hij is zo lelijk dat ie er gewoon mooi van wordquote:Op woensdag 27 april 2005 00:19 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
God wat moest ik daar vroeger van kotsen.
Bieding loopt.
hij is op zijn mooist als ie gerecycled isquote:Op woensdag 27 april 2005 09:08 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Juist gesproken.
Bijna....
Maar dan nog lelijk!
idd. op die CR kan hij ook al 9 van de 10 keer niet rijdenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij is op zijn mooist als ie gerecycled is![]()
![]()
maar als het een motor is voor erbij zou ik ook niet echt heel kieskeurig zijn hoor,als je maar kan motorrijden, dus ik kan Peppie's standpunt wel een beetje volgen
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kan hem ook nog anders opvatten dat ik wel gek wordt van choppie's.
quote:
Een toercrossmotor.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij is zo lelijk dat ie er gewoon mooi van word![]()
die koffers eraf en hier en daar de zaag in wat plastic zetten en voila ......bijna mooie beemer![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:21 schreef ZX9R het volgende:
[..]
idd. op die CR kan hij ook al 9 van de 10 keer niet rijden
Pak dan iets wat nog een beetje stijl heeft.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar als het een motor is voor erbij zou ik ook niet echt heel kieskeurig zijn hoor,als je maar kan motorrijden, dus ik kan Peppie's standpunt wel een beetje volgen
![]()
Ik vind het ook niks maar altijd beter dan die BMW.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:59 schreef ZX9R het volgende:
Ook al zo lelijk...
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks maar altijd beter dan die BMW.
Het was maar een suggestie hoor.......quote:Op woensdag 27 april 2005 10:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Pegaso, Rotax blok, doet teveel aan een F650 denken die tot voor kort ook bij Aprilia gebouwd werd.
Is gewoon een te licht ding, en ik vind hem meer standaard commercieel aantrekkelijk gemaakt, te gladjes dus.
En een R100GS is wel een 1.000 cc 2 cylinder.![]()
Geef niet, meedenken is altijd goed.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:07 schreef hollander172 het volgende:
Het was maar een suggestie hoor.......
In mijn optiek is het voor woon-werkverkeer best een aardig dingetje, betrouwbaar blok, zuinig en tenminste enigzins toonbaar. (die BMW kan je gewoon niet mooi vinden.)
Die lijnen van die Aprilia zijn erg vrouwlijk.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:07 schreef hollander172 het volgende:
Voor het gemak even onder elkaar:
BMW
[afbeelding]
Aprilia![]()
[afbeelding]
en als je persee koffers wil:
[afbeelding]
Met bovenstaande foto verkoopt ie dat ding natuurlijk nooit.(hoe zet ik mijn motor zo lelijk mogelijk op de foto
)
Vandaar de suggestie van de Pegaso, die zijn lekker goedkoop.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geef niet, meedenken is altijd goed.![]()
![]()
En die R100GS is gewoon te erg.![]()
![]()
![]()
Het is een gevoel wat ik erbij heb.![]()
En anders een poserige viertakt SM, maar meer dan 3 mille heb ik niet over voor een tweede fiets.
Zijn gewoon allemaal belachelijk hoog geprijst. Alles eigenlijk tegenwoordig.![]()
Betrap mij nu de laatste 5 maanden op alles naar guldens terugrekenen.
Heb ik daarvoor nooit gedaan.
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vandaar de suggestie van de Pegaso, die zijn lekker goedkoop.Jongere motor, minder kilometers dus meer motor voor je geld. (denk even niet aan vermogen, heb je toch niet nodig voor woon-werk)
Hmmm onder de 3 mille.......
Zoiets?
[afbeelding]
2150,-
Of zoiets?
[afbeelding]
3250,-
Er ontbreken mensen, dat is wat heel anders dan dat ik ze misquote:
Ziet er wel aardig uit toch?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kijk ik even over die tweede heen op Marktplaats, check het iedere dag.
De eerste is een rat bike.
quote:Damn, had die EXC450 moeten kopen van vorig jaar december, 112 kilo, 900 kilometer en 3.250 euro.
Maar ja dan verval ik in herhaling als ik dat zeg.
quote:Link en specs van deze??
Nee, ziet er rampzalig uitquote:Op woensdag 27 april 2005 10:40 schreef hollander172 het volgende:
Ziet er wel aardig uit toch?Prijs valt ook mee en je ziet pas of het wat is als je gaat kijken.
Voor dat geld kan je voor nick ook nog een KTM'tje erbij kopen.
Was wel een gok om er nog wat af te krijgen en hard to get spelen.quote:Regeltje bij gokkers is: "Nooit had ik maar....... denken"
Jij gokt dan wel niet maar hier gaat dit ook op.
EXC = wedstrijdmachine, dit is een zwaardere bak, maar ja geen hoge compressiezuiger dus wel verstandig.quote:Jij kijkt iedere dag op marktplaats. Is een 620 LC (4?) uit mijn hoofd.
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
Nee, ziet er rampzalig uitmaar irl kan het idd anders overkomen.
Budget voor de KTM EXC65 is reeds gereserveerd.
Nou ook nog een mooie, had 2 weken geleden een bod gedaan, maar het ding was in 2 dagen weg..
Dus je hebt gegokt en verloren, that's life.quote:Was wel een gok om er nog wat af te krijgen en hard to get spelen.
Hij had er niemand voor 2 weken lang, toen nog een final bod gedaan en toen dacht ik nog even een week te wachten.
Toen ik besloot om het toch maar te doen .. verkocht.![]()
Misschien even kijken, en een leuk bod doen.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:21 schreef hollander172 het volgende:Vind hem er netjes bijstaan of mis ik iets?
edit: zie nu dat ie in Rotterdam te koop staat, dat is bij jou om de hoek.
Is gewoon confronterend, iedere keer is het net niet naar mijn zin en dan denk je automatisch terug.quote:Dus je hebt gegokt en verloren, that's life.
Niet meer over nadenken, gewoon vooruit kijken.
Maar wat is er nou precies mis mee in jouw ogen?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:26 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien even kijken, en een leuk bod doen.
Er is altijd nog iets als prijs~kwaliteitsverhouding.
Mijn voorkeuren slaan dan nog wel eens om.
Mensen staan altijd zo lang stil bij de mislukkingen in het leven, gewoon vergeten, blik op de toekomst richten en blij zijn met wat je al hebt.quote:Is gewoon confronterend, iedere keer is het net niet naar mijn zin en dan denk je automatisch terug.![]()
![]()
Dat valt wel mee toch.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:21 schreef hollander172 het volgende:
Van die KTM's heb ik de ballen verstand (sowieso niet van SM's) dus hoe meer je met die termen gaat gooien hoe minder ik er van snap.![]()
Misschien dat ik ze wat vaker voorbij zie komen.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:29 schreef hollander172 het volgende:
Maar wat is er nou precies mis mee in jouw ogen?Vind hem er zelf netjes bij staan en mee- of tegenvallen kan het altijd nog als je gewoon gaat kijken.
Zo zwaar is het ook niet, maar het gevoel dat iets het net niet is.quote:Mensen staan altijd zo lang stil bij de mislukkingen in het leven, gewoon vergeten, blik op de toekomst richten en blij zijn met wat je al hebt.![]()
Jezus, ik wordt ook ziek geloof ik.![]()
Ik vergelijk alles met een knalgele die hier bij motoport staat. (weet niet eens wat voor merk eigenlijkquote:Op woensdag 27 april 2005 11:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien dat ik ze wat vaker voorbij zie komen.
Geen originele kleuren, oud model kappen, slecht iellig stuurkuipie.
Verder is de ruimte rond het blok en de overgang van de uitlaatpijpjes iedere keer weer wennen.
Geel zal wel een husky zijn.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vergelijk alles met een knalgele die hier bij motoport staat. (weet niet eens wat voor merk eigenlijk)
Geel is niet mijn kleur dus dan vind je al snel iets anders er ook goed uit zien.
Oud model? Nieuw model? Ik heb bij die dingen hetzelfde als bij chinezen, ze lijken allemaal op elkaar.
Geel in de crosswereld = Soesoeki.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Geel zal wel een husky zijn.
Net zo lelijk als een KTM of whatever...![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 11:51 schreef hollander172 het volgende:
Oud model? Nieuw model? Ik heb bij die dingen hetzelfde als bij chinezen, ze lijken allemaal op elkaar.
Ik zou het niet weten, hij is echt helemaal knalgeel, niet met blauw oid. Dacht door de bestickering aan een omgebouwde suzuki of kawacrosser?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
wanneer gaan we het weer over motoren hebben ?![]()
![]()
Ik vind dit nou net zo'n steekmug.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch.![]()
65EXC is een kindermodelletje van 6 tot 9 jaar oud.
Wel even begrenzen in het begin.![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 27 april 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Je bent zelf lelijk !quote:Op woensdag 27 april 2005 11:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Voor de meesten valt het flink tegen in het begin.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dat viel vies tegen zeg, best pittig!
Maar het was wel leuk. Volgende week woensdag weer
het is zeker makkelijkerquote:Op woensdag 27 april 2005 12:16 schreef Romius het volgende:
[..]
Smiddags allen, ik hoef nu minder bij te lezen btw
Zaterdag.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:24 schreef Makster het volgende:
Vanmiddag iemand naar je ZX kijken toch?
Huiskleuren van Husqvarna zijn licht blauw/verlopend met geel. Dus 50% goed.quote:
Done.quote:
Op het moment dat jij je aantal posts omhoog gooit.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Wil je mee????quote:Op woensdag 27 april 2005 12:28 schreef ondeugend het volgende:
Het wordt 26 graden zondag !! zegt weeronline
Jullie zouden meteen nu een meet moeten gaan regelen !
Alternatieven?quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Op het moment dat jij je aantal posts omhoog gooit.![]()
Wie houd je tegen ??quote:Op woensdag 27 april 2005 12:28 schreef ondeugend het volgende:
Het wordt 26 graden zondag !! zegt weeronline
Jullie zouden meteen nu een meet moeten gaan regelen !
quote:
Ik ben even weg.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:40 schreef Patrick281 het volgende:
Breng balans aan in de cross gerelateerde onderwerpen door tegen te posten ofzo.
![]()
ZX9R, Romius en Lars doen vast met je mee, Makster en Lars vandaag zijn de enigen die het onderwerp verder aanvuren momenteel.
Ik zal mijn collega's van de Provincie Zuid-Holland wel alvast waarschuwen.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:26 schreef Patrick281 het volgende:
Luc, cover me voor de milieubekeuring die ze kunnen uitdelen voor olie verversen langs de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |