quote:
Ik zou kunnen reageren door te zeggen dat je stink.... en dat doe i kdan ook maar..quote:Op donderdag 28 april 2005 09:13 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Is zeker Randstad. De sukkels.
Of Tempo-Team. Nog erger!
Ik ben eigenlijk altijd wel in voor een leuke relquote:Op donderdag 28 april 2005 09:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
misschien tijd voor een donderdag middag REL ?![]()
het valt wel op dat je ineens weer regelmatig postsquote:Op donderdag 28 april 2005 09:33 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk altijd wel in voor een leuke rel![]()
De laatste is me goed bevallen!![]()
Nemen er straks weer 2 vrijwillig een ban.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:33 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk altijd wel in voor een leuke rel![]()
De laatste is me goed bevallen!![]()
Nope, Medea oid.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:21 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Tempo Team is ook Randstad![]()
Short track?
Ik snap wel wat je bedoelt maar ik solliciteer niet als zwembroekenmodel.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]lama, zal me er verder niet meer mee bemoeien
Ik heb al van alles geprobeerd, uitzendbureau is het laatste vangnet.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb nog nooit werk gezocht via uitzend of arbeidsbureautjes.
Ik kan het zelf beter.
Je kan beter met de bedrijven zelf praten, en dan nog met de personen met beslissingsbevoegdheid.
Uitzend/arbeidsbureautjes vind ik meer iets voor mensen die zichzelf niet kunnen helpen.
Schoolverlaters, niet commercieel/creatieve mensen.
Daar schaar ik jou toch niet onder.![]()
Al is de huidige trend van de werkgevers wel steeds meer van werk uitbesteden, dus ook personeelsbeleid.![]()
Dat is dus juist het "probleem". De grote bedrijven MOETEN gebruik maken van uitzendbureaus. En dan kan je als fanatieke zelfondernemer wel doodleuk je cv sturen of bellen, ze verwijzen je toch door.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb nog nooit werk gezocht via uitzend of arbeidsbureautjes.
Ik kan het zelf beter.
Je kan beter met de bedrijven zelf praten, en dan nog met de personen met beslissingsbevoegdheid.
Uitzend/arbeidsbureautjes vind ik meer iets voor mensen die zichzelf niet kunnen helpen.
Schoolverlaters, niet commercieel/creatieve mensen.
Daar schaar ik jou toch niet onder.![]()
Al is de huidige trend van de werkgevers wel steeds meer van werk uitbesteden, dus ook personeelsbeleid.![]()
Sorry dat ik zo laat reageer.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik zou kunnen reageren door te zeggen dat je stink.... en dat doe i kdan ook maar..
JE STINKT![]()
Jij bent goed ingewerkt.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat is dus juist het "probleem". De grote bedrijven MOETEN gebruik maken van uitzendbureaus. En dan kan je als fanatieke zelfondernemer wel doodleuk je cv sturen of bellen, ze verwijzen je toch door.
Ik zou nu hele verhalen kunnen tikken over het uitbesteden van risico´s, indekken van ziektekosten, de kritsche termijn factor en zo maar daar doe ik niet aan
Blij dat ik in de chauffeurs zit, ligt mij meer. Gewoon zeggen waar het opstaat en geen achter je rug gelul![]()
LOLquote:Op donderdag 28 april 2005 09:41 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo laat reageer.
Ik had een wettelijk verplichte computerpauze van 5 minuten omdat ik in de afgelopen 2 uur de computer intensief heb gebruikt
Arbo-dingetjes
Ik zit bij de enige winstgevende poot van de Randstadgroep. Dus in zoverre zijn wij collega's. Jij bij een verliesgevende devisie en ik bij de winstgevende jongens
Oh, jij stinkt ook![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij bent goed ingewerkt.![]()
(moet je zeker 20 keer per dag zeggen dit
)
Waarom moeten?![]()
![]()
Ik zit bij Yacht.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:49 schreef Makster het volgende:
LOLWaar zit jij dan? Als het waar is dan mag jij mij zeggen wat we gisteren om 15:00 uur hebben gehad als dank voor het goede jaar
![]()
Transport = altijd okGaat niet echt mee met de trendlijn van het uitzendbureau maar is meer behoudener met alles. Plus wij zijn simpel
![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:52 schreef Makster het volgende:
![]()
Moeten omdat dat outsourcing heet. Een flexibele schil kan je per jaar miljoenen euro´s besparen. alleen de afhandeling van de administratieve kant alleen al kan al aardig aantikken. Nog maar te zwijgen over de wervings en selectie kosten die een bedrijf normaal moet maken. En dan heb je ook nog de ziektekosten / ARBO zaken / afhandelingen waar ze geen omkijken naar hebben. Ja beste mensen er komt nog veel bij kijken
Ze geven alleen oude leaseauto's aan nieuwe medewerkers.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:56 schreef ZX9R het volgende:
Ik zit bij Yacht.
En Yacht genereert de meeste winst voor de groep. Met zo'n 3000 collega's maken we net zoveel winst als de hele Randstad dat bijvoorbeeld doet in Amerika. (En daar werken een paar mensen meer bijvoorbeeld)![]()
Waar heb je die training gehad?quote:Op donderdag 28 april 2005 09:52 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Moeten omdat dat outsourcing heet. Een flexibele schil kan je per jaar miljoenen euro´s besparen. alleen de afhandeling van de administratieve kant alleen al kan al aardig aantikken. Nog maar te zwijgen over de wervings en selectie kosten die een bedrijf normaal moet maken. En dan heb je ook nog de ziektekosten / ARBO zaken / afhandelingen waar ze geen omkijken naar hebben. Ja beste mensen er komt nog veel bij kijken
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:56 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik zit bij Yacht.
En Yacht genereert de meeste winst voor de groep. Met zo'n 3000 collega's maken we net zoveel winst als de hele Randstad dat bijvoorbeeld doet in Amerika. (En daar werken een paar mensen meer bijvoorbeeld)![]()
Policy.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:59 schreef Patrick281 het volgende:
Ze geven alleen oude leaseauto's aan nieuwe medewerkers.![]()
Heb 25 mei mijn laatste examen. Cursus gehad in Spijkenisse. Stelt opzich niet veel voor maar je moet VEEL weten over de CAO en alle aanverwante crap. Opvolgend werkgverschap enzo, sociale wetgeving, bla bla bla, maar bij transport is alles anders dus veel moet ik weten en werk ik nooit meequote:Op donderdag 28 april 2005 10:00 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Waar heb je die training gehad?
Die krijg ik waarschijnlijk ook nog. In Zeist.
Raaaaaaaaaaaaaaaaaar.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:00 schreef ZX9R het volgende:
Policy.
Eerste auto is een pool-auto. Tweede is nieuw!
Nee, dat klopt.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
Raaaaaaaaaaaaaaaaaar.
Moet je eerst een ontgroening krijgen dan.![]()
En echt oud/onbekend ben je daar niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |