Altijd een hele schrik.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:47 schreef Patrick281 het volgende:
Ik poste net ook nog in het oude topic, maar er was weer een database probleem.
Lees net een topic elders klik, niet te geloven.![]()
En moeders maakt het naar omstandigheden goed, heeft een heftig autoongeluk gehad, maar kan met een weekje wel weer normaal lopen denk ik. Psychologisch duurt het ff iets langer denk ik.
Wat?! Jij bent gekquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:44 schreef Makster het volgende:
5 to
Italianen aan het gas en dan vooral die gore Cartouzo (ozo iets) ben je topsprter heb je een FUCKING BAARD![]()
Echt Italianen, de goorste van allemaal....
Pimping mother fucker for realquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:50 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[..]
Wat?! Jij bent gekJuist door die baard is hij topsporter
quote:
quote:
gezien + veranderdquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Naja, ik ga pittenWederom een half uur later dan geplanned
Stinkie, kan je even je OP wijzigen naar deze hiero --> http://www.groothoofdje.nl/reet/FokMC/OP.txt Anders gaat het de volgende keer weer fout. Dat Fok!MCers niet kunnen tellen weten Tjabbo en ThaFreak trouwens al
Is de zoveelste keer dat het gebeurd
Ze was een beetje rusteloos en is zondagochtend om 6:00 gaan autorijden, zag een auto op een voorrangsweg van links niet aankomen en is er vol opgeknalt in Spijkenisse.quote:
Mooi teffusquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ze was een beetje rusteloos en is zondagochtend om 6:00 gaan autorijden, zag een auto op een voorrangsweg van links niet aankomen en is er vol opgeknalt in Spijkenisse.![]()
Normaal is er om die tijd geen hond op straat.![]()
Mijn vader had rond tien uur een aantal agenten aan de deur die het nieuws kwamen brengen.
Hij lag nog lekker te pitten en had haar nog niet eens gemist.
De beide auto's zijn total loss, en alle betrokkenen zijn met de schrik vrijgekomen, de andere bestuurder wat beter dan mijn moeder. Maar wel positief dat ze geen slachtoffers gemaakt heeft.![]()
Ze heeft het nu wel zwaar met haar rollatertje..
Cy Later.
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:31 schreef Makster het volgende:
Ben ook pitten, heb ook eindelijk bericht uit Duitsland voor de 320 mm braking remschijf en aangepaste achterveer![]()
Toffe bike man. Super Bling Blingquote:
Dat had Tjabbo ook al gedaan.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:11 schreef stinkie het volgende:
OP aangepast. Duurde ff met dat down gebeuren
hicham, net gewijzigd naar je nieuwe, maar ik zie geen verandering
Twee gebruikers in de lijst wegquote:Op woensdag 27 april 2005 00:11 schreef stinkie het volgende:
OP aangepast. Duurde ff met dat down gebeuren
hicham, net gewijzigd naar je nieuwe, maar ik zie geen verandering
quote:Op woensdag 27 april 2005 00:19 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
God wat moest ik daar vroeger van kotsen.
Bieding loopt.
Fijn dat jij hem met de hakken over de sloot een voldoende geeft.quote:Op woensdag 27 april 2005 07:32 schreef hicham het volgende:
MatigMaar ik heb er niet helemaal kotsgevoelens voor dus het mag er mee door
Beetje strijd nodig in je leven?quote:Op woensdag 27 april 2005 07:54 schreef ZX9R het volgende:
Trouwes wat is dit voor TT?
Slaat nergens op!
[Fok! Motorclub SC] dl. 215 - Alwaar de rust is wedergekeerd
En de compu is opnieuw opgestart
Peppie........quote:Op woensdag 27 april 2005 00:19 schreef Patrick281 het volgende:
Bieding loopt.
Ik grijp iedere gelegenheid aan om te rellen.quote:Op woensdag 27 april 2005 08:06 schreef Patrick281 het volgende:
Beetje strijd nodig in je leven?
Grûnn is toch stiller dan goed voor je is.
Ga terug naar je autohoekje!quote:Op woensdag 27 april 2005 08:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
moguh
heb zometeen om 10 uur mijn eerste rijles
Sinds wanneer maak jij rationele beslissingen als het om motoren gaat?quote:Op woensdag 27 april 2005 08:20 schreef Patrick281 het volgende:
Hai.
![]()
Die BMW is serieus, goede tegenpool voor de CR.
Betrouwbaar, geschikt voor duo, enigzins cross stijl waar ik nu gek mee ben, en vooral onder de 3.000 euro.(nog een hoop centjes als je het in guldens ziet
)
Een eendenbek (R1100GS) kan ook een optie zijn, maar die hebben of teveel kilometers (vaak over de 100.000!) of zijn rond de 5.000 pleuro's. En ik hou graag nog centjes achter de hand.
Meestal is de eerste les meer knullig dan leuk.quote:Op woensdag 27 april 2005 08:23 schreef ZX9R het volgende:
succes zometeen![]()
Hoop dat je er veel plezier aan beleeft!
Ik weet niet, ben mezelf niet of nooit geweest.quote:Op woensdag 27 april 2005 08:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak jij rationele beslissingen als het om motoren gaat?![]()
Wat heb je onder de leden?![]()
Je bent de laatste tijd wel heel erg in de war.......quote:Op woensdag 27 april 2005 08:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet niet, ben mezelf niet of nooit geweest.![]()
Ik hoop voor je dat het bij jou niet regent, hier is het zeiknat en komt het met bakken uit de hemel.quote:Op woensdag 27 april 2005 08:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
moguh
heb zometeen om 10 uur mijn eerste rijles
Beetje midlifecrisisquote:Op woensdag 27 april 2005 08:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd wel heel erg in de war.......![]()
Moeten we ons al zorgen gaan maken?
Dat zal wel lukkenquote:Op woensdag 27 april 2005 08:23 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ga terug naar je autohoekje!![]()
succes zometeen![]()
Hoop dat je er veel plezier aan beleeft!
't heeft hier in Friesland vannacht goed geregend, momenteel is het droog maar wel flink bewolktquote:Op woensdag 27 april 2005 08:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het bij jou niet regent, hier is het zeiknat en komt het met bakken uit de hemel.
Ghe ghequote:Op woensdag 27 april 2005 08:37 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Beetje midlifecrisis
Alleen dan de verkeerde kant op. Rationele beslissingen over motoren ipv dikke, veel te snelle dingen kopen.
quote:Op woensdag 27 april 2005 00:19 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
God wat moet ik daar van kotsen.
Bieding loopt.
Wacht maarquote:Op woensdag 27 april 2005 08:42 schreef Patrick281 het volgende:
- zolang het maar een naked/chopper met chroom is enzo, en je er totaal niet mee kan sturen -
quote:
hij is zo lelijk dat ie er gewoon mooi van wordquote:Op woensdag 27 april 2005 00:19 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bieding loopt.
hij is op zijn mooist als ie gerecycled isquote:Op woensdag 27 april 2005 09:08 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Juist gesproken.
Bijna....
Maar dan nog lelijk!
idd. op die CR kan hij ook al 9 van de 10 keer niet rijdenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij is op zijn mooist als ie gerecycled is![]()
![]()
maar als het een motor is voor erbij zou ik ook niet echt heel kieskeurig zijn hoor,als je maar kan motorrijden, dus ik kan Peppie's standpunt wel een beetje volgen
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kan hem ook nog anders opvatten dat ik wel gek wordt van choppie's.
quote:
Een toercrossmotor.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij is zo lelijk dat ie er gewoon mooi van word![]()
die koffers eraf en hier en daar de zaag in wat plastic zetten en voila ......bijna mooie beemer![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:21 schreef ZX9R het volgende:
[..]
idd. op die CR kan hij ook al 9 van de 10 keer niet rijden
Pak dan iets wat nog een beetje stijl heeft.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar als het een motor is voor erbij zou ik ook niet echt heel kieskeurig zijn hoor,als je maar kan motorrijden, dus ik kan Peppie's standpunt wel een beetje volgen
![]()
Ik vind het ook niks maar altijd beter dan die BMW.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:59 schreef ZX9R het volgende:
Ook al zo lelijk...
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks maar altijd beter dan die BMW.
Het was maar een suggestie hoor.......quote:Op woensdag 27 april 2005 10:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Pegaso, Rotax blok, doet teveel aan een F650 denken die tot voor kort ook bij Aprilia gebouwd werd.
Is gewoon een te licht ding, en ik vind hem meer standaard commercieel aantrekkelijk gemaakt, te gladjes dus.
En een R100GS is wel een 1.000 cc 2 cylinder.![]()
Geef niet, meedenken is altijd goed.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:07 schreef hollander172 het volgende:
Het was maar een suggestie hoor.......
In mijn optiek is het voor woon-werkverkeer best een aardig dingetje, betrouwbaar blok, zuinig en tenminste enigzins toonbaar. (die BMW kan je gewoon niet mooi vinden.)
Die lijnen van die Aprilia zijn erg vrouwlijk.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:07 schreef hollander172 het volgende:
Voor het gemak even onder elkaar:
BMW
[afbeelding]
Aprilia![]()
[afbeelding]
en als je persee koffers wil:
[afbeelding]
Met bovenstaande foto verkoopt ie dat ding natuurlijk nooit.(hoe zet ik mijn motor zo lelijk mogelijk op de foto
)
Vandaar de suggestie van de Pegaso, die zijn lekker goedkoop.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geef niet, meedenken is altijd goed.![]()
![]()
En die R100GS is gewoon te erg.![]()
![]()
![]()
Het is een gevoel wat ik erbij heb.![]()
En anders een poserige viertakt SM, maar meer dan 3 mille heb ik niet over voor een tweede fiets.
Zijn gewoon allemaal belachelijk hoog geprijst. Alles eigenlijk tegenwoordig.![]()
Betrap mij nu de laatste 5 maanden op alles naar guldens terugrekenen.
Heb ik daarvoor nooit gedaan.
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vandaar de suggestie van de Pegaso, die zijn lekker goedkoop.Jongere motor, minder kilometers dus meer motor voor je geld. (denk even niet aan vermogen, heb je toch niet nodig voor woon-werk)
Hmmm onder de 3 mille.......
Zoiets?
[afbeelding]
2150,-
Of zoiets?
[afbeelding]
3250,-
Er ontbreken mensen, dat is wat heel anders dan dat ik ze misquote:
Ziet er wel aardig uit toch?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kijk ik even over die tweede heen op Marktplaats, check het iedere dag.
De eerste is een rat bike.
quote:Damn, had die EXC450 moeten kopen van vorig jaar december, 112 kilo, 900 kilometer en 3.250 euro.
Maar ja dan verval ik in herhaling als ik dat zeg.
quote:Link en specs van deze??
Nee, ziet er rampzalig uitquote:Op woensdag 27 april 2005 10:40 schreef hollander172 het volgende:
Ziet er wel aardig uit toch?Prijs valt ook mee en je ziet pas of het wat is als je gaat kijken.
Voor dat geld kan je voor nick ook nog een KTM'tje erbij kopen.
Was wel een gok om er nog wat af te krijgen en hard to get spelen.quote:Regeltje bij gokkers is: "Nooit had ik maar....... denken"
Jij gokt dan wel niet maar hier gaat dit ook op.
EXC = wedstrijdmachine, dit is een zwaardere bak, maar ja geen hoge compressiezuiger dus wel verstandig.quote:Jij kijkt iedere dag op marktplaats. Is een 620 LC (4?) uit mijn hoofd.
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
Nee, ziet er rampzalig uitmaar irl kan het idd anders overkomen.
Budget voor de KTM EXC65 is reeds gereserveerd.
Nou ook nog een mooie, had 2 weken geleden een bod gedaan, maar het ding was in 2 dagen weg..
Dus je hebt gegokt en verloren, that's life.quote:Was wel een gok om er nog wat af te krijgen en hard to get spelen.
Hij had er niemand voor 2 weken lang, toen nog een final bod gedaan en toen dacht ik nog even een week te wachten.
Toen ik besloot om het toch maar te doen .. verkocht.![]()
Misschien even kijken, en een leuk bod doen.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:21 schreef hollander172 het volgende:Vind hem er netjes bijstaan of mis ik iets?
edit: zie nu dat ie in Rotterdam te koop staat, dat is bij jou om de hoek.
Is gewoon confronterend, iedere keer is het net niet naar mijn zin en dan denk je automatisch terug.quote:Dus je hebt gegokt en verloren, that's life.
Niet meer over nadenken, gewoon vooruit kijken.
Maar wat is er nou precies mis mee in jouw ogen?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:26 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien even kijken, en een leuk bod doen.
Er is altijd nog iets als prijs~kwaliteitsverhouding.
Mijn voorkeuren slaan dan nog wel eens om.
Mensen staan altijd zo lang stil bij de mislukkingen in het leven, gewoon vergeten, blik op de toekomst richten en blij zijn met wat je al hebt.quote:Is gewoon confronterend, iedere keer is het net niet naar mijn zin en dan denk je automatisch terug.![]()
![]()
Dat valt wel mee toch.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:21 schreef hollander172 het volgende:
Van die KTM's heb ik de ballen verstand (sowieso niet van SM's) dus hoe meer je met die termen gaat gooien hoe minder ik er van snap.![]()
Misschien dat ik ze wat vaker voorbij zie komen.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:29 schreef hollander172 het volgende:
Maar wat is er nou precies mis mee in jouw ogen?Vind hem er zelf netjes bij staan en mee- of tegenvallen kan het altijd nog als je gewoon gaat kijken.
Zo zwaar is het ook niet, maar het gevoel dat iets het net niet is.quote:Mensen staan altijd zo lang stil bij de mislukkingen in het leven, gewoon vergeten, blik op de toekomst richten en blij zijn met wat je al hebt.![]()
Jezus, ik wordt ook ziek geloof ik.![]()
Ik vergelijk alles met een knalgele die hier bij motoport staat. (weet niet eens wat voor merk eigenlijkquote:Op woensdag 27 april 2005 11:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien dat ik ze wat vaker voorbij zie komen.
Geen originele kleuren, oud model kappen, slecht iellig stuurkuipie.
Verder is de ruimte rond het blok en de overgang van de uitlaatpijpjes iedere keer weer wennen.
Geel zal wel een husky zijn.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vergelijk alles met een knalgele die hier bij motoport staat. (weet niet eens wat voor merk eigenlijk)
Geel is niet mijn kleur dus dan vind je al snel iets anders er ook goed uit zien.
Oud model? Nieuw model? Ik heb bij die dingen hetzelfde als bij chinezen, ze lijken allemaal op elkaar.
Geel in de crosswereld = Soesoeki.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Geel zal wel een husky zijn.
Net zo lelijk als een KTM of whatever...![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 11:51 schreef hollander172 het volgende:
Oud model? Nieuw model? Ik heb bij die dingen hetzelfde als bij chinezen, ze lijken allemaal op elkaar.
Ik zou het niet weten, hij is echt helemaal knalgeel, niet met blauw oid. Dacht door de bestickering aan een omgebouwde suzuki of kawacrosser?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
wanneer gaan we het weer over motoren hebben ?![]()
![]()
Ik vind dit nou net zo'n steekmug.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch.![]()
65EXC is een kindermodelletje van 6 tot 9 jaar oud.
Wel even begrenzen in het begin.![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 27 april 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Je bent zelf lelijk !quote:Op woensdag 27 april 2005 11:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Voor de meesten valt het flink tegen in het begin.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dat viel vies tegen zeg, best pittig!
Maar het was wel leuk. Volgende week woensdag weer
het is zeker makkelijkerquote:Op woensdag 27 april 2005 12:16 schreef Romius het volgende:
[..]
Smiddags allen, ik hoef nu minder bij te lezen btw
Zaterdag.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:24 schreef Makster het volgende:
Vanmiddag iemand naar je ZX kijken toch?
Huiskleuren van Husqvarna zijn licht blauw/verlopend met geel. Dus 50% goed.quote:
Done.quote:
Op het moment dat jij je aantal posts omhoog gooit.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Wil je mee????quote:Op woensdag 27 april 2005 12:28 schreef ondeugend het volgende:
Het wordt 26 graden zondag !! zegt weeronline
Jullie zouden meteen nu een meet moeten gaan regelen !
Alternatieven?quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Op het moment dat jij je aantal posts omhoog gooit.![]()
Wie houd je tegen ??quote:Op woensdag 27 april 2005 12:28 schreef ondeugend het volgende:
Het wordt 26 graden zondag !! zegt weeronline
Jullie zouden meteen nu een meet moeten gaan regelen !
quote:
Ik ben even weg.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:40 schreef Patrick281 het volgende:
Breng balans aan in de cross gerelateerde onderwerpen door tegen te posten ofzo.
![]()
ZX9R, Romius en Lars doen vast met je mee, Makster en Lars vandaag zijn de enigen die het onderwerp verder aanvuren momenteel.
Ik zal mijn collega's van de Provincie Zuid-Holland wel alvast waarschuwen.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:26 schreef Patrick281 het volgende:
Luc, cover me voor de milieubekeuring die ze kunnen uitdelen voor olie verversen langs de weg.
oh ik zal snel die afspraak maken om met een FMX650 te gaan proefrijdenquote:Op woensdag 27 april 2005 13:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Breng balans aan in de cross gerelateerde onderwerpen door tegen te posten ofzo.
![]()
ZX9R, Romius en Lars doen vast met je mee, Makster en Lars vandaag zijn de enigen die het onderwerp verder aanvuren momenteel.
Maar niets hoef hoor, was zo maar een opmerking.![]()
Have fun op het werk en wat je nog meer doet, ik duik nu de zon en teveel snelwegkilometers in.
(gelukkig nog 10-12 kilometer binnendoor ook, ware wereldreis
)
Bak ??quote:Op woensdag 27 april 2005 13:59 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik zal mijn collega's van de Provincie Zuid-Holland wel alvast waarschuwen.
Wanneer ben je van plan je olie te verwisselen?
Kun je d'r überhaubt (kutwoord) wel bij met zo'n platte bak als jij hebt
Ja sorry hoor.quote:
O man, je wilt niet weten hoeveel vervuiling dat teweeg brengt (olie in de afvoerput laten lopen)quote:Op woensdag 27 april 2005 14:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Bak ??gewoon aftapplug losdraaien en in afvoerput laten lopen
![]()
dan hebben ze tenminste reden voor een bekeuring
10 jaar geleden kostte zoiets maar 500 gulden![]()
disclaimer!!!!! ik heb nooit olie of iets dergelijks gedumpt![]()
volgens een buurman van mijn moeder die een boot heeft, is het met een flesje afwasmiddel heel snel weg te werkenquote:Op woensdag 27 april 2005 14:21 schreef bwt het volgende:
[..]
O man, je wilt niet weten hoeveel vervuiling dat teweeg brengt (olie in de afvoerput laten lopen)
Heel de water zuivering komt onder de olie te zitten.
Hebben die bacteriën ook eens wat te doenquote:Op woensdag 27 april 2005 14:21 schreef bwt het volgende:
[..]
O man, je wilt niet weten hoeveel vervuiling dat teweeg brengt (olie in de afvoerput laten lopen)
Heel de water zuivering komt onder de olie te zitten.
Uit eigen ervarig:quote:
Lijkt wel een beetje op Joe Barquote:
Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:24 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hebben die bacteriën ook eens wat te doen
Wist je trouwens dat het regelmatig gebeurt? Olie toevoegen aan een RWZI!
Dit doen ze om het rendement van zo'n installatie op peil te houden. Het is namelijk ook niet goed voor de RWZI's om te schoon water te krijgen.
Vroeger kregen ze bijvoorbeeld nog fosfaat binnen. Nu niet meer (wasmiddel is fosfaatvrij tegenwoordig)
wel internet maar ook een chef de hele dag achter mequote:Op woensdag 27 april 2005 13:34 schreef Patrick281 het volgende:
Over commercieel gesproken, OPM vandaag geen internet met die introductie?![]()
Maar het blijven volvo's........quote:Op woensdag 27 april 2005 16:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wel internet maar ook een chef de hele dag achter me
die 2 concept cars (3CC en SCC) was niet hetgene waar het om draaide vanochtend, was een stukje merkbeleving waarbij de auto's aan meedroegen...(deze CC's bestaan al sinds 2001). was ook nog interactief dus het publiek werd er ook bij betrokken
wel hebben we de primeurs mogen aanschouwen: de nieuwe C70 (komt half 2006) en de nieuwe C30 (2007)
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:59 schreef ZX9R het volgende:
Kun je d'r überhaubt (kutwoord) wel bij met zo'n platte bak als jij hebt
Pssttt... piccie's voor Autoweek gemaakt?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wel hebben we de primeurs mogen aanschouwen: de nieuwe C70 (komt half 2006) en de nieuwe C30 (2007)
ik heb het een keer met Raus achterop gehadquote:Op woensdag 27 april 2005 15:57 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Uit eigen ervarig:
Berust op waarheid!
Maat van me had vroeger een brommer. Toen hij achterna werd gezeten door een politiemotor is hij er vandoor gegaan en tussen twee paaltjes doorgevlogen.
De politieagent op de motor kende de paaltjes en wist dat hij er net tussendoor paste!
Maat is dus ook gepakt.
Maat helemaal gek, de volgende dag met een andere veel te snelle en veel te veel lawaai makende brommer voor het plisieburo rijden. Heen en weer!
Totdat er een motor uit de garage kwam om hem te pakken.
Hij weer naar die paaltjes en die motor er achteraan.
Hij door die paaltjes en de politiemotor mist opeens 2 cilinders![]()
Had die eikel 's nachts de paaltjes een halve stoeptegel dichter bij elkaar gezet!!!![]()
![]()
quote:Jurgen van den Goorbergh in actie tijdens komende MotoGP race.
Door Bas Prins (Villie), geplaatst op 27 april 2005 om 10:36
Bron: Persbericht, copy paste motorfreaks.nl
Jurgen van den Goorbergh zal tijdens de Grand Prix van China op 1 mei aanstaande de Japanner Makoto Tamada vervangen in de MotoGP. Bij Tamada is na nader onderzoek een breuk gevonden in de pols, net als bij Alex Hofmann betreft het ook hier het schippersbotje (scaphoid). Deze breuk is veroorzaakt door een val tijdens de trainingen voor de Portugese Grand Prix. Dit is een zeer vervelende breuk die veel voor komt bij gevallen motorrijders. Tamada wordt hier vandaag voor geopereerd, waardoor hij zijn rechterhand de komende tijd niet zal kunnen gebruiken, waarschijnlijk zal het herstel zo'n drie weken in beslag nemen.
Het Konica Minolta Honda Team, opgebouwd rondom de Japanse coureur, zal wel aanwezig zijn tijdens de race op het circuit van Shanghai. Dit keer zal het echter de Nederlander Jurgen van den Goorbergh zijn die de Honda RC211V flink de sporen zal geven! In het de periode 1997 tot 2002 heeft Jurgen ook al gereden in de koningsklasse van de motorracerij.
Jurgen is zeer enthousiast over de kans die hij geboden krijgt:
" Ik kan het niet geloven! Ik ben zeer gemotiveerd en dankzij het Konica Minolta Honda team heb ik de kans gekregen om in het sterkste kampioenschap van de motorracerij uit te komen. Dit is voor mij een heel nieuwe uitdaging.
Ik heb jarenlang in de 500cc gereden en enkele jaren Supersport, dus ik beschouw mijzelf als een ervaren coureur die de Honda RC211V op een goed niveau mee kan laten rijden. Het circuit is voor iedereen nieuw, dus dat is al een minder groot nadeel voor mij. Natuurlijk heb ik weinig tijd, maar ik doe m'n best me in de vier uur voor de race zo goed mogelijk aan te passen aan de motor. We zullen zien wat het weekend ons zal brengen.
Op deze prachtige Honda zal Jurgen zijn rentree maken op het hoogste raceniveau/
Teameigenaar Luca Montiron vind het jammer dat Tamada niet mee kan strijden, maar is blij met Jurgen:
" Het is heel erg jammer voor ons, maar zeker voor Makoto. Het is een zeer slecht begin van het seizoen. Na de laatste medische check up hebben doktoren Tamada afgeraden dit weekend te rijden en vandaag wordt hij geopereerd.
Dankzij het vertrouwen van Honda en Konica Minolta kunnen we tijdens de Chinese Grand Prix toch aanwezig zijn met coureur Jurgen van den Goorbergh. Ik vertrouw op de ervaring en motivatie van Van den Goorbergh om heel erg zijn best te doen. Het team zal zijn best doen om hem zo snel mogelijk vertrouwd te kunnen maken met de kracht van de RC211V. Dit zal echter geen makkelijke opgave worden."
Makoto Tamada verklaarde dat hij gezien de pijn die hij ondervindt absoluut niet kan racen en hier erg van baalt. Verder wenst hij Jurgen heel veel succes. Tijdens de volgende Grand Prix, in Le Mans, probeert de vriendelijke Japanner weer aanwezig proberen te zijn.
Een mooie dag voor de Nederlandse motorsport en een unieke kans voor Jurgen!
Damn, wat zal hij vorige week, afgelopen weekend en de eerste paar dagen van deze week in de put gezeten hebben en aan zichzelf zijn gaan twijfelen.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:35 schreef bwt het volgende:
Nice - op de ene dag stopt ie en 2 dagen later valt ie weer in bij een ander team.
Auw.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:31 schreef Patrick281 het volgende:
Dat noem ik nog eens goede tijden~slechte tijden.![]()
Afgelopen weekend opstappen bij de supersport 600 en binnen een paar dagen een aanbieding krijgen om een race in de MotoGP te rijden.![]()
![]()
![]()
[..]
Past het op een Beemer met cardan? Die wil ik gaan kopen namelijk.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:18 schreef pmponer het volgende:
Iemand hier nog interesse in een (verstelbare) paddockstand?
Etterquote:Op woensdag 27 april 2005 17:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Past het op een Beemer met cardan? Die wil ik gaan kopen namelijk.
Maar ik dacht vorig jaar ook dat ik het ding over had, en heb er nu toch weer plezier van.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:32 schreef pmponer het volgende:
heheh net niet daarom heb ik hem over he
Nou ben weer ff de sloof spelen hier.quote:Grotere sproeier is gemonteerd, nog geen rapport hoe de ultrahoge toeren zijn.
Ik ben vrij rustig naar huis gereden omdat het zo druk was op de snelweg, en in de bebouwde kom kruiste ik net een politiewagen terwijl ik een file over de busbaan inhaalde.
Vermoed dat ze mij achterna kwamen met zwaailicht en al, dus het geplande blokkie om ging niet door.
Bij de motorzaak hielpen ze pas na wat aandringen omdat het vandaag heel erg druk was, en vertelden ze dat ik er eigenlijk niet zomaar een grotere sproeier ik kan laten zetten, en dat dit waarschijnlijk ook niet gaat helpen.(moest eigenlijk de motor laten staan voor nader onderzoek)
Kreeg de oude sproeier mee terug, was al een grotere (normaal is 175, zat een 178\60 in, en de nieuwe is een 182)en die zou ik nog wel eens heel hard nodig kunnen hebben zeiden ze erbij. |(
Om hem volgens hun specificatie's af te stellen moet hij op de testbank.
Stonden aardig moeilijk en radeloos te doen of deze actie met de grotere sproeier wel zo verstandig was.
Toch maar door laten zetten op mijn vraag.
Hoefde alleen de sproeier te betalen, en nog even gebabbeld over de schade eerder.
Toch fijn dat ze mij uiteindelijk goed geholpen hebben.
Blijft een stressy winkel waar je niet snel iets komt vragen.
Affijn, morgen even de ultrahoge toeren aantippen en kijken hoe het ding reageert.
Had nu geen pech door een vette bougie na ruim 25 kilometer rijden ofzo, maar even geen zin meer om te rijden / testen / bougie lezen hoe het er echt voorstaat.
Hmm misschien moet ik hem dan toch maar houdenquote:Op woensdag 27 april 2005 17:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ik dacht vorig jaar ook dat ik het ding over had, en heb er nu toch weer plezier van.![]()
btw: one punch is enough ben je familie van OPM??![]()
Ben je nog niet zindelijk dan? Dat je in de box moetquote:
Ik heb je verhaaltje op MF gelezen. Wou bij Aad misschien wel een acerbis koplamp gedoe bestellen maar aad kan sterven als ik het zo is allemaal leesquote:Op woensdag 27 april 2005 17:48 schreef Patrick281 het volgende:
Nog even het relaas elders gepost over mijn uitje vanmiddag.
Ging niet makkelijk daar, moest maar een andere keer terugkomen enzo.![]()
Heb mij nog ingehouden met het verhaal daarover, wie weet lezen ze mee op M-F.
[..]
Nou ben weer ff de sloof spelen hier.
Landelijke motordagenquote:Op woensdag 27 april 2005 13:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wie houd je tegen ??
zondag hebben wij nog niets gepland volgens mij
Hij heeft een aantal stuurkuipjes op voorraad, ondermeer het model wat ik heb..quote:Op woensdag 27 april 2005 21:38 schreef Makster het volgende:
Ik heb je verhaaltje op MF gelezen. Wou bij Aad misschien wel een acerbis koplamp gedoe bestellen maar aad kan sterven als ik het zo is allemaal lees
Zit er over te denken om misschien wel de CR van die maat te kopen, is wel HEEEL gek natuurlijk.
MAar misschien eerst maar is deze kawa in orde maken![]()
Ik wil die met die 2 lampies boven elkaar misschien wel hebben. Wel makkelijk als Aad bilnaat ze op voorraad heeft. Wat waren de adviesprijzen van die dingen?quote:Op woensdag 27 april 2005 21:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij heeft een aantal stuurkuipjes op voorraad, ondermeer het model wat ik heb..
Maar overal staat de adviesprijs op, en voor de service hoef je het idd ook niet direct te doen.
Ik heb die bok ook nog niet besteld voor je eerlijk gezegd, weekend is ff anders gelopen dan gepland.![]()
En een CR is perfect en rustig oudere jongere vervoer hoor.![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of die er lagquote:Op woensdag 27 april 2005 22:42 schreef Makster het volgende:
Ik wil die met die 2 lampies boven elkaar misschien wel hebben. Wel makkelijk als Aad bilnaat ze op voorraad heeft. Wat waren de adviesprijzen van die dingen?
JST inderdaad ja, was ik ook zo ie zo wel van plan om eens te gaan buurten, en is ook niet zover hier vandaan neequote:Op woensdag 27 april 2005 22:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet niet of die er lagmijn kuipje blijkt 60 euro te zijn*, en dat vind ik wel erg veel geld.
![]()
Mooi Pro taper gouden stuurtje gezien, had ik bijna meegenomen, maar niet voor 115 euro.![]()
Nu heb ik een mooi carbon (look?) stuur, maar die handkappen passen er niet op.
(*maar die zat er al op bij aankoop, dus weet ook niet wat die elders kost)
Bel anders ook even JST Motoren Giessenburg 0184-654808, zit best in de buurt toch bij jou.
Daar wil ik de volgende keer eens kijken, en er zit ook nog 1 of andere zaak in Gouda.
Maar dat wordt wel enigzins wat verder uit de buurt..
Was kort maar krachtig.![]()
![]()
Misschien zit ie wel bij je op schoolquote:Op woensdag 27 april 2005 22:00 schreef Drifter__ het volgende:
Precies een ding als die van Youssef vandaag in de stalling van school gespot.
Toevallig niet jij weer he ?![]()
Nog steeds niks van je ontvangen.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:29 schreef Free-Spirit het volgende:
@ Lars zie mail
Get just to it, almost sleepless weeks with a busy program for the rest of your live.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:21 schreef hicham het volgende:
Ben vandaag van 8:30 tot 22:30 op school geblevenWel tussendoor even een donner gegeten een metrohalte verderop, maar tering hey. We moesten een opdracht voor morgen afhebben (eigenlijk voor vanavond) en we wisten echt totaal niet wat we moesten doen en waar we onze info vandaan moesten halen. Was een verslag en presentatie voor een beursbezoek (presentatie morgen) en wij hadden ons beursbezoek niet echt helemaal volgens plan gedaan
Niet genoeg info mee teruggenomen
Naja, heb wel even een uurtje zitten uitwaaien op de motor op de teurgweg maar slaap is deze week even een onbekend begrip voor mij
Projectje buiten de deur.quote:Op donderdag 28 april 2005 08:04 schreef ZX9R het volgende:
Over rellen gesproken:
Ik meld me nu al af voor de vrijdagmiddagrel.
Sorry![]()
Het wordt technisch weer vrijdag.quote:Op donderdag 28 april 2005 08:06 schreef Patrick281 het volgende:
Projectje buiten de deur.Vrije middag?
Nee. lease auto halen in Diemenquote:Op donderdag 28 april 2005 08:06 schreef Patrick281 het volgende:
Projectje buiten de deur.Vrije middag?
Die is fijn. Hoeveel km moet je in godsnaam wel niet maken voor die afgetrapte bak?quote:Op donderdag 28 april 2005 08:22 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nee. lease auto halen in Diemen
Ford Focus 1.4i 16V Cool Edition 3 deurs uit sept. 2001.
Die mag er dus weer bijna uit en dan kan ik de echte nieuwe lease auto bestellen
2 keer 176,6 kmquote:Op donderdag 28 april 2005 08:30 schreef hollander172 het volgende:
Die is fijn. Hoeveel km moet je in godsnaam wel niet maken voor die afgetrapte bak?
Dan rij ik je zo wel ff van de weg want ik mag straks naar Hoofddorp toequote:Op donderdag 28 april 2005 08:22 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Die mag er dus weer bijna uit en dan kan ik de echte nieuwe lease auto bestellen
Goed lezen collega.quote:Op donderdag 28 april 2005 08:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Dan rij ik je zo wel ff van de weg want ik mag straks naar Hoofddorp toe
Owquote:
Slimquote:Op donderdag 28 april 2005 08:22 schreef ZX9R het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:21 schreef Patrick281 het volgende:
Pssttt... piccie's voor Autoweek gemaakt?![]()
Lezen is niet de sterkste kant van die uitzendmutsen.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 08:45 schreef hollander172 het volgende:
(die tutmuts vond de afstand wel meevallen, of ik maandagochtend even door de ochtendspits op de A12 om 9:00 op kantoor wilde komen.)
Gelukkig hoef ik ook neit veel te lezen, ik doe chauffeurs en dat bevalt me meer dan prima. Het directe en simpele is om van te watertandenquote:Op donderdag 28 april 2005 08:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lezen is niet de sterkste kant van die uitzendmutsen.
Vandaag trouwens maar liefst 1 dag werk via een uitzendbureau, maanden lang hebben ze niks en gisteren kwamen ze aan met een dag werk, 2 concrete aanbiedingen, 5 vacatures waar ik op voorgesteld wordt en eentje wil dat ik me in laat schrijven in Zoetermeer........
No fucking way dat ik voor een inschrijving naar Zoetermeer ga rijden.
(die tutmuts vond de afstand wel meevallen, of ik maandagochtend even door de ochtendspits op de A12 om 9:00 op kantoor wilde komen.)
je hele weekritme overhoopquote:Op donderdag 28 april 2005 08:54 schreef Patrick281 het volgende:
Waarom denk ik dat het dinsdag is.![]()
Ik mis gewoon 2 dagen deze week, maandag en dinsdag zijn blijkbaar aan mij voorbijgegaan.![]()
Verder gaat het goed.![]()
![]()
quote:
Niet zo snel oordelen Peppie.quote:Op donderdag 28 april 2005 08:51 schreef Patrick281 het volgende:
Anders ga je even met de trein ofzo, blijkbaar een functie voor gemotiveerde kandidaten.
Goede test. Jij dus niet.![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je hele weekritme overhoopdat is raar
Is zeker Randstad. De sukkels.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:09 schreef hollander172 het volgende:
Ik zei tegen haar dat ik dan ongeveer om 7:00 weg moest........ "Echt waar? Vianen-Zoetermeer is toch maar een kwartiertje rijden?"Met een busa, lege rechte snelweg zonder file en zonder flitspalen wel ja..... (ik heb me maar ingehouden maar ze had vast geen aardrijkskunde in haar pakket.
)
Het gaat om een functie die hier in mijn eigen dorp openstaat, of ik me even in Zoetermeer in wil laten schrijven zodat ze kunnen kijken of ze me voor gaan stellen.![]()
Nee niet eens, is een klein bureautje dat tot voor kort alleen regionaal opereerde.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:13 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Is zeker Randstad. De sukkels.
Of Tempo-Team. Nog erger!
verkeerd woord gevetquote:Op donderdag 28 april 2005 09:09 schreef hollander172 het volgende:
Het gaat om een functie die hier in mijn eigen dorp openstaat, of ik me even in Zoetermeer in wil laten schrijven zodat ze kunnen kijken of ze me voor gaan stellen.![]()
beetje téquote:
jij hebt gauw weekendquote:Weet nog wel de avonden, al verwar ik die een beetje met het weekend.
![]()
De werkuren ben ik compleet kwijt. Zware ontkenningsfase.
Gisteren weet ik nog wel, half ochtendje.![]()
quote:
Tempo Team is ook Randstadquote:Op donderdag 28 april 2005 09:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee niet eens, is een klein bureautje dat tot voor kort alleen regionaal opereerde.Moet zeggen dat ze bij Randstad wel redelijk meedenken met je. (of ik heb mazzel met de dames die hier zitten) Tempo Team
![]()
quote:
Ik zou kunnen reageren door te zeggen dat je stink.... en dat doe i kdan ook maar..quote:Op donderdag 28 april 2005 09:13 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Is zeker Randstad. De sukkels.
Of Tempo-Team. Nog erger!
Ik ben eigenlijk altijd wel in voor een leuke relquote:Op donderdag 28 april 2005 09:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
misschien tijd voor een donderdag middag REL ?![]()
het valt wel op dat je ineens weer regelmatig postsquote:Op donderdag 28 april 2005 09:33 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk altijd wel in voor een leuke rel![]()
De laatste is me goed bevallen!![]()
Nemen er straks weer 2 vrijwillig een ban.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:33 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk altijd wel in voor een leuke rel![]()
De laatste is me goed bevallen!![]()
Nope, Medea oid.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:21 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Tempo Team is ook Randstad![]()
Short track?
Ik snap wel wat je bedoelt maar ik solliciteer niet als zwembroekenmodel.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]lama, zal me er verder niet meer mee bemoeien
Ik heb al van alles geprobeerd, uitzendbureau is het laatste vangnet.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb nog nooit werk gezocht via uitzend of arbeidsbureautjes.
Ik kan het zelf beter.
Je kan beter met de bedrijven zelf praten, en dan nog met de personen met beslissingsbevoegdheid.
Uitzend/arbeidsbureautjes vind ik meer iets voor mensen die zichzelf niet kunnen helpen.
Schoolverlaters, niet commercieel/creatieve mensen.
Daar schaar ik jou toch niet onder.![]()
Al is de huidige trend van de werkgevers wel steeds meer van werk uitbesteden, dus ook personeelsbeleid.![]()
Dat is dus juist het "probleem". De grote bedrijven MOETEN gebruik maken van uitzendbureaus. En dan kan je als fanatieke zelfondernemer wel doodleuk je cv sturen of bellen, ze verwijzen je toch door.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb nog nooit werk gezocht via uitzend of arbeidsbureautjes.
Ik kan het zelf beter.
Je kan beter met de bedrijven zelf praten, en dan nog met de personen met beslissingsbevoegdheid.
Uitzend/arbeidsbureautjes vind ik meer iets voor mensen die zichzelf niet kunnen helpen.
Schoolverlaters, niet commercieel/creatieve mensen.
Daar schaar ik jou toch niet onder.![]()
Al is de huidige trend van de werkgevers wel steeds meer van werk uitbesteden, dus ook personeelsbeleid.![]()
Sorry dat ik zo laat reageer.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik zou kunnen reageren door te zeggen dat je stink.... en dat doe i kdan ook maar..
JE STINKT![]()
Jij bent goed ingewerkt.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat is dus juist het "probleem". De grote bedrijven MOETEN gebruik maken van uitzendbureaus. En dan kan je als fanatieke zelfondernemer wel doodleuk je cv sturen of bellen, ze verwijzen je toch door.
Ik zou nu hele verhalen kunnen tikken over het uitbesteden van risico´s, indekken van ziektekosten, de kritsche termijn factor en zo maar daar doe ik niet aan
Blij dat ik in de chauffeurs zit, ligt mij meer. Gewoon zeggen waar het opstaat en geen achter je rug gelul![]()
LOLquote:Op donderdag 28 april 2005 09:41 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo laat reageer.
Ik had een wettelijk verplichte computerpauze van 5 minuten omdat ik in de afgelopen 2 uur de computer intensief heb gebruikt
Arbo-dingetjes
Ik zit bij de enige winstgevende poot van de Randstadgroep. Dus in zoverre zijn wij collega's. Jij bij een verliesgevende devisie en ik bij de winstgevende jongens
Oh, jij stinkt ook![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij bent goed ingewerkt.![]()
(moet je zeker 20 keer per dag zeggen dit
)
Waarom moeten?![]()
![]()
Ik zit bij Yacht.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:49 schreef Makster het volgende:
LOLWaar zit jij dan? Als het waar is dan mag jij mij zeggen wat we gisteren om 15:00 uur hebben gehad als dank voor het goede jaar
![]()
Transport = altijd okGaat niet echt mee met de trendlijn van het uitzendbureau maar is meer behoudener met alles. Plus wij zijn simpel
![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:52 schreef Makster het volgende:
![]()
Moeten omdat dat outsourcing heet. Een flexibele schil kan je per jaar miljoenen euro´s besparen. alleen de afhandeling van de administratieve kant alleen al kan al aardig aantikken. Nog maar te zwijgen over de wervings en selectie kosten die een bedrijf normaal moet maken. En dan heb je ook nog de ziektekosten / ARBO zaken / afhandelingen waar ze geen omkijken naar hebben. Ja beste mensen er komt nog veel bij kijken
Ze geven alleen oude leaseauto's aan nieuwe medewerkers.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:56 schreef ZX9R het volgende:
Ik zit bij Yacht.
En Yacht genereert de meeste winst voor de groep. Met zo'n 3000 collega's maken we net zoveel winst als de hele Randstad dat bijvoorbeeld doet in Amerika. (En daar werken een paar mensen meer bijvoorbeeld)![]()
Waar heb je die training gehad?quote:Op donderdag 28 april 2005 09:52 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Moeten omdat dat outsourcing heet. Een flexibele schil kan je per jaar miljoenen euro´s besparen. alleen de afhandeling van de administratieve kant alleen al kan al aardig aantikken. Nog maar te zwijgen over de wervings en selectie kosten die een bedrijf normaal moet maken. En dan heb je ook nog de ziektekosten / ARBO zaken / afhandelingen waar ze geen omkijken naar hebben. Ja beste mensen er komt nog veel bij kijken
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:56 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik zit bij Yacht.
En Yacht genereert de meeste winst voor de groep. Met zo'n 3000 collega's maken we net zoveel winst als de hele Randstad dat bijvoorbeeld doet in Amerika. (En daar werken een paar mensen meer bijvoorbeeld)![]()
Policy.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:59 schreef Patrick281 het volgende:
Ze geven alleen oude leaseauto's aan nieuwe medewerkers.![]()
Heb 25 mei mijn laatste examen. Cursus gehad in Spijkenisse. Stelt opzich niet veel voor maar je moet VEEL weten over de CAO en alle aanverwante crap. Opvolgend werkgverschap enzo, sociale wetgeving, bla bla bla, maar bij transport is alles anders dus veel moet ik weten en werk ik nooit meequote:Op donderdag 28 april 2005 10:00 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Waar heb je die training gehad?
Die krijg ik waarschijnlijk ook nog. In Zeist.
Raaaaaaaaaaaaaaaaaar.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:00 schreef ZX9R het volgende:
Policy.
Eerste auto is een pool-auto. Tweede is nieuw!
Nee, dat klopt.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
Raaaaaaaaaaaaaaaaaar.
Moet je eerst een ontgroening krijgen dan.![]()
En echt oud/onbekend ben je daar niet.![]()
OPM, lees dit nog eens.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:59 schreef ZX9R het volgende:
Wie wil me kicken?
En dan niet beide tegelijkertijd
Damn, dat is wel dubbel stom.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ywhad de jouwe niet gezien...zelfs niet toen ik daarna ook nog ging posten
![]()
Levensgevaarlijk, die SM'squote:Op donderdag 28 april 2005 11:04 schreef Patrick281 het volgende:
Gisteren trouwens weer grote problemen met paarden gehad.![]()
Ze sloegen helemaal op hol toen ik hem met 1/4 gas inhaalde, zo rustig mogelijk.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ook bang dat er een ongeluk gebeurt is, die Jeep met paardentrailer zag ik niet meer terug nadat ik hem ingehaald had.
Had nog oogcontact met de bestuurder die niet snapte waarom ze gingen trappelen..............
![]()
idd.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, die SM's![]()
![]()
quote:hej P**, hier met k**. de papa van je cr.
en papa's zien altijd direct wie hun kindertjes zijn he.........teminste zo
hoort het.
der is maar 1 zo,n cr 500 in nederland.
zag dat je enige problemen met de auspuff had. waarschijnlijk krijg je hem
echt niet stiller. het is de expansiekamer die zo,n enorm kabaal maakt.
ik heb die demper zelf gemaakt van een oud stuk slagboom. heb al flink wat
geexperimenteerd met het binnenwerk en andere dempers, maar dit was toch het
beste.
werd er zelf ook een beetje kriggel van......iedereen kijkt naar je, als je
deraan komt.
die expansiekamer is eigenlijk gewoon van te dun materiaal (waarschijnlijk
0.7/0.8mm) de originele was ongeveer 1.5mm. ik heb deze laten maken door DPR
(wel bekent in de crosswereld.)
heb er ook de originele demper onder gehad, maar dat was dus echt 10x niks.
als ik jou was zou ik niks aan die demper doen.
quote:Verslag van de supermotard demonstratie te Rozenburg, 30 april 2004.
Cornelis en Huisman pakken podiumplaatsen bij demo-races!
Tijdens de festiviteiten rond koninginnedag in Rozenburg (nabij Rotterdam), stond er ook een supermotard demonstratie op het programma. Dwars door een woonwijk was er een leuk circuit, zonder off-road gedeelte, uitgezet. Hoewel de drie Trident coureurs deze demo als een training beschouwden, wisten Maikel Huisman en Johan Cornelis allebei een podiumplaats voor zich op te eisen.
Na de eerste vrije training, werden de circa 40 coureurs verdeeld in drie groepen.
Dik van Laar, Maikel Huisman en Johan Cornelis ontmoetten elkaar in groep 2. Gestart vanaf de eerste rij pakte Cornelis in de eerste manche direct de leiding, gevolgd door Maikel v.d. Zanden én Maikel Huisman. Cornelis kon vrij gemakkelijk een voorsprong opbouwen op zijn achtervolgers, en ging dan ook na twaalf minuten als winnaar over de streep! Met een kleine achterstand op Van de Zanden, eindigde Maikel Huisman op een fantastische 3e plaats. Een oude rugblessure zorgde er voor dat Dik van Laar genoegen moest nemen met een plaats in de middenmoot.
Ook bij de start van de tweede manche greep Cornelis meteen de eerste plaats. Bij het uitaccelereren van de eerste bocht brak echter zijn achterwiel weg en Maikel v.d. Zanden stak zijn Honda direct binnendoor. De twee koplopers sloegen meteen een gat op de concurrentie en lieten het publiek genieten van een mooie strijd om de koppositie. Met een motorlengte verschil moest Johan helaas genoegen nemen met de 2e plaats. "Ik was gewoon sneller als V.d. Zanden maar het is hier erg lastig inhalen. Ik zat hem de hele race aan z'n broek en probeerde hem zodoende zenuwachtig te maken maar helaas kon ik hem niet op een foutje betrappen. In de laatste ronde heb ik het nog wel geprobeerd maar bij een demonstratiewedstrijd wil ik niet op haren en snaren iemand passeren." aldus de Trident coureur uit Heteren. Achter het leidende tweetal finishte Maikel Huisman wederom op een derde plaats. De nieuwkomer bij Trident Racing laat hiermee zien dat hij erg snel leert en dat we dit seizoen nog het nodige van hem kunnen verwachten. Dik van Laar stuurde zijn Husqvarna keurig naar een 7e positie.
In de finale mochten de snelste vijf coureurs uit elke groep het tegen elkaar opnemen. Om wat spanning in de race te krijgen werden de snelste coureurs op de achterste startrijen gezet. Hierdoor belandden Huisman en Cornelis op de één na laatste startrij. Achter hun stonden Michel de Groot, Ron v.d. Horst en Marcel van Drunen. Na een leuke inhaalrace eindigde Cornelis als 6e en Huisman als 8e. Marcel van Drunen was de hele dag een klasse apart en pakte de eindoverwinning.
Andere plannen.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:31 schreef Patrick281 het volgende:
Nog mensen op koninginnendag naar Rozenburg??
Ik denk het nietquote:
Dan gaat de Z opgeknapt wordenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:00 schreef Patrick281 het volgende:
Ik denk het nietmaar hoop het voor je.
![]()
En wat gaat er op motorgebied gebeuren mocht hij verkocht worden??![]()
quote:bedankt voor je mailtje! Die cr slijt toch niet echt heel hard? en een
zuiger wisselen is bij een 2-takt volgens mij 1 van de makkelijkste dingen.
Tenminste voor zover ik weet.....
Ik weet nog niet zo heel goed wat ik wil eigenlijk. Maar toen ik nog licht
rijbewijs had, had ik een xr250r, en het vermogen is niet veel, maar met
deze fiets heb ik echt wel veel plezier gehad. Nu alles meer vermogen heeft
omdat ik vol mag rijden, wil ik ook graag hard rijden, maar daar zit de fun
hem niet echt. Het scheelt dat die bandit wel een lekkere speelfiets is waar
je lekker mee kunt sturen en ook rustig kunt rijden. Dat waardeer ik wel in
die fiets.
Maar toch als ik er afstap, dan mis ik iets.....Bij die XR had ik meteen het
gevoel dat ik weer wilde rijden, en dat heb ik nu minder. Beetje vreemd
misschien maar toch. Bij de ktm heb ik rustiger gereden omdat deze toch wat
onderhoudsgevoeliger is en ik bang was dat hij misschien kapot zou gaan, hij
kostte me immers een bak met geld!
Maar ik wil toch graag iets spectaculairders en dan kom je op een CR uit.
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:11 schreef stinkie het volgende:
Is dat die uit Pijnacker? Dalijk dat hele dorp op de cr
Andere voetpakking behoort tot de uit te voeren werkzaamheden ja!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Pappa's fietsje krijgt een beatybehandeling.
Maar geen VTR dus.![]()
![]()
dacht dat je van de week zij dat er een met een bandit uit Pijnacker gemaild had, dus ging er vanuit dat dat dezelfde was. En ik woon gelukkig niet in Pijnacker, hier in de wijk ben ik degene die de boel wakker houdquote:Op donderdag 28 april 2005 13:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat wordt nooiiiiiit meer uitslapen voor jou.
![]()
Ik weet eigenlijk niet waar deze vandaan komt.![]()
Iedereen mailt ineens spontaan via Motor Forum met vragen over de CR.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
dacht dat je van de week zij dat er een met een bandit uit Pijnacker gemaild had, dus ging er vanuit dat dat dezelfde was. En ik woon gelukkig niet in Pijnacker, hier in de wijk ben ik degene die de boel wakker houd
quote:Op donderdag 28 april 2005 08:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Get just to it, almost sleepless weeks with a busy program for the rest of your live.![]()
Vroeg ik me laatst ook af, maar niemand reageerdequote:Jij zit toch bij Plo op school? Waar hangt'ie uit.
Struggle for life continues.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:35 schreef hicham het volgende:Als ik m'n diploma heb dan ga ik er vanuit dat er voor mij gewerkt wordt
![]()
Als hij niet van zijn motor geploeurd is.quote:Ik zal z'n motor misschien wel binnenkort zien als het echt warm weer blijft ipv om de dag regen en zon
Kan ie mooi zelf de OP aanpassen als ie wegblijftquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 14:13 schreef stinkie het volgende:
Kan ie mooi zelf de OP aanpassen als ie wegblijft
Die heb ik weggehaaldquote:Op donderdag 28 april 2005 14:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wat heb jij met het kopje laatste nieuws gedaan in de OP?
Overigens had Tjabbo het vlak daarvoor ook al geedit.![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 14:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Die heb ik weggehaald
Werd vaak niks mee gedaan
ik begrijp dat er een post met excuses word geplaats binnenkortquote:
Zeg hou je bijnamen bij je heH.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:36 schreef hicham het volgende:
Ik ga ff pittenMoet even bijkomen van die agressieve opmerking van Peppelientje
Wel naar het oostenquote:Op donderdag 28 april 2005 14:39 schreef Patrick281 het volgende:
Moet je weer op je knieen voor vergiffenis bidden.
quote:Op donderdag 28 april 2005 14:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zeg hou je bijnamen bij je heH.
En niet erotisch dromen, want dat mag niet van de profeet.![]()
![]()
Moet je weer op je knieen voor vergiffenis bidden.
met ingebouwd kleed om op te gaan bidden?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
Er komt een telefoon voor Moslimsingebouwd compas en wekkertje wanneer ze moeten bidden.
Binnenkort te koop hoorde ik op de radio.........
En Arabie al een heel groot succes.![]()
Signaleert overigens alleen per trilalarm, voor niet al te irritant gedoe in de moskee.
Kunnen ze beter alles in een zwitsers zakmes integrerenquote:Op donderdag 28 april 2005 14:52 schreef Romius het volgende:
[..]
met ingebouwd kleed om op te gaan bidden?![]()
ow hehe, waarschijnlijk moet je ff copy shortcut doen in een nieuw venster, dan doet ie het wel denk ik.quote:
ik deed het welquote:Op donderdag 28 april 2005 14:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Die heb ik weggehaald
Werd vaak niks mee gedaan
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik deed het wel
en ik zag dat er meer het deden hoor
Iemand de witte knop al gevonden?quote:
Heb het gezienquote:Op donderdag 28 april 2005 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
Er komt een telefoon voor Moslimsingebouwd compas en wekkertje wanneer ze moeten bidden.
Binnenkort te koop hoorde ik op de radio.........
In Arabie al een heel groot succes.![]()
Signaleert overigens alleen per trilalarm, voor niet al te irritant gedoe in de moskee.
Heb ze allemaal gehadquote:
Bij mij doet die knop wel watquote:
Nog steeds niet eentje voor jezelf gekocht?quote:
Muziekje op en chilleuhquote:Op donderdag 28 april 2005 19:24 schreef Makster het volgende:
Tering, ff terug rijden uit Hoofddorp
16.15 waren we klaar, om 19.15 was ik thuis
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:49 schreef Drifter__ het volgende:
Okey, die ZX6R is dus niet van Youssef volgens mij.
Is van een leerling op school bij mij ( Comenius Lyceum , 6 vwo )
Wel een erg mooie![]()
![]()
Wat dacht je van dat Youssef die jongen was die vanmiddag langs je liep toen je wat wilde vragen aan Kruse, bij de lerarenkamer?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:03 schreef Drifter__ het volgende:
We wachten totdat Youssef ge-unbanned is
Hahahahhaha LOLquote:Op donderdag 28 april 2005 20:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat Youssef die jongen was die vanmiddag langs je liep toen je wat wilde vragen, bij de lerarenkamer?(lichtblauw shirt, witte broek)
Waarom denk je dat de Fox er niet meer staat in de stalling, maar wel de zx6r
helaasquote:Op donderdag 28 april 2005 19:25 schreef hicham het volgende:
Nog steeds niet eentje voor jezelf gekocht?
quote:Engine:
49.7cc, single-cylinder, 4-stroke, air-cooled
Max speed:
70-80km/h ( 43.50-49.71mile/h)
Starter: electric and pull start
Front tire: 9.0/6.5-8 tubeless
Rear tire:
13/5.0-8 tubeless
Max load: 100kg/220 pounds
Brake system: front and rear disc brake, no light, no horn
Drive system: chain
Tank capacity: 2.0L
Fuel system: unleaded gasoline
hey OPM,quote:Op donderdag 28 april 2005 20:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo 1 gaat het worden denk ik
[afbeelding]
[..]
ik zag de pics en dacht, zow hij heeft vette 'n schijf gekochtquote:
...toen las ik verderquote:![]()
![]()
Braking 320 mm remschijf. De achterveer die ik had besteld denk ik nog ff over na, moet het eigenlijk gewoon doen![]()
Next zijn de rempomp en de Nissin 6 zuigerklauwen![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 21:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hey OPM,
ik ga binnenkort met een maat van me eens kijken bij een importeur van Mini bike's
het is in Dongen ( vlakbij Breda) toevallig zin om ook mee te gaan kijken ?
Uhmmzz...wat is er niet vet aan de schijfquote:Op donderdag 28 april 2005 21:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik zag de pics en dacht, zow hij heeft vette 'n schijf gekocht
[..]
...toen las ik verder![]()
euhh, heppie um wel gekochtquote:Op donderdag 28 april 2005 21:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhmmzz...wat is er niet vet aan de schijfHet betere merk wat er te krijgen is en groter worden ze niet gemaakt voor de KLX.
![]()
Yupsquote:Op donderdag 28 april 2005 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
euhh, heppie um wel gekocht??
zow!! jij hebt een vette schijf gekochtquote:
iets te snel gelezenquote:De achterveer alleen nog niet![]()
Minibikes zijn wel cool maar daar heb ik nu echt ff geen geld voor.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zow!! jij hebt een vette schijf gekocht![]()
[..]
iets te snel gelezenwas weer aan het bladeren door - hoe kan het ook anders
![]()
- minibikes
Hey, Dongen, daar woont me zus.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hey OPM,
ik ga binnenkort met een maat van me eens kijken bij een importeur van Mini bike's
het is in Dongen ( vlakbij Breda) toevallig zin om ook mee te gaan kijken ?
Heeeeeeeeeeey, dus toch wel he!quote:Op donderdag 28 april 2005 20:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat Youssef die jongen was die vanmiddag langs je liep toen je wat wilde vragen aan Kruse, bij de lerarenkamer?(lichtblauw shirt, witte broek)
Waarom denk je dat de Fox er niet meer staat in de stalling, maar wel de zx6r
ik heb het adres thuis liggen ben nu nog op mijn werkquote:Op donderdag 28 april 2005 21:56 schreef bwt het volgende:
[..]
Hey, Dongen, daar woont me zus.
Misschien voor mij wel handig om daar dan ook eens te kijken als de PC dokter ik op bezoek moet.
Waar zit ie ergens???
quote:
Uhhhh.....beter heb je daar een hele goede reden voorquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 22:00 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeey, dus toch wel he!
Leuk zeg:P LOL!
Jij ook toevallig van Comenius of wat?
ja helaas welquote:Op donderdag 28 april 2005 22:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhhh.....beter heb je daar een hele goede reden voor![]()
Zit nu in de 4de, dus ben je vast wel eens ooit tegengekomenquote:Op donderdag 28 april 2005 22:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zat 2 jaar geleden ook op het Comenius ja, ik weet niet in welke klas jij zit dus misschien dat je mij ooit ook tegengekomen bent'We' hadden al door dat jullie bij elkaar op school zaten toen ik je vroeg of je op die school zat daar bij de rotonde. Semi-schijnheilig
Maar ik mocht nog niks vertellen want hij wou het op school tegen je zeggen
quote:
Ah, vandaag was het dus jouw beurt om lang te blijven. Morgen OPM? of Pep?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja helaas weler is vandaag een server gestorven en hij is net pas weer gereanimeerd dus over een 15 minuten hoop ik naar huis te kunnen,
een lange dag vandaag![]()
Nu kun jij er uiteraard niet meer onderuit Fok!MC'er te worden. Wanneer begin je met lessen?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:29 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Zit nu in de 4de, dus ben je vast wel eens ooit tegengekomen
OMG, ik zou echt fucking schrikken op school> WTF!![]()
Spreek hem morgen wel
Man, ben pas 16quote:Op donderdag 28 april 2005 22:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Nu kun jij er uiteraard niet meer onderuit Fok!MC'er te worden. Wanneer begin je met lessen?
Toppie, morgen is ook goed. verwacht nog niet dat ik van het weekend op bezoek ga.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb het adres thuis liggen ben nu nog op mijn werk![]()
zal het morgen posten als ik het niet vergeet mee te nemen
GS500 gekocht?quote:Op vrijdag 29 april 2005 07:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
zo... nu nog mijn rijbewijs
Succes!quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:00 schreef hollander172 het volgende:
Zo sollicitatiegesprek, moet wel raar lopen wil ik niet volgende week weer aan het werk zijn.
Thanks, heb er wel vertrouwen in en ze zoeken ook per direct iemand. Gesprek goed? Maandag beginnen.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:00 schreef hollander172 het volgende:
Werken met studenten is okee.![]()
Wel gelachen gisteren, doodsimpel werk en een printer die niet naar behoren werkte = veel slap gelul en weinig werk.
Zo sollicitatiegesprek, moet wel raar lopen wil ik niet volgende week weer aan het werk zijn.
Als je lang thuis zit is al het werk fantastisch.quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:44 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Goed gedaan !
Toch niet via zo een kansloos uitzendbureau heh![]()
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:29 schreef hollander172 het volgende:
Vanavond grote levering aan een fokker.
Je weet wat ik gezegt heb over ratten met stress he.quote:Wordt een lekker hectisch en druk dagje.![]()
Tsja als je random bedrijven gaat bellen en ze verwijzen zelf door naar het uitzendbureau moet je wat he?quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:45 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Als je lang thuis zit is al het werk fantastisch.
Ook via een uitzendbureau.![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:47 schreef Patrick281 het volgende:De homo tampeloerus, alias stinkie, die lijkt mij wel een vleeseter.
Wel leuk dat reclame via Fok! werkt.
Ik eet ook vlees.quote:Je weet wat ik gezegt heb over ratten met stress he.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |