50 schreef Mukie het volgende:
Gelukkig heb je nu een relatiequote:Op donderdag 28 april 2005 16:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook altijd![]()
Ik hoor het meestal later van iemand, van heej die was de hele tijd naar je aan het kijken en met je aan het flirten![]()
Ik heb serieus in mijn hele leven nog maar een keer of 2 meegemaakt dat ik doorhad dat er iemand met me aan het flirten wasquote:Op donderdag 28 april 2005 16:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nu een relatie
Ik merk het meestal wel als iemand met me flirt. Vaak ben ik er alleen niet van gediend
irritante is dat het altijd pas NA de avond wordt gezegd, als je al op weg nar huis bentquote:Op donderdag 28 april 2005 16:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik hoor het meestal later van iemand, van heej die was de hele tijd naar je aan het kijken en met je aan het flirten![]()
Ja inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2005 16:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
irritante is dat het altijd pas NA de avond wordt gezegd, als je al op weg nar huis bent
Maar ook al zeggen ze het dan durf ik het soms niet te geloven dat iemand loopt te flirten dus voor mij maakt het weinig uitquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bekend verhaal.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2005 18:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bekend verhaal.
Of ik heb dan zoiets van 'flikker op, ik ben bier aan het drinken, laat me met rust. klotevrouwen'. Alleen de volgende dag denk ik daar dan iets anders over.
Gaan we toch stiekem een datingtopic openen?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:28 schreef MaRySe het volgende:
[Vrijgezel] Wij zoeken elkaar
Hier is het single fototopic
Dan zal het hier opeens heel stil wordenquote:Op donderdag 28 april 2005 18:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gaan we toch stiekem een datingtopic openen?![]()
Net alsof dit geen verkapt datingtopic is.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:53 schreef vbmot het volgende:
[..]
Dan zal het hier opeens heel stil worden
Hoeveel dates zijn er al uit dit topic voortgekomen dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Net alsof dit geen verkapt datingtopic is.
Ik vind van niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Net alsof dit geen verkapt datingtopic is.
Bij mij niet één in ieder gevalquote:Op donderdag 28 april 2005 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoeveel dates zijn er al uit dit topic voortgekomen dan?
Daten?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Bij mij niet één in ieder geval
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, idem.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Sorry I.R. Inderdaad hoogst flauw van me om op een dergelijke manier dit topic om zeep te helpen.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
He Nozem, als jij nou ook mee gaat doen aan dat stomme insiderjokesmaken dan vind ik je niet leuk meer hoor. Nog even en ik maak het uit.
Zelfreflectie is het begin van alle wijsheid.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Sorry I.R. Inderdaad hoogst flauw van me om op een dergelijke manier dit topic om zeep te helpen.
*negeert*quote:Studeerde jij trouwens niet politicologie?
Ow, fuck, slowchat, laat ook maar...![]()
Nog een lotgenootquote:Op donderdag 28 april 2005 19:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Niet te lang uitstellen. Zo'n date is behoorlijk overrated.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bij mij ook niet overigens, maar ik heb genoeg dates zien gebeuren.
En 1 uitnodiging gehad, maar die is nog even uitgesteld.
Ik heb een druk leven, Nozem. Al zou je dat niet zomaar zeggen over iemand met mijn hoeveelheid posts, maar goed.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:20 schreef nozem het volgende:
[..]
Niet te lang uitstellen. Zo'n date is behoorlijk overrated.![]()
* profiel checkt....quote:
Nee, dat meende ik ergens gelezen te hebben. Leuke studie volgens mij. Ik volg een paar politicologievakken. Ik begin al bijna de twijfelen aan mijn studiekeuze, maar och, dat is nu toch hopeloos te laat.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Zelfreflectie is het begin van alle wijsheid..
[..]
*negeert*
Ja, inderdaad. Hoezo?
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:16 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, idem.
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bij mij ook niet overigens
Gemiddeld genomen best wel kansloze topicreeks dusquote:
Jij had Thisbe toch gen**** ?quote:
Ik voel me harstikke gelukkig, dat is bij mij het probleem niet, ik vermaak me prima. En ik sluit me ook echt niet af voor geflirt van mannen. Het is gewoon dat ik bij niemand zoiets heb van "Nou, daar wil ik weleens wat mee gaan drinken". Ze zijn het gewoon allemaal niet. En ik ga nu ook gewoon ophouden met doen alsof ze het misschien wel zijn, want daar word ik alleen maar chaggerijnig van. Ik weet goed genoeg wat ik wel en niet wil, en dan moet ik mezelf niet voor de gek gaan houden door toch maar iets te gaan drinken met iemand met wie ik het niet helemaal zie zitten, dat werkt dus niet, en daar word ik chaggerijnig van. Want dan valt het ook gewoon tegen. En daar vind ik mezelf dan ook wel gewoon te leuk voor ofzo. Ik heb nu een paar avonden "verspild" aan dat soort geintjes, dat heb ik nou ook wel weer gezien.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heb dat gevoel al jaren. Vooral als ik problemen heb of me slecht voel (en ik heb heel wat gezeik gehad het afgelopen paar jaar, stalkende ex, problemen met huisvesting en problemen op mijn werk) kan ik me niet voorstellen dat ik ooit gelukkig zou zijn. Ik sluit me dan ook totaal af voor geflirt en mannen, waardoor ik me soms eenzaam en dus nog rotter voel. Een vicueuze cirkel.
Nou, ik post hier ook niet om een date te scoren, dát zou pas kansloos zijn.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:28 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Gemiddeld genomen best wel kansloze topicreeks dus
* AudreyHepburn zet een cowboyhoed op en grijpt de microfoon: "Laaa-lalalalaaaalalalalala-laaa-lala-la-laaaalalalalalalalaaaa, I will survive, hey hey !"quote:Op donderdag 28 april 2005 19:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
You go girl.
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:29 schreef thabit het volgende:
Ik denk dat we gewoon onze sluitspieren wat beter moeten trainen.
Ja, dan ga JIJ zingen.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
* AudreyHepburn zet een cowboyhoed op en grijpt de microfoon: "Laaa-lalalalaaaalalalalala-laaa-lala-la-laaaalalalalalalalaaaa, I will survive, hey hey !"
Alles is beter dan een date scoren in dit topic, Magnus.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]Je wou toch geen parking-homo worden?
Ik dacht dat we het harstikke leuk haddenquote:Op donderdag 28 april 2005 19:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik voel me harstikke gelukkig, dat is bij mij het probleem niet, ik vermaak me prima. En ik sluit me ook echt niet af voor geflirt van mannen. Het is gewoon dat ik bij niemand zoiets heb van "Nou, daar wil ik weleens wat mee gaan drinken". Ze zijn het gewoon allemaal niet. En ik ga nu ook gewoon ophouden met doen alsof ze het misschien wel zijn, want daar word ik alleen maar chaggerijnig van. Ik weet goed genoeg wat ik wel en niet wil, en dan moet ik mezelf niet voor de gek gaan houden door toch maar iets te gaan drinken met iemand met wie ik het niet helemaal zie zitten, dat werkt dus niet, en daar word ik chaggerijnig van. Want dan valt het ook gewoon tegen. En daar vind ik mezelf dan ook wel gewoon te leuk voor ofzo. Ik heb nu een paar avonden "verspild" aan dat soort geintjes, dat heb ik nou ook wel weer gezien.
in dit topic helemaalquote:Op donderdag 28 april 2005 19:44 schreef thabit het volgende:
Het hele onderscheid tussen single/relatie bestaat niet wezenlijk. In feite is het gewoon allemaal gelul.
Als ik echt verliefd ben, wat ik dus nooit/zelden ben, dan heb ik alleen oog voor die persoon. Vind ik diegene gewoon heel erg leuk dan probeer ik toch nog wel andere opties open te houden.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:57 schreef thabit het volgende:
Vraagje, mensen.
Als je iemand op het oog hebt, kijk je dan nog naar anderen of focus je volledig op die ene persoon?
Weer een fok-koppel minderquote:
Nou ik scoor liever een date (V) in dit topic dan dat ik parking-homo word hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 19:35 schreef thabit het volgende:
[..]
Alles is beter dan een date scoren in dit topic, Magnus.
Nounou, je moet wel een beetje je horizon verbreden hoor.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:03 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nou ik scoor liever een date (V) in dit topic dan dat ik parking-homo word hoor![]()
Ach man, jij wil geen relatie.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het harstikke leuk hadden
Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij! Echt!quote:Op donderdag 28 april 2005 20:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ach man, jij wil geen relatie..
Ik concentreer me dan vooral op die ene persoon, al houd ik mijn ogen ook open voor anderen, en heb ik de neiging om me juist meer te gaan focussen op anderen. Typerend hiervoor is dat ik ooit verliefd was op iemand, en omdat ik bang was voor haar afwijzing, haar beste vriendin mee uit vroeg.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:57 schreef thabit het volgende:
Vraagje, mensen.
Daar twijfel ik ook altijd aan en het voordeel van het Ba/Ma-systeem is dat je in de Master weer iets anders kunt gaan doen.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:22 schreef nozem het volgende:
Ik begin al bijna de twijfelen aan mijn studiekeuze, maar och, dat is nu toch hopeloos te laat.
Ik had dat wel hoor. Leuke jongen ontmoet, alleen het contact werd zo abrupt verbroken en heel snel had ik me in een nieuwe date gestort waar ik wel wat verder mee ben gegaan dan, maar toen die date ook niks meer liet horen kreeg ik toch wel een nog hardere klap.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik heb echt nog nooit signalen opgevangen dat iemand mij leuk vond.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:50 schreef Mukie het volgende:
Als ik iemand leuk vind heb ik alleen maar oog voor die persoon en verder eigenlijk niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:57 schreef thabit het volgende:
Vraagje, mensen.
Ik heb er al eerder over geschreven, ook in deze reeks, maar ook als ik happy ben is het voor mij moeilijk om echt warm te lopen voor iemand. Ik laat me meestal uitkiezen, en aan de hand daarvan kijk ik of het wat is. Maar wild-enthousiast zijn over een man, nee, dat is zeer zeldzaam.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik voel me harstikke gelukkig, dat is bij mij het probleem niet, ik vermaak me prima. En ik sluit me ook echt niet af voor geflirt van mannen. Het is gewoon dat ik bij niemand zoiets heb van "Nou, daar wil ik weleens wat mee gaan drinken". Ze zijn het gewoon allemaal niet. En ik ga nu ook gewoon ophouden met doen alsof ze het misschien wel zijn, want daar word ik alleen maar chaggerijnig van. Ik weet goed genoeg wat ik wel en niet wil, en dan moet ik mezelf niet voor de gek gaan houden door toch maar iets te gaan drinken met iemand met wie ik het niet helemaal zie zitten, dat werkt dus niet, en daar word ik chaggerijnig van. Want dan valt het ook gewoon tegen. En daar vind ik mezelf dan ook wel gewoon te leuk voor ofzo. Ik heb nu een paar avonden "verspild" aan dat soort geintjes, dat heb ik nou ook wel weer gezien.
Kijk! Dat heb ik nu ook.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:33 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Als ik iemand leuk vind heb ik alleen maar oog voor die persoon en verder eigenlijk niet.
Ik denk dat dit een gedachte is die we allemaal wel eens hebben. "Waarom hij/zij wel en i, niet?" Op zich is het ook niet erg om dat te denken, maar op den duur gaat het frustreren en dat moet je natuurlijk zien te voorkomen.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:36 schreef Aventura het volgende:
Dan denk ik weleens..Zij allemaal weer een ander, maar ik nog steeds/weer niet.
Nee het ligt iets anders. Meer van, ik had in plaats van haar nu een relatie met hem kunnen hebben, maar ik heb het voorbij laten gaan/dood laten bloeden/whatever. Wat weer voortkomt uit het interessegebrek van mij. Daar ligt voor mij het grootste probleem. Niemand is leuk genoeg. Ik wil nu wel heel serieus gaan uitvinden waar dat vandaan komt en of het ooit nog goedkomt.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een gedachte is die we allemaal wel eens hebben. "Waarom hij/zij wel en i, niet?" Op zich is het ook niet erg om dat te denken, maar op den duur gaat het frustreren en dat moet je natuurlijk zien te voorkomen.
OK, maar in essentie komt dat op hetzelfde neer. Jij hebt geen relatie terwijl je aangeeft dat wel te willen, wat de achterliggende oorzaak ook moge zijn.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee het ligt iets anders. Meer van, ik had in plaats van haar nu een relatie met hem kunnen hebben, maar ik heb het voorbij laten gaan/dood laten bloeden/whatever. Wat weer voortkomt uit het interessegebrek van mij. Daar ligt voor mij het grootste probleem. Niemand is leuk genoeg. Ik wil nu wel heel serieus gaan uitvinden waar dat vandaan komt en of het ooit nog goedkomt.
(subtiele kick)quote:Op donderdag 28 april 2005 15:57 schreef thabit het volgende:
Ik wil graag uitzoeken hoe het komt dat ik nooit echt voor 100% op iemand val en achter iemand aanga, of uberhaupt geen relatie najaag. Ik zou het nu wel willen, maar heb het ook lang niet gewild of gehoefd (de relaties die ik heb gehad, ben ik gewoon ongerold en soms te lang en soms te kort in gebleven) en daardoor heb ik nooit echt geleerd om zelf eens op een man af te stappen of zelfs eens stil te gaan staan bij wat ik nu eigenlijk wil, wil ik een traditionele monogame liefderelatie met alle toeters en bellen, lekker latten, of toch echt alleen zijn met af en toe een scharrel?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
OK, maar in essentie komt dat op hetzelfde neer. Jij hebt geen relatie terwijl je aangeeft dat wel te willen, wat de achterliggende oorzaak ook moge zijn.
Ben jij de mannelijke versie van mij? Dit had ik ook wel gezegd kunnen hebben.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:12 schreef MSXUser het volgende:
[..]
(subtiele kick)
Wanneer ik echt helemaal gek op iemand ben, heb ik eigenlijk alleen oog voor diegene.
en elke keer blijkt het weer verspilling van tijd en energie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |