Felicitaties zijn nu nog niet van toepassing...quote:Op zondag 8 mei 2005 14:12 schreef Mindlight het volgende:
Gefeliciteerd Bosschenaren!
wat dan?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:50 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb daar niks van gemerkt, maar er ook niet op gelet.
Hoe ze met Powel om zijn gegaan vond ik echter wel schandalig. Hij stond niet eens zo slecht te spelen.
beetje belachelijk ja maar ik heb helemaal niets met Powel dus kan het niet erg vinden eerlijk gezegd,de prutserquote:Op zondag 8 mei 2005 14:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hij komt er na de rust in en moet een kwartier voor tijd alweer gaan douchen.
Zoals gezegd, hij stond niet eens zo slecht te ballen tegen Majstorovic...quote:Op zondag 8 mei 2005 14:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
beetje belachelijk ja maar ik heb helemaal niets met Powel dus kan het niet erg vinden eerlijk gezegd,de prutser
quote:Op zondag 8 mei 2005 15:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zelfs Dave was het met ons eens, dus dan weet je wel genoeg.
Nog maar 4 goaltjes te gaan, en het doelsaldo is weer gelijkquote:Op zondag 8 mei 2005 15:44 schreef DutchGooner het volgende:
4-0 PSV
Powel speelde een prima wedstrijd. Onbegrijpelijk die wissel. Fred stond tactisch weer te blunderen gisteren.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:50 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb daar niks van gemerkt, maar er ook niet op gelet.
Hoe ze met Powel om zijn gegaan vond ik echter wel schandalig. Hij stond niet eens zo slecht te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |