Problemen mee? Tering graftak met zijn struikelpraktijken!quote:Op maandag 2 mei 2005 20:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jammer dat we van die mongolen op de tribune hebben die hem uit gaan lopen schelden![]()
![]()
en oja,als dat van Nistelkutje ooit nog langs mocht komen zal die het ook horen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Problemen mee? Tering graftak met zijn struikelpraktijken!
De tering kan die hond krijgen,kutmenneke
daar is de mensheid je dankbaar voor DG, heel dankbaar!quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:47 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
daar is de mensheid je dankbaar voor DG, heel dankbaar!![]()
Ik weet van niksquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:33 schreef LadyFCDB het volgende:
Wat is het hier al een paar dagen rustig zeg....
DG of Yeahinho zou 1 van jullie me morgen op de hoogte kunnen houden? Ik kan zoals jullie weten niet aanwezig zijn en dr is ook geen teletekst in de buurt. Tnx!
Bij deze dan,jij gaat mij op de hoogte houdenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik weet van niks.
Maar DG is er zelf ook niet, die gaat weer bootje varen.
Ja was al bekend. Hij gaat de E1 doen.. Nog een oud-FC-er minderquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Richard Stricker gaat weg bij de jeugd van FC Den Bosch en gaat bij PSV een jeugdelftal trainen.
Juist niet, als ik er niet ben halen we puntenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:56 schreef Yeahinho het volgende:
DG, Lady en Robbie zijn er allemaal niet?
Mooi, dat worden weer 3 punten dan.
en laat je club maar in de steek!!![]()
Zou graag gaan maar als ik ga laat ik mijn ouders in de steek en denk dat ze me dan uit de familie gooien. Familie is net iets belangrijker dan FCquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:56 schreef Yeahinho het volgende:
DG, Lady en Robbie zijn er allemaal niet?
Mooi, dat worden weer 3 punten dan.
en laat je club maar in de steek!!![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Juist niet, als ik er niet ben halen we punten
ik ben bijna alles geweest dit seizoen.. bijna alles verloren.. rbc uit niet geweest.. gewonnen psv uit wel geweest.. verloren feyenoord thuis niet geweest.. gewonnen.. groningen thuis wel weer... verloren.. NEC uit niet geweest... 1 punt Nac thuis wel weer geweest... gewonnen..
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:36 schreef TerroRobbie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
IK GA NIET MEER DIT SEIZOEN! DURF OOK NIET MEER!
ik ben bijna alles geweest dit seizoen.. bijna alles verloren.. rbc uit niet geweest.. gewonnen psv uit wel geweest.. verloren feyenoord thuis niet geweest.. gewonnen.. groningen thuis wel weer... verloren.. NEC uit niet geweest... 1 punt Nac thuis wel weer geweest... verloren..
En nu expres thuis gebleven! EN HOPPAKEE 1-0!!!
De offers zijn groot!
Als ze de laatste minuten maar doorkomen dan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bind hem vast, spijker 'em tegen de muur en Den Bosch haalt de Champions League
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |