Bij mij doet die knop wel watquote:
Nog steeds niet eentje voor jezelf gekocht?quote:
Muziekje op en chilleuhquote:Op donderdag 28 april 2005 19:24 schreef Makster het volgende:
Tering, ff terug rijden uit Hoofddorp
16.15 waren we klaar, om 19.15 was ik thuis
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:49 schreef Drifter__ het volgende:
Okey, die ZX6R is dus niet van Youssef volgens mij.
Is van een leerling op school bij mij ( Comenius Lyceum , 6 vwo )
Wel een erg mooie![]()
![]()
Wat dacht je van dat Youssef die jongen was die vanmiddag langs je liep toen je wat wilde vragen aan Kruse, bij de lerarenkamer?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:03 schreef Drifter__ het volgende:
We wachten totdat Youssef ge-unbanned is
Hahahahhaha LOLquote:Op donderdag 28 april 2005 20:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat Youssef die jongen was die vanmiddag langs je liep toen je wat wilde vragen, bij de lerarenkamer?(lichtblauw shirt, witte broek)
Waarom denk je dat de Fox er niet meer staat in de stalling, maar wel de zx6r
helaasquote:Op donderdag 28 april 2005 19:25 schreef hicham het volgende:
Nog steeds niet eentje voor jezelf gekocht?
quote:Engine:
49.7cc, single-cylinder, 4-stroke, air-cooled
Max speed:
70-80km/h ( 43.50-49.71mile/h)
Starter: electric and pull start
Front tire: 9.0/6.5-8 tubeless
Rear tire:
13/5.0-8 tubeless
Max load: 100kg/220 pounds
Brake system: front and rear disc brake, no light, no horn
Drive system: chain
Tank capacity: 2.0L
Fuel system: unleaded gasoline
hey OPM,quote:Op donderdag 28 april 2005 20:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo 1 gaat het worden denk ik
[afbeelding]
[..]
ik zag de pics en dacht, zow hij heeft vette 'n schijf gekochtquote:
...toen las ik verderquote:![]()
![]()
Braking 320 mm remschijf. De achterveer die ik had besteld denk ik nog ff over na, moet het eigenlijk gewoon doen![]()
Next zijn de rempomp en de Nissin 6 zuigerklauwen![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 21:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hey OPM,
ik ga binnenkort met een maat van me eens kijken bij een importeur van Mini bike's
het is in Dongen ( vlakbij Breda) toevallig zin om ook mee te gaan kijken ?
Uhmmzz...wat is er niet vet aan de schijfquote:Op donderdag 28 april 2005 21:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik zag de pics en dacht, zow hij heeft vette 'n schijf gekocht
[..]
...toen las ik verder![]()
euhh, heppie um wel gekochtquote:Op donderdag 28 april 2005 21:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhmmzz...wat is er niet vet aan de schijfHet betere merk wat er te krijgen is en groter worden ze niet gemaakt voor de KLX.
![]()
Yupsquote:Op donderdag 28 april 2005 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
euhh, heppie um wel gekocht??
zow!! jij hebt een vette schijf gekochtquote:
iets te snel gelezenquote:De achterveer alleen nog niet![]()
Minibikes zijn wel cool maar daar heb ik nu echt ff geen geld voor.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zow!! jij hebt een vette schijf gekocht![]()
[..]
iets te snel gelezenwas weer aan het bladeren door - hoe kan het ook anders
![]()
- minibikes
Hey, Dongen, daar woont me zus.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hey OPM,
ik ga binnenkort met een maat van me eens kijken bij een importeur van Mini bike's
het is in Dongen ( vlakbij Breda) toevallig zin om ook mee te gaan kijken ?
Heeeeeeeeeeey, dus toch wel he!quote:Op donderdag 28 april 2005 20:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat Youssef die jongen was die vanmiddag langs je liep toen je wat wilde vragen aan Kruse, bij de lerarenkamer?(lichtblauw shirt, witte broek)
Waarom denk je dat de Fox er niet meer staat in de stalling, maar wel de zx6r
ik heb het adres thuis liggen ben nu nog op mijn werkquote:Op donderdag 28 april 2005 21:56 schreef bwt het volgende:
[..]
Hey, Dongen, daar woont me zus.
Misschien voor mij wel handig om daar dan ook eens te kijken als de PC dokter ik op bezoek moet.
Waar zit ie ergens???
quote:
Uhhhh.....beter heb je daar een hele goede reden voorquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 22:00 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeey, dus toch wel he!
Leuk zeg:P LOL!
Jij ook toevallig van Comenius of wat?
ja helaas welquote:Op donderdag 28 april 2005 22:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhhh.....beter heb je daar een hele goede reden voor![]()
Zit nu in de 4de, dus ben je vast wel eens ooit tegengekomenquote:Op donderdag 28 april 2005 22:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zat 2 jaar geleden ook op het Comenius ja, ik weet niet in welke klas jij zit dus misschien dat je mij ooit ook tegengekomen bent'We' hadden al door dat jullie bij elkaar op school zaten toen ik je vroeg of je op die school zat daar bij de rotonde. Semi-schijnheilig
Maar ik mocht nog niks vertellen want hij wou het op school tegen je zeggen
quote:
Ah, vandaag was het dus jouw beurt om lang te blijven. Morgen OPM? of Pep?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja helaas weler is vandaag een server gestorven en hij is net pas weer gereanimeerd dus over een 15 minuten hoop ik naar huis te kunnen,
een lange dag vandaag![]()
Nu kun jij er uiteraard niet meer onderuit Fok!MC'er te worden. Wanneer begin je met lessen?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:29 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Zit nu in de 4de, dus ben je vast wel eens ooit tegengekomen
OMG, ik zou echt fucking schrikken op school> WTF!![]()
Spreek hem morgen wel
Man, ben pas 16quote:Op donderdag 28 april 2005 22:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Nu kun jij er uiteraard niet meer onderuit Fok!MC'er te worden. Wanneer begin je met lessen?
Toppie, morgen is ook goed. verwacht nog niet dat ik van het weekend op bezoek ga.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb het adres thuis liggen ben nu nog op mijn werk![]()
zal het morgen posten als ik het niet vergeet mee te nemen
GS500 gekocht?quote:Op vrijdag 29 april 2005 07:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
zo... nu nog mijn rijbewijs
Succes!quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:00 schreef hollander172 het volgende:
Zo sollicitatiegesprek, moet wel raar lopen wil ik niet volgende week weer aan het werk zijn.
Thanks, heb er wel vertrouwen in en ze zoeken ook per direct iemand. Gesprek goed? Maandag beginnen.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:00 schreef hollander172 het volgende:
Werken met studenten is okee.![]()
Wel gelachen gisteren, doodsimpel werk en een printer die niet naar behoren werkte = veel slap gelul en weinig werk.
Zo sollicitatiegesprek, moet wel raar lopen wil ik niet volgende week weer aan het werk zijn.
Als je lang thuis zit is al het werk fantastisch.quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:44 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Goed gedaan !
Toch niet via zo een kansloos uitzendbureau heh![]()
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:29 schreef hollander172 het volgende:
Vanavond grote levering aan een fokker.
Je weet wat ik gezegt heb over ratten met stress he.quote:Wordt een lekker hectisch en druk dagje.![]()
Tsja als je random bedrijven gaat bellen en ze verwijzen zelf door naar het uitzendbureau moet je wat he?quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:45 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Als je lang thuis zit is al het werk fantastisch.
Ook via een uitzendbureau.![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:47 schreef Patrick281 het volgende:De homo tampeloerus, alias stinkie, die lijkt mij wel een vleeseter.
Wel leuk dat reclame via Fok! werkt.
Ik eet ook vlees.quote:Je weet wat ik gezegt heb over ratten met stress he.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |