quote:De familie Kruys vertrouw ik voor geen cent !
Vanaf zijn plaats op de bank bij FC Den Bosch volgt Wim van der Horst morgen niet alleen de prestaties tegen NAC. De 48 jarige Utrechter werpt ook een kritische blik richting Doetinchem.
Een doos echte Bossche bollen voor de hele selectie. Inclusief technische staf. Vooruit. Wim van der Horst is niet krenterig. De Utrechter in dienst bij FC Den Bosch wil over de brug komen als FC Utrecht De Graafschap een beentje licht.
Wim van der Horst wil de boel op scherp zetten: “Wij spelen thuis tegen NAC, maar mijn grootste angst ligt in Doetinchem. FC Utrecht hoeft niet meer zo nodig, heeft niets meer te winnen.”. Met een stalen gezicht: “en de familie Kruys vertrouw ik voor geen cent.”
Van der Horst zucht nog eens demonstratief als de bloedverwantschap tussen de middenvelder van FC Utrecht en de trainer van De Graafschap ter sprake komt. Maar zoon Rick trotseerde toch al eerder de toorn van zijn vader Gert ? Was hij in Utrecht niet de matchwinner, uitgerekend met een zondagschot ?. Van der Horst laat zich niet van de wijs brengen: “Dat zal Rick heus niet nog een keer doen. Ik hoop dat FC Utrecht net zo’n prestatie neerzet als tegen AZ, maar ik vrees met grote vreze.”
Daar voor ook al die vent kon 30 meter met de bal lopen.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die reactie nadat die bal terugkaatste vanaf de paal. Ze stonden maar een beetje te slapen.
pas na de 0-1 eikquote:Op zondag 1 mei 2005 19:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
NAC krijgt alle vrijheid van de FC om rustig te combineren en te draven met die bal.
Komt, voornamelijk, doordat de spandoeken er niet meer hangen...quote:Op zondag 1 mei 2005 19:38 schreef DutchGooner het volgende:
Goh,de M-side oogt gelijk een stuk leger
Sinds 1952quote:Door de oude Vlierttribune die er nog staat heeft het "iets"
Niet alleen daar door maarruh,doe er wat aan zou ik zeggen als het je irriteertquote:Op zondag 1 mei 2005 20:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Komt, voornamelijk, doordat de spandoeken er niet meer hangen...![]()
[..]
Nee ik besteed, net als het sfeerteam, in ieder geval dit jaar geen tijd/moeite meer aan visuele sfeer.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet alleen daar door maarruh,doe er wat aan zou ik zeggen als het je irriteert
Gemaakte sfeer isquote:Op zondag 1 mei 2005 20:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee ik besteed, net als het sfeerteam, in ieder geval dit jaar geen tijd/moeite meer aan visuele sfeer.
Ben je een beetje bruin geworden in de zon???quote:Op zondag 1 mei 2005 19:43 schreef DutchGooner het volgende:
GVD,zie ik me zelf ttoch steeds liggen op de tribune
Mijn pens wel jaquote:Op zondag 1 mei 2005 21:54 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ben je een beetje bruin geworden in de zon???
Onderaan de trap naast CMTquote:Op zondag 1 mei 2005 22:02 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waar lag je dan?
Ik vond het al zo lekker rustig in de tweede helft.
Geen idee.. maar ik zag ergens onderaan wel een dikkerd liggen met een lelijk engels shirt..quote:Op zondag 1 mei 2005 22:02 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waar lag je dan?
Ik vond het al zo lekker rustig in de tweede helft.
Ja, zoals ik zoveel slechte wedstrijden heb gezien dit seizoen. We verloren ook kansloos met 0-3 van Roda maar wonnen een wedstrijd daarna van RBC. Daarna wonnen we zelfs van Feyenoord, maar een halve week later gingen we thuis tegen groningen weer de boot in. En een week later haalden we weer een punt in Nijmegen.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heb je de wedstrijd gisteren gezien?
Mja was al even bekend. Vandaag stond in het BD dat vd Laak er zelf wel oren naar heeft..quote:Op maandag 2 mei 2005 16:33 schreef tong80 het volgende:
Volgens de FP wil Heerenveen vd Laak hebben.
Dat was DG tochquote:Op maandag 2 mei 2005 17:56 schreef tong80 het volgende:
Heb een jaar geleden een fan topic hier geopend voor hem.
Werd gelijk gesloten.
Kijken hoe ver ie nog komt dan mag Golfer zich kenner-af noemen.
Jammer dat we van die mongolen op de tribune hebben die hem uit gaan lopen scheldenquote:Op maandag 2 mei 2005 20:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
...en ook niet meer welkom. Als we erin blijven dan komt Lurling terug, 100% zeker.
Dat ben ik zeker met je eens. Met deze instelling win je niet eens van het zaterdagelftal van BVV.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:49 schreef Reanimatie.com het volgende:
sorry gasten, maar als we niet degraderen, dan komen we met deze instelling echt niet langs teams als Heracles, Top of VVV
Ja inderdaad. Het was overduidelijk dat Anthony niet van plan was FCDB naar de afgrond te schieten. Hij begon pas te voetballen toen de wedstrijd al gespeeld was.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jammer dat we van die mongolen op de tribune hebben die hem uit gaan lopen schelden![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |