Ik wilde een reactie plaatsen in de trant van dat NAC na de winterstop nog beroerder is dan wij toen ik dit las....quote:Op woensdag 27 april 2005 17:19 schreef StofjeB het volgende:
Breetaahaa! NAC gaat zo onwaarschijnlijk dik winnen. Want NAC is zó goed, momenteel. Dat NAC niet europees gaat, is echt verrassend.
....Maar na deze post....quote:Kut NAC.
Bron: FCDBFansquote:Voetbal Insite wordt gepresenteerd door Wilfred Genee. Samen met onze vaste gast Johan Derksen bespreekt hij alle facetten van het Nederlandse voetbal. Vrijdag zal ook Henk Spaan aanschuiven
Samen met Milan Berck Beelenkamp van de Graafschap speelt Dennis de voetbalquiz. Na de voetbalquiz zullen Dennis en Milan samen met Wilfred Genee de strijd om de nacompetitie bespreken.
Dit progrmma wordt live uitgezonden van 21.30 uur tot 22.30 uur.
Ah, de titel is "Dennis Schulp te gast bij Voetbal Insite" zie ik nu. Ik dacht al, waar gaat dit over?!quote:
Staat op je eigen website notabenequote:Op woensdag 27 april 2005 23:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ah, de titel is "Dennis Schulp te gast bij Voetbal Insite" zie ik nu. Ik dacht al, waar gaat dit over?!
Ja ik heb het er toch niet opgezetquote:Op woensdag 27 april 2005 23:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Staat op je eigen website notabene
Ziet er inderdaad schitterend uit!!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:00 schreef DutchGooner het volgende:
Geweldige OP Yeahinho,vooral die plaatjes
Alles goed?quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:00 schreef DutchGooner het volgende:
Dankzij users als jij en Robbie is mijn bandbreedte voor deze maand opquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:00 schreef DutchGooner het volgende:
ach gossiequote:Op vrijdag 29 april 2005 13:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dankzij users als jij en Robbie is mijn bandbreedte voor deze maand op.
Vind het best zolang ze maar meer in het laatje brengen dan ISBWquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Photobucket is de nieuwe sponsor?
Voor hoelang?quote:Op zaterdag 30 april 2005 03:21 schreef DutchGooner het volgende:
effe de voorspellingen mbt SV's na FCDB v RJC
7 Yeahinho
17 DutchGooner
23 Dylan_Dog
12 LadyFCDB
En we zitten dus al over de 60
quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:47 schreef TerroRobbie het volgende:
3 tot 5 jaar..
Persoonlijk niet. Mijn vriend heeft 3 jaar gehad voor niksquote:Op zaterdag 30 april 2005 11:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nog iemand van hier die het is overkomen?
Nope,wij zijn lief.quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nog iemand van hier die het is overkomen?
quote:Meten met twee maten bij supporters
Dat het bestuur van FC Den Bosch onder druk van de burgemeester haar uiterste best doet het vereiste quotum aan stadionverboden te behalen blijkt wel uit het feit dat, naar aanleiding van de ongeregeldheden tijdens de wedstrijd tegen Roda JC, er momenteel lukraak supporters worden aangewezen en bestraft met een stadionverbod dat qua lengte niet in verhouding staat tot de door de KNVB gehanteerde strafformaat.
Daar blijkbaar niet duidelijk te achterhalen is wie precies feiten heeft gepleegd die mogelijkheid bieden tot strafvervolging en/of stadionverbod, gaat de club nu over tot het aanwijzen van mogelijke daders op verklaringen van mogelijke getuigen. Dit leidde al tot de volgende situaties:
-een supporter die op 18 maart (FC Den Bosch-Roda JC) in New York verbleef werd een stadionverbod opgelegd,
- een supporter die op dat moment aantoonbaar aan het werk was, is met veel justitieel machtsvertoon van zijn bed gelicht,
- een andere supporter was op bewuste datum op vakantie en is bij terugkomst door de politie meegenomen voor verhoor omdat hij ‘herkend zou zijn’.
Bovenstaande voorbeelden zijn inmiddels allen opgehelderd en uitgedeelde stadionverboden zijn ingetrokken.
Na afloop van de wedstrijd foto’s maken van de bewuste plek voor een website levert vijf jaar stadionverbod op. Richting het uitvak lopen, kost een supporter vijf jaar wegens upruiing. In geen van de gevallen is overduidelijk betrokkenheid bij de rellen zelf aangetoond.
Naar mijn mening is dit niet de juiste manier om om te gaan met de rechtsgang in ons land. Een vervolger zal overtuigend aan moeten kunnen tonen dat er een strafbaar feit is gepleegd. FC Den Bosch leeft boven de wet en straft eerst willekeurig een aantal mensen die ze óp de korrel’ hebbenen wacht vervolgens af welke supporter het aandurft om een stadionverbod aan te vechten, wetend dat veel supporters nog jong zijn en niet bij machte die wegen te bewandelen waarmee een bezwaar succesvol kan worden onderbouwd.
Ik hoop dat er bij een aantal mensen de ogen open gaan dat hier met de bekende twee maten gemeten wordt.
Wie weet krijg ik met het schrijven van deze brief ook wel een stadionverbod voor vijf jaar wegens opruiing. Maar kom dan wčl met een goede onderbouwing!
quote:Als zondagmiddag om half drie wordt afgetrapt voor het duel tussen FC Den Bosch en NAC zal Peter Uneken weer bij de wedstrijd selectie zitten. De verdediger mistte 3 wedstrijden door een rugblessure (Feyenoord en Groningen thuis, NEC uit) maar is inmiddels weer hersteld.
Ook Ferne Snoyl, tegen NEC nog ziek en geschorst, is weer helemaal wedstrijdfit. Robbie Haemhouts zal wel ontbreken; afgelopen zondag liep de middenvelder tegen zijn vierde gele kaart van het seizoen op en dus een automatische schorsing. Saillant detail is dat Haemhouts gehuurd wordt van NAC. Schulp en Bakkal zijn beiden nog steeds geblesseerd.
Jan Burg terug ofzo...quote:Op zondag 1 mei 2005 16:57 schreef DutchGooner het volgende:
Wat zouden goede versterkingen zijn voor de GGD?
quote:De familie Kruys vertrouw ik voor geen cent !
Vanaf zijn plaats op de bank bij FC Den Bosch volgt Wim van der Horst morgen niet alleen de prestaties tegen NAC. De 48 jarige Utrechter werpt ook een kritische blik richting Doetinchem.
Een doos echte Bossche bollen voor de hele selectie. Inclusief technische staf. Vooruit. Wim van der Horst is niet krenterig. De Utrechter in dienst bij FC Den Bosch wil over de brug komen als FC Utrecht De Graafschap een beentje licht.
Wim van der Horst wil de boel op scherp zetten: “Wij spelen thuis tegen NAC, maar mijn grootste angst ligt in Doetinchem. FC Utrecht hoeft niet meer zo nodig, heeft niets meer te winnen.”. Met een stalen gezicht: “en de familie Kruys vertrouw ik voor geen cent.”
Van der Horst zucht nog eens demonstratief als de bloedverwantschap tussen de middenvelder van FC Utrecht en de trainer van De Graafschap ter sprake komt. Maar zoon Rick trotseerde toch al eerder de toorn van zijn vader Gert ? Was hij in Utrecht niet de matchwinner, uitgerekend met een zondagschot ?. Van der Horst laat zich niet van de wijs brengen: “Dat zal Rick heus niet nog een keer doen. Ik hoop dat FC Utrecht net zo’n prestatie neerzet als tegen AZ, maar ik vrees met grote vreze.”
Daar voor ook al die vent kon 30 meter met de bal lopen.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die reactie nadat die bal terugkaatste vanaf de paal. Ze stonden maar een beetje te slapen.
pas na de 0-1 eikquote:Op zondag 1 mei 2005 19:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
NAC krijgt alle vrijheid van de FC om rustig te combineren en te draven met die bal.
Komt, voornamelijk, doordat de spandoeken er niet meer hangen...quote:Op zondag 1 mei 2005 19:38 schreef DutchGooner het volgende:
Goh,de M-side oogt gelijk een stuk leger
Sinds 1952quote:Door de oude Vlierttribune die er nog staat heeft het "iets"
Niet alleen daar door maarruh,doe er wat aan zou ik zeggen als het je irriteertquote:Op zondag 1 mei 2005 20:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Komt, voornamelijk, doordat de spandoeken er niet meer hangen...![]()
[..]
Nee ik besteed, net als het sfeerteam, in ieder geval dit jaar geen tijd/moeite meer aan visuele sfeer.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet alleen daar door maarruh,doe er wat aan zou ik zeggen als het je irriteert
Gemaakte sfeer isquote:Op zondag 1 mei 2005 20:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee ik besteed, net als het sfeerteam, in ieder geval dit jaar geen tijd/moeite meer aan visuele sfeer.
Ben je een beetje bruin geworden in de zon???quote:Op zondag 1 mei 2005 19:43 schreef DutchGooner het volgende:
GVD,zie ik me zelf ttoch steeds liggen op de tribune
Mijn pens wel jaquote:Op zondag 1 mei 2005 21:54 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ben je een beetje bruin geworden in de zon???
Onderaan de trap naast CMTquote:Op zondag 1 mei 2005 22:02 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waar lag je dan?
Ik vond het al zo lekker rustig in de tweede helft.
Geen idee.. maar ik zag ergens onderaan wel een dikkerd liggen met een lelijk engels shirt..quote:Op zondag 1 mei 2005 22:02 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waar lag je dan?
Ik vond het al zo lekker rustig in de tweede helft.
Ja, zoals ik zoveel slechte wedstrijden heb gezien dit seizoen. We verloren ook kansloos met 0-3 van Roda maar wonnen een wedstrijd daarna van RBC. Daarna wonnen we zelfs van Feyenoord, maar een halve week later gingen we thuis tegen groningen weer de boot in. En een week later haalden we weer een punt in Nijmegen.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heb je de wedstrijd gisteren gezien?
Mja was al even bekend. Vandaag stond in het BD dat vd Laak er zelf wel oren naar heeft..quote:Op maandag 2 mei 2005 16:33 schreef tong80 het volgende:
Volgens de FP wil Heerenveen vd Laak hebben.
Dat was DG tochquote:Op maandag 2 mei 2005 17:56 schreef tong80 het volgende:
Heb een jaar geleden een fan topic hier geopend voor hem.
Werd gelijk gesloten.
Kijken hoe ver ie nog komt dan mag Golfer zich kenner-af noemen.
Jammer dat we van die mongolen op de tribune hebben die hem uit gaan lopen scheldenquote:Op maandag 2 mei 2005 20:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
...en ook niet meer welkom. Als we erin blijven dan komt Lurling terug, 100% zeker.
Dat ben ik zeker met je eens. Met deze instelling win je niet eens van het zaterdagelftal van BVV.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:49 schreef Reanimatie.com het volgende:
sorry gasten, maar als we niet degraderen, dan komen we met deze instelling echt niet langs teams als Heracles, Top of VVV
Ja inderdaad. Het was overduidelijk dat Anthony niet van plan was FCDB naar de afgrond te schieten. Hij begon pas te voetballen toen de wedstrijd al gespeeld was.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jammer dat we van die mongolen op de tribune hebben die hem uit gaan lopen schelden![]()
![]()
Problemen mee? Tering graftak met zijn struikelpraktijken!quote:Op maandag 2 mei 2005 20:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jammer dat we van die mongolen op de tribune hebben die hem uit gaan lopen schelden![]()
![]()
en oja,als dat van Nistelkutje ooit nog langs mocht komen zal die het ook horen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Problemen mee? Tering graftak met zijn struikelpraktijken!
De tering kan die hond krijgen,kutmenneke
daar is de mensheid je dankbaar voor DG, heel dankbaar!quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:47 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
daar is de mensheid je dankbaar voor DG, heel dankbaar!![]()
Ik weet van niksquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:33 schreef LadyFCDB het volgende:
Wat is het hier al een paar dagen rustig zeg....
DG of Yeahinho zou 1 van jullie me morgen op de hoogte kunnen houden? Ik kan zoals jullie weten niet aanwezig zijn en dr is ook geen teletekst in de buurt. Tnx!
Bij deze dan,jij gaat mij op de hoogte houdenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik weet van niks.
Maar DG is er zelf ook niet, die gaat weer bootje varen.
Ja was al bekend. Hij gaat de E1 doen.. Nog een oud-FC-er minderquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Richard Stricker gaat weg bij de jeugd van FC Den Bosch en gaat bij PSV een jeugdelftal trainen.
Juist niet, als ik er niet ben halen we puntenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:56 schreef Yeahinho het volgende:
DG, Lady en Robbie zijn er allemaal niet?
Mooi, dat worden weer 3 punten dan.
en laat je club maar in de steek!!![]()
Zou graag gaan maar als ik ga laat ik mijn ouders in de steek en denk dat ze me dan uit de familie gooien. Familie is net iets belangrijker dan FCquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:56 schreef Yeahinho het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Juist niet, als ik er niet ben halen we punten
ik ben bijna alles geweest dit seizoen.. bijna alles verloren.. rbc uit niet geweest.. gewonnen psv uit wel geweest.. verloren feyenoord thuis niet geweest.. gewonnen.. groningen thuis wel weer... verloren.. NEC uit niet geweest... 1 punt Nac thuis wel weer geweest... gewonnen..
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:36 schreef TerroRobbie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
IK GA NIET MEER DIT SEIZOEN! DURF OOK NIET MEER!
ik ben bijna alles geweest dit seizoen.. bijna alles verloren.. rbc uit niet geweest.. gewonnen psv uit wel geweest.. verloren feyenoord thuis niet geweest.. gewonnen.. groningen thuis wel weer... verloren.. NEC uit niet geweest... 1 punt Nac thuis wel weer geweest... verloren..
En nu expres thuis gebleven! EN HOPPAKEE 1-0!!!
De offers zijn groot!
Als ze de laatste minuten maar doorkomen dan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bind hem vast, spijker 'em tegen de muur en Den Bosch haalt de Champions League
Is nu al de 2de keer dat jullie winnen als DG er niet bij is toch?quote:
Juistquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Is nu al de 2de keer dat jullie winnen als DG er niet bij is toch?
Laten we effe wel wezen, daar hebben jullie ook niet echt veel te zoeken, vind je nou ook niet ?quote:Op zondag 8 mei 2005 02:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
idd,bedankt dat wij nu Europa niet in gaan
Graag gedaanquote:Op zondag 8 mei 2005 02:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
idd,bedankt dat wij nu Europa niet in gaan
Nouja, Feyenoord verloor 4-1, en die gaan ook Europa in, dus als je het zo bekijkt.........quote:Op zondag 8 mei 2005 03:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Laten we effe wel wezen, daar hebben jullie ook niet echt veel te zoeken, vind je nou ook niet ?
Dat werkt erg goed inderdaad. Ploegen komen hier aan met een ongeslagen reeks en gaan met nul punten naar huis. Dan is Enschede opeens best een eindje.quote:Op zondag 8 mei 2005 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Juist. DG en Robbie mogen de Vliert niet meer in
.
Dan de nacompetitie, ook geen kattenpis.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga ook serieus niet meer dit seizoenDan blijven we er zeker in!
Utrecht thuis kom ik de 93e minuut aan, en kan ik direct het veld op rennen![]()
Het is in elk geval nog een kans. In de winterstop nooit gedacht dat we de nacompetitie nog in zicht zouden hebben na de 32e wedstrijd.quote:
Zekers, dat is al prachtig. Ik vind De Graafschap en Den Bosch beide mooie clubs maar neig voor jullie helaas toch iets meer naar De Graafschap omdat ze 1. niet uit Brabant komen, dat toch al zo oververtegenwoordigd is, 2. een prachtig legioen hebben en 3. gewoon iets amusanter voetballen.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is in elk geval nog een kans. In de winterstop nooit gedacht dat we de nacompetitie nog in zicht zouden hebben na de 32e wedstrijd.
1 en 2 zijn feiten, 3 ben ik het wat minder mee eens. Wat ik van De Graafschap heb gezien, zo amusant is het niet. Het is vooral veel ploeteren. FC Den Bosch heeft dit seizoen echt geprobeerd te voetballen, vandaar dat er in het begin van het seizoen een paar dikke nederlagen zijn opgelopen, onder Vloet was dat destijds minder. Wat me wel opvalt is dat we de scheidsrechters niet al te opvallend meer tegen hebben. Met voortdurend tijdrekken vanaf de 1e minuut jaag je kennelijk toch de scheidsrechter tegen je in het harnas.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Zekers, dat is al prachtig. Ik vind De Graafschap en Den Bosch beide mooie clubs maar neig voor jullie helaas toch iets meer naar De Graafschap omdat ze 1. niet uit Brabant komen, dat toch al zo oververtegenwoordigd is, 2. een prachtig legioen hebben en 3. gewoon iets amusanter voetballen.
Maar eigenlijk kun ik het jullie ook en had ik liever dat RBC er uit gaat.
Ik baseer mijn opvattingen over het spel van De Graafschap eigenlijk ook meer op vorige seizoenen dan op dit seizoen, dan vind ik de amusementswaarde van beide clubs niet echt hoog.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
1 en 2 zijn feiten, 3 ben ik het wat minder mee eens. Wat ik van De Graafschap heb gezien, zo amusant is het niet. Het is vooral veel ploeteren. FC Den Bosch heeft dit seizoen echt geprobeerd te voetballen, vandaar dat er in het begin van het seizoen een paar dikke nederlagen zijn opgelopen, onder Vloet was dat destijds minder. Wat me wel opvalt is dat we de scheidsrechters niet al te opvallend meer tegen hebben. Met voortdurend tijdrekken vanaf de 1e minuut jaag je kennelijk toch de scheidsrechter tegen je in het harnas.
RBC...tja.. ik zie ze er via de nacompetitie nog wel uitgaan eigenlijk.
Als neutrale supporter is er niet veel aan, aan veel wedstrijden in de HCE trouwens niet. Het niveau is vaak gewoon niet al te best. De Graafschap speelde jaren terug leuk voetbal, maar de laatste jaren is het niet veel. Het jaar in de GGD was dramatisch en het seizoen ervoor waarin ze degradeerden was ook niet veel.... Daarvoor bleven ze ook maar op het nippertje erin.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik baseer mijn opvattingen over het spel van De Graafschap eigenlijk ook meer op vorige seizoenen dan op dit seizoen, dan vind ik de amusementswaarde van beide clubs niet echt hoog.
Ik wel.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad, ik heb de graafschap dit seizoen nog niet overtuigend zien winnen.
Dat snap ik ook niet. Dat deel van Nederland kan een sterke club goed gebruiken.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Raar, dat een ploeg met zoveel achterban niet structureel in de Eredivisie mee kan draaien.
Er zitten in de GGD ook gewoon veel toeschouwers, in de Eredivisie zitten er 11.000. Dan moet je toch structureel mee kunnen draaien in de Eredivisie, met af en toe een uitschietertje naar het linkerrijtje als je in een seizoen wat aankopen hebt kunnen doen die achteraf leuk uitpakken. Dat zie ik bij De Graafschap echter al jaren niet meer. Het is volgens mij fout gegaan sinds dat samenwerkingsverband met Udinese.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Dat deel van Nederland kan een sterke club goed gebruiken.
Beter laat dan nooit natuurlijk.quote:
Klopt, maar Feyenoord is wel een club die de middelen heeft om volgend jaar nog enigzins een representatief elftal op de been te brengen, en als Twente eens een goed seizoen draait, staan er gelijk allerlei clubs op de stoep om de beste spelers een contract aan te bieden, wat vervolgens weer betekent dat Twente Europa in zou moeten met een compleet ander team dan datgene waarmee ze Europees voetbal hebben afgedwongen. En daar schiet niemand echt wat mee op.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:33 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Nouja, Feyenoord verloor 4-1, en die gaan ook Europa in, dus als je het zo bekijkt.........
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:56 schreef Yeahinho het volgende:
Maar jouw meinig boeid mij/ons nietquote:Op zondag 8 mei 2005 13:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Zekers, dat is al prachtig. Ik vind De Graafschap en Den Bosch beide mooie clubs maar neig voor jullie helaas toch iets meer naar De Graafschap omdat ze 1. niet uit Brabant komen, dat toch al zo oververtegenwoordigd is, 2. een prachtig legioen hebben en 3. gewoon iets amusanter voetballen.
Felicitaties zijn nu nog niet van toepassing...quote:Op zondag 8 mei 2005 14:12 schreef Mindlight het volgende:
Gefeliciteerd Bosschenaren!
wat dan?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:50 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb daar niks van gemerkt, maar er ook niet op gelet.
Hoe ze met Powel om zijn gegaan vond ik echter wel schandalig. Hij stond niet eens zo slecht te spelen.
beetje belachelijk ja maar ik heb helemaal niets met Powel dus kan het niet erg vinden eerlijk gezegd,de prutserquote:Op zondag 8 mei 2005 14:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hij komt er na de rust in en moet een kwartier voor tijd alweer gaan douchen.
Zoals gezegd, hij stond niet eens zo slecht te ballen tegen Majstorovic...quote:Op zondag 8 mei 2005 14:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
beetje belachelijk ja maar ik heb helemaal niets met Powel dus kan het niet erg vinden eerlijk gezegd,de prutser
quote:Op zondag 8 mei 2005 15:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zelfs Dave was het met ons eens, dus dan weet je wel genoeg.
Nog maar 4 goaltjes te gaan, en het doelsaldo is weer gelijkquote:Op zondag 8 mei 2005 15:44 schreef DutchGooner het volgende:
4-0 PSV
Powel speelde een prima wedstrijd. Onbegrijpelijk die wissel. Fred stond tactisch weer te blunderen gisteren.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:50 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb daar niks van gemerkt, maar er ook niet op gelet.
Hoe ze met Powel om zijn gegaan vond ik echter wel schandalig. Hij stond niet eens zo slecht te spelen.
Ja sorry den Bosch komt voor Heerenveen.quote:
Het voetbalwereldje is hard SCHquote:Op zondag 8 mei 2005 18:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoef je nog niet van die rare dingen te zeggen![]()
Daarom juist, vrienden mogen dat tegen elkaar zeggen.quote:
Gelukkig ik wel dus. Gister meteen de polonaise gelopen op Leve de Lol na het geweldige nieuws van Yeahinhoquote:Op zondag 8 mei 2005 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Juist. DG en Robbie mogen de Vliert niet meer in
.
Dacht je in eerste instantie soms dat ik stond te juichen omdat we een tegentreffer kregen?quote:Op zondag 8 mei 2005 19:27 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Gelukkig ik wel dus. Gister meteen de polonaise gelopen op Leve de Lol na het geweldige nieuws van Yeahinho![]()
Opzouten met die hond,kunnen ze die piemel geen SV geven?quote:Op zondag 8 mei 2005 19:28 schreef Yeahinho het volgende:
En Albert West staat weer de huldiging van psv aan elkaar te praten.
Oh ja - blijft wennen.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom juist, vrienden mogen dat tegen elkaar zeggen.
quote:Op zondag 8 mei 2005 19:28 schreef Yeahinho het volgende:
En Albert West staat weer de huldiging van psv aan elkaar te praten.
Nee dacht dat ze nog 2-0 maaktequote:Op zondag 8 mei 2005 19:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dacht je in eerste instantie soms dat ik stond te juichen omdat we een tegentreffer kregen?
we hebben het gemerkt....quote:Op zondag 8 mei 2005 21:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En ik probeerde nog zo goed mogelijk live-verslag te doen.
Lady heeft een paar (de laatste) minuten aan de lijn gehangen. Vandaag dat jij me niet te pakken kreegquote:
kreeg je idd niet te pakken.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:59 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Lady heeft een paar (de laatste) minuten aan de lijn gehangen. Vandaag dat jij me niet te pakken kreeg.
Lijkt me niet en zou me zeer verbazen..quote:Op zondag 8 mei 2005 14:46 schreef DutchGooner het volgende:
effe wat anders nu,heb het van verschillende mensen al gehoord.
Het schijnt dat de reserves gisteren bij de 1-0 niet gejuichd hebben en 5 minuten voor rust al naar de kleedkamer gegaan zijn,als dat zo is is dat natuurlijk een zeer kwalijke zaak en betekend mijn inziens dat de sfeer in de groep gewoon zwaar kut is:{
het is dus wel waar....helaasquote:Op zondag 8 mei 2005 22:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lijkt me niet en zou me zeer verbazen..
Jij bent de maat van Fred,kortom,ik zou het niet weten.quote:
en vergeet Scholten niet destijds,ook vanwege Fredquote:Op maandag 9 mei 2005 00:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Stricker is ook al genokt vanwege een ruzie met Fred. Fred wil alles regelen, Stalin was er niets bij. Dat stoot mensen tegen de borst.
Ook al inderdaad. Scholten sla ik als beleidsmaker wel hoger aan dan Fred overigens.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en vergeet Scholten niet destijds,ook vanwege Fred
Jij was er bij?quote:Stricker is ook al genokt vanwege een ruzie met Fred. Fred wil alles regelen, Stalin was er niets bij. Dat stoot mensen tegen de borst.
quote:Op maandag 9 mei 2005 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Over dit soort dingen is men nooit zo scheutig met het geven van informatie.
aha,dus omdat er weinig reden toe zou zijn zou het niet kunnen?quote:.. dus er is weinig reden hiertoe...
Precies,het zijn toch beide clubmensen.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Stricker en Scholten gaan niet zo maar weg bij FC Den Bosch.
En dat weet jij omdat...quote:Op maandag 9 mei 2005 00:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij had ruzie met Fred.
Als het BD lucht krijgt van een rel binnen de FC, dan schrijven ze daar echt wel over.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Er staat nooit iets over de jeugdopleiding in het BD dus waarom nu wel...
Verder heeft Fred weinig te maken met de jeugdopleiding, hij is natuurlijk eindverantwoordelijk en er vinden met enige regelmaat gesprekken plaats. Maar verder heeft de jeugdopleiding haar eigen leiding. En krijgt Stricker dus alle ruimte..
Ik vond Powel best aardig spelen zaterdag. Als er iemand op basis van argumenten als geen inzet en geen beleving gewisseld had moeten worden dan was het de alweer waardeloos spelende Gijs Cales.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry hoor maar Powel speelde zaterdag niet aardig, die was echt waardeloos slecht: geen inzet, geen beleving, niks. Die wissel was niet meer dan terecht...
Komop joh. Powel moet gaan beseffen dat het echt vijf voor twaalf is. Hij heeft geen enkel duel gewonnen of maar zijn best gedaan een duel te winen. Dit is geen Rohda Raalte (of waar komt ie vandaan) of GGD.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vond Powel best aardig spelen zaterdag. Als er iemand op basis van argumenten als geen inzet en geen beleving gewisseld had moeten worden dan was het de alweer waardeloos spelende Gijs Cales.
Ik vond hem gisteren best aardig spelen, voor de rest ben ik het met je eens. Powel komt uit de 2e klasse, Roda Boys uit Leusden ofzo. In elk geval ergens uit de buurt van Utrecht. Ik vraag me ook wel af wat we moeten met een speler uit de 2e klasse.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Komop joh. Powel moet gaan beseffen dat het echt vijf voor twaalf is. Hij heeft geen enkel duel gewonnen of maar zijn best gedaan een duel te winen. Dit is geen Rohda Raalte (of waar komt ie vandaan) of GGD.
Wat een onzin zeg.. als jij en ik het weten, dan weet het BD het ook hoor..quote:Op maandag 9 mei 2005 10:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als het BD lucht krijgt van een rel binnen de FC, dan schrijven ze daar echt wel over.
Fred heeft weinig te maken met de jeugdopleiding, klopt helemaal. Fred is ook geen trainer van het 1e elftal en heeft ook weinig te maken met de trainingen en de opstelling dus. Toch niet... Fred wil alles regelen binnen de club, dus ook het 1e elftal en als het even kan bemoeit hij zich ook nog met de jeugdopleiding.
Nu doet hij ook weer een pleidooi om het doelsaldo niet mee te laten tellen.
Bij degradatie wordt hij verkocht.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:05 schreef SCH het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met Koen?
Is er een linkje met Heerenveen?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bij degradatie wordt hij verkocht.
Bij handhaving blijft hij nog een jaar.
Dat is een eenvoudige keuzequote:Op maandag 9 mei 2005 14:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja: zowel Heerenveen als RKC hebben interesse.
Inderdaad, hij gaat naar RKC. Hij kan dan lekker blijven wonen waar die nu woont.quote:
Charlie is een goede voetballer mar moet in dit soort wedstrijden kappen met dat gedraai en gebrei en gewoon inspelen. Dat doet ie veel te weinig. Ik ben zwaar voor Beekmans in de basis.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:39 schreef Yeahinho het volgende:
Charlie vond ik afgelopen zaterdag weer ouderwets goed bezig eigenlijk. Hij heeft heel wat kilometers afgelegd en vocht voor wat hij waard was!
Met dat laatste ben ik het zeker eens! De wissel Uneken-Powel vond ik dan ook onbegrijpelijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Charlie is een goede voetballer mar moet in dit soort wedstrijden kappen met dat gedraai en gebrei en gewoon inspelen. Dat doet ie veel te weinig. Ik ben zwaar voor Beekmans in de basis.
Hoezo dat? Ik hoor natuurlijk niet wat er op de tribune gezegd/geroepen wordt, maar wat ik hier zoal lees zijn hele redelijke twijfels bij het functioneren van bepaalde mensen. Het lijkt me niet dat er iemand is die daar (nog) slechter van gaat presteren.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is ook 1 van de redenen waarom het nooit echt iets zal worden met ons clubke... Er zitten te veel negatieve eikels op de tribune...
Al sla je me dood. Volgens mij is de interesse er al lang maar nog niks concreets.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
OT: gaat Mika nu naar PSV? (kon het Heerenveen-topic niet zo gauw vinden)
Altijd is er iets te zeiken... Nooit gaat men voor de volle 100 % achter het team staan.. Altijd moet er een zondebok gevonden worden. We staan de laatste weken veel beter te ballen dan ooit dit seizoen. Halen in 3 weken een door velen onoverbruggelijke geachte achterstand in.. We winnen met 4-1 van feyenoord die bezig was aan een goede reeks. We winnen van Twente die ook zeer verdienstelijk zijn/waren. Maar toch moet er weer gemauwd worden. We mogen GVD blij zijn dat de club nog bestaat.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:01 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik hoor natuurlijk niet wat er op de tribune gezegd/geroepen wordt, maar wat ik hier zoal lees zijn hele redelijke twijfels bij het functioneren van bepaalde mensen. Het lijkt me niet dat er iemand is die daar (nog) slechter van gaat presteren.
* SCH herkent er erg veel in, misschien gaat dat overal wel zoquote:Op maandag 9 mei 2005 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Altijd is er iets te zeiken... Nooit gaat men voor de volle 100 % achter het team staan.. Altijd moet er een zondebok gevonden worden. We staan de laatste weken veel beter te ballen dan ooit dit seizoen. Halen in 3 weken een door velen onoverbruggelijke geachte achterstand in.. We winnen met 4-1 van feyenoord die bezig was aan een goede reeks. We winnen van Twente die ook zeer verdienstelijk zijn/waren. Maar toch moet er weer gemauwd worden. We mogen GVD blij zijn dat de club nog bestaat.
En als we er dan straks inblijven.. staan de grootste negatievelingen weer vooraan te juichen.
je wordt vanzelf negatief gemaakt na 14 jaar FCDB.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Er zitten te veel negatieve eikels op de tribune...
Hopelijk voor hem en ons verkochtquote:Op maandag 9 mei 2005 14:05 schreef SCH het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met Koen?
yup,die jongen verdiend het krediet gewoon door zijn inzet die hij heeft als hij speeltquote:
Van sommige mensen mag je geen kritiek geven als het een beetje beter gaat...quote:Op maandag 9 mei 2005 15:01 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik hoor natuurlijk niet wat er op de tribune gezegd/geroepen wordt, maar wat ik hier zoal lees zijn hele redelijke twijfels bij het functioneren van bepaalde mensen. Het lijkt me niet dat er iemand is die daar (nog) slechter van gaat presteren.
Nu krijgen we nog geld voor em. Als z'n contract afloopt niet meer.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:31 schreef SCH het volgende:
Waarom wil je Koen kwijt DG?
Ik wil hem in principe niet kwijt maar voor ons is het beter vanwege de poen en voor hem is het beter omdat nog een jaar FCDB hem zal belemmeren in zijn progressie,ongeacht op welk niveau wij spelen volgend jaar.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:31 schreef SCH het volgende:
Waarom wil je Koen kwijt DG?
Je vergeet het woordje "ongegronde".quote:Op maandag 9 mei 2005 16:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Van sommige mensen mag je geen kritiek geven als het een beetje beter gaat...
Tis gegrond,3 mensen die onafhankelijk van elkaar het mij vertellenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je vergeet het woordje "ongegronde".
Ik heb veel mensen gesproken maar niemand heeft het gezien ook mensen die op de eretribune zaten niet..
Geloof ook niet dat ik daar iets over gezegd heb aangezien ik de wedstrijd ook niet gezien hebquote:Ook vind ik dat als je wint van de nummer 6 die al 15 wedstrijden op rij ongeslagen is, je niet kunt spreken van tactische blunders.
Je kan ze niet permiteren maar die zijn er teveel gemaakt dit seizoen,want anders stond je niet onderaan...quote:Dan zou je de wedstrijd niet gewonnen hebben.. want die kun je je als nr. 18 niet permiteren.
Powel bedoel je? Moet ik em komen brengen of haal je em op?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:43 schreef SCH het volgende:
Ok. Maar is Koen goed genoeg voor ons? Ik ben nog niet overtuigd.
Is die donkere jongen niet te koop, die maakt meer indruk op me.
Koen komt beter tot zijn recht in een aanvallend ingestelt team,zoals Heerenveen in principequote:Op maandag 9 mei 2005 16:43 schreef SCH het volgende:
Ok. Maar is Koen goed genoeg voor ons? Ik ben nog niet overtuigd.
welke? Als je de aanvaller bedoeld krijg je er 10 euro van mij bijquote:Is die donkere jongen niet te koop, die maakt meer indruk op me.
Nee, Mourad bedoel ik.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Powel bedoel je? Moet ik em komen brengen of haal je em op?
Ik zeg ook niet dat jij hebt gezegd...quote:Op maandag 9 mei 2005 16:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tis gegrond,3 mensen die onafhankelijk van elkaar het mij vertellen
[..]
Geloof ook niet dat ik daar iets over gezegd heb aangezien ik de wedstrijd ook niet gezien heb
[..]
Je kan ze niet permiteren maar die zijn er teveel gemaakt dit seizoen,want anders stond je niet onderaan...
Mourad is inderdaad te goed voor FCDB, daarom stelt Fred em ook niet op...quote:
Daar kan ie nog geen dag van etenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
20 euro erbij en ik kom hem brengen
Mee eens,maar mijn kritiek op vd Hoorn gaat over een heel seizoen en niet over de laatste weken.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Verder is dat natuurlijk niet DE reden waarom we 18e staan en treft de huidige technische staf daarvoor weinig blaam.
Mourad en werken?!quote:Op maandag 9 mei 2005 16:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar is die zo slecht dan? Ik zie hem altijd hard werken
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar is die zo slecht dan? Ik zie hem altijd hard werken,
Koentje is de werkerquote:die Van der Laak lijkt me het type Lurling en dat aardt absoluut niet in Friesland.
Echt? Maar alleen als zijn haar niet in de war raakt zeker. Ik heb geen goed gevoel bij die jongen, teveel een showpikkerige Brabo.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:50 schreef DutchGooner het volgende:
Koentje is de werker
Jij kent Koen dus echt niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt? Maar alleen als zijn haar niet in de war raakt zeker. Ik heb geen goed gevoel bij die jongen, teveel een showpikkerige Brabo.
Als ik naar die samenvattingen zit te kijken, denk ik altijd: waar blijft nou die Van der Laak die zo vaak in verband met ons wordt gebracht. Die Mourad wordt/werd veel en veel vaker genoemd.quote:
Gelukkig voor Heerenveen hebben jullie scouts er meer kijk op.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt? Maar alleen als zijn haar niet in de war raakt zeker. Ik heb geen goed gevoel bij die jongen, teveel een showpikkerige Brabo.
Daar heeft Mourad weinig last van inderdaad...quote:Op maandag 9 mei 2005 16:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt? Maar alleen als zijn haar niet in de war raakt zeker.
Nee hoor, achter Wim en Jan.. daarom is Fred voor de buitenwereld ook geen trainer geworden. Als het goed gaat mag je in hossana stemming achter Wim en Jan aan en als het slecht gaat mag je Fred afzeiken.quote:Verder wordt het met Kersten, Fred en Bolman nooit wat. Maar er is weer eens gewonnen, dus dan moet iedereen maar in hosanna-stemming achter Fred aan lopen. Hij heeft veel voor de club betekend, maar eens is ook zijn krediet op.
Die hebben zich met Lurling ook vergist, en wel vaker. Dat is natuurlijk geen garantie. Ik zeg alleen maar dat Lurling-achtige types het in Heerenveen nog eens extra moeilijk hebben.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Gelukkig voor Heerenveen hebben jullie scouts er meer kijk op.
Eindelijk, iemand ziet het licht en maakt wereldwijd waar het aan schort bij de FC. Aan wat kritische supporters.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is ook 1 van de redenen waarom het nooit echt iets zal worden met ons clubke... Er zitten te veel negatieve eikels op de tribune...
Als je Koen met iemand moet vergelijken, dan is het veel en veel meer met Ruud (die werkt, sleurt) dan met Lurling (die het van een actie moet hebben). Koen is iemand die voorop gaat in de strijd, zeer behoorlijk kan koppen en redelijk eenvoudig scoort. Dit seizoen scoort hij weinig omdat ie, door zijn werken, niet vaak genoeg in scoringspositie komt.quote:
Fred bepaalt zowat alles bij de FC tegenwoordig. Alles moet zoals Fred het wil, een andere zienswijze bestaat niet en wie het daar niet mee eens is die kan oprotten.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.. als jij en ik het weten, dan weet het BD het ook hoor..
Verder is het gewoon zo afgesproken dat Fred veel bepaald mbt trainingen en opstellingen. Maar wat maakt dat uit.. Hij had ook gewoon kunnen kiezen om echt als hoofdtrainer aan de gang te gaan.. Dan hoorde je niemand klagen...
Sinds wisman weg is gegaan zijn er veel gesprekken gevoerd met de spelers. Iedereen gelooft er weer in en dat moet ook want als iemand verzaakt dan halen we het niet. Verder heeft volmer weer een plaats in het elftal gekregen en doet hij het goed en we hebben meer punten gehaald dan in het hele seizoen. Feyenoord en Twente die bezig waren aan een indrukwekkende reeks verslagen. Maar daar hoor je niemand over...
Altijd moet er weer negatief gedaan worden...![]()
ZEIKERDS!!!![]()
v/d Laak is geen Lurling-achtig type.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Die hebben zich met Lurling ook vergist, en wel vaker. Dat is natuurlijk geen garantie. Ik zeg alleen maar dat Lurling-achtige types het in Heerenveen nog eens extra moeilijk hebben.
Volgens mij trekt SCH een oordeel over iemand die hij kennelijk zeer zelden gezien heeft.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:57 schreef Yeahinho het volgende:
SCH zit ons te kutten, dat kan niet anders.
Nee echt niet. Ik volg Den BOsch niet echt op de voet dus daar zal het door komen. Zoals DD Van der Laak beschrijft, is ie van harte welkom.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:57 schreef Yeahinho het volgende:
SCH zit ons te kutten, dat kan niet anders.
Ja, een rare wissel, zoals er wel meer rare wissels plaatsvinden dit seizoen. We hebben gewonnen tegen FC Twente, wat niet wegneemt dat Fred zijn tactisch geblunder moest corrigeren door Powel er weer af te halen.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het zeker eens! De wissel Uneken-Powel vond ik dan ook onbegrijpelijk.
Het was toch vrij simpel lijkt me > Olfers centraal, Verhaegh naar rechtsback, Beekmans verdedigende middenvelder. Maar Paul lijkt te hebben afgedaan, want hij mag hoogstens de laatste minuten nog invallen...
Zo is het wel al is vd Laak wel minder getalenteerd dan van Nistelkutje.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee echt niet. Ik volg Den BOsch niet echt op de voet dus daar zal het door komen. Zoals DD Van der Laak beschrijft, is ie van harte welkom.
Op GGD niveau wel te verstaanquote:Op maandag 9 mei 2005 17:03 schreef Yeahinho het volgende:
Leuke voetballer voor een aanvallende ploeg (aardige voorzet en actie),
Ja, leuke speler voor VVV. Al stond hij daar zelfs niet altijd in de basis. Volgens Fred was het echter een harde werker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |