abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26566971
Ik hoor dan toch liever "het klikt niet zo" dan "je bent mijn type niet". Vind ik dan wel eerlijker.

Maar meestal voel je het toch zelf ook wel aan als iets niet werkt, lijkt me ? Zoiets komt toch meestal niet van een kant af uit de lucht vallen ? Misschien snap ik daarom die jongen ook wel niet. Dat die mijn hints (bijv. dat hij niet in archaisch nederlands hoefde te praten alleen omdat ik geschiedenis studeer) niet begreep, en daarom nu opeens zo verontwaardigd doet nu ik niet met hem wil trouwen.

Misschien moet ik hem wel mailen: "Ja sorry hee, ik heb genoten van onze emailconversaties maar je bent mijn type niet." Misschien dat ie me dan wel snapt.
It's my party and I'll cry if I want to.
  donderdag 28 april 2005 @ 12:25:44 #152
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26566986
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Voor mij gaat dat toch wel op, hoor.
Heeft er niets mee te maken of er iets 'mis' is met die ander, maar puur met het feit dat ik niet op die persoon (zijn type persoon) val. Kun je vaak niet echt onderbouwen, is een gevoel.
Tuurlijk, maar ik kan wel vallen op iemand die normaal gesproken "niet mijn type" is. Dus in wezen geldt voor iemand bij wie dat niet zo is dat ik met die persoon niet de juiste chemie heb en hem dus niet leuk genoeg vindt naar mijn smaak.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 28 april 2005 @ 12:26:10 #153
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26566999
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maargoed, om ons nog even uit de slowchat te houden.

Ik probeer een leuke stelling te verzinnen over afwijzen. Want zoals jullie al lazen ben ik nogal gepikeerd om door zomaar iemand "teleurstellend" genoemd te worden omdat hij mijn boodschap verkeerd begrijpt, terwijl QyRoZ het bijvoorbeeld zat is om "een broer" genoemd te worden.

Zijn er nou do's en don'ts als je iemand wil duidelijk maken dat je geen toekomst ziet voor jullie twee, zo ja, wat zijn die dan ?
do's: Eerlijk zeggen
dont's: eromheen draaien en valse hoop geven
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26567043
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:12 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Sommigen weten er echt een cryptogram van te maken. De angst om iemand recht in z'n gezicht de waarheid te vertellen zit er bij velen goed in.
En toch wil ik van veel dingen gewoon het naadje van de kous weten. Ik kan niet leven met leugens, vandaar dat ik altijd huiverig ben om vertrouwensrelaties aan te gaan, het duurt even voor ik iemand echt vertrouw.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  Moderator donderdag 28 april 2005 @ 12:28:09 #155
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26567060
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik hoor dan toch liever "het klikt niet zo" dan "je bent mijn type niet". Vind ik dan wel eerlijker.

Maar meestal voel je het toch zelf ook wel aan als iets niet werkt, lijkt me ? Zoiets komt toch meestal niet van een kant af uit de lucht vallen ? Misschien snap ik daarom die jongen ook wel niet. Dat die mijn hints (bijv. dat hij niet in archaisch nederlands hoefde te praten alleen omdat ik geschiedenis studeer) niet begreep, en daarom nu opeens zo verontwaardigd doet nu ik niet met hem wil trouwen.

Misschien moet ik hem wel mailen: "Ja sorry hee, ik heb genoten van onze emailconversaties maar je bent mijn type niet." Misschien dat ie me dan wel snapt.
Nouja hoe je het ook went of keert het is natuurlijk nooit leuk om afgewezen te worden .. op welke manier dan ook !
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 28 april 2005 @ 12:30:22 #156
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26567112
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:28 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Nouja hoe je het ook went of keert het is natuurlijk nooit leuk om afgewezen te worden .. op welke manier dan ook !
Inderdaad. Het betekent altijd dat diegene je gewoon niet leuk genoeg vindt, hoe het ook wordt ingekleed. En dat is een raar/naar idee, zeker als het andersom wel zo is.
  donderdag 28 april 2005 @ 12:33:37 #157
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26567206
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:30 schreef Ripley het volgende:

[..]

Inderdaad. Het betekent altijd dat diegene je gewoon niet leuk genoeg vindt, hoe het ook wordt ingekleed. En dat is een raar/naar idee, zeker als het andersom wel zo is.
Aan de andere kant weet je natuurlijk ook dat niet iedereen bij iedereen matched dus moet je er rekening mee houden dat je soms wordt afgewezen..
Zelf zal je ook wel eens meiden afwijzen, misschien niet zo geniaal als een vriend laatst maar het zal wel gebeuren....
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  donderdag 28 april 2005 @ 12:35:51 #158
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26567249
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:27 schreef nozem het volgende:
En toch wil ik van veel dingen gewoon het naadje van de kous weten. Ik kan niet leven met leugens, vandaar dat ik altijd huiverig ben om vertrouwensrelaties aan te gaan, het duurt even voor ik iemand echt vertrouw.
Same here. Tot nu toe ken ik slechts 1 persoon met wie ik vrijwel alles kan en durf te bespreken. Bij anderen houd ik me meer op de vlakte, maar ik ga me niet in allerlei bochten wringen.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  donderdag 28 april 2005 @ 12:36:00 #159
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26567258
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:33 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Aan de andere kant weet je natuurlijk ook dat niet iedereen bij iedereen matched dus moet je er rekening mee houden dat je soms wordt afgewezen..
Zelf zal je ook wel eens meiden afwijzen, misschien niet zo geniaal als een vriend laatst maar het zal wel gebeuren....
Tuurlijk, je moet leren dat een afwijzing niet betekent dat jij niet leuk bent, maar dat je gewoon niet op de juiste manier klikt met die ander.
  donderdag 28 april 2005 @ 12:36:44 #160
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_26567271
Had ik al een tvp geplaatst in dit topic?
Ik hou ze echt niet meer bij
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_26567337
Ik vind echt heel veel jongens leuk, maar ben er niet verliefd op. Dan zijn ze heel leuk etc. maar is die klik er gewoon niet. Dat is op zich wel stom, want ze zijn leuk genoeg, en dan vind ik ze niet echt leuk :/ Maar dan draai ik er niet om heen. Dan zeg ik het gewoon eerlijk.

Het is heel gek maar ik val bijna altijd op sprankelende oogjes of een schattige lach. Niet op een wasbordje of zo
  donderdag 28 april 2005 @ 12:41:26 #162
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26567379
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:39 schreef MaRySe het volgende:
Ik vind echt heel veel jongens leuk, maar ben er niet verliefd op. Dan zijn ze heel leuk etc. maar is die klik er gewoon niet. Dat is op zich wel stom, want ze zijn leuk genoeg, en dan vind ik ze niet echt leuk :/ Maar dan draai ik er niet om heen. Dan zeg ik het gewoon eerlijk.

Het is heel gek maar ik val bijna altijd op sprankelende oogjes of een schattige lach. Niet op een wasbordje of zo
Iedereen valt altijd weer op andere dingen bij mensen..
en een wasbordje zie je ook niet altijd, de ogen of de glimlach wel
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  donderdag 28 april 2005 @ 12:41:46 #163
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_26567387
quote:

Maar wel op een bierbuik?

Maakt uiterlijk nou echt zoveel uit voor de meeste mensen hier of doen die mensen nou echt alsof/
  donderdag 28 april 2005 @ 12:42:26 #164
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26567408
quote:

Hoezo is dat gek? Dat gaat volgens mij voor iedereen op.

Je kunt nog zo een ideaalbeeld qua type schetsen en toch heb je niet in de hand met wie je de juiste chemie hebt.
pi_26567422
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:41 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Maakt uiterlijk nou echt zoveel uit voor de meeste mensen hier of doen die mensen nou echt alsof/
uiterljik maakt voor mij degelijk wel wat uit. Ik moet mijn partner fysiek aantrekkelijk vinden, voor een goede babbel kan ik altijd bij andere vriend(inn)en terecht
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26567466
Dat wasbordje is overrated, er zijn maar weinig vrouwen die dat echt van doorslaggevend belang vinden.
  donderdag 28 april 2005 @ 12:46:42 #167
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_26567506
Wat is dit topic is lastig te volgen Zeker als je bezig bent met je stage...
Elke keer als ik wat post en later kijk zijn jullie weer een deel verder....
pi_26567528
quote:

[..]

Ik kan niet zomaar met elke vrouw de koffer induiken, bij sommige vrouwen krijg ik hem gewoon niet omhoog. Het is dus fysiek onmogelijk.
  donderdag 28 april 2005 @ 12:52:38 #169
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26567684
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:47 schreef nozem het volgende:

[..]

Ik kan niet zomaar met elke vrouw de koffer induiken, bij sommige vrouwen krijg ik hem gewoon niet omhoog. Het is dus fysiek onmogelijk.
Hhm wat voor vrouwen zijn dat dan?? Heb ik iig nog nooit gehad
  donderdag 28 april 2005 @ 12:53:49 #170
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26567711
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:47 schreef nozem het volgende:

[..]

Ik heb altijd maar de stelregel dat ik er mee over straat moet durven. Als ik dat al niet durf dan krijg ik hem zeker niet omhoog van d'r
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 28 april 2005 @ 13:00:42 #171
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26567877
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:53 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik heb altijd maar de stelregel dat ik er mee over straat moet durven. Als ik dat al niet durf dan krijg ik hem zeker niet omhoog van d'r
Of aan iets lekkers denken als je bezig bent dat helpt misschien ook nog wel.
pi_26567987
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:00 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Sorry, maar ik hoef geen bedpartner waarbij ik een lekker wijf doorheen moet gaan zitten fantaseren om mijn lul hard te houden.
  donderdag 28 april 2005 @ 13:06:11 #173
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26568016
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:05 schreef nozem het volgende:

[..]

Sorry, maar ik hoef geen bedpartner waarbij ik een lekker wijf doorheen moet gaan zitten fantaseren om mijn lul hard te houden.
Nee okay dat moet je ook weer niet doen..
maar ach meestal is het wel voor elkaar te krijgen dat ie in een goeie stand staat.
  donderdag 28 april 2005 @ 13:09:50 #174
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26568099
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:00 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Ja maar dat helpt niet als je ermee over straat loopt
het mes snijdt aan 2 kanten
pi_26568159
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:05 schreef nozem het volgende:

[..]

ik denk dan dat jij tot een minderheid behoort

de meerderheid van de mannen die ik ken, beweren dat ze hem bij een lelijk onaantrekkelijk wicht best wel omhoog kunnen krijgen ( relatiemateriaal is uiteraard wat aders ...)

maar er zullen altijd uitzonderingen zijn , niets mis mee!
pi_26568207
quote:
Laat ik zeggen een redelijk kritische kijk te hebben Da's zondermeer een beetje oppervlakkig en ik weet zeker dat ik daardoor wel eens iemand ben misgelopen. Doe ik door minder kritisch op het uiterlijk te letten een concessie? Vast niet, maar gevoelsmatig zit het me niet lekker en dat krijg ik maar moeilijk uit m'n systeem
The prettiest people do the ugliest things
  donderdag 28 april 2005 @ 13:14:22 #177
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26568216
hoe dronkener ik wordt hoe makkelijker ik een haakneus zie als wipneusje. tsja, je wordt dan wel wakker in een slagschaduw, maar who cares. dankbare sex.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 28 april 2005 @ 13:15:47 #178
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26568253
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:14 schreef zoalshetis het volgende:
hoe dronkener ik wordt hoe makkelijker ik een haakneus zie als wipneusje. tsja, je wordt dan wel wakker in een slagschaduw, maar who cares. dankbare sex.
Lang leve vriendschap-plus
  donderdag 28 april 2005 @ 13:16:56 #179
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26568292
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:12 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik denk dan dat jij tot een minderheid behoort

de meerderheid van de mannen die ik ken, beweren dat ze hem bij een lelijk onaantrekkelijk wicht best wel omhoog kunnen krijgen ( relatiemateriaal is uiteraard wat aders ...)

maar er zullen altijd uitzonderingen zijn , niets mis mee!
Ik heb geen problemen met een minder knap meisje (mijn huidige vriendin is nou ook niet echt een fotomodel) maar er is een verschil tussen minder knap en aarslelijk natuurlijk
met een echt enorme lelijkerd die stinkt enzo en een oerwoud heeft zou die van mij ook slap blijven hangen en hopen dat ie weer terug de broek in mag
  donderdag 28 april 2005 @ 13:19:04 #180
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26568359
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:15 schreef Christine het volgende:

[..]

Lang leve vriendschap-plus
Wereldkreet dat vriendschap-plus...
Moest ik ook maar eens aanbeginnen
  donderdag 28 april 2005 @ 13:19:49 #181
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26568381
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:16 schreef Metro2005 het volgende:
met een echt enorme lelijkerd die stinkt enzo en een oerwoud heeft zou die van mij ook slap blijven hangen en hopen dat ie weer terug de broek in mag
Dan moet je hem er bij voorbaat al niet uit halen Een beetje kieskeurigheid mag wel toch?
Ik heb laatst een date na 5 minuten weer op straat gezet, omdat 'ie zo tegenviel (en ja, dat was puur op uiterlijk)
Scheelt weer dat ik vanmorgen wakker werd naast een ontzettend lekker ding
pi_26568421
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:19 schreef Christine het volgende:

[..]

Dan moet je hem er bij voorbaat al niet uit halen Een beetje kieskeurigheid mag wel toch?
Ik heb laatst een date na 5 minuten weer op straat gezet, omdat 'ie zo tegenviel
hoe doe je dat, aan zoveel dates geraken
pi_26568470
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:21 schreef petitlapin het volgende:

[..]

hoe doe je dat, aan zoveel dates geraken
Sletten, wat denk jij dan?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_26568476
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:19 schreef Christine het volgende:
Hey wat grappig, ik dacht precies hetzelfde
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 28 april 2005 @ 13:23:17 #185
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26568484
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:16 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik heb geen problemen met een minder knap meisje (mijn huidige vriendin is nou ook niet echt een fotomodel)
Ik zou het niet echt leuk vinden als mijn vriendje dit zou zeggen.

Ik ben inderdaad ook geen fotomodel, maar ik wil wel graag dat mijn vriendje me ziet als mooi en lekker, in ieder geval als aantrekkelijk voor hem.
  donderdag 28 april 2005 @ 13:24:51 #186
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26568528
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:22 schreef Pheno het volgende:

[..]

Sletten, wat denk jij dan?
Dat valt ook wel weer mee
Een date regelen is overigens niet eens zo moeilijk... (heb er idd al een aantal gehad in de 3 weken dat ik nu weer single ben), en voor de seks heb ik iemand gevonden
  donderdag 28 april 2005 @ 13:26:12 #187
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26568560
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:23 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Hey wat grappig, ik dacht precies hetzelfde
Naast wie werd jij wakker dan?
  donderdag 28 april 2005 @ 13:26:29 #188
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26568567
Hmmm toch best leuk sc topic als ik dit zo lees
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  donderdag 28 april 2005 @ 13:27:09 #189
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26568587
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:24 schreef Christine het volgende:

[..]

Dat valt ook wel weer mee
Een date regelen is overigens niet eens zo moeilijk... (heb er idd al een aantal gehad in de 3 weken dat ik nu weer single ben), en voor de seks heb ik iemand gevonden
Date jij al zoveel als je net 3 weken single bent?

Ik heb toch wel even een flinke periode nodig om over een relatie heen te komen, als ik echt wat voor iemand heb gevoeld. In die tijd zoen ik wel eens met iemand die ik tegenkom (soort van bevestiging dat er toch nog wel interesse is) maar ik ga zeker niet actief daten.
pi_26568652
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:27 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb toch wel even een flinke periode nodig om over een relatie heen te komen, als ik echt wat voor iemand heb gevoeld. In die tijd zoen ik wel eens met iemand die ik tegenkom (soort van bevestiging dat er toch nog wel interesse is) maar ik ga zeker niet actief daten.
Dat lijkt me ook, want anders heeft het toch duidelijk niet zo diep gezeten.
  donderdag 28 april 2005 @ 13:33:01 #191
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26568749
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:23 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik zou het niet echt leuk vinden als mijn vriendje dit zou zeggen.

Ik ben inderdaad ook geen fotomodel, maar ik wil wel graag dat mijn vriendje me ziet als mooi en lekker, in ieder geval als aantrekkelijk voor hem.
Ik vind haar ook wel mooi en lekker maar ze voldoet niet aan het ideaalbeeld van de gemiddelde man.
  donderdag 28 april 2005 @ 13:33:09 #192
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26568755
quote:

[..]

Nouja, officieel is het 6 weken uit, en ik ben nu 3 weken "alleen" (ex is 3 weken geleden verhuist). Daarvoor liep het ook al twee maanden niet lekker... en toen had ik ook mijn ogen al open voor anderen
En ze zeggen vaak dat je voor elk jaar dat je relatie geduurt heeft minstens één maand rust moet houden en alleen moet blijven... dus ik houd me ook netjes vier maanden gedeist

Maar daten kan geen kwaad vind ik. Ik doe het ook voornamelijk voor de gezelligheid, en absoluut niet omdat ik op zoek ben naar een relatie of iets. En zo vreselijk veel dates heb ik ook weer niet gehad, maar ik ben de afgelopen vier weken nog geen één week "dateloos" geweest (ook wel es met dezelfde moet ik zeggen)
pi_26568798
Ah, weer een topic waar ik kan tvp'en ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26568853
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:26 schreef Christine het volgende:

[..]

Naast wie werd jij wakker dan?
Me me me
  donderdag 28 april 2005 @ 13:37:56 #195
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26568899
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:36 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Me me me
Werd jij ook al naast wm wakker?
pi_26569017
Ik heb net een woest gesprek gehad met een vriendin over het hele gedoe van de afgelopen weken. En zij zei ongeveer dit:
quote:
Je besteedt veel teveel tijd aan oninteressante jongens die parasiteren op je leukheid. Die jongens hebben zelf niks te melden en die zien jou dan en dan denken ze "Hmm ! Een leuk fris meisje !" Op het eerste gezicht zijn het wel leuke jongens, maar er zit niks onder. Zij lachen wel om jouw grapjes maar ze zullen nooit zelf een grapje maken. En doordat je zo druk bent met al je energie in die niet-boeiende jongens te stoppen zie je de wel-leuke jongens niet. En daarom zeur je zo dat er geen leuke jongens zijn.
En nu ben ik een beetje flabbergasted. Het is namelijk zo lekker makkelijk van mij om te roepen dat ik een kneus-attractor ben, maar zou het nou ook aan mezelf kunnen liggen, dat ik veel te makkelijk meega met zo'n nietleuke jongen ? Dat ik die treinjongen na dat eerste mailtje over 'noen' al nooit meer terug had moeten mailen, zodat ie nu ook niet denkt dat ik onterecht zijn huwelijksaanzoek afwijs ?

* AudreyHepburn voelt zich op dit soort momenten soms weleens een beetje een faalhaas. .
  donderdag 28 april 2005 @ 13:44:00 #197
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26569048
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:33 schreef Christine het volgende:

[..]

Nouja, officieel is het 6 weken uit, en ik ben nu 3 weken "alleen" (ex is 3 weken geleden verhuist). Daarvoor liep het ook al twee maanden niet lekker... en toen had ik ook mijn ogen al open voor anderen
En ze zeggen vaak dat je voor elk jaar dat je relatie geduurt heeft minstens één maand rust moet houden en alleen moet blijven... dus ik houd me ook netjes vier maanden gedeist

Maar daten kan geen kwaad vind ik. Ik doe het ook voornamelijk voor de gezelligheid, en absoluut niet omdat ik op zoek ben naar een relatie of iets. En zo vreselijk veel dates heb ik ook weer niet gehad, maar ik ben de afgelopen vier weken nog geen één week "dateloos" geweest (ook wel es met dezelfde moet ik zeggen)
Gezelligheid vind ik wel bij vrienden. Daten heeft voor mij te maken met een leuke avond, maar ook met uitzoeken of je iemand prettig gezelschap vindt en of je een vonkje voelt.

Ik doe niet aan regels van "voor zoveel jaar, staan zoveel maanden" maar ik ben toch echt niet aan romantiek toe zo kort na een lange relatie. Maar goed, dat is natuurlijk voor iedereen verschillend.
  donderdag 28 april 2005 @ 13:45:49 #198
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26569093
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:33 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind haar ook wel mooi en lekker maar ze voldoet niet aan het ideaalbeeld van de gemiddelde man.
Het 'girl-next-door' type blijkt in veel gevallen toch interessanter dan het type fotomodel (ook op enkel vriendschappelijk gebied).
pi_26569151
quote:

[..]

er is toch niets mis mee ?

waarom zou je lang rouwen over een verbroken relatie ? Wie doe je daar een plezier mee ?
Ik zie niet in waarom je niet direct terug actief zou gaan daten, het kan een soort van verwerking zijn.

over een relatie kom je het beste heen door onmiddellijk terug te daten, al interesseren die mannen/vrouwen je niet zo direct ... anders zwelg je in je verdriet. En wie weet, kom je toch wel sneller dan je denkt iemand tegen die je in vervoering brengt
  donderdag 28 april 2005 @ 13:49:59 #200
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26569234
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:47 schreef petitlapin het volgende:

[..]

waarom zou je lang rouwen over een verbroken relatie ? Wie doe je daar een plezier mee ?
Ik zie niet in waarom je niet direct terug actief zou gaan daten, het kan een soort van verwerking zijn.

over een relatie kom je het beste heen door onmiddellijk terug te daten, al interesseren die mannen/vrouwen je niet zo direct ... anders zwelg je in je verdriet. En wie weet, kom je toch wel sneller dan je denkt iemand tegen die je in vervoering brengt
Ik zit dan nog te veel met die persoon in mijn hoofd en moet ook altijd een tijdje nadenken over waar dingen nou fout zijn gegaan, wat ik zelf anders had kunnen doen en wat ik van de situiatie vind. Kortom, gewoon verwerken. Bovendien is houden van bij mij niet direct voorbij als een relatie over is. Als ik dan te snel weer romantisch met een ander ben voelt het voor mij niet prettig.
pi_26569269
quote:

[..]

Verwerking? Ah, nu gaat me iets dagen over personen die weer terug naar hun ex gaan uiteindelijk...mooie verwerking altijd
  donderdag 28 april 2005 @ 13:53:18 #202
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26569317
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:44 schreef Ripley het volgende:

[..]

Gezelligheid vind ik wel bij vrienden. Daten heeft voor mij te maken met een leuke avond, maar ook met uitzoeken of je iemand prettig gezelschap vindt en of je een vonkje voelt.

Ik doe niet aan regels van "voor zoveel jaar, staan zoveel maanden" maar ik ben toch echt niet aan romantiek toe zo kort na een lange relatie. Maar goed, dat is natuurlijk voor iedereen verschillend.
Het is voornamelijk een bepaalde vorm van aandacht die ik heel erg mis sinds mijn relatie voorbij is... en misschien heel fout, maar dat zoek ik bij "dates". Veel vrienden heb ik niet, dus daar haal ik ook niet zoveel gezelligheid uit. Maar ik heb het geluk gehad dat ik vrij snel na het verbreken van mijn relatie iemand heb ontmoet met wie ik in korte tijd een hele leuke vriendschap heb opgebouwd, en met wie ik ook wel eens intiem ben en seks heb (want dat mis ik ook van een relatie, zelfs na zo'n korte tijd). En met een vriend vind ik het dan fijner dan met één of andere gozer uit de kroeg
pi_26569340
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:49 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik zit dan nog te veel met die persoon in mijn hoofd en moet ook altijd een tijdje nadenken over waar dingen nou fout zijn gegaan, wat ik zelf anders had kunnen doen en wat ik van de situiatie vind. Kortom, gewoon verwerken. Bovendien is houden van bij mij niet direct voorbij als een relatie over is. Als ik dan te snel weer romantisch met een ander ben voelt het voor mij niet prettig.
vroeger ( en ik ben nog zo jong ...) was ik ook zo, nu zou ik het anders aanpakken en niet meer in een hoekje iets proberen te 'verwerken' wat gewoon reddeloos passé is. Wat maakt het in godsnaam uit om iets te gaan analyseren wat voorbij is ???? Als je passief blijft, verwerk je gewoon niet, voor mij werkt dat toch zo.

en Ik vind niet dat het nog steeds houden van mijn ex een nieuwe verliefdheid in de weg staat, en het houden van een nieuwe persoon
  donderdag 28 april 2005 @ 13:54:27 #204
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26569344
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:49 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nou, in mijn geval was het mijn initiatief om het uit te maken met mijn ex... en het zat al een paar maanden niet goed meer. Dan is de situatie ook wat anders denk ik.
  donderdag 28 april 2005 @ 14:07:23 #205
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26569650
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb net een woest gesprek gehad met een vriendin over het hele gedoe van de afgelopen weken. En zij zei ongeveer dit:
[..]

En nu ben ik een beetje flabbergasted. Het is namelijk zo lekker makkelijk van mij om te roepen dat ik een kneus-attractor ben, maar zou het nou ook aan mezelf kunnen liggen, dat ik veel te makkelijk meega met zo'n nietleuke jongen ? Dat ik die treinjongen na dat eerste mailtje over 'noen' al nooit meer terug had moeten mailen, zodat ie nu ook niet denkt dat ik onterecht zijn huwelijksaanzoek afwijs ?

* AudreyHepburn voelt zich op dit soort momenten soms weleens een beetje een faalhaas. .
Blijkbaar ben je gewoon aantrekkelijk. Doe zoals alle andere meiden en wees enorm selectief
Jij kan het je veroorloven blijkbaar
  donderdag 28 april 2005 @ 14:15:21 #206
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_26569845
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
een beetje flabbergasted
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 28 april 2005 @ 14:19:51 #207
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26569943
quote:

[..]

Wanneer je direct terug gaat daten zit de kans er dik in dat je de onverwerkte emoties van je laatste relatie direct meeneemt in de volgende. Btje oneerlijk naar je volgende partner toe toch ?
pi_26569990
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:07 schreef Metro2005 het volgende:
Blijkbaar ben je gewoon aantrekkelijk. Doe zoals alle andere meiden en wees enorm selectief
Jij kan het je veroorloven blijkbaar
Ik heb nu een beetje het gevoel alsof ik een speld in een hooiberg sta te zoeken, maar dat er eigenlijk helemaal geen speld in die hooiberg zit en ik inmiddels onder het hooi sta te rochelen van al het stof. Ik ben de laatste tijd ook gewoon helemaal niemand tegengekomen die ik de moeite waard vind, misschien dat ik me daarom ook wel zo erger aan die jongens die raar doen tegen me.

* AudreyHepburn trekt het zich allemaal een beetje teveel aan.
  donderdag 28 april 2005 @ 14:23:22 #209
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26570027
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:21 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik heb nu een beetje het gevoel alsof ik een speld in een hooiberg sta te zoeken, maar dat er eigenlijk helemaal geen speld in die hooiberg zit en ik inmiddels onder het hooi sta te rochelen van al het stof. Ik ben de laatste tijd ook gewoon helemaal niemand tegengekomen die ik de moeite waard vind, misschien dat ik me daarom ook wel zo erger aan die jongens die raar doen tegen me.

* AudreyHepburn trekt het zich allemaal een beetje teveel aan.
I know the feeling, gewoon even afstand van nemen.
Je bent nog jong (gok ik maar) en begrijp wel aantrekkelijk, dus jou tijd 'komt nog wel' .....
pi_26570063
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:19 schreef Mukie het volgende:

[..]

Wanneer je direct terug gaat daten zit de kans er dik in dat je de onverwerkte emoties van je laatste relatie direct meeneemt in de volgende. Btje oneerlijk naar je volgende partner toe toch ?
die kans zit er alleen in als je WIL blijven teren op je onverwerkte emoties.
Loslaten moet je doen, het heeft geen zin om het ander in je hoofd te laten keren en draaien langs alle kanten ... maar dan horen we eerder thuis in een ander topic ...
pi_26570150
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:19 schreef Mukie het volgende:

[..]

Maar de kans is er ook dat je er in één keer overheen bent, of je zorgt gewoon ervoor dat je een leuke tijd hebt met diegene ook al heb je nog "last" van je vorige relatie.
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_26570385
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben de laatste tijd ook gewoon helemaal niemand tegengekomen die ik de moeite waard vind, misschien dat ik me daarom ook wel zo erger aan die jongens die raar doen tegen me.
Weet je eigenlijk wel waar je naar op zoek bent? Probeer dat eens voor jezelf concreet te benoemen, dus niet in vage algemeenheden vervallen.

Zet dat eerst op een rijtje en vraag je dan eens af of er echt geen jongens zijn die daar aan voldoen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26570429
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Weet je eigenlijk wel waar je naar op zoek bent? Probeer dat eens voor jezelf concreet te benoemen, dus niet in vage algemeenheden vervallen.

Zet dat eerst op een rijtje en vraag je dan eens af of er echt geen jongens zijn die daar aan voldoen.
Ik heb nog nooit een concreet rijtje gemaakt met kenmerken van een potentiële meid. Dat heeft ook geen nut. Sta losjes in het leven en kijk maar wat op je pad terecht komt.
  donderdag 28 april 2005 @ 14:45:56 #214
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26570552
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:40 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een concreet rijtje gemaakt met kenmerken van een potentiële meid. Dat heeft ook geen nut. Sta losjes in het leven en kijk maar wat op je pad terecht komt.
Ze hebben het bij mij wel een keer gedaan met een vraag wat ik specifiek wel/ niet zoek in meiden..
maar goed als je dan later 3 kantjes A-4 in je handen gedrukt krijgt wordt je toch niet vrolijk.....
pi_26570566
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:40 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Je moet ook niet aan de hand van zo'n lijstje op zoek gaan naar een partner, maar haar probleem is vooral dat ze denkt dat er geen leuke jongens zijn... Dan moet ze zich misschien eerst eens afvagen wat een leuke jongen voor haar is.

Waarschijnlijk heeft ze daar overigens geen idee van .
  donderdag 28 april 2005 @ 14:49:34 #216
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26570644
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:25 schreef petitlapin het volgende:

[..]

die kans zit er alleen in als je WIL blijven teren op je onverwerkte emoties.
Loslaten moet je doen, het heeft geen zin om het ander in je hoofd te laten keren en draaien langs alle kanten ... maar dan horen we eerder thuis in een ander topic ...
Het heeft ook te maken met de intensiteit van de laatste relatie denk ik zo.
Bij de een stap je er zo overheen, op naar het volgende en bij de ander blijf je nog wat "hangen".
  donderdag 28 april 2005 @ 14:50:33 #217
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26570669
Ik merk btw dat ik nooit doorheb dat iemand me leuk vindt, hebben jullie dat nu ook?
  donderdag 28 april 2005 @ 14:52:44 #218
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26570723
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:50 schreef Mukie het volgende:
Ik merk btw dat ik nooit doorheb dat iemand me leuk vindt, hebben jullie dat nu ook?
Jep maar als de gehele soos (man of 50) gaat roepen dat die en die je wel leuk vindt al 2 maanden valt het kwartje wel bij mij hoor
pi_26571137
quote:
Ik wel, al zijn dr niet zoveel dames die dat hebben bij mij denk ik
pi_26571304
quote:
Dat heb ik gelukkig niet 'k Kan niet zeggen dat mijn radar foutloos is, maar doorgaans is het me vrij snel duidelijk...
The prettiest people do the ugliest things
  donderdag 28 april 2005 @ 15:15:09 #221
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26571345
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:52 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Jep maar als de gehele soos (man of 50) gaat roepen dat die en die je wel leuk vindt al 2 maanden valt het kwartje wel bij mij hoor
LOL ja dan wel ja
  donderdag 28 april 2005 @ 15:17:55 #222
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26571417
quote:
... en zelfs dan vertrouw ik het nog niet
  donderdag 28 april 2005 @ 15:19:16 #223
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26571454
quote:

[..]

Dan nog kan het er bij mij meestal niet in
pi_26571525
Toen ik een jaar of 15/16 was en op stijldansen zat ( ), waren er talloze meisjes schijnbaar verliefd op me. Maar ik was zo'n mafkees dat niet te zien. Nu zijn al die meisjes uitgegroeit tot supermooie dames en is de verliefdheid over.
  donderdag 28 april 2005 @ 15:23:59 #225
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26571585
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:08 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Ik wel, al zijn dr niet zoveel dames die dat hebben bij mij denk ik
Why not? Ik vind je iig leuk, en zo'n wansmaak heb ik nou ook weer niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: