en wij zitten niet te wachten op jouw steeds wederkerend gezaag. We weten het onderhand wel.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, je moet er wat aan doen. Maar geloof me: ik heb er genoeg aan gedaan, maar desondanks nog nooit een vriendin gehad. Op een gegeven moment verlies je het geloof er wel in en dan zit je niet meer te wachten op opmerkingen "als het komt wel goed" of "je moet geduld hebben". Snap je?
Inderdaad ze kunnen beter meteen zeggen hoe het zit dan dat je aan het lijntje wordt gehouden.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:56 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik houd meer van recht voor z'n raap dan dat mensen om de situatie heendraaien. Op die manier weet je tenminste direct waar je aan toe bent en sta je weer met beide benen op de grond. Goed, het is even doorbijten, maar je weet in ieder geval dat ze je niet aan het lijntje houdt.![]()
Jij hebt zeker een relatiequote:Op donderdag 28 april 2005 00:25 schreef miss_c het volgende:
En ik zeg niet dat het zo makkelijk is en je denkt alleen maar aan het neuken. Ik bedoel dat je er zelf ook wat voor moet doen....
Wat klopt er niet?quote:Op donderdag 28 april 2005 08:10 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een relatie
En de OP klopt niet.
Ik ook, maar dat is reeds bekend.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:40 schreef HenryHill het volgende:
Hmm. Ik ben het met miss_c eens. Zonder dollen.
Je moet er wat voor doen. Niet alleen in de kroeg gaan zitten en hopen dat er een leuke meid naar je toe komt voor een goed gesprek met optie op meer.
Ik ben het er wel mee eens! We moeten dingen gaan DOEN Plato, hoor je me gvd? We moeten DOEN DOEN DOEN DOEN!quote:Op donderdag 28 april 2005 00:24 schreef Plato1980 het volgende:
De stelling van miss_c is dat we niet moeten zitten zeikken op fok maar de duer moeten uitgaan en dat het dan vanzelf wel goed zal komen.
Ik ben het er mee ONEENS!
HEEL GOED ZO !!!!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 09:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens! We moeten dingen gaan DOEN Plato, hoor je me gvd? We moeten DOEN DOEN DOEN DOEN!
Welles welles welles!
![]()
![]()
Daar ben ik het helemaal mee eens, helaas ben ik nog steeds niet zover. Je gaat nadenken, dan ga je twijfelen en dan doe je niets meer. Fuck those limiting beliefs!quote:Op donderdag 28 april 2005 09:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is reeds bekend.
Overigens vond ik jou stelling pakkend: Durf! Geen gezeik, geen excuses, gewoon niet nadenken en doen. Schijt als het niet werkt, op naar de volgende.
Works for me, and it can work for you.
Ik ben het er wel mee eens.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:24 schreef Plato1980 het volgende:
De stelling van miss_c is dat we niet moeten zitten zeikken op fok maar de duer moeten uitgaan en dat het dan vanzelf wel goed zal komen.
Ik ben het er mee ONEENS!
gewoon er voor gaan, en beseffen dat je niet in de smaak kan vallen van iedereen, zelfs ik nietquote:Op donderdag 28 april 2005 09:21 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens, helaas ben ik nog steeds niet zover. Je gaat nadenken, dan ga je twijfelen en dan doe je niets meer. Fuck those limiting beliefs!
Hoe meer relaties ik gehad heb hoe minder snel ik verliefd op iemand wordt .Misschien komt dat ook wel omdat ik bang ben dat het weer fout gaat en ik mezelf minder pijn wil doen als het uitgaat ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:48 schreef sweetgirly het volgende:
[..]![]()
Nieuwe stelling: worden jullie snel verliefd als single zijnde?ik iig niet
, integendeel wil ik zelfs bijna zeggen. Liefde op het eerste gezicht, kan, maar er zijn soms wel tien gezichten bij mij nodig en dan nog geef ik geen garantie of ik nou verliefd ben of blijf. Kieskeurig, who knows, zo gaat het gewoon. En ik zit er niet mee eigenlijk, vind het wel beter eigenlijk. Het moment dat telt.
Overigens is mij zo net verweten dat ik iemand ben met bindingsangst en verlatingsangst tegelijk, kan het nog ingewikkelder
![]()
. Maar diegene kwam er oa op omdat ik telkens weer vrolijk verder lulde aan de telefoon en dus volgens hem geen afscheid kon nemen
. Het is gewoon een telemarketingkwaal naar mijn weten
, al heb ik het ook in het eggie, maar andere net zo goed dan
.
Trust
Je kunt het natuurlijk ook gewoon in 1x goed doen ipv ontelbare blauwtjesquote:Op donderdag 28 april 2005 09:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
gewoon er voor gaan, en beseffen dat je niet in de smaak kan vallen van iedereen, zelfs ik niet.
Durven ontelbare blauwtjes lopen, GEWOON ALLE REMMEN LOS !!! wat heb je te verliezen ?
Ja, dat hoor je vakerquote:Op donderdag 28 april 2005 09:28 schreef Metro2005 het volgende:
Hoe meer relaties ik gehad heb hoe minder snel ik verliefd op iemand wordt .Misschien komt dat ook wel omdat ik bang ben dat het weer fout gaat en ik mezelf minder pijn wil doen als het uitgaat ofzo.
Ik voel meestal wel direct of iets wat kan worden of niet maar echt helemaal hotel-de-botel worden van iemand dat doe ik minder snel valt me op de laatste tijd![]()
Te hard van stapel lopen, ben ik ook niet (meer) zo'n voorstander van.quote:(ik dwing mezelf ook, vooral nu, om niet te hard van stapel te lopen)
Ach ja, sommige zien je gelijk met ze in het huwelijksbootje stappen.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja hoi.
Ik ben vanmorgen nog voor ik ontbeten had digitaal uitgemaakt voor "teleurstellend" door de treinjongen die het mij heel erg kwalijk nam dat ik geen meug had in met hem dingen gaan doen. Volgens hem wendde ik allemaal lame excuses aan om te voorkomen dat de ware liefde tussen ons ruim baan kreeg, ongeveer. Basically, hij zei: "Ik vind je teleurstellend en je liegt."
Ik kan daar echt niet tegen. Hij heeft op basis van een paar mailtjes besloten had dat ik de ware voor hem was en gaat dan vervolgens immens beledigd gaat zitten doen als ik dat niet zo zie terwijl ik hem gewoon eerlijk verteld heb dat ik niet stond te springen om mijn leven met hem te gaan delen, en hem daarom geen ellenlange zwampige mails terugstuur.
, ofzo.
Heeft hij je nog niet ten huwelijk gevraagd danquote:Op donderdag 28 april 2005 09:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja hoi.
Ik ben vanmorgen nog voor ik ontbeten had digitaal uitgemaakt voor "teleurstellend" door de treinjongen die het mij heel erg kwalijk nam dat ik geen meug had in met hem dingen gaan doen. Volgens hem wendde ik allemaal lame excuses aan om te voorkomen dat de ware liefde tussen ons ruim baan kreeg, ongeveer. Basically, hij zei: "Ik vind je teleurstellend en je liegt."
Ik kan daar echt niet tegen. Hij heeft op basis van een paar mailtjes besloten had dat ik de ware voor hem was en gaat dan vervolgens immens beledigd gaat zitten doen als ik dat niet zo zie terwijl ik hem gewoon eerlijk verteld heb dat ik niet stond te springen om mijn leven met hem te gaan delen, en hem daarom geen ellenlange zwampige mails terugstuur.
, ofzo.
Ach, niet zo zaniken, audrey. Blijkbaar kan je iemand in een paar mailtjes helemaal inpakken. Dat lijkt me iets heerlijks om te weten.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja hoi.
, ofzo.
de meesten hebben dit geluk nu eenmaal niet, om de eerste keer direct de partner van zijn/haar leven tegen te komenquote:Op donderdag 28 april 2005 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook gewoon in 1x goed doen ipv ontelbare blauwtjes
Joh! Je meent t!quote:Op donderdag 28 april 2005 09:00 schreef Christine het volgende:
Niet dat ik nou zoveel slaap te pakken heb gehad, vannacht... maar het gaat om het idee
Ik noem dat geen geluk. Ik moet er niet aan denken dat ik vanaf mijn zestiende een relatie zou hebben.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
de meesten hebben dit geluk nu eenmaal niet, om de eerste keer direct de partner van zijn/haar leven tegen te komen
En als je nu pas op je 25ste een relatie krijgt?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik noem dat geen geluk. Ik moet er niet aan denken dat ik vanaf mijn zestiende een relatie zou hebben.![]()
Heb je helemaal gelijk in, maar als je wat ouder wordt en je hebt nog niet zo veel, of geen, relaties gehad, dan is de kans wel groter denk ik dat als je iemand ontmoet het voor langer is.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:41 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ben van mening dat je wel eerst een paar relaties moet hebben gehad voordat je je waant met 'de ware'. Hoe weet je nou wat de ware is, als je nooit het slechte meemaakt?
Ja dat het voor langere periode hoeft natuurlijk ook niet zo te zijn, maar ik ben wel van mening als het nu al moeilijk gaat en je dus ouder bent als je je eerste relatie krijgt dat een tweede relatie misschien ook wat langer op zich laat wachten.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, maar als je wat ouder wordt en je hebt nog niet zo veel, of geen, relaties gehad, dan is de kans wel groter denk ik dat als je iemand ontmoet het voor langer is.
Dat ben ik wel met je eens. In mijn vorige relatie dacht ik altijd "dus dit is het nu", maar achteraf zie ik hoe naief dat wasquote:Op donderdag 28 april 2005 10:41 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ben van mening dat je wel eerst een paar relaties moet hebben gehad voordat je je waant met 'de ware'. Hoe weet je nou wat de ware is, als je nooit het slechte meemaakt?
Dus moet je een relatie aangaan met de eerste de beste om ervaring op te doenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:41 schreef WeirdMicky het volgende:
Ach, mn ouders zijn na ongeveer 23 jaar huwelijk gescheiden en hebben beiden weer een vaste relatie...die dus voor beiden pas op 45 begon. Pin jezelf niet te vast op leeftijd.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:43 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja dat het voor langere periode hoeft natuurlijk ook niet zo te zijn, maar ik ben wel van mening als het nu al moeilijk gaat en je dus ouder bent als je je eerste relatie krijgt dat een tweede relatie misschien ook wat langer op zich laat wachten.
Ik verduidelijkte slechts aan miss_c waarom ik het niet met haar eens ben. Dat heeft in het geheel niets met geklaag te maken en als je de moeite genomen had om de gehele discussie te lezen dan had je dat geweten. Maar goed, blijkbaar vind je het leuk om je pijlen op mij te richten en dat pleziertje wil ik je niet ontnemen. Dus ga lekker je gang, ik gun meisjes met twee universitaire titels en blonde lokken graag hun plezier!quote:Op donderdag 28 april 2005 07:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en wij zitten niet te wachten op jouw steeds wederkerend gezaag. We weten het onderhand wel.
Luister naar jequote:Op donderdag 28 april 2005 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus moet je een relatie aangaan met de eerste de beste om ervaring op te doen
En hoe weet je dan dat je het toppunt bereikt hebt. Immers, er kan altijd nog een ander rondlopen die nog 'beter' zou zijn. Waar stop je dan?
Ja, idem hier. Ik kom zelfs bijna geen vrouwen tegen waarvan ik denk 'die is wel leuk'. Ook geen mannen trouwens, voor het geval U dat denkt.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik word nauwelijks verliefd. Maar goed, dat kan ook gewoon komen doordat ik niet leuk genoege mensen tegenkom om verliefd op te worden.
Ik weet uit ervaring nu wat ik écht wil en wie ik écht ben. Van relaties leer je...heb je geen eerdere relaties gehad, dan heb je geen vergelijkingsmateriaal.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus moet je een relatie aangaan met de eerste de beste om ervaring op te doen
En hoe weet je dan dat je het toppunt bereikt hebt. Immers, er kan altijd nog een ander rondlopen die nog 'beter' zou zijn. Waar stop je dan?
vind ik klinkklare onzin, als het van de eerste keer echt enorm klikt, en je voelt je schitterend, dan is dat zo. Vergelijkingsmateriaal is dan simpelweg overbodigquote:Op donderdag 28 april 2005 10:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring nu wat ik écht wil en wie ik écht ben. Van relaties leer je...heb je geen eerdere relaties gehad, dan heb je geen vergelijkingsmateriaal.
Je weet nooit zeker of je de juiste hebt, maar je kan d.m.v. je gevoel en vergelijking wel checken hoe je in de relatie staat.
Ja, lul, en dan zeg je onze date afquote:Op donderdag 28 april 2005 10:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik word nauwelijks verliefd. Maar goed, dat kan ook gewoon komen doordat ik niet leuk genoege mensen tegenkom om verliefd op te worden.
Dat zal de uitzondering zijn die de regel bevestigt. Hoeveel mensen hebben nou direct bij de eerste relatie één voor het leven? Weinig, en dat is niet zonder reden.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vind ik klinkklare onzin, als het van de eerste keer echt enorm klikt, en je voelt je schitterend, dan is dat zo. Vergelijkingsmateriaal is dan simpelweg overbodig
ik reageer hier op iedereen, jammer dat je blijkbaar alleen mijn kritiek aan jouw adres leest.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
Maar goed, blijkbaar vind je het leuk om je pijlen op mij te richten en dat pleziertje wil ik je niet ontnemen. Dus ga lekker je gang, ik gun meisjes met twee universitaire titels en blonde lokken graag hun plezier!
Het is anders wel erg typisch dat je uitgerekend dat bericht (dat bovendien uren eerder gepost is) er tussen uitpikt. Ga even terug naar deel 30 en dan snap je waarom ik dat bericht gepost heb. Vervolgens mag je kritiek uiten, maar baseer je niet op halve waarheden. Wat dat betreft ben je net een Engels tabloid, want je haalt citaten steevast uit hun verband.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik reageer hier op iedereen, jammer dat je blijkbaar alleen mijn kritiek aan jouw adres leest.
Geduld, m'n waarde, geduld.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, lul, en dan zeg je onze date af
Ik kijk nooit naar het uur dat iets gepost isquote:Op donderdag 28 april 2005 11:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is anders wel erg typisch dat je uitgerekend da bericht (dat bovendien uren eerder gepost is) er tussen uitpikt. Ga even terug naar deel 30 en dan snap je waarom ik dat bericht gepost heb. Vervolgens mag je kritiek uiten, maar baseer je niet op halve waarheden. Wat dat betreft ben je net een Engels tabloid, want je haalt citaten steevast uit hun verband.
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, idem hier. Ik kom zelfs bijna geen vrouwen tegen waarvan ik denk 'die is wel leuk'. Ook geen mannen trouwens, voor het geval U dat denkt.
Goed, maar dat had een reden, ik was miss_c aan het uitleggen aarom ik niet op goedbedoelde opmerkingen als "het komt wel goed en dan geniet je dubbel" zit te wachten. Vervolgens liep die discussie wat uit de hand, dat is waar, maar dat had in het geheel niets met gezaag (wat een mooie Vlaamse uitdrukkingquote:Op donderdag 28 april 2005 11:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar het uur dat iets gepost is![]()
en halve waarheden ? ik zei gewoon dat ik niet zat te wachten op je gezaag, en ja, dat is voor mij een waarheid, ja
Pffffff. En dat terwijl je nog steeds mijn telefoonnummer hebt.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook.
[frustratie]
En de mensen die ik dan wel tegenkom zijn allemaal harstikke gestoord. Treinjongen moet oprotten met zijn gezeik, en debatjongen is ook al psycho, met zijn belachelijke zelfontplooiingsobsessie.
[/frustratie]
Jij had toch geen tijd om te daten?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Pffffff. En dat terwijl je nog steeds mijn telefoonnummer hebt.
Volgens mij bestaat er ook niet zoiets als een partner voor je leven. De mens is er niet op gebouwd om zijn hele leven bij 1 persoon te blijven. Ook al blijven veel mensen zoals mijn ouders blijven hun leven bij elkaar.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:06 schreef petitlapin het volgende:
de meesten hebben dit geluk nu eenmaal niet, om de eerste keer direct de partner van zijn/haar leven tegen te komen
Tijd heb je niet tijd maak je...quote:Op donderdag 28 april 2005 11:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij had toch geen tijd om te daten?
Simpele kwestie van prioriteiten stellen die voor veel mensen helaas niet echt simpel blijktquote:Op donderdag 28 april 2005 11:22 schreef PieterCK het volgende:
Dat riep mijn ex altijd, maar hoe maak je tijd......![]()
vlaamsch is een mooie taal, jaquote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Goed, maar dat had een reden, ik was miss_c aan het uitleggen aarom ik niet op goedbedoelde opmerkingen als "het komt wel goed en dan geniet je dubbel" zit te wachten. Vervolgens liep die discussie wat uit de hand, dat is waar, maar dat had in het geheel niets met gezaag (wat een mooie Vlaamse uitdrukking) te maken.
Audrey is een zusje, dus die mag langskomen op m'n studentenvereniging. Dat gaat ze overigens niet doen, omdat ze al meerdere keren getraumatiseerd is door mijn gezelschap. Maar goed.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij had toch geen tijd om te daten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |