Problemen mee? Tering graftak met zijn struikelpraktijken!quote:Op maandag 2 mei 2005 20:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jammer dat we van die mongolen op de tribune hebben die hem uit gaan lopen schelden![]()
![]()
en oja,als dat van Nistelkutje ooit nog langs mocht komen zal die het ook horen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Problemen mee? Tering graftak met zijn struikelpraktijken!
De tering kan die hond krijgen,kutmenneke
daar is de mensheid je dankbaar voor DG, heel dankbaar!quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:47 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
daar is de mensheid je dankbaar voor DG, heel dankbaar!![]()
Ik weet van niksquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:33 schreef LadyFCDB het volgende:
Wat is het hier al een paar dagen rustig zeg....
DG of Yeahinho zou 1 van jullie me morgen op de hoogte kunnen houden? Ik kan zoals jullie weten niet aanwezig zijn en dr is ook geen teletekst in de buurt. Tnx!
Bij deze dan,jij gaat mij op de hoogte houdenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik weet van niks.
Maar DG is er zelf ook niet, die gaat weer bootje varen.
Ja was al bekend. Hij gaat de E1 doen.. Nog een oud-FC-er minderquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Richard Stricker gaat weg bij de jeugd van FC Den Bosch en gaat bij PSV een jeugdelftal trainen.
Juist niet, als ik er niet ben halen we puntenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:56 schreef Yeahinho het volgende:
DG, Lady en Robbie zijn er allemaal niet?
Mooi, dat worden weer 3 punten dan.
en laat je club maar in de steek!!![]()
Zou graag gaan maar als ik ga laat ik mijn ouders in de steek en denk dat ze me dan uit de familie gooien. Familie is net iets belangrijker dan FCquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:56 schreef Yeahinho het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Juist niet, als ik er niet ben halen we punten
ik ben bijna alles geweest dit seizoen.. bijna alles verloren.. rbc uit niet geweest.. gewonnen psv uit wel geweest.. verloren feyenoord thuis niet geweest.. gewonnen.. groningen thuis wel weer... verloren.. NEC uit niet geweest... 1 punt Nac thuis wel weer geweest... gewonnen..
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:36 schreef TerroRobbie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
IK GA NIET MEER DIT SEIZOEN! DURF OOK NIET MEER!
ik ben bijna alles geweest dit seizoen.. bijna alles verloren.. rbc uit niet geweest.. gewonnen psv uit wel geweest.. verloren feyenoord thuis niet geweest.. gewonnen.. groningen thuis wel weer... verloren.. NEC uit niet geweest... 1 punt Nac thuis wel weer geweest... verloren..
En nu expres thuis gebleven! EN HOPPAKEE 1-0!!!
De offers zijn groot!
Als ze de laatste minuten maar doorkomen dan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bind hem vast, spijker 'em tegen de muur en Den Bosch haalt de Champions League
Is nu al de 2de keer dat jullie winnen als DG er niet bij is toch?quote:
Juistquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Is nu al de 2de keer dat jullie winnen als DG er niet bij is toch?
Laten we effe wel wezen, daar hebben jullie ook niet echt veel te zoeken, vind je nou ook niet ?quote:Op zondag 8 mei 2005 02:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
idd,bedankt dat wij nu Europa niet in gaan
Graag gedaanquote:Op zondag 8 mei 2005 02:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
idd,bedankt dat wij nu Europa niet in gaan
Nouja, Feyenoord verloor 4-1, en die gaan ook Europa in, dus als je het zo bekijkt.........quote:Op zondag 8 mei 2005 03:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Laten we effe wel wezen, daar hebben jullie ook niet echt veel te zoeken, vind je nou ook niet ?
Dat werkt erg goed inderdaad. Ploegen komen hier aan met een ongeslagen reeks en gaan met nul punten naar huis. Dan is Enschede opeens best een eindje.quote:Op zondag 8 mei 2005 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Juist. DG en Robbie mogen de Vliert niet meer in
.
Dan de nacompetitie, ook geen kattenpis.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga ook serieus niet meer dit seizoenDan blijven we er zeker in!
Utrecht thuis kom ik de 93e minuut aan, en kan ik direct het veld op rennen![]()
Het is in elk geval nog een kans. In de winterstop nooit gedacht dat we de nacompetitie nog in zicht zouden hebben na de 32e wedstrijd.quote:
Zekers, dat is al prachtig. Ik vind De Graafschap en Den Bosch beide mooie clubs maar neig voor jullie helaas toch iets meer naar De Graafschap omdat ze 1. niet uit Brabant komen, dat toch al zo oververtegenwoordigd is, 2. een prachtig legioen hebben en 3. gewoon iets amusanter voetballen.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is in elk geval nog een kans. In de winterstop nooit gedacht dat we de nacompetitie nog in zicht zouden hebben na de 32e wedstrijd.
1 en 2 zijn feiten, 3 ben ik het wat minder mee eens. Wat ik van De Graafschap heb gezien, zo amusant is het niet. Het is vooral veel ploeteren. FC Den Bosch heeft dit seizoen echt geprobeerd te voetballen, vandaar dat er in het begin van het seizoen een paar dikke nederlagen zijn opgelopen, onder Vloet was dat destijds minder. Wat me wel opvalt is dat we de scheidsrechters niet al te opvallend meer tegen hebben. Met voortdurend tijdrekken vanaf de 1e minuut jaag je kennelijk toch de scheidsrechter tegen je in het harnas.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Zekers, dat is al prachtig. Ik vind De Graafschap en Den Bosch beide mooie clubs maar neig voor jullie helaas toch iets meer naar De Graafschap omdat ze 1. niet uit Brabant komen, dat toch al zo oververtegenwoordigd is, 2. een prachtig legioen hebben en 3. gewoon iets amusanter voetballen.
Maar eigenlijk kun ik het jullie ook en had ik liever dat RBC er uit gaat.
Ik baseer mijn opvattingen over het spel van De Graafschap eigenlijk ook meer op vorige seizoenen dan op dit seizoen, dan vind ik de amusementswaarde van beide clubs niet echt hoog.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
1 en 2 zijn feiten, 3 ben ik het wat minder mee eens. Wat ik van De Graafschap heb gezien, zo amusant is het niet. Het is vooral veel ploeteren. FC Den Bosch heeft dit seizoen echt geprobeerd te voetballen, vandaar dat er in het begin van het seizoen een paar dikke nederlagen zijn opgelopen, onder Vloet was dat destijds minder. Wat me wel opvalt is dat we de scheidsrechters niet al te opvallend meer tegen hebben. Met voortdurend tijdrekken vanaf de 1e minuut jaag je kennelijk toch de scheidsrechter tegen je in het harnas.
RBC...tja.. ik zie ze er via de nacompetitie nog wel uitgaan eigenlijk.
Als neutrale supporter is er niet veel aan, aan veel wedstrijden in de HCE trouwens niet. Het niveau is vaak gewoon niet al te best. De Graafschap speelde jaren terug leuk voetbal, maar de laatste jaren is het niet veel. Het jaar in de GGD was dramatisch en het seizoen ervoor waarin ze degradeerden was ook niet veel.... Daarvoor bleven ze ook maar op het nippertje erin.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik baseer mijn opvattingen over het spel van De Graafschap eigenlijk ook meer op vorige seizoenen dan op dit seizoen, dan vind ik de amusementswaarde van beide clubs niet echt hoog.
Ik wel.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad, ik heb de graafschap dit seizoen nog niet overtuigend zien winnen.
Dat snap ik ook niet. Dat deel van Nederland kan een sterke club goed gebruiken.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Raar, dat een ploeg met zoveel achterban niet structureel in de Eredivisie mee kan draaien.
Er zitten in de GGD ook gewoon veel toeschouwers, in de Eredivisie zitten er 11.000. Dan moet je toch structureel mee kunnen draaien in de Eredivisie, met af en toe een uitschietertje naar het linkerrijtje als je in een seizoen wat aankopen hebt kunnen doen die achteraf leuk uitpakken. Dat zie ik bij De Graafschap echter al jaren niet meer. Het is volgens mij fout gegaan sinds dat samenwerkingsverband met Udinese.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Dat deel van Nederland kan een sterke club goed gebruiken.
Beter laat dan nooit natuurlijk.quote:
Klopt, maar Feyenoord is wel een club die de middelen heeft om volgend jaar nog enigzins een representatief elftal op de been te brengen, en als Twente eens een goed seizoen draait, staan er gelijk allerlei clubs op de stoep om de beste spelers een contract aan te bieden, wat vervolgens weer betekent dat Twente Europa in zou moeten met een compleet ander team dan datgene waarmee ze Europees voetbal hebben afgedwongen. En daar schiet niemand echt wat mee op.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:33 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Nouja, Feyenoord verloor 4-1, en die gaan ook Europa in, dus als je het zo bekijkt.........
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:56 schreef Yeahinho het volgende:
Maar jouw meinig boeid mij/ons nietquote:Op zondag 8 mei 2005 13:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Zekers, dat is al prachtig. Ik vind De Graafschap en Den Bosch beide mooie clubs maar neig voor jullie helaas toch iets meer naar De Graafschap omdat ze 1. niet uit Brabant komen, dat toch al zo oververtegenwoordigd is, 2. een prachtig legioen hebben en 3. gewoon iets amusanter voetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |