Ik noem dat geen geluk. Ik moet er niet aan denken dat ik vanaf mijn zestiende een relatie zou hebben.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
de meesten hebben dit geluk nu eenmaal niet, om de eerste keer direct de partner van zijn/haar leven tegen te komen
En als je nu pas op je 25ste een relatie krijgt?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik noem dat geen geluk. Ik moet er niet aan denken dat ik vanaf mijn zestiende een relatie zou hebben.![]()
Heb je helemaal gelijk in, maar als je wat ouder wordt en je hebt nog niet zo veel, of geen, relaties gehad, dan is de kans wel groter denk ik dat als je iemand ontmoet het voor langer is.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:41 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ben van mening dat je wel eerst een paar relaties moet hebben gehad voordat je je waant met 'de ware'. Hoe weet je nou wat de ware is, als je nooit het slechte meemaakt?
Ja dat het voor langere periode hoeft natuurlijk ook niet zo te zijn, maar ik ben wel van mening als het nu al moeilijk gaat en je dus ouder bent als je je eerste relatie krijgt dat een tweede relatie misschien ook wat langer op zich laat wachten.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, maar als je wat ouder wordt en je hebt nog niet zo veel, of geen, relaties gehad, dan is de kans wel groter denk ik dat als je iemand ontmoet het voor langer is.
Dat ben ik wel met je eens. In mijn vorige relatie dacht ik altijd "dus dit is het nu", maar achteraf zie ik hoe naief dat wasquote:Op donderdag 28 april 2005 10:41 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ben van mening dat je wel eerst een paar relaties moet hebben gehad voordat je je waant met 'de ware'. Hoe weet je nou wat de ware is, als je nooit het slechte meemaakt?
Dus moet je een relatie aangaan met de eerste de beste om ervaring op te doenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:41 schreef WeirdMicky het volgende:
Ach, mn ouders zijn na ongeveer 23 jaar huwelijk gescheiden en hebben beiden weer een vaste relatie...die dus voor beiden pas op 45 begon. Pin jezelf niet te vast op leeftijd.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:43 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja dat het voor langere periode hoeft natuurlijk ook niet zo te zijn, maar ik ben wel van mening als het nu al moeilijk gaat en je dus ouder bent als je je eerste relatie krijgt dat een tweede relatie misschien ook wat langer op zich laat wachten.
Ik verduidelijkte slechts aan miss_c waarom ik het niet met haar eens ben. Dat heeft in het geheel niets met geklaag te maken en als je de moeite genomen had om de gehele discussie te lezen dan had je dat geweten. Maar goed, blijkbaar vind je het leuk om je pijlen op mij te richten en dat pleziertje wil ik je niet ontnemen. Dus ga lekker je gang, ik gun meisjes met twee universitaire titels en blonde lokken graag hun plezier!quote:Op donderdag 28 april 2005 07:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en wij zitten niet te wachten op jouw steeds wederkerend gezaag. We weten het onderhand wel.
Luister naar jequote:Op donderdag 28 april 2005 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus moet je een relatie aangaan met de eerste de beste om ervaring op te doen
En hoe weet je dan dat je het toppunt bereikt hebt. Immers, er kan altijd nog een ander rondlopen die nog 'beter' zou zijn. Waar stop je dan?
Ja, idem hier. Ik kom zelfs bijna geen vrouwen tegen waarvan ik denk 'die is wel leuk'. Ook geen mannen trouwens, voor het geval U dat denkt.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik word nauwelijks verliefd. Maar goed, dat kan ook gewoon komen doordat ik niet leuk genoege mensen tegenkom om verliefd op te worden.
Ik weet uit ervaring nu wat ik écht wil en wie ik écht ben. Van relaties leer je...heb je geen eerdere relaties gehad, dan heb je geen vergelijkingsmateriaal.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus moet je een relatie aangaan met de eerste de beste om ervaring op te doen
En hoe weet je dan dat je het toppunt bereikt hebt. Immers, er kan altijd nog een ander rondlopen die nog 'beter' zou zijn. Waar stop je dan?
vind ik klinkklare onzin, als het van de eerste keer echt enorm klikt, en je voelt je schitterend, dan is dat zo. Vergelijkingsmateriaal is dan simpelweg overbodigquote:Op donderdag 28 april 2005 10:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring nu wat ik écht wil en wie ik écht ben. Van relaties leer je...heb je geen eerdere relaties gehad, dan heb je geen vergelijkingsmateriaal.
Je weet nooit zeker of je de juiste hebt, maar je kan d.m.v. je gevoel en vergelijking wel checken hoe je in de relatie staat.
Ja, lul, en dan zeg je onze date afquote:Op donderdag 28 april 2005 10:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik word nauwelijks verliefd. Maar goed, dat kan ook gewoon komen doordat ik niet leuk genoege mensen tegenkom om verliefd op te worden.
Dat zal de uitzondering zijn die de regel bevestigt. Hoeveel mensen hebben nou direct bij de eerste relatie één voor het leven? Weinig, en dat is niet zonder reden.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vind ik klinkklare onzin, als het van de eerste keer echt enorm klikt, en je voelt je schitterend, dan is dat zo. Vergelijkingsmateriaal is dan simpelweg overbodig
ik reageer hier op iedereen, jammer dat je blijkbaar alleen mijn kritiek aan jouw adres leest.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
Maar goed, blijkbaar vind je het leuk om je pijlen op mij te richten en dat pleziertje wil ik je niet ontnemen. Dus ga lekker je gang, ik gun meisjes met twee universitaire titels en blonde lokken graag hun plezier!
Het is anders wel erg typisch dat je uitgerekend dat bericht (dat bovendien uren eerder gepost is) er tussen uitpikt. Ga even terug naar deel 30 en dan snap je waarom ik dat bericht gepost heb. Vervolgens mag je kritiek uiten, maar baseer je niet op halve waarheden. Wat dat betreft ben je net een Engels tabloid, want je haalt citaten steevast uit hun verband.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik reageer hier op iedereen, jammer dat je blijkbaar alleen mijn kritiek aan jouw adres leest.
Geduld, m'n waarde, geduld.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, lul, en dan zeg je onze date af
Ik kijk nooit naar het uur dat iets gepost isquote:Op donderdag 28 april 2005 11:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is anders wel erg typisch dat je uitgerekend da bericht (dat bovendien uren eerder gepost is) er tussen uitpikt. Ga even terug naar deel 30 en dan snap je waarom ik dat bericht gepost heb. Vervolgens mag je kritiek uiten, maar baseer je niet op halve waarheden. Wat dat betreft ben je net een Engels tabloid, want je haalt citaten steevast uit hun verband.
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, idem hier. Ik kom zelfs bijna geen vrouwen tegen waarvan ik denk 'die is wel leuk'. Ook geen mannen trouwens, voor het geval U dat denkt.
Goed, maar dat had een reden, ik was miss_c aan het uitleggen aarom ik niet op goedbedoelde opmerkingen als "het komt wel goed en dan geniet je dubbel" zit te wachten. Vervolgens liep die discussie wat uit de hand, dat is waar, maar dat had in het geheel niets met gezaag (wat een mooie Vlaamse uitdrukkingquote:Op donderdag 28 april 2005 11:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar het uur dat iets gepost is![]()
en halve waarheden ? ik zei gewoon dat ik niet zat te wachten op je gezaag, en ja, dat is voor mij een waarheid, ja
Pffffff. En dat terwijl je nog steeds mijn telefoonnummer hebt.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook.
[frustratie]
En de mensen die ik dan wel tegenkom zijn allemaal harstikke gestoord. Treinjongen moet oprotten met zijn gezeik, en debatjongen is ook al psycho, met zijn belachelijke zelfontplooiingsobsessie.
[/frustratie]
Jij had toch geen tijd om te daten?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Pffffff. En dat terwijl je nog steeds mijn telefoonnummer hebt.
Volgens mij bestaat er ook niet zoiets als een partner voor je leven. De mens is er niet op gebouwd om zijn hele leven bij 1 persoon te blijven. Ook al blijven veel mensen zoals mijn ouders blijven hun leven bij elkaar.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:06 schreef petitlapin het volgende:
de meesten hebben dit geluk nu eenmaal niet, om de eerste keer direct de partner van zijn/haar leven tegen te komen
Tijd heb je niet tijd maak je...quote:Op donderdag 28 april 2005 11:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij had toch geen tijd om te daten?
Simpele kwestie van prioriteiten stellen die voor veel mensen helaas niet echt simpel blijktquote:Op donderdag 28 april 2005 11:22 schreef PieterCK het volgende:
Dat riep mijn ex altijd, maar hoe maak je tijd......![]()
vlaamsch is een mooie taal, jaquote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Goed, maar dat had een reden, ik was miss_c aan het uitleggen aarom ik niet op goedbedoelde opmerkingen als "het komt wel goed en dan geniet je dubbel" zit te wachten. Vervolgens liep die discussie wat uit de hand, dat is waar, maar dat had in het geheel niets met gezaag (wat een mooie Vlaamse uitdrukking) te maken.
Audrey is een zusje, dus die mag langskomen op m'n studentenvereniging. Dat gaat ze overigens niet doen, omdat ze al meerdere keren getraumatiseerd is door mijn gezelschap. Maar goed.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij had toch geen tijd om te daten?
Dat is dus precies waar ik zo boos om werd bij miss_cquote:Op donderdag 28 april 2005 11:23 schreef petitlapin het volgende:
als je er voor open staat, komt het ook goed, plato, de enige tip die ik kan geven, is gewoon tussen de mensen komen, en durven ervoor te gaan, je hebt werkelijk niets te verliezen
Ah, incest. Het verschil tussen de veluwe en een studentenvereniging is blijkbaar niet zo groot.quote:
ok, het enige wat je kan verliezen is je eergevoel en je zelfvertrouwenquote:Op donderdag 28 april 2005 11:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is dus precies waar ik zo boos om werd bij miss_c, maar goed, ik ga die discussie niet weer met jou voeren. Dus voorlopig begraaf ik de strijdbijl en ben ik weer braaf.
![]()
LOL.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ah, incest. Het verschil tussen de veluwe en een studentenvereniging is blijkbaar niet zo groot.
Ik heb er al 21 jaar gewoond, zeg ik gewoon 'waar ik vandaan kom is dat alleen maar een extra aanmoediging om seks te hebben'quote:Op donderdag 28 april 2005 11:33 schreef HenryHill het volgende:
[..]
LOL.
De volgende keer dat je dat je te horen krijgt dat je "als een broer voor haar bent", dan weet je wat te zeggen: "Da's niet erg hoor, dan gaan we gewoon op de Veluwe wonen. Kom, schat."
There is no spoonproblem.![]()
Ja, en de laatste keer dat ik je zag heb je (net als de keren daarvoor) uit volle borst allerlei zoete liefdesliedjes van Huub Hangop voor me gezongen. Laat dat nou inderdaad de reden zijn die mij ervan weerhoudt om je te bespringen.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Audrey is een zusje, dus die mag langskomen op m'n studentenvereniging. Dat gaat ze overigens niet doen, omdat ze al meerdere keren getraumatiseerd is door mijn gezelschap. Maar goed.
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ah, incest. Het verschil tussen de veluwe en een studentenvereniging is blijkbaar niet zo groot.
Maar Audrey, ik wil met liefde veranderen voor een vrouw. Dan zing ik wel Drs. P voor je. Of Jazz, want dan hoef ik niet te zingen.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, en de laatste keer dat ik je zag heb je (net als de keren daarvoor) uit volle borst allerlei zoete liefdesliedjes van Huub Hangop voor me gezongen. Laat dat nou inderdaad de reden zijn die mij ervan weerhoudt om je te bespringen.
maar een compleet 'normaal' iemand is wel intressant genoeg ?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook.
[frustratie]
En de mensen die ik dan wel tegenkom zijn allemaal harstikke gestoord. Treinjongen moet oprotten met zijn gezeik, en debatjongen is ook al psycho, met zijn belachelijke zelfontplooiingsobsessie.
[/frustratie]
do's : gewoon eerlijk zijnquote:Op donderdag 28 april 2005 11:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maargoed, om ons nog even uit de slowchat te houden.
Ik probeer een leuke stelling te verzinnen over afwijzen. Want zoals jullie al lazen ben ik nogal gepikeerd om door zomaar iemand "teleurstellend" genoemd te worden omdat hij mijn boodschap verkeerd begrijpt, terwijl QyRoZ het bijvoorbeeld zat is om "een broer" genoemd te worden.
Zijn er nou do's en don'ts als je iemand wil duidelijk maken dat je geen toekomst ziet voor jullie twee, zo ja, wat zijn die dan ?
Normaal bestaat niet, en ik val ook helemaal niet op "normaal", maar dit is het andere uiterste. Iemand die mij in oud-Nederlands schrijft dat ie dol is op de kat van de buren laten schrikken en ellenlange verhalen schrijft over de hoogslaper van zijn broer danwel iemand die anderhalf uur lang alleen maar over zichzelf en zijn zelfontplooiingscursus praat, nee dank U, daar meld ik me graag voor af.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
maar een compleet 'normaal' iemand is wel intressant genoeg ?
gewoon doorzoeken .. dr zijn kandidaten zatquote:Op donderdag 28 april 2005 11:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Normaal bestaat niet, en ik val ook helemaal niet op "normaal", maar dit is het andere uiterste. Iemand die mij in oud-Nederlands schrijft dat ie dol is op de kat van de buren laten schrikken en ellenlange verhalen schrijft over de hoogslaper van zijn broer danwel iemand die anderhalf uur lang alleen maar over zichzelf en zijn zelfontplooiingscursus praat, nee dank U, daar meld ik me graag voor af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |