Ik wilde een reactie plaatsen in de trant van dat NAC na de winterstop nog beroerder is dan wij toen ik dit las....quote:Op woensdag 27 april 2005 17:19 schreef StofjeB het volgende:
Breetaahaa! NAC gaat zo onwaarschijnlijk dik winnen. Want NAC is zó goed, momenteel. Dat NAC niet europees gaat, is echt verrassend.
....Maar na deze post....quote:Kut NAC.
Bron: FCDBFansquote:Voetbal Insite wordt gepresenteerd door Wilfred Genee. Samen met onze vaste gast Johan Derksen bespreekt hij alle facetten van het Nederlandse voetbal. Vrijdag zal ook Henk Spaan aanschuiven
Samen met Milan Berck Beelenkamp van de Graafschap speelt Dennis de voetbalquiz. Na de voetbalquiz zullen Dennis en Milan samen met Wilfred Genee de strijd om de nacompetitie bespreken.
Dit progrmma wordt live uitgezonden van 21.30 uur tot 22.30 uur.
Ah, de titel is "Dennis Schulp te gast bij Voetbal Insite" zie ik nu. Ik dacht al, waar gaat dit over?!quote:
Staat op je eigen website notabenequote:Op woensdag 27 april 2005 23:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ah, de titel is "Dennis Schulp te gast bij Voetbal Insite" zie ik nu. Ik dacht al, waar gaat dit over?!
Ja ik heb het er toch niet opgezetquote:Op woensdag 27 april 2005 23:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Staat op je eigen website notabene
Ziet er inderdaad schitterend uit!!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:00 schreef DutchGooner het volgende:
Geweldige OP Yeahinho,vooral die plaatjes
Alles goed?quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:00 schreef DutchGooner het volgende:
Dankzij users als jij en Robbie is mijn bandbreedte voor deze maand opquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:00 schreef DutchGooner het volgende:
ach gossiequote:Op vrijdag 29 april 2005 13:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dankzij users als jij en Robbie is mijn bandbreedte voor deze maand op.
Vind het best zolang ze maar meer in het laatje brengen dan ISBWquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Photobucket is de nieuwe sponsor?
Voor hoelang?quote:Op zaterdag 30 april 2005 03:21 schreef DutchGooner het volgende:
effe de voorspellingen mbt SV's na FCDB v RJC
7 Yeahinho
17 DutchGooner
23 Dylan_Dog
12 LadyFCDB
En we zitten dus al over de 60
quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:47 schreef TerroRobbie het volgende:
3 tot 5 jaar..
Persoonlijk niet. Mijn vriend heeft 3 jaar gehad voor niksquote:Op zaterdag 30 april 2005 11:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nog iemand van hier die het is overkomen?
Nope,wij zijn lief.quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nog iemand van hier die het is overkomen?
quote:Meten met twee maten bij supporters
Dat het bestuur van FC Den Bosch onder druk van de burgemeester haar uiterste best doet het vereiste quotum aan stadionverboden te behalen blijkt wel uit het feit dat, naar aanleiding van de ongeregeldheden tijdens de wedstrijd tegen Roda JC, er momenteel lukraak supporters worden aangewezen en bestraft met een stadionverbod dat qua lengte niet in verhouding staat tot de door de KNVB gehanteerde strafformaat.
Daar blijkbaar niet duidelijk te achterhalen is wie precies feiten heeft gepleegd die mogelijkheid bieden tot strafvervolging en/of stadionverbod, gaat de club nu over tot het aanwijzen van mogelijke daders op verklaringen van mogelijke getuigen. Dit leidde al tot de volgende situaties:
-een supporter die op 18 maart (FC Den Bosch-Roda JC) in New York verbleef werd een stadionverbod opgelegd,
- een supporter die op dat moment aantoonbaar aan het werk was, is met veel justitieel machtsvertoon van zijn bed gelicht,
- een andere supporter was op bewuste datum op vakantie en is bij terugkomst door de politie meegenomen voor verhoor omdat hij ‘herkend zou zijn’.
Bovenstaande voorbeelden zijn inmiddels allen opgehelderd en uitgedeelde stadionverboden zijn ingetrokken.
Na afloop van de wedstrijd foto’s maken van de bewuste plek voor een website levert vijf jaar stadionverbod op. Richting het uitvak lopen, kost een supporter vijf jaar wegens upruiing. In geen van de gevallen is overduidelijk betrokkenheid bij de rellen zelf aangetoond.
Naar mijn mening is dit niet de juiste manier om om te gaan met de rechtsgang in ons land. Een vervolger zal overtuigend aan moeten kunnen tonen dat er een strafbaar feit is gepleegd. FC Den Bosch leeft boven de wet en straft eerst willekeurig een aantal mensen die ze óp de korrel’ hebbenen wacht vervolgens af welke supporter het aandurft om een stadionverbod aan te vechten, wetend dat veel supporters nog jong zijn en niet bij machte die wegen te bewandelen waarmee een bezwaar succesvol kan worden onderbouwd.
Ik hoop dat er bij een aantal mensen de ogen open gaan dat hier met de bekende twee maten gemeten wordt.
Wie weet krijg ik met het schrijven van deze brief ook wel een stadionverbod voor vijf jaar wegens opruiing. Maar kom dan wčl met een goede onderbouwing!
quote:Als zondagmiddag om half drie wordt afgetrapt voor het duel tussen FC Den Bosch en NAC zal Peter Uneken weer bij de wedstrijd selectie zitten. De verdediger mistte 3 wedstrijden door een rugblessure (Feyenoord en Groningen thuis, NEC uit) maar is inmiddels weer hersteld.
Ook Ferne Snoyl, tegen NEC nog ziek en geschorst, is weer helemaal wedstrijdfit. Robbie Haemhouts zal wel ontbreken; afgelopen zondag liep de middenvelder tegen zijn vierde gele kaart van het seizoen op en dus een automatische schorsing. Saillant detail is dat Haemhouts gehuurd wordt van NAC. Schulp en Bakkal zijn beiden nog steeds geblesseerd.
Jan Burg terug ofzo...quote:Op zondag 1 mei 2005 16:57 schreef DutchGooner het volgende:
Wat zouden goede versterkingen zijn voor de GGD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |