Ik verduidelijkte slechts aan miss_c waarom ik het niet met haar eens ben. Dat heeft in het geheel niets met geklaag te maken en als je de moeite genomen had om de gehele discussie te lezen dan had je dat geweten. Maar goed, blijkbaar vind je het leuk om je pijlen op mij te richten en dat pleziertje wil ik je niet ontnemen. Dus ga lekker je gang, ik gun meisjes met twee universitaire titels en blonde lokken graag hun plezier!quote:Op donderdag 28 april 2005 07:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en wij zitten niet te wachten op jouw steeds wederkerend gezaag. We weten het onderhand wel.
Luister naar jequote:Op donderdag 28 april 2005 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus moet je een relatie aangaan met de eerste de beste om ervaring op te doen
En hoe weet je dan dat je het toppunt bereikt hebt. Immers, er kan altijd nog een ander rondlopen die nog 'beter' zou zijn. Waar stop je dan?
Ja, idem hier. Ik kom zelfs bijna geen vrouwen tegen waarvan ik denk 'die is wel leuk'. Ook geen mannen trouwens, voor het geval U dat denkt.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik word nauwelijks verliefd. Maar goed, dat kan ook gewoon komen doordat ik niet leuk genoege mensen tegenkom om verliefd op te worden.
Ik weet uit ervaring nu wat ik écht wil en wie ik écht ben. Van relaties leer je...heb je geen eerdere relaties gehad, dan heb je geen vergelijkingsmateriaal.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus moet je een relatie aangaan met de eerste de beste om ervaring op te doen
En hoe weet je dan dat je het toppunt bereikt hebt. Immers, er kan altijd nog een ander rondlopen die nog 'beter' zou zijn. Waar stop je dan?
vind ik klinkklare onzin, als het van de eerste keer echt enorm klikt, en je voelt je schitterend, dan is dat zo. Vergelijkingsmateriaal is dan simpelweg overbodigquote:Op donderdag 28 april 2005 10:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring nu wat ik écht wil en wie ik écht ben. Van relaties leer je...heb je geen eerdere relaties gehad, dan heb je geen vergelijkingsmateriaal.
Je weet nooit zeker of je de juiste hebt, maar je kan d.m.v. je gevoel en vergelijking wel checken hoe je in de relatie staat.
Ja, lul, en dan zeg je onze date afquote:Op donderdag 28 april 2005 10:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik word nauwelijks verliefd. Maar goed, dat kan ook gewoon komen doordat ik niet leuk genoege mensen tegenkom om verliefd op te worden.
Dat zal de uitzondering zijn die de regel bevestigt. Hoeveel mensen hebben nou direct bij de eerste relatie één voor het leven? Weinig, en dat is niet zonder reden.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vind ik klinkklare onzin, als het van de eerste keer echt enorm klikt, en je voelt je schitterend, dan is dat zo. Vergelijkingsmateriaal is dan simpelweg overbodig
ik reageer hier op iedereen, jammer dat je blijkbaar alleen mijn kritiek aan jouw adres leest.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
Maar goed, blijkbaar vind je het leuk om je pijlen op mij te richten en dat pleziertje wil ik je niet ontnemen. Dus ga lekker je gang, ik gun meisjes met twee universitaire titels en blonde lokken graag hun plezier!
Het is anders wel erg typisch dat je uitgerekend dat bericht (dat bovendien uren eerder gepost is) er tussen uitpikt. Ga even terug naar deel 30 en dan snap je waarom ik dat bericht gepost heb. Vervolgens mag je kritiek uiten, maar baseer je niet op halve waarheden. Wat dat betreft ben je net een Engels tabloid, want je haalt citaten steevast uit hun verband.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik reageer hier op iedereen, jammer dat je blijkbaar alleen mijn kritiek aan jouw adres leest.
Geduld, m'n waarde, geduld.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, lul, en dan zeg je onze date af
Ik kijk nooit naar het uur dat iets gepost isquote:Op donderdag 28 april 2005 11:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is anders wel erg typisch dat je uitgerekend da bericht (dat bovendien uren eerder gepost is) er tussen uitpikt. Ga even terug naar deel 30 en dan snap je waarom ik dat bericht gepost heb. Vervolgens mag je kritiek uiten, maar baseer je niet op halve waarheden. Wat dat betreft ben je net een Engels tabloid, want je haalt citaten steevast uit hun verband.
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, idem hier. Ik kom zelfs bijna geen vrouwen tegen waarvan ik denk 'die is wel leuk'. Ook geen mannen trouwens, voor het geval U dat denkt.
Goed, maar dat had een reden, ik was miss_c aan het uitleggen aarom ik niet op goedbedoelde opmerkingen als "het komt wel goed en dan geniet je dubbel" zit te wachten. Vervolgens liep die discussie wat uit de hand, dat is waar, maar dat had in het geheel niets met gezaag (wat een mooie Vlaamse uitdrukkingquote:Op donderdag 28 april 2005 11:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar het uur dat iets gepost is![]()
en halve waarheden ? ik zei gewoon dat ik niet zat te wachten op je gezaag, en ja, dat is voor mij een waarheid, ja
Pffffff. En dat terwijl je nog steeds mijn telefoonnummer hebt.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook.
[frustratie]
En de mensen die ik dan wel tegenkom zijn allemaal harstikke gestoord. Treinjongen moet oprotten met zijn gezeik, en debatjongen is ook al psycho, met zijn belachelijke zelfontplooiingsobsessie.
[/frustratie]
Jij had toch geen tijd om te daten?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Pffffff. En dat terwijl je nog steeds mijn telefoonnummer hebt.
Volgens mij bestaat er ook niet zoiets als een partner voor je leven. De mens is er niet op gebouwd om zijn hele leven bij 1 persoon te blijven. Ook al blijven veel mensen zoals mijn ouders blijven hun leven bij elkaar.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:06 schreef petitlapin het volgende:
de meesten hebben dit geluk nu eenmaal niet, om de eerste keer direct de partner van zijn/haar leven tegen te komen
Tijd heb je niet tijd maak je...quote:Op donderdag 28 april 2005 11:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij had toch geen tijd om te daten?
Simpele kwestie van prioriteiten stellen die voor veel mensen helaas niet echt simpel blijktquote:Op donderdag 28 april 2005 11:22 schreef PieterCK het volgende:
Dat riep mijn ex altijd, maar hoe maak je tijd......![]()
vlaamsch is een mooie taal, jaquote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Goed, maar dat had een reden, ik was miss_c aan het uitleggen aarom ik niet op goedbedoelde opmerkingen als "het komt wel goed en dan geniet je dubbel" zit te wachten. Vervolgens liep die discussie wat uit de hand, dat is waar, maar dat had in het geheel niets met gezaag (wat een mooie Vlaamse uitdrukking) te maken.
Audrey is een zusje, dus die mag langskomen op m'n studentenvereniging. Dat gaat ze overigens niet doen, omdat ze al meerdere keren getraumatiseerd is door mijn gezelschap. Maar goed.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij had toch geen tijd om te daten?
Dat is dus precies waar ik zo boos om werd bij miss_cquote:Op donderdag 28 april 2005 11:23 schreef petitlapin het volgende:
als je er voor open staat, komt het ook goed, plato, de enige tip die ik kan geven, is gewoon tussen de mensen komen, en durven ervoor te gaan, je hebt werkelijk niets te verliezen
Ah, incest. Het verschil tussen de veluwe en een studentenvereniging is blijkbaar niet zo groot.quote:
ok, het enige wat je kan verliezen is je eergevoel en je zelfvertrouwenquote:Op donderdag 28 april 2005 11:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is dus precies waar ik zo boos om werd bij miss_c, maar goed, ik ga die discussie niet weer met jou voeren. Dus voorlopig begraaf ik de strijdbijl en ben ik weer braaf.
![]()
LOL.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ah, incest. Het verschil tussen de veluwe en een studentenvereniging is blijkbaar niet zo groot.
Ik heb er al 21 jaar gewoond, zeg ik gewoon 'waar ik vandaan kom is dat alleen maar een extra aanmoediging om seks te hebben'quote:Op donderdag 28 april 2005 11:33 schreef HenryHill het volgende:
[..]
LOL.
De volgende keer dat je dat je te horen krijgt dat je "als een broer voor haar bent", dan weet je wat te zeggen: "Da's niet erg hoor, dan gaan we gewoon op de Veluwe wonen. Kom, schat."
There is no spoonproblem.![]()
Ja, en de laatste keer dat ik je zag heb je (net als de keren daarvoor) uit volle borst allerlei zoete liefdesliedjes van Huub Hangop voor me gezongen. Laat dat nou inderdaad de reden zijn die mij ervan weerhoudt om je te bespringen.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Audrey is een zusje, dus die mag langskomen op m'n studentenvereniging. Dat gaat ze overigens niet doen, omdat ze al meerdere keren getraumatiseerd is door mijn gezelschap. Maar goed.
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ah, incest. Het verschil tussen de veluwe en een studentenvereniging is blijkbaar niet zo groot.
Maar Audrey, ik wil met liefde veranderen voor een vrouw. Dan zing ik wel Drs. P voor je. Of Jazz, want dan hoef ik niet te zingen.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, en de laatste keer dat ik je zag heb je (net als de keren daarvoor) uit volle borst allerlei zoete liefdesliedjes van Huub Hangop voor me gezongen. Laat dat nou inderdaad de reden zijn die mij ervan weerhoudt om je te bespringen.
maar een compleet 'normaal' iemand is wel intressant genoeg ?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook.
[frustratie]
En de mensen die ik dan wel tegenkom zijn allemaal harstikke gestoord. Treinjongen moet oprotten met zijn gezeik, en debatjongen is ook al psycho, met zijn belachelijke zelfontplooiingsobsessie.
[/frustratie]
do's : gewoon eerlijk zijnquote:Op donderdag 28 april 2005 11:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maargoed, om ons nog even uit de slowchat te houden.
Ik probeer een leuke stelling te verzinnen over afwijzen. Want zoals jullie al lazen ben ik nogal gepikeerd om door zomaar iemand "teleurstellend" genoemd te worden omdat hij mijn boodschap verkeerd begrijpt, terwijl QyRoZ het bijvoorbeeld zat is om "een broer" genoemd te worden.
Zijn er nou do's en don'ts als je iemand wil duidelijk maken dat je geen toekomst ziet voor jullie twee, zo ja, wat zijn die dan ?
Normaal bestaat niet, en ik val ook helemaal niet op "normaal", maar dit is het andere uiterste. Iemand die mij in oud-Nederlands schrijft dat ie dol is op de kat van de buren laten schrikken en ellenlange verhalen schrijft over de hoogslaper van zijn broer danwel iemand die anderhalf uur lang alleen maar over zichzelf en zijn zelfontplooiingscursus praat, nee dank U, daar meld ik me graag voor af.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
maar een compleet 'normaal' iemand is wel intressant genoeg ?
gewoon doorzoeken .. dr zijn kandidaten zatquote:Op donderdag 28 april 2005 11:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Normaal bestaat niet, en ik val ook helemaal niet op "normaal", maar dit is het andere uiterste. Iemand die mij in oud-Nederlands schrijft dat ie dol is op de kat van de buren laten schrikken en ellenlange verhalen schrijft over de hoogslaper van zijn broer danwel iemand die anderhalf uur lang alleen maar over zichzelf en zijn zelfontplooiingscursus praat, nee dank U, daar meld ik me graag voor af.
Eerlijk zijn lijkt het hoogste goed, maar in de praktijk liggen de zaken toch net ff anders...quote:Op donderdag 28 april 2005 11:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
do's : gewoon eerlijk zijn
don't's : vage smoesjes bedenken
Do's: heb het lef om het face-to-face te zeggen en niet middels bijv. mail of telefoon. Heb het lef om eerlijk te zijn over de reden waarom je het niet ziet zitten. Dus niet "Ik heb het er op dit moment nog niet aan toe..." terwijl twee weken eerder de sky the limit was, zeg maar. En toon respect naar de ander toe, tenzij deze alle reden daartoe heeft verpest.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zijn er nou do's en don'ts als je iemand wil duidelijk maken dat je geen toekomst ziet voor jullie twee, zo ja, wat zijn die dan ?
"je bent mijn type niet" vind ik een vrij heldere omschrijving en ik zou me daar bij neerleggen ... dat heb ik liever als eromheen gepraat !quote:Op donderdag 28 april 2005 11:50 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Eerlijk zijn lijkt het hoogste goed, maar in de praktijk liggen de zaken toch net ff anders...
Wat Qyroz net voor de grap deed, dat gebeurt dus vaak in het echt ook, maar dan serieus:
"Nee, sorry, je bent niet mijn type"
- "Ja, maar wat is er dan verkeerd aan mij? Ik kan veranderen"
of
- "Maar waarom niet dan?"
En zo zijn er nog wel wat vraag / antwoord dingen te bedenken...
Daarom is deze allomgeroemde zin bedacht:quote:Op donderdag 28 april 2005 11:50 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Eerlijk zijn lijkt het hoogste goed, maar in de praktijk liggen de zaken toch net ff anders...
Wat Qyroz net voor de grap deed, dat gebeurt dus vaak in het echt ook, maar dan serieus:
"Nee, sorry, je bent niet mijn type"
- "Ja, maar wat is er dan verkeerd aan mij? Ik kan veranderen"
of
- "Maar waarom niet dan?"
En zo zijn er nog wel wat vraag / antwoord dingen te bedenken...
Nuancering: ligt er vooral aan hoe wanhopig de ander is.
ja sorry ik vind je gewoon niet leuk op die manier ....quote:Op donderdag 28 april 2005 11:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Daarom is deze allomgeroemde zin bedacht:
Het ligt niet aan jou, maar aan mijOok al tegen mij gezegd en zelf vaak gebruikt
Precies, gewoon eerlijk zijn, niet om de brij heendraaien. Ik heb een hekel aan gelieg en gedraai.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja sorry ik vind je gewoon niet leuk op die manier ....
daar is toch ook niks mis mee ... ja ik ben altijd voor eerlijkheid
het probleem is dat dat dus vaak niet duidelijk is .. 'de klik' is er dan gewoon niet .. dat is toch een legitieme reden !quote:Op donderdag 28 april 2005 12:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat zou ik dus echt niet willen horen he, "Je bent mijn type niet".. Ik geloof niet in "types" en andere gemeenplaatsen, en als iemand me om zo'n reden wil afwijzen vertelt ie maar gewoon wat er echt mis is met me in plaats van lekker onduidelijk te doen.
Sommigen weten er echt een cryptogram van te maken. De angst om iemand recht in z'n gezicht de waarheid te vertellen zit er bij velen goed in.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:08 schreef nozem het volgende:
Precies, gewoon eerlijk zijn, niet om de brei heendraaien. Ik heb een hekel aan gelieg en gedraai.
Voor mij gaat dat toch wel op, hoor.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat zou ik dus echt niet willen horen he, "Je bent mijn type niet".. Ik geloof niet in "types" en andere gemeenplaatsen, en als iemand me om zo'n reden wil afwijzen vertelt ie maar gewoon wat er echt mis is met me in plaats van lekker onduidelijk te doen.
precies een gevoel is gewoon niet tot in detail te beschrijven .. !quote:Op donderdag 28 april 2005 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor mij gaat dat toch wel op, hoor.
Heeft er niets mee te maken of er iets 'mis' is met die ander, maar puur met het feit dat ik niet op die persoon (zijn type persoon) val. Kun je vaak niet echt onderbouwen, is een gevoel.
Welnee niet doen ziet er heel leuk uit hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 12:10 schreef MaRySe het volgende:
Dat ik geen vriendje heb schuif ik sinds gister op mijn nieuwe kapsel af
Even een check gedaan... Mee eenschquote:Op donderdag 28 april 2005 12:20 schreef PieterCK het volgende:
Welnee niet doen ziet er heel leuk uit hoor
Tuurlijk, maar ik kan wel vallen op iemand die normaal gesproken "niet mijn type" is. Dus in wezen geldt voor iemand bij wie dat niet zo is dat ik met die persoon niet de juiste chemie heb en hem dus niet leuk genoeg vindt naar mijn smaak.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor mij gaat dat toch wel op, hoor.
Heeft er niets mee te maken of er iets 'mis' is met die ander, maar puur met het feit dat ik niet op die persoon (zijn type persoon) val. Kun je vaak niet echt onderbouwen, is een gevoel.
do's: Eerlijk zeggenquote:Op donderdag 28 april 2005 11:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maargoed, om ons nog even uit de slowchat te houden.
Ik probeer een leuke stelling te verzinnen over afwijzen. Want zoals jullie al lazen ben ik nogal gepikeerd om door zomaar iemand "teleurstellend" genoemd te worden omdat hij mijn boodschap verkeerd begrijpt, terwijl QyRoZ het bijvoorbeeld zat is om "een broer" genoemd te worden.
En toch wil ik van veel dingen gewoon het naadje van de kous weten. Ik kan niet leven met leugens, vandaar dat ik altijd huiverig ben om vertrouwensrelaties aan te gaan, het duurt even voor ik iemand echt vertrouw.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:12 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Sommigen weten er echt een cryptogram van te maken. De angst om iemand recht in z'n gezicht de waarheid te vertellen zit er bij velen goed in.
Nouja hoe je het ook went of keert het is natuurlijk nooit leuk om afgewezen te worden .. op welke manier dan ook !quote:Op donderdag 28 april 2005 12:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik hoor dan toch liever "het klikt niet zo" dan "je bent mijn type niet". Vind ik dan wel eerlijker.
Maar meestal voel je het toch zelf ook wel aan als iets niet werkt, lijkt me ? Zoiets komt toch meestal niet van een kant af uit de lucht vallen ? Misschien snap ik daarom die jongen ook wel niet. Dat die mijn hints (bijv. dat hij niet in archaisch nederlands hoefde te praten alleen omdat ik geschiedenis studeer) niet begreep, en daarom nu opeens zo verontwaardigd doet nu ik niet met hem wil trouwen.
Misschien moet ik hem wel mailen: "Ja sorry hee, ik heb genoten van onze emailconversaties maar je bent mijn type niet." Misschien dat ie me dan wel snapt.
Inderdaad. Het betekent altijd dat diegene je gewoon niet leuk genoeg vindt, hoe het ook wordt ingekleed. En dat is een raar/naar idee, zeker als het andersom wel zo is.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja hoe je het ook went of keert het is natuurlijk nooit leuk om afgewezen te worden .. op welke manier dan ook !
Aan de andere kant weet je natuurlijk ook dat niet iedereen bij iedereen matched dus moet je er rekening mee houden dat je soms wordt afgewezen..quote:Op donderdag 28 april 2005 12:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad. Het betekent altijd dat diegene je gewoon niet leuk genoeg vindt, hoe het ook wordt ingekleed. En dat is een raar/naar idee, zeker als het andersom wel zo is.
Same here. Tot nu toe ken ik slechts 1 persoon met wie ik vrijwel alles kan en durf te bespreken. Bij anderen houd ik me meer op de vlakte, maar ik ga me niet in allerlei bochten wringen.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:27 schreef nozem het volgende:
En toch wil ik van veel dingen gewoon het naadje van de kous weten. Ik kan niet leven met leugens, vandaar dat ik altijd huiverig ben om vertrouwensrelaties aan te gaan, het duurt even voor ik iemand echt vertrouw.
Tuurlijk, je moet leren dat een afwijzing niet betekent dat jij niet leuk bent, maar dat je gewoon niet op de juiste manier klikt met die ander.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Aan de andere kant weet je natuurlijk ook dat niet iedereen bij iedereen matched dus moet je er rekening mee houden dat je soms wordt afgewezen..
Zelf zal je ook wel eens meiden afwijzen, misschien niet zo geniaal als een vriend laatst maar het zal wel gebeuren....
Iedereen valt altijd weer op andere dingen bij mensen..quote:Op donderdag 28 april 2005 12:39 schreef MaRySe het volgende:
Ik vind echt heel veel jongens leuk, maar ben er niet verliefd op. Dan zijn ze heel leuk etc. maar is die klik er gewoon niet. Dat is op zich wel stom, want ze zijn leuk genoeg, en dan vind ik ze niet echt leuk :/ Maar dan draai ik er niet om heen. Dan zeg ik het gewoon eerlijk.
Het is heel gek maar ik val bijna altijd op sprankelende oogjes of een schattige lach. Niet op een wasbordje of zo
Maar wel op een bierbuik?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:39 schreef MaRySe het volgende:
Ik vind echt heel veel jongens leuk, maar ben er niet verliefd op. Dan zijn ze heel leuk etc. maar is die klik er gewoon niet. Dat is op zich wel stom, want ze zijn leuk genoeg, en dan vind ik ze niet echt leuk :/ Maar dan draai ik er niet om heen. Dan zeg ik het gewoon eerlijk.
Het is heel gek maar ik val bijna altijd op sprankelende oogjes of een schattige lach. Niet op een wasbordje of zo
Hoezo is dat gek? Dat gaat volgens mij voor iedereen op.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:39 schreef MaRySe het volgende:
uiterljik maakt voor mij degelijk wel wat uit. Ik moet mijn partner fysiek aantrekkelijk vinden, voor een goede babbel kan ik altijd bij andere vriend(inn)en terechtquote:Op donderdag 28 april 2005 12:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar wel op een bierbuik?
Maakt uiterlijk nou echt zoveel uit voor de meeste mensen hier of doen die mensen nou echt alsof/
Ik kan niet zomaar met elke vrouw de koffer induiken, bij sommige vrouwen krijg ik hem gewoon niet omhoog. Het is dus fysiek onmogelijk.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar wel op een bierbuik?
Maakt uiterlijk nou echt zoveel uit voor de meeste mensen hier of doen die mensen nou echt alsof/
Hhm wat voor vrouwen zijn dat dan?? Heb ik iig nog nooit gehadquote:Op donderdag 28 april 2005 12:47 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik kan niet zomaar met elke vrouw de koffer induiken, bij sommige vrouwen krijg ik hem gewoon niet omhoog. Het is dus fysiek onmogelijk.
Ik heb altijd maar de stelregel dat ik er mee over straat moet durven. Als ik dat al niet durf dan krijg ik hem zeker niet omhoog van d'rquote:Op donderdag 28 april 2005 12:47 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik kan niet zomaar met elke vrouw de koffer induiken, bij sommige vrouwen krijg ik hem gewoon niet omhoog. Het is dus fysiek onmogelijk.
Of aan iets lekkers denken als je bezig bent dat helpt misschien ook nog wel.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb altijd maar de stelregel dat ik er mee over straat moet durven. Als ik dat al niet durf dan krijg ik hem zeker niet omhoog van d'r
Sorry, maar ik hoef geen bedpartner waarbij ik een lekker wijf doorheen moet gaan zitten fantaseren om mijn lul hard te houden.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Of aan iets lekkers denken als je bezig bent dat helpt misschien ook nog wel.
Nee okay dat moet je ook weer niet doen..quote:Op donderdag 28 april 2005 13:05 schreef nozem het volgende:
[..]
Sorry, maar ik hoef geen bedpartner waarbij ik een lekker wijf doorheen moet gaan zitten fantaseren om mijn lul hard te houden.
Ja maar dat helpt niet als je ermee over straat looptquote:Op donderdag 28 april 2005 13:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Of aan iets lekkers denken als je bezig bent dat helpt misschien ook nog wel.
ik denk dan dat jij tot een minderheid behoortquote:Op donderdag 28 april 2005 13:05 schreef nozem het volgende:
[..]
Sorry, maar ik hoef geen bedpartner waarbij ik een lekker wijf doorheen moet gaan zitten fantaseren om mijn lul hard te houden.
Laat ik zeggen een redelijk kritische kijk te hebbenquote:Op donderdag 28 april 2005 12:41 schreef Anthraxx het volgende:
Lang leve vriendschap-plusquote:Op donderdag 28 april 2005 13:14 schreef zoalshetis het volgende:
hoe dronkener ik wordt hoe makkelijker ik een haakneus zie als wipneusje. tsja, je wordt dan wel wakker in een slagschaduw, maar who cares. dankbare sex.
Ik heb geen problemen met een minder knap meisje (mijn huidige vriendin is nou ook niet echt een fotomodel) maar er is een verschil tussen minder knap en aarslelijk natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2005 13:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik denk dan dat jij tot een minderheid behoort
de meerderheid van de mannen die ik ken, beweren dat ze hem bij een lelijk onaantrekkelijk wicht best wel omhoog kunnen krijgen ( relatiemateriaal is uiteraard wat aders ...)
maar er zullen altijd uitzonderingen zijn, niets mis mee!
Wereldkreet dat vriendschap-plus...quote:
Dan moet je hem er bij voorbaat al niet uit halenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:16 schreef Metro2005 het volgende:
met een echt enorme lelijkerd die stinkt enzo en een oerwoud heeft zou die van mij ook slap blijven hangen en hopen dat ie weer terug de broek in mag
hoe doe je dat, aan zoveel dates gerakenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan moet je hem er bij voorbaat al niet uit halenEen beetje kieskeurigheid mag wel toch?
Ik heb laatst een date na 5 minuten weer op straat gezet, omdat 'ie zo tegenviel
Scheelt weer dat ik vanmorgen wakker werd naast een ontzettend lekker ding
Sletten, wat denk jij dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hoe doe je dat, aan zoveel dates geraken![]()
Hey wat grappig, ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 28 april 2005 13:19 schreef Christine het volgende:
Scheelt weer dat ik vanmorgen wakker werd naast een ontzettend lekker ding
Ik zou het niet echt leuk vinden als mijn vriendje dit zou zeggen.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met een minder knap meisje (mijn huidige vriendin is nou ook niet echt een fotomodel)
Dat valt ook wel weer meequote:
Naast wie werd jij wakker dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:23 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hey wat grappig, ik dacht precies hetzelfde![]()
Date jij al zoveel als je net 3 weken single bent?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee
Een date regelen is overigens niet eens zo moeilijk... (heb er idd al een aantal gehad in de 3 weken dat ik nu weer single ben), en voor de seks heb ik iemand gevonden
Dat lijkt me ook, want anders heeft het toch duidelijk niet zo diep gezeten.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Date jij al zoveel als je net 3 weken single bent?
Ik heb toch wel even een flinke periode nodig om over een relatie heen te komen, als ik echt wat voor iemand heb gevoeld. In die tijd zoen ik wel eens met iemand die ik tegenkom (soort van bevestiging dat er toch nog wel interesse is) maar ik ga zeker niet actief daten.
Ik vind haar ook wel mooi en lekker maar ze voldoet niet aan het ideaalbeeld van de gemiddelde man.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou het niet echt leuk vinden als mijn vriendje dit zou zeggen.
Ik ben inderdaad ook geen fotomodel, maar ik wil wel graag dat mijn vriendje me ziet als mooi en lekker, in ieder geval als aantrekkelijk voor hem.
Nouja, officieel is het 6 weken uit, en ik ben nu 3 weken "alleen" (ex is 3 weken geleden verhuist). Daarvoor liep het ook al twee maanden niet lekker... en toen had ik ook mijn ogen al open voor anderenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb toch wel even een flinke periode nodig om over een relatie heen te komen, als ik echt wat voor iemand heb gevoeld. In die tijd zoen ik wel eens met iemand die ik tegenkom (soort van bevestiging dat er toch nog wel interesse is) maar ik ga zeker niet actief daten.
En nu ben ik een beetje flabbergasted. Het is namelijk zo lekker makkelijk van mij om te roepen dat ik een kneus-attractor ben, maar zou het nou ook aan mezelf kunnen liggen, dat ik veel te makkelijk meega met zo'n nietleuke jongen ? Dat ik die treinjongen na dat eerste mailtje over 'noen' al nooit meer terug had moeten mailen, zodat ie nu ook niet denkt dat ik onterecht zijn huwelijksaanzoek afwijs ?quote:Je besteedt veel teveel tijd aan oninteressante jongens die parasiteren op je leukheid. Die jongens hebben zelf niks te melden en die zien jou dan en dan denken ze "Hmm ! Een leuk fris meisje !" Op het eerste gezicht zijn het wel leuke jongens, maar er zit niks onder. Zij lachen wel om jouw grapjes maar ze zullen nooit zelf een grapje maken. En doordat je zo druk bent met al je energie in die niet-boeiende jongens te stoppen zie je de wel-leuke jongens niet. En daarom zeur je zo dat er geen leuke jongens zijn.
Gezelligheid vind ik wel bij vrienden. Daten heeft voor mij te maken met een leuke avond, maar ook met uitzoeken of je iemand prettig gezelschap vindt en of je een vonkje voelt.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, officieel is het 6 weken uit, en ik ben nu 3 weken "alleen" (ex is 3 weken geleden verhuist). Daarvoor liep het ook al twee maanden niet lekker... en toen had ik ook mijn ogen al open voor anderen
En ze zeggen vaak dat je voor elk jaar dat je relatie geduurt heeft minstens één maand rust moet houden en alleen moet blijven... dus ik houd me ook netjes vier maanden gedeist![]()
Maar daten kan geen kwaad vind ik. Ik doe het ook voornamelijk voor de gezelligheid, en absoluut niet omdat ik op zoek ben naar een relatie of iets. En zo vreselijk veel dates heb ik ook weer niet gehad, maar ik ben de afgelopen vier weken nog geen één week "dateloos" geweest (ook wel es met dezelfde moet ik zeggen)
Het 'girl-next-door' type blijkt in veel gevallen toch interessanter dan het type fotomodel (ook op enkel vriendschappelijk gebied).quote:Op donderdag 28 april 2005 13:33 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind haar ook wel mooi en lekker maar ze voldoet niet aan het ideaalbeeld van de gemiddelde man.
er is toch niets mis mee ?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zit dan nog te veel met die persoon in mijn hoofd en moet ook altijd een tijdje nadenken over waar dingen nou fout zijn gegaan, wat ik zelf anders had kunnen doen en wat ik van de situiatie vind. Kortom, gewoon verwerken. Bovendien is houden van bij mij niet direct voorbij als een relatie over is. Als ik dan te snel weer romantisch met een ander ben voelt het voor mij niet prettig.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
er is toch niets mis mee ?
waarom zou je lang rouwen over een verbroken relatie ? Wie doe je daar een plezier mee ?
Ik zie niet in waarom je niet direct terug actief zou gaan daten, het kan een soort van verwerking zijn.
over een relatie kom je het beste heen door onmiddellijk terug te daten, al interesseren die mannen/vrouwen je niet zo direct ... anders zwelg je in je verdriet. En wie weet, kom je toch wel sneller dan je denkt iemand tegen die je in vervoering brengt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |