Moeten we niet reserveren?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:49 schreef HeatWave het volgende:
Het is wel een leuke tent, en er is ruimte voor grotere groepen, wat ook wel zo fijn is.
Denk niet dat ze dat doen...... Het is geen restaurant ofzo....quote:
We hebben er met 40 ONZ'ers ook wel eens gezeten, dus het lijkt me geen probleemquote:
geniaalquote:
Was ik daar bij?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben er met 40 ONZ'ers ook wel eens gezeten, dus het lijkt me geen probleem.
Geen idee, we zaten eerst de hele tijd buiten op die bankjes..... was erg lekker weer.quote:
Als Copycat komt hoef jij je geen zorgen te maken hoor!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe oud iedereen is die komt... Straks dan ben ik de enige ouwe muts...
Je bent 26, dus dat valt wel mee, al iets boven het gemiddelde liggen denk ik.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe oud iedereen is die komt... Straks dan ben ik de enige ouwe muts...
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als Copycat komt hoef jij je geen zorgen te maken hoor!!
(sorry Cc)
Tegen die tijd ben ik 27.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
quote:Geboortedatum: 1979-03-03
Ole's Geboortedatum: 1969-09-03quote:
Vergeet Cc niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:30 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik kom natuurlijk ook!
Ik neem aan dat ik dan wel jullie captain ben met mijn 36 jaar he?
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |