Die was er niet, miss_c was ons aan het vertellen dat het allemaal heel makkelijk is en we ons aanstellen.quote:
Dan zal ik er 1 geven die ook al vaker behandeld is maar niet lame is: je moet niet wachten, je moet durven.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Geloof me, alle lame cliche's hebben we al 500x gehad.
Groot gelijk, niet bang afwachten maar zelfverzekerd op pad gaanquote:Op donderdag 28 april 2005 00:24 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dan zal ik er 1 geven die ook al vaker behandeld is maar niet lame is: je moet niet wachten, je moet durven.
Het is mijn (bijna heilige) overtuiging dat, als je nagenoeg immuun wordt voor afwijzingen, dat de sky de limit is. Je kan echt wel een partner vinden. Als je maar niet zo verdomd bang zou zijn om je eigen ego te beschadigen.
De laatste alinea mag wmb als stelling gedeponeerd worden
Je wil niet weten hoe vaak ik uit ga, al sinds mn 16e (dat is 11 jaar lang) elke week minimaal 2x, maar guess wat: HET HELPT NIET. Nee.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:24 schreef Plato1980 het volgende:
De stelling van miss_c is dat we niet moeten zitten zeikken op fok maar de duer moeten uitgaan en dat het dan vanzelf wel goed zal komen.
Hoe weet jij dan dat wij niks doen? Is het wel eens bij je opgekomen dat het niet iedereen zo makkelijk afgaat?quote:Op donderdag 28 april 2005 00:25 schreef miss_c het volgende:
En ik zeg niet dat het zo makkelijk is en je denkt alleen maar aan het neuken. Ik bedoel dat je er zelf ook wat voor moet doen....
nee, je leest het niet. Ik zeg niet dat als je de deur uitgaat gegarandeerd bent van sex, maar als je binnen zit erover te kniezen dat je het dan alleen maar erger voor jezelf maakt. Dus beter je tijd beter kan besteden met vertier...quote:Op donderdag 28 april 2005 00:24 schreef Plato1980 het volgende:
De stelling van miss_c is dat we niet moeten zitten zeikken op fok maar de duer moeten uitgaan en dat het dan vanzelf wel goed zal komen.
Ik ben het er mee ONEENS!
Geen toeval.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:26 schreef Beach het volgende:
offtopic: HH Alfie als avatar?
Ik denk dat het antwoord op deze vraag 'nee' is. Sommige mensen denken dat hun leven de trend voor alle andere levens is. En dat het de rest van de mensen net zo makkelijk af gaat.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat wij niks doen? Is het wel eens bij je opgekomen dat het niet iedereen zo makkelijk afgaat?
zoals ik al zei: niemand gaat het gemakkelijk af. iedereen moet er iets voor doen. Tuurlijk gaat het bij sommige mensen wel makkelijk maar bij de meerderheid echt nietquote:Op donderdag 28 april 2005 00:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat wij niks doen? Is het wel eens bij je opgekomen dat het niet iedereen zo makkelijk afgaat?
Nee, jij pikt toevallig alleen die seks er uit, omdat jij in die 30 delen toevallig net in een seks-discussie binnenvalt. Jij hebt geen idee wat er allemaal besproken is sinds deel 1.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:27 schreef miss_c het volgende:
[..]
En jullie reageren heel aanvallend en pakken alleen maar het sex er uit... omdat jullie echt alleen maar daaraan kunnen denken...
Dus jij kent mij? weet hoe en wie ik ben? En mij gaat het gemakkelijk af?quote:Op donderdag 28 april 2005 00:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik denk dat het antwoord op deze vraag 'nee' is. Sommige mensen denken dat hun leven de trend voor alle andere levens is. En dat het de rest van de mensen net zo makkelijk af gaat.
En daarom concludeer jij maar dat wij er geen kloot aan doen?quote:Op donderdag 28 april 2005 00:28 schreef miss_c het volgende:
[..]
zoals ik al zei: niemand gaat het gemakkelijk af. iedereen moet er iets voor doen. Tuurlijk gaat het bij sommige mensen wel makkelijk maar bij de meerderheid echt niet
quote:Op donderdag 28 april 2005 00:27 schreef miss_c het volgende:
En jullie reageren heel aanvallend en pakken alleen maar het sex er uit... omdat jullie echt alleen maar daaraan kunnen denken...
Ik zeg toch niet geen kloot, maar zo komt het langzamerhand wel over, vooral als jullie jezelf blijven verdedigen... maar goed, zal me er niet meer mee bemoeien, maar ga geen dingen beweren over mij....quote:Op donderdag 28 april 2005 00:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En daarom concludeer jij maar dat wij er geen kloot aan doen?
Hee, niet iedereen over één kam scherenquote:Op donderdag 28 april 2005 00:27 schreef miss_c het volgende:
Ja zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:31 schreef Beach het volgende:
Ik ga mee met Plato, het gaat ten eerste om een relatie, seks is natuurlijk wel een onderdeel maar niet de hoofdmoot (voor de meesten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |