abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26853501
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:33 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

OT: gaat Mika nu naar PSV? (kon het Heerenveen-topic niet zo gauw vinden)
Al sla je me dood. Volgens mij is de interesse er al lang maar nog niks concreets.

@ TerroRobbie: denk ook dat hij naar Heerenveen gaat, misschien afhankelijk van wat er met Huntelaar gebeurt - volgens mij is het contact er ook al heel lang.
pi_26853687
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:01 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Hoezo dat? Ik hoor natuurlijk niet wat er op de tribune gezegd/geroepen wordt, maar wat ik hier zoal lees zijn hele redelijke twijfels bij het functioneren van bepaalde mensen. Het lijkt me niet dat er iemand is die daar (nog) slechter van gaat presteren.
Altijd is er iets te zeiken... Nooit gaat men voor de volle 100 % achter het team staan.. Altijd moet er een zondebok gevonden worden. We staan de laatste weken veel beter te ballen dan ooit dit seizoen. Halen in 3 weken een door velen onoverbruggelijke geachte achterstand in.. We winnen met 4-1 van feyenoord die bezig was aan een goede reeks. We winnen van Twente die ook zeer verdienstelijk zijn/waren. Maar toch moet er weer gemauwd worden. We mogen GVD blij zijn dat de club nog bestaat.

En als we er dan straks inblijven.. staan de grootste negatievelingen weer vooraan te juichen.
pi_26853752
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Altijd is er iets te zeiken... Nooit gaat men voor de volle 100 % achter het team staan.. Altijd moet er een zondebok gevonden worden. We staan de laatste weken veel beter te ballen dan ooit dit seizoen. Halen in 3 weken een door velen onoverbruggelijke geachte achterstand in.. We winnen met 4-1 van feyenoord die bezig was aan een goede reeks. We winnen van Twente die ook zeer verdienstelijk zijn/waren. Maar toch moet er weer gemauwd worden. We mogen GVD blij zijn dat de club nog bestaat.

En als we er dan straks inblijven.. staan de grootste negatievelingen weer vooraan te juichen.
* SCH herkent er erg veel in, misschien gaat dat overal wel zo
  maandag 9 mei 2005 @ 16:24:54 #254
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26855856
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Roda Boys uit Leusden ofzo.
Aalst
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 9 mei 2005 @ 16:27:11 #255
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26855927
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Er zitten te veel negatieve eikels op de tribune...
je wordt vanzelf negatief gemaakt na 14 jaar FCDB.
Het enigste goede bestuur wat we gehad hebben in al die jaren die ik ga kijken was onder Schouten en een korte periode onder Hoedemakers.

Het zal nooit wat worden met de FC zolang je pipo's zoals Bolman en Kersten er hebt zitten.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 9 mei 2005 @ 16:27:40 #256
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26855945
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:05 schreef SCH het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met Koen?
Hopelijk voor hem en ons verkocht
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 9 mei 2005 @ 16:29:00 #257
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26855989
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:41 schreef Dylan Dog het volgende:

Ik ben zwaar voor Beekmans in de basis.
yup,die jongen verdiend het krediet gewoon door zijn inzet die hij heeft als hij speelt
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 9 mei 2005 @ 16:30:26 #258
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26856026
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:01 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Hoezo dat? Ik hoor natuurlijk niet wat er op de tribune gezegd/geroepen wordt, maar wat ik hier zoal lees zijn hele redelijke twijfels bij het functioneren van bepaalde mensen. Het lijkt me niet dat er iemand is die daar (nog) slechter van gaat presteren.
Van sommige mensen mag je geen kritiek geven als het een beetje beter gaat...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26856054
Waarom wil je Koen kwijt DG?
pi_26856093
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:31 schreef SCH het volgende:
Nu krijgen we nog geld voor em. Als z'n contract afloopt niet meer.
  maandag 9 mei 2005 @ 16:34:09 #261
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26856138
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:31 schreef SCH het volgende:
Ik wil hem in principe niet kwijt maar voor ons is het beter vanwege de poen en voor hem is het beter omdat nog een jaar FCDB hem zal belemmeren in zijn progressie,ongeacht op welk niveau wij spelen volgend jaar.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26856262
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:30 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Van sommige mensen mag je geen kritiek geven als het een beetje beter gaat...
Je vergeet het woordje "ongegronde".
Ik heb veel mensen gesproken maar niemand heeft het gezien ook mensen die op de eretribune zaten niet..

Ook vind ik dat als je wint van de nummer 6 die al 15 wedstrijden op rij ongeslagen is, je niet kunt spreken van tactische blunders. Dan zou je de wedstrijd niet gewonnen hebben.. want die kun je je als nr. 18 niet permiteren.
  maandag 9 mei 2005 @ 16:42:11 #263
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26856393
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:38 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Je vergeet het woordje "ongegronde".
Ik heb veel mensen gesproken maar niemand heeft het gezien ook mensen die op de eretribune zaten niet..
Tis gegrond,3 mensen die onafhankelijk van elkaar het mij vertellen
quote:
Ook vind ik dat als je wint van de nummer 6 die al 15 wedstrijden op rij ongeslagen is, je niet kunt spreken van tactische blunders.
Geloof ook niet dat ik daar iets over gezegd heb aangezien ik de wedstrijd ook niet gezien heb
quote:
Dan zou je de wedstrijd niet gewonnen hebben.. want die kun je je als nr. 18 niet permiteren.
Je kan ze niet permiteren maar die zijn er teveel gemaakt dit seizoen,want anders stond je niet onderaan...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26856417
Ok. Maar is Koen goed genoeg voor ons? Ik ben nog niet overtuigd.
Is die donkere jongen niet te koop, die maakt meer indruk op me.
pi_26856489
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:43 schreef SCH het volgende:
Powel bedoel je? Moet ik em komen brengen of haal je em op?
  maandag 9 mei 2005 @ 16:46:35 #266
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26856520
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:43 schreef SCH het volgende:
Koen komt beter tot zijn recht in een aanvallend ingestelt team,zoals Heerenveen in principe
quote:
welke? Als je de aanvaller bedoeld krijg je er 10 euro van mij bij
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26856533
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:45 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Powel bedoel je? Moet ik em komen brengen of haal je em op?
Nee, Mourad bedoel ik.
  maandag 9 mei 2005 @ 16:47:33 #268
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26856557
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, Mourad bedoel ik.
20 euro erbij en ik kom hem brengen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26856577
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:42 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Tis gegrond,3 mensen die onafhankelijk van elkaar het mij vertellen
[..]

Geloof ook niet dat ik daar iets over gezegd heb aangezien ik de wedstrijd ook niet gezien heb
[..]

Je kan ze niet permiteren maar die zijn er teveel gemaakt dit seizoen,want anders stond je niet onderaan...
Ik zeg ook niet dat jij hebt gezegd...

Verder is dat natuurlijk niet DE reden waarom we 18e staan en treft de huidige technische staf daarvoor weinig blaam.

SCH> We hebben ook nog een hele goede speler bij excelsior rondlopen!
  maandag 9 mei 2005 @ 16:48:45 #270
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_26856594
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, Mourad bedoel ik.
Mourad is inderdaad te goed voor FCDB, daarom stelt Fred em ook niet op...

En Koen is goed genoeg: die komt nu niet verder bij FCDB.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_26856602
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:47 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

20 euro erbij en ik kom hem brengen
Daar kan ie nog geen dag van eten

Maar is die zo slecht dan? Ik zie hem altijd hard werken, die Van der Laak lijkt me het type Lurling en dat aardt absoluut niet in Friesland.
pi_26856603
Biekman ja, das ook een echte topper voor een club als Heerenveen .

hoe verder weg hoe beter
  maandag 9 mei 2005 @ 16:49:29 #273
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26856617
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:48 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Verder is dat natuurlijk niet DE reden waarom we 18e staan en treft de huidige technische staf daarvoor weinig blaam.

Mee eens,maar mijn kritiek op vd Hoorn gaat over een heel seizoen en niet over de laatste weken.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26856631
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar is die zo slecht dan? Ik zie hem altijd hard werken
Mourad en werken?!
  maandag 9 mei 2005 @ 16:50:11 #275
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26856650
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar is die zo slecht dan? Ik zie hem altijd hard werken,
quote:
die Van der Laak lijkt me het type Lurling en dat aardt absoluut niet in Friesland.
Koentje is de werker
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26856693
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:50 schreef DutchGooner het volgende:
Koentje is de werker
Echt? Maar alleen als zijn haar niet in de war raakt zeker. Ik heb geen goed gevoel bij die jongen, teveel een showpikkerige Brabo.
pi_26856703
v/d Laak werkt hard hoor.

Verder wordt het met Kersten, Fred en Bolman nooit wat. Maar er is weer eens gewonnen, dus dan moet iedereen maar in hosanna-stemming achter Fred aan lopen. Hij heeft veel voor de club betekend, maar eens is ook zijn krediet op.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 9 mei 2005 @ 16:51:48 #278
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26856708
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Echt? Maar alleen als zijn haar niet in de war raakt zeker. Ik heb geen goed gevoel bij die jongen, teveel een showpikkerige Brabo.
Jij kent Koen dus echt niet.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26856737
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:49 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Mourad en werken?!
Als ik naar die samenvattingen zit te kijken, denk ik altijd: waar blijft nou die Van der Laak die zo vaak in verband met ons wordt gebracht. Die Mourad wordt/werd veel en veel vaker genoemd.
pi_26856751
quote:

[..]

Gelukkig voor Heerenveen hebben jullie scouts er meer kijk op.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26856758
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:51 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Jij kent Koen dus echt niet.
Nee dat klopt. Verras me.
pi_26856790
quote:

[..]

Echt? Maar alleen als zijn haar niet in de war raakt zeker.
Daar heeft Mourad weinig last van inderdaad...
quote:
Verder wordt het met Kersten, Fred en Bolman nooit wat. Maar er is weer eens gewonnen, dus dan moet iedereen maar in hosanna-stemming achter Fred aan lopen. Hij heeft veel voor de club betekend, maar eens is ook zijn krediet op.
Nee hoor, achter Wim en Jan.. daarom is Fred voor de buitenwereld ook geen trainer geworden. Als het goed gaat mag je in hossana stemming achter Wim en Jan aan en als het slecht gaat mag je Fred afzeiken.
pi_26856799
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Gelukkig voor Heerenveen hebben jullie scouts er meer kijk op.
Die hebben zich met Lurling ook vergist, en wel vaker. Dat is natuurlijk geen garantie. Ik zeg alleen maar dat Lurling-achtige types het in Heerenveen nog eens extra moeilijk hebben.
  maandag 9 mei 2005 @ 16:54:14 #284
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26856808
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat doe ik niet,dat zal Koen zelf wel doen mocht de transfer doorgaan
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26856826
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is ook 1 van de redenen waarom het nooit echt iets zal worden met ons clubke... Er zitten te veel negatieve eikels op de tribune...
Eindelijk, iemand ziet het licht en maakt wereldwijd waar het aan schort bij de FC. Aan wat kritische supporters.
  maandag 9 mei 2005 @ 16:55:52 #286
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_26856859
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Als je Koen met iemand moet vergelijken, dan is het veel en veel meer met Ruud (die werkt, sleurt) dan met Lurling (die het van een actie moet hebben). Koen is iemand die voorop gaat in de strijd, zeer behoorlijk kan koppen en redelijk eenvoudig scoort. Dit seizoen scoort hij weinig omdat ie, door zijn werken, niet vaak genoeg in scoringspositie komt.

Mourad is een lachertje.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_26856933
SCH zit ons te kutten, dat kan niet anders .
pi_26856948
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg.. als jij en ik het weten, dan weet het BD het ook hoor..
Verder is het gewoon zo afgesproken dat Fred veel bepaald mbt trainingen en opstellingen. Maar wat maakt dat uit.. Hij had ook gewoon kunnen kiezen om echt als hoofdtrainer aan de gang te gaan.. Dan hoorde je niemand klagen...

Sinds wisman weg is gegaan zijn er veel gesprekken gevoerd met de spelers. Iedereen gelooft er weer in en dat moet ook want als iemand verzaakt dan halen we het niet. Verder heeft volmer weer een plaats in het elftal gekregen en doet hij het goed en we hebben meer punten gehaald dan in het hele seizoen. Feyenoord en Twente die bezig waren aan een indrukwekkende reeks verslagen. Maar daar hoor je niemand over...

Altijd moet er weer negatief gedaan worden...

ZEIKERDS!!!
Fred bepaalt zowat alles bij de FC tegenwoordig. Alles moet zoals Fred het wil, een andere zienswijze bestaat niet en wie het daar niet mee eens is die kan oprotten.

Over de spelers? Het is onverklaarbaar dat spelers niet begrijpen dat er tegen NAC en FC Groningen met veel inzet en strijd gewoon 6 punten te behalen zijn en dat je dan gewoon veilig bent. Het lijkt erop alsof het sommige spelers helemaal niets interesseert. We staan nog altijd 18e, daar doen 2 overwinningen tegen Feyenoord en FC Twente niets aan af. Waarom wordt diezelfde strijd niet geleverd tegen De Graafschap, NAC, RKC of FC Groningen? Hadden we van De Graafschap gewonnen in plaats van Feyenoord thuis dan stonden we nu 17e. Het gaat erom dat we zoveel mogelijk winnen en niet alleen af en toe tegen een ploeg die aan een goede reeks bezig is.
pi_26856973
Koentje werkt nooit en denkt alleen aan z'n haar.
Mourad werkt keihard en is een versterking voor Heerenveen.

Deze post kun je toch niet serieus nemen?!
pi_26856974
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Die hebben zich met Lurling ook vergist, en wel vaker. Dat is natuurlijk geen garantie. Ik zeg alleen maar dat Lurling-achtige types het in Heerenveen nog eens extra moeilijk hebben.
v/d Laak is geen Lurling-achtig type.
  maandag 9 mei 2005 @ 16:59:15 #291
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26856995
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:57 schreef Yeahinho het volgende:
Volgens mij trekt SCH een oordeel over iemand die hij kennelijk zeer zelden gezien heeft.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26857050
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:57 schreef Yeahinho het volgende:
Nee echt niet. Ik volg Den BOsch niet echt op de voet dus daar zal het door komen. Zoals DD Van der Laak beschrijft, is ie van harte welkom.
pi_26857082
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:00 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Met dat laatste ben ik het zeker eens! De wissel Uneken-Powel vond ik dan ook onbegrijpelijk.

Het was toch vrij simpel lijkt me > Olfers centraal, Verhaegh naar rechtsback, Beekmans verdedigende middenvelder. Maar Paul lijkt te hebben afgedaan, want hij mag hoogstens de laatste minuten nog invallen...
Ja, een rare wissel, zoals er wel meer rare wissels plaatsvinden dit seizoen. We hebben gewonnen tegen FC Twente, wat niet wegneemt dat Fred zijn tactisch geblunder moest corrigeren door Powel er weer af te halen.

Dat Beekmans nauwelijks speelt is onbegrijpelijk. Het zou me niets verbazen als Fred aan vriendjespolitiek doet. Zijn vriendje Uneken moest ook opeens invallen tegen NAC als spits, terwijl Rietberg op de bank zat. Die slome Gijs Cales krijgt ook eindeloos krediet.
  maandag 9 mei 2005 @ 17:03:09 #294
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26857148
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee echt niet. Ik volg Den BOsch niet echt op de voet dus daar zal het door komen. Zoals DD Van der Laak beschrijft, is ie van harte welkom.
Zo is het wel al is vd Laak wel minder getalenteerd dan van Nistelkutje.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26857157
Cales moet snel wegwezen. Hij maakt een prima goal tegen Feyenoord, maar heeft verder nog 0,0 klaargemaakt.

Leuke voetballer voor een aanvallende ploeg (aardige voorzet en actie), maar bij het degradatievoetbal dat wij spelen heb je er helemaal niks aan!
  maandag 9 mei 2005 @ 17:03:56 #296
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26857181
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:03 schreef Yeahinho het volgende:

Leuke voetballer voor een aanvallende ploeg (aardige voorzet en actie),
Op GGD niveau wel te verstaan
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26857188
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:03 schreef DutchGooner het volgende:

van Nistelkutje.
pi_26857193
Heeft OJC volgend seizoen geen slome aanvaller zonder inzet nodig?
pi_26857212
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:03 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Op GGD niveau wel te verstaan
Ja, leuke speler voor VVV. Al stond hij daar zelfs niet altijd in de basis. Volgens Fred was het echter een harde werker.
pi_26857222
Op GGD-niveau inderdaad. En laat OJC er buiten ja .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')