Ik vergelijk alles met een knalgele die hier bij motoport staat. (weet niet eens wat voor merk eigenlijkquote:Op woensdag 27 april 2005 11:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien dat ik ze wat vaker voorbij zie komen.
Geen originele kleuren, oud model kappen, slecht iellig stuurkuipie.
Verder is de ruimte rond het blok en de overgang van de uitlaatpijpjes iedere keer weer wennen.
Geel zal wel een husky zijn.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vergelijk alles met een knalgele die hier bij motoport staat. (weet niet eens wat voor merk eigenlijk)
Geel is niet mijn kleur dus dan vind je al snel iets anders er ook goed uit zien.
Oud model? Nieuw model? Ik heb bij die dingen hetzelfde als bij chinezen, ze lijken allemaal op elkaar.
Geel in de crosswereld = Soesoeki.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Geel zal wel een husky zijn.
Net zo lelijk als een KTM of whatever...![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 11:51 schreef hollander172 het volgende:
Oud model? Nieuw model? Ik heb bij die dingen hetzelfde als bij chinezen, ze lijken allemaal op elkaar.
Ik zou het niet weten, hij is echt helemaal knalgeel, niet met blauw oid. Dacht door de bestickering aan een omgebouwde suzuki of kawacrosser?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
wanneer gaan we het weer over motoren hebben ?![]()
![]()
Ik vind dit nou net zo'n steekmug.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch.![]()
65EXC is een kindermodelletje van 6 tot 9 jaar oud.
Wel even begrenzen in het begin.![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 27 april 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Je bent zelf lelijk !quote:Op woensdag 27 april 2005 11:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Voor de meesten valt het flink tegen in het begin.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dat viel vies tegen zeg, best pittig!
Maar het was wel leuk. Volgende week woensdag weer
het is zeker makkelijkerquote:Op woensdag 27 april 2005 12:16 schreef Romius het volgende:
[..]
Smiddags allen, ik hoef nu minder bij te lezen btw
Zaterdag.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:24 schreef Makster het volgende:
Vanmiddag iemand naar je ZX kijken toch?
Huiskleuren van Husqvarna zijn licht blauw/verlopend met geel. Dus 50% goed.quote:
Done.quote:
Op het moment dat jij je aantal posts omhoog gooit.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Wil je mee????quote:Op woensdag 27 april 2005 12:28 schreef ondeugend het volgende:
Het wordt 26 graden zondag !! zegt weeronline
Jullie zouden meteen nu een meet moeten gaan regelen !
Alternatieven?quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Op het moment dat jij je aantal posts omhoog gooit.![]()
Wie houd je tegen ??quote:Op woensdag 27 april 2005 12:28 schreef ondeugend het volgende:
Het wordt 26 graden zondag !! zegt weeronline
Jullie zouden meteen nu een meet moeten gaan regelen !
quote:
Ik ben even weg.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:40 schreef Patrick281 het volgende:
Breng balans aan in de cross gerelateerde onderwerpen door tegen te posten ofzo.
![]()
ZX9R, Romius en Lars doen vast met je mee, Makster en Lars vandaag zijn de enigen die het onderwerp verder aanvuren momenteel.
Ik zal mijn collega's van de Provincie Zuid-Holland wel alvast waarschuwen.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:26 schreef Patrick281 het volgende:
Luc, cover me voor de milieubekeuring die ze kunnen uitdelen voor olie verversen langs de weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |