Dan moet je hem er bij voorbaat al niet uit halenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:16 schreef Metro2005 het volgende:
met een echt enorme lelijkerd die stinkt enzo en een oerwoud heeft zou die van mij ook slap blijven hangen en hopen dat ie weer terug de broek in mag
hoe doe je dat, aan zoveel dates gerakenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan moet je hem er bij voorbaat al niet uit halenEen beetje kieskeurigheid mag wel toch?
Ik heb laatst een date na 5 minuten weer op straat gezet, omdat 'ie zo tegenviel
Scheelt weer dat ik vanmorgen wakker werd naast een ontzettend lekker ding
Sletten, wat denk jij dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hoe doe je dat, aan zoveel dates geraken![]()
Hey wat grappig, ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 28 april 2005 13:19 schreef Christine het volgende:
Scheelt weer dat ik vanmorgen wakker werd naast een ontzettend lekker ding
Ik zou het niet echt leuk vinden als mijn vriendje dit zou zeggen.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met een minder knap meisje (mijn huidige vriendin is nou ook niet echt een fotomodel)
Dat valt ook wel weer meequote:
Naast wie werd jij wakker dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:23 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hey wat grappig, ik dacht precies hetzelfde![]()
Date jij al zoveel als je net 3 weken single bent?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee
Een date regelen is overigens niet eens zo moeilijk... (heb er idd al een aantal gehad in de 3 weken dat ik nu weer single ben), en voor de seks heb ik iemand gevonden
Dat lijkt me ook, want anders heeft het toch duidelijk niet zo diep gezeten.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Date jij al zoveel als je net 3 weken single bent?
Ik heb toch wel even een flinke periode nodig om over een relatie heen te komen, als ik echt wat voor iemand heb gevoeld. In die tijd zoen ik wel eens met iemand die ik tegenkom (soort van bevestiging dat er toch nog wel interesse is) maar ik ga zeker niet actief daten.
Ik vind haar ook wel mooi en lekker maar ze voldoet niet aan het ideaalbeeld van de gemiddelde man.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou het niet echt leuk vinden als mijn vriendje dit zou zeggen.
Ik ben inderdaad ook geen fotomodel, maar ik wil wel graag dat mijn vriendje me ziet als mooi en lekker, in ieder geval als aantrekkelijk voor hem.
Nouja, officieel is het 6 weken uit, en ik ben nu 3 weken "alleen" (ex is 3 weken geleden verhuist). Daarvoor liep het ook al twee maanden niet lekker... en toen had ik ook mijn ogen al open voor anderenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb toch wel even een flinke periode nodig om over een relatie heen te komen, als ik echt wat voor iemand heb gevoeld. In die tijd zoen ik wel eens met iemand die ik tegenkom (soort van bevestiging dat er toch nog wel interesse is) maar ik ga zeker niet actief daten.
En nu ben ik een beetje flabbergasted. Het is namelijk zo lekker makkelijk van mij om te roepen dat ik een kneus-attractor ben, maar zou het nou ook aan mezelf kunnen liggen, dat ik veel te makkelijk meega met zo'n nietleuke jongen ? Dat ik die treinjongen na dat eerste mailtje over 'noen' al nooit meer terug had moeten mailen, zodat ie nu ook niet denkt dat ik onterecht zijn huwelijksaanzoek afwijs ?quote:Je besteedt veel teveel tijd aan oninteressante jongens die parasiteren op je leukheid. Die jongens hebben zelf niks te melden en die zien jou dan en dan denken ze "Hmm ! Een leuk fris meisje !" Op het eerste gezicht zijn het wel leuke jongens, maar er zit niks onder. Zij lachen wel om jouw grapjes maar ze zullen nooit zelf een grapje maken. En doordat je zo druk bent met al je energie in die niet-boeiende jongens te stoppen zie je de wel-leuke jongens niet. En daarom zeur je zo dat er geen leuke jongens zijn.
Gezelligheid vind ik wel bij vrienden. Daten heeft voor mij te maken met een leuke avond, maar ook met uitzoeken of je iemand prettig gezelschap vindt en of je een vonkje voelt.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, officieel is het 6 weken uit, en ik ben nu 3 weken "alleen" (ex is 3 weken geleden verhuist). Daarvoor liep het ook al twee maanden niet lekker... en toen had ik ook mijn ogen al open voor anderen
En ze zeggen vaak dat je voor elk jaar dat je relatie geduurt heeft minstens één maand rust moet houden en alleen moet blijven... dus ik houd me ook netjes vier maanden gedeist![]()
Maar daten kan geen kwaad vind ik. Ik doe het ook voornamelijk voor de gezelligheid, en absoluut niet omdat ik op zoek ben naar een relatie of iets. En zo vreselijk veel dates heb ik ook weer niet gehad, maar ik ben de afgelopen vier weken nog geen één week "dateloos" geweest (ook wel es met dezelfde moet ik zeggen)
Het 'girl-next-door' type blijkt in veel gevallen toch interessanter dan het type fotomodel (ook op enkel vriendschappelijk gebied).quote:Op donderdag 28 april 2005 13:33 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind haar ook wel mooi en lekker maar ze voldoet niet aan het ideaalbeeld van de gemiddelde man.
er is toch niets mis mee ?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zit dan nog te veel met die persoon in mijn hoofd en moet ook altijd een tijdje nadenken over waar dingen nou fout zijn gegaan, wat ik zelf anders had kunnen doen en wat ik van de situiatie vind. Kortom, gewoon verwerken. Bovendien is houden van bij mij niet direct voorbij als een relatie over is. Als ik dan te snel weer romantisch met een ander ben voelt het voor mij niet prettig.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
er is toch niets mis mee ?
waarom zou je lang rouwen over een verbroken relatie ? Wie doe je daar een plezier mee ?
Ik zie niet in waarom je niet direct terug actief zou gaan daten, het kan een soort van verwerking zijn.
over een relatie kom je het beste heen door onmiddellijk terug te daten, al interesseren die mannen/vrouwen je niet zo direct ... anders zwelg je in je verdriet. En wie weet, kom je toch wel sneller dan je denkt iemand tegen die je in vervoering brengt
Verwerking? Ah, nu gaat me iets dagen over personen die weer terug naar hun ex gaan uiteindelijk...mooie verwerking altijdquote:Op donderdag 28 april 2005 13:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom zou je lang rouwen over een verbroken relatie ? Wie doe je daar een plezier mee ?
Ik zie niet in waarom je niet direct terug actief zou gaan daten, het kan een soort van verwerking zijn.
over een relatie kom je het beste heen door onmiddellijk terug te daten, al interesseren die mannen/vrouwen je niet zo direct ... anders zwelg je in je verdriet. En wie weet, kom je toch wel sneller dan je denkt iemand tegen die je in vervoering brengt
Het is voornamelijk een bepaalde vorm van aandacht die ik heel erg mis sinds mijn relatie voorbij is... en misschien heel fout, maar dat zoek ik bij "dates". Veel vrienden heb ik niet, dus daar haal ik ook niet zoveel gezelligheid uit. Maar ik heb het geluk gehad dat ik vrij snel na het verbreken van mijn relatie iemand heb ontmoet met wie ik in korte tijd een hele leuke vriendschap heb opgebouwd, en met wie ik ook wel eens intiem ben en seks heb (want dat mis ik ook van een relatie, zelfs na zo'n korte tijd). En met een vriend vind ik het dan fijner dan met één of andere gozer uit de kroegquote:Op donderdag 28 april 2005 13:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gezelligheid vind ik wel bij vrienden. Daten heeft voor mij te maken met een leuke avond, maar ook met uitzoeken of je iemand prettig gezelschap vindt en of je een vonkje voelt.
Ik doe niet aan regels van "voor zoveel jaar, staan zoveel maanden" maar ik ben toch echt niet aan romantiek toe zo kort na een lange relatie. Maar goed, dat is natuurlijk voor iedereen verschillend.
vroeger ( en ik ben nog zo jong ...) was ik ook zo, nu zou ik het anders aanpakken en niet meer in een hoekje iets proberen te 'verwerken' wat gewoon reddeloos passé is. Wat maakt het in godsnaam uit om iets te gaan analyseren wat voorbij is ???? Als je passief blijft, verwerk je gewoon niet, voor mij werkt dat toch zo.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zit dan nog te veel met die persoon in mijn hoofd en moet ook altijd een tijdje nadenken over waar dingen nou fout zijn gegaan, wat ik zelf anders had kunnen doen en wat ik van de situiatie vind. Kortom, gewoon verwerken. Bovendien is houden van bij mij niet direct voorbij als een relatie over is. Als ik dan te snel weer romantisch met een ander ben voelt het voor mij niet prettig.
Nou, in mijn geval was het mijn initiatief om het uit te maken met mijn ex... en het zat al een paar maanden niet goed meer. Dan is de situatie ook wat anders denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zit dan nog te veel met die persoon in mijn hoofd en moet ook altijd een tijdje nadenken over waar dingen nou fout zijn gegaan, wat ik zelf anders had kunnen doen en wat ik van de situiatie vind. Kortom, gewoon verwerken. Bovendien is houden van bij mij niet direct voorbij als een relatie over is. Als ik dan te snel weer romantisch met een ander ben voelt het voor mij niet prettig.
Blijkbaar ben je gewoon aantrekkelijk. Doe zoals alle andere meiden en wees enorm selectiefquote:Op donderdag 28 april 2005 13:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb net een woest gesprek gehad met een vriendin over het hele gedoe van de afgelopen weken. En zij zei ongeveer dit:
[..]
En nu ben ik een beetje flabbergasted. Het is namelijk zo lekker makkelijk van mij om te roepen dat ik een kneus-attractor ben, maar zou het nou ook aan mezelf kunnen liggen, dat ik veel te makkelijk meega met zo'n nietleuke jongen ? Dat ik die treinjongen na dat eerste mailtje over 'noen' al nooit meer terug had moeten mailen, zodat ie nu ook niet denkt dat ik onterecht zijn huwelijksaanzoek afwijs ?
* AudreyHepburn voelt zich op dit soort momenten soms weleens een beetje een faalhaas..
Wanneer je direct terug gaat daten zit de kans er dik in dat je de onverwerkte emoties van je laatste relatie direct meeneemt in de volgende. Btje oneerlijk naar je volgende partner toe toch ?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik heb nu een beetje het gevoel alsof ik een speld in een hooiberg sta te zoeken, maar dat er eigenlijk helemaal geen speld in die hooiberg zit en ik inmiddels onder het hooi sta te rochelen van al het stof. Ik ben de laatste tijd ook gewoon helemaal niemand tegengekomen die ik de moeite waard vind, misschien dat ik me daarom ook wel zo erger aan die jongens die raar doen tegen me.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:07 schreef Metro2005 het volgende:
Blijkbaar ben je gewoon aantrekkelijk. Doe zoals alle andere meiden en wees enorm selectief
Jij kan het je veroorloven blijkbaar
I know the feeling, gewoon even afstand van nemen.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb nu een beetje het gevoel alsof ik een speld in een hooiberg sta te zoeken, maar dat er eigenlijk helemaal geen speld in die hooiberg zit en ik inmiddels onder het hooi sta te rochelen van al het stof. Ik ben de laatste tijd ook gewoon helemaal niemand tegengekomen die ik de moeite waard vind, misschien dat ik me daarom ook wel zo erger aan die jongens die raar doen tegen me.
* AudreyHepburn trekt het zich allemaal een beetje teveel aan.
die kans zit er alleen in als je WIL blijven teren op je onverwerkte emoties.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wanneer je direct terug gaat daten zit de kans er dik in dat je de onverwerkte emoties van je laatste relatie direct meeneemt in de volgende. Btje oneerlijk naar je volgende partner toe toch ?
Maar de kans is er ook dat je er in één keer overheen bent, of je zorgt gewoon ervoor dat je een leuke tijd hebt met diegene ook al heb je nog "last" van je vorige relatie.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wanneer je direct terug gaat daten zit de kans er dik in dat je de onverwerkte emoties van je laatste relatie direct meeneemt in de volgende. Btje oneerlijk naar je volgende partner toe toch ?
Weet je eigenlijk wel waar je naar op zoek bent? Probeer dat eens voor jezelf concreet te benoemen, dus niet in vage algemeenheden vervallen.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben de laatste tijd ook gewoon helemaal niemand tegengekomen die ik de moeite waard vind, misschien dat ik me daarom ook wel zo erger aan die jongens die raar doen tegen me.
Ik heb nog nooit een concreet rijtje gemaakt met kenmerken van een potentiële meid. Dat heeft ook geen nut. Sta losjes in het leven en kijk maar wat op je pad terecht komt.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk wel waar je naar op zoek bent? Probeer dat eens voor jezelf concreet te benoemen, dus niet in vage algemeenheden vervallen.
Zet dat eerst op een rijtje en vraag je dan eens af of er echt geen jongens zijn die daar aan voldoen.
Ze hebben het bij mij wel een keer gedaan met een vraag wat ik specifiek wel/ niet zoek in meiden..quote:Op donderdag 28 april 2005 14:40 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een concreet rijtje gemaakt met kenmerken van een potentiële meid. Dat heeft ook geen nut. Sta losjes in het leven en kijk maar wat op je pad terecht komt.
Je moet ook niet aan de hand van zo'n lijstje op zoek gaan naar een partner, maar haar probleem is vooral dat ze denkt dat er geen leuke jongens zijn... Dan moet ze zich misschien eerst eens afvagen wat een leuke jongen voor haar is.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:40 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een concreet rijtje gemaakt met kenmerken van een potentiële meid. Dat heeft ook geen nut. Sta losjes in het leven en kijk maar wat op je pad terecht komt.
Het heeft ook te maken met de intensiteit van de laatste relatie denk ik zo.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die kans zit er alleen in als je WIL blijven teren op je onverwerkte emoties.
Loslaten moet je doen, het heeft geen zin om het ander in je hoofd te laten keren en draaien langs alle kanten ... maar dan horen we eerder thuis in een ander topic ...
Jepquote:Op donderdag 28 april 2005 14:50 schreef Mukie het volgende:
Ik merk btw dat ik nooit doorheb dat iemand me leuk vindt, hebben jullie dat nu ook?
Ik wel, al zijn dr niet zoveel dames die dat hebben bij mij denk ikquote:Op donderdag 28 april 2005 14:50 schreef Mukie het volgende:
Ik merk btw dat ik nooit doorheb dat iemand me leuk vindt, hebben jullie dat nu ook?
Dat heb ik gelukkig nietquote:Op donderdag 28 april 2005 14:50 schreef Mukie het volgende:
LOL ja dan wel jaquote:Op donderdag 28 april 2005 14:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jepmaar als de gehele soos (man of 50) gaat roepen dat die en die je wel leuk vindt al 2 maanden valt het kwartje wel bij mij hoor
![]()
... en zelfs dan vertrouw ik het nog nietquote:Op donderdag 28 april 2005 14:52 schreef PieterCK het volgende:
Jepmaar als de gehele soos (man of 50) gaat roepen dat die en die je wel leuk vindt al 2 maanden valt het kwartje wel bij mij hoor
![]()
Dan nog kan het er bij mij meestal niet inquote:Op donderdag 28 april 2005 14:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
![]()
Why not? Ik vind je iig leuk, en zo'n wansmaak heb ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 28 april 2005 15:08 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik wel, al zijn dr niet zoveel dames die dat hebben bij mij denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |