Ja sorry den Bosch komt voor Heerenveen.quote:
Het voetbalwereldje is hard SCHquote:Op zondag 8 mei 2005 18:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoef je nog niet van die rare dingen te zeggen![]()
Daarom juist, vrienden mogen dat tegen elkaar zeggen.quote:
Gelukkig ik wel dus. Gister meteen de polonaise gelopen op Leve de Lol na het geweldige nieuws van Yeahinhoquote:Op zondag 8 mei 2005 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Juist. DG en Robbie mogen de Vliert niet meer in
.
Dacht je in eerste instantie soms dat ik stond te juichen omdat we een tegentreffer kregen?quote:Op zondag 8 mei 2005 19:27 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Gelukkig ik wel dus. Gister meteen de polonaise gelopen op Leve de Lol na het geweldige nieuws van Yeahinho![]()
Opzouten met die hond,kunnen ze die piemel geen SV geven?quote:Op zondag 8 mei 2005 19:28 schreef Yeahinho het volgende:
En Albert West staat weer de huldiging van psv aan elkaar te praten.
Oh ja - blijft wennen.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom juist, vrienden mogen dat tegen elkaar zeggen.
quote:Op zondag 8 mei 2005 19:28 schreef Yeahinho het volgende:
En Albert West staat weer de huldiging van psv aan elkaar te praten.
Nee dacht dat ze nog 2-0 maaktequote:Op zondag 8 mei 2005 19:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dacht je in eerste instantie soms dat ik stond te juichen omdat we een tegentreffer kregen?
we hebben het gemerkt....quote:Op zondag 8 mei 2005 21:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En ik probeerde nog zo goed mogelijk live-verslag te doen.
Lady heeft een paar (de laatste) minuten aan de lijn gehangen. Vandaag dat jij me niet te pakken kreegquote:
kreeg je idd niet te pakken.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:59 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Lady heeft een paar (de laatste) minuten aan de lijn gehangen. Vandaag dat jij me niet te pakken kreeg.
Lijkt me niet en zou me zeer verbazen..quote:Op zondag 8 mei 2005 14:46 schreef DutchGooner het volgende:
effe wat anders nu,heb het van verschillende mensen al gehoord.
Het schijnt dat de reserves gisteren bij de 1-0 niet gejuichd hebben en 5 minuten voor rust al naar de kleedkamer gegaan zijn,als dat zo is is dat natuurlijk een zeer kwalijke zaak en betekend mijn inziens dat de sfeer in de groep gewoon zwaar kut is:{
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |