Al sla je me dood. Volgens mij is de interesse er al lang maar nog niks concreets.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
OT: gaat Mika nu naar PSV? (kon het Heerenveen-topic niet zo gauw vinden)
Altijd is er iets te zeiken... Nooit gaat men voor de volle 100 % achter het team staan.. Altijd moet er een zondebok gevonden worden. We staan de laatste weken veel beter te ballen dan ooit dit seizoen. Halen in 3 weken een door velen onoverbruggelijke geachte achterstand in.. We winnen met 4-1 van feyenoord die bezig was aan een goede reeks. We winnen van Twente die ook zeer verdienstelijk zijn/waren. Maar toch moet er weer gemauwd worden. We mogen GVD blij zijn dat de club nog bestaat.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:01 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik hoor natuurlijk niet wat er op de tribune gezegd/geroepen wordt, maar wat ik hier zoal lees zijn hele redelijke twijfels bij het functioneren van bepaalde mensen. Het lijkt me niet dat er iemand is die daar (nog) slechter van gaat presteren.
* SCH herkent er erg veel in, misschien gaat dat overal wel zoquote:Op maandag 9 mei 2005 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Altijd is er iets te zeiken... Nooit gaat men voor de volle 100 % achter het team staan.. Altijd moet er een zondebok gevonden worden. We staan de laatste weken veel beter te ballen dan ooit dit seizoen. Halen in 3 weken een door velen onoverbruggelijke geachte achterstand in.. We winnen met 4-1 van feyenoord die bezig was aan een goede reeks. We winnen van Twente die ook zeer verdienstelijk zijn/waren. Maar toch moet er weer gemauwd worden. We mogen GVD blij zijn dat de club nog bestaat.
En als we er dan straks inblijven.. staan de grootste negatievelingen weer vooraan te juichen.
je wordt vanzelf negatief gemaakt na 14 jaar FCDB.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Er zitten te veel negatieve eikels op de tribune...
Hopelijk voor hem en ons verkochtquote:Op maandag 9 mei 2005 14:05 schreef SCH het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met Koen?
yup,die jongen verdiend het krediet gewoon door zijn inzet die hij heeft als hij speeltquote:
Van sommige mensen mag je geen kritiek geven als het een beetje beter gaat...quote:Op maandag 9 mei 2005 15:01 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik hoor natuurlijk niet wat er op de tribune gezegd/geroepen wordt, maar wat ik hier zoal lees zijn hele redelijke twijfels bij het functioneren van bepaalde mensen. Het lijkt me niet dat er iemand is die daar (nog) slechter van gaat presteren.
Nu krijgen we nog geld voor em. Als z'n contract afloopt niet meer.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:31 schreef SCH het volgende:
Waarom wil je Koen kwijt DG?
Ik wil hem in principe niet kwijt maar voor ons is het beter vanwege de poen en voor hem is het beter omdat nog een jaar FCDB hem zal belemmeren in zijn progressie,ongeacht op welk niveau wij spelen volgend jaar.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:31 schreef SCH het volgende:
Waarom wil je Koen kwijt DG?
Je vergeet het woordje "ongegronde".quote:Op maandag 9 mei 2005 16:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Van sommige mensen mag je geen kritiek geven als het een beetje beter gaat...
Tis gegrond,3 mensen die onafhankelijk van elkaar het mij vertellenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je vergeet het woordje "ongegronde".
Ik heb veel mensen gesproken maar niemand heeft het gezien ook mensen die op de eretribune zaten niet..
Geloof ook niet dat ik daar iets over gezegd heb aangezien ik de wedstrijd ook niet gezien hebquote:Ook vind ik dat als je wint van de nummer 6 die al 15 wedstrijden op rij ongeslagen is, je niet kunt spreken van tactische blunders.
Je kan ze niet permiteren maar die zijn er teveel gemaakt dit seizoen,want anders stond je niet onderaan...quote:Dan zou je de wedstrijd niet gewonnen hebben.. want die kun je je als nr. 18 niet permiteren.
Powel bedoel je? Moet ik em komen brengen of haal je em op?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:43 schreef SCH het volgende:
Ok. Maar is Koen goed genoeg voor ons? Ik ben nog niet overtuigd.
Is die donkere jongen niet te koop, die maakt meer indruk op me.
Koen komt beter tot zijn recht in een aanvallend ingestelt team,zoals Heerenveen in principequote:Op maandag 9 mei 2005 16:43 schreef SCH het volgende:
Ok. Maar is Koen goed genoeg voor ons? Ik ben nog niet overtuigd.
welke? Als je de aanvaller bedoeld krijg je er 10 euro van mij bijquote:Is die donkere jongen niet te koop, die maakt meer indruk op me.
Nee, Mourad bedoel ik.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Powel bedoel je? Moet ik em komen brengen of haal je em op?
Ik zeg ook niet dat jij hebt gezegd...quote:Op maandag 9 mei 2005 16:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tis gegrond,3 mensen die onafhankelijk van elkaar het mij vertellen
[..]
Geloof ook niet dat ik daar iets over gezegd heb aangezien ik de wedstrijd ook niet gezien heb
[..]
Je kan ze niet permiteren maar die zijn er teveel gemaakt dit seizoen,want anders stond je niet onderaan...
Mourad is inderdaad te goed voor FCDB, daarom stelt Fred em ook niet op...quote:
Daar kan ie nog geen dag van etenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
20 euro erbij en ik kom hem brengen
Mee eens,maar mijn kritiek op vd Hoorn gaat over een heel seizoen en niet over de laatste weken.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Verder is dat natuurlijk niet DE reden waarom we 18e staan en treft de huidige technische staf daarvoor weinig blaam.
Mourad en werken?!quote:Op maandag 9 mei 2005 16:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar is die zo slecht dan? Ik zie hem altijd hard werken
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar is die zo slecht dan? Ik zie hem altijd hard werken,
Koentje is de werkerquote:die Van der Laak lijkt me het type Lurling en dat aardt absoluut niet in Friesland.
Echt? Maar alleen als zijn haar niet in de war raakt zeker. Ik heb geen goed gevoel bij die jongen, teveel een showpikkerige Brabo.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:50 schreef DutchGooner het volgende:
Koentje is de werker
Jij kent Koen dus echt niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt? Maar alleen als zijn haar niet in de war raakt zeker. Ik heb geen goed gevoel bij die jongen, teveel een showpikkerige Brabo.
Als ik naar die samenvattingen zit te kijken, denk ik altijd: waar blijft nou die Van der Laak die zo vaak in verband met ons wordt gebracht. Die Mourad wordt/werd veel en veel vaker genoemd.quote:
Gelukkig voor Heerenveen hebben jullie scouts er meer kijk op.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt? Maar alleen als zijn haar niet in de war raakt zeker. Ik heb geen goed gevoel bij die jongen, teveel een showpikkerige Brabo.
Daar heeft Mourad weinig last van inderdaad...quote:Op maandag 9 mei 2005 16:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt? Maar alleen als zijn haar niet in de war raakt zeker.
Nee hoor, achter Wim en Jan.. daarom is Fred voor de buitenwereld ook geen trainer geworden. Als het goed gaat mag je in hossana stemming achter Wim en Jan aan en als het slecht gaat mag je Fred afzeiken.quote:Verder wordt het met Kersten, Fred en Bolman nooit wat. Maar er is weer eens gewonnen, dus dan moet iedereen maar in hosanna-stemming achter Fred aan lopen. Hij heeft veel voor de club betekend, maar eens is ook zijn krediet op.
Die hebben zich met Lurling ook vergist, en wel vaker. Dat is natuurlijk geen garantie. Ik zeg alleen maar dat Lurling-achtige types het in Heerenveen nog eens extra moeilijk hebben.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Gelukkig voor Heerenveen hebben jullie scouts er meer kijk op.
Eindelijk, iemand ziet het licht en maakt wereldwijd waar het aan schort bij de FC. Aan wat kritische supporters.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is ook 1 van de redenen waarom het nooit echt iets zal worden met ons clubke... Er zitten te veel negatieve eikels op de tribune...
Als je Koen met iemand moet vergelijken, dan is het veel en veel meer met Ruud (die werkt, sleurt) dan met Lurling (die het van een actie moet hebben). Koen is iemand die voorop gaat in de strijd, zeer behoorlijk kan koppen en redelijk eenvoudig scoort. Dit seizoen scoort hij weinig omdat ie, door zijn werken, niet vaak genoeg in scoringspositie komt.quote:
Fred bepaalt zowat alles bij de FC tegenwoordig. Alles moet zoals Fred het wil, een andere zienswijze bestaat niet en wie het daar niet mee eens is die kan oprotten.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.. als jij en ik het weten, dan weet het BD het ook hoor..
Verder is het gewoon zo afgesproken dat Fred veel bepaald mbt trainingen en opstellingen. Maar wat maakt dat uit.. Hij had ook gewoon kunnen kiezen om echt als hoofdtrainer aan de gang te gaan.. Dan hoorde je niemand klagen...
Sinds wisman weg is gegaan zijn er veel gesprekken gevoerd met de spelers. Iedereen gelooft er weer in en dat moet ook want als iemand verzaakt dan halen we het niet. Verder heeft volmer weer een plaats in het elftal gekregen en doet hij het goed en we hebben meer punten gehaald dan in het hele seizoen. Feyenoord en Twente die bezig waren aan een indrukwekkende reeks verslagen. Maar daar hoor je niemand over...
Altijd moet er weer negatief gedaan worden...![]()
ZEIKERDS!!!![]()
v/d Laak is geen Lurling-achtig type.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Die hebben zich met Lurling ook vergist, en wel vaker. Dat is natuurlijk geen garantie. Ik zeg alleen maar dat Lurling-achtige types het in Heerenveen nog eens extra moeilijk hebben.
Volgens mij trekt SCH een oordeel over iemand die hij kennelijk zeer zelden gezien heeft.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:57 schreef Yeahinho het volgende:
SCH zit ons te kutten, dat kan niet anders.
Nee echt niet. Ik volg Den BOsch niet echt op de voet dus daar zal het door komen. Zoals DD Van der Laak beschrijft, is ie van harte welkom.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:57 schreef Yeahinho het volgende:
SCH zit ons te kutten, dat kan niet anders.
Ja, een rare wissel, zoals er wel meer rare wissels plaatsvinden dit seizoen. We hebben gewonnen tegen FC Twente, wat niet wegneemt dat Fred zijn tactisch geblunder moest corrigeren door Powel er weer af te halen.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het zeker eens! De wissel Uneken-Powel vond ik dan ook onbegrijpelijk.
Het was toch vrij simpel lijkt me > Olfers centraal, Verhaegh naar rechtsback, Beekmans verdedigende middenvelder. Maar Paul lijkt te hebben afgedaan, want hij mag hoogstens de laatste minuten nog invallen...
Zo is het wel al is vd Laak wel minder getalenteerd dan van Nistelkutje.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee echt niet. Ik volg Den BOsch niet echt op de voet dus daar zal het door komen. Zoals DD Van der Laak beschrijft, is ie van harte welkom.
Op GGD niveau wel te verstaanquote:Op maandag 9 mei 2005 17:03 schreef Yeahinho het volgende:
Leuke voetballer voor een aanvallende ploeg (aardige voorzet en actie),
Ja, leuke speler voor VVV. Al stond hij daar zelfs niet altijd in de basis. Volgens Fred was het echter een harde werker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |