2 keer 176,6 kmquote:Op donderdag 28 april 2005 08:30 schreef hollander172 het volgende:
Die is fijn. Hoeveel km moet je in godsnaam wel niet maken voor die afgetrapte bak?
Dan rij ik je zo wel ff van de weg want ik mag straks naar Hoofddorp toequote:Op donderdag 28 april 2005 08:22 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nee. lease auto halen in Diemen
Ford Focus 1.4i 16V Cool Edition 3 deurs uit sept. 2001.
Die mag er dus weer bijna uit en dan kan ik de echte nieuwe lease auto bestellen
Goed lezen collega.quote:Op donderdag 28 april 2005 08:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Dan rij ik je zo wel ff van de weg want ik mag straks naar Hoofddorp toe
Owquote:
Slimquote:Op donderdag 28 april 2005 08:22 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nee. lease auto halen in Diemen
Ford Focus 1.4i 16V Cool Edition 3 deurs uit sept. 2001.
Die mag er dus weer bijna uit en dan kan ik de echte nieuwe lease auto bestellen
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:21 schreef Patrick281 het volgende:
Pssttt... piccie's voor Autoweek gemaakt?![]()
Lezen is niet de sterkste kant van die uitzendmutsen.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 08:45 schreef hollander172 het volgende:
(die tutmuts vond de afstand wel meevallen, of ik maandagochtend even door de ochtendspits op de A12 om 9:00 op kantoor wilde komen.)
Gelukkig hoef ik ook neit veel te lezen, ik doe chauffeurs en dat bevalt me meer dan prima. Het directe en simpele is om van te watertandenquote:Op donderdag 28 april 2005 08:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lezen is niet de sterkste kant van die uitzendmutsen.
Vandaag trouwens maar liefst 1 dag werk via een uitzendbureau, maanden lang hebben ze niks en gisteren kwamen ze aan met een dag werk, 2 concrete aanbiedingen, 5 vacatures waar ik op voorgesteld wordt en eentje wil dat ik me in laat schrijven in Zoetermeer........
No fucking way dat ik voor een inschrijving naar Zoetermeer ga rijden.
(die tutmuts vond de afstand wel meevallen, of ik maandagochtend even door de ochtendspits op de A12 om 9:00 op kantoor wilde komen.)
je hele weekritme overhoopquote:Op donderdag 28 april 2005 08:54 schreef Patrick281 het volgende:
Waarom denk ik dat het dinsdag is.![]()
Ik mis gewoon 2 dagen deze week, maandag en dinsdag zijn blijkbaar aan mij voorbijgegaan.![]()
Verder gaat het goed.![]()
![]()
quote:
Niet zo snel oordelen Peppie.quote:Op donderdag 28 april 2005 08:51 schreef Patrick281 het volgende:
Anders ga je even met de trein ofzo, blijkbaar een functie voor gemotiveerde kandidaten.
Goede test. Jij dus niet.![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je hele weekritme overhoopdat is raar
Is zeker Randstad. De sukkels.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:09 schreef hollander172 het volgende:
Ik zei tegen haar dat ik dan ongeveer om 7:00 weg moest........ "Echt waar? Vianen-Zoetermeer is toch maar een kwartiertje rijden?"Met een busa, lege rechte snelweg zonder file en zonder flitspalen wel ja..... (ik heb me maar ingehouden maar ze had vast geen aardrijkskunde in haar pakket.
)
Het gaat om een functie die hier in mijn eigen dorp openstaat, of ik me even in Zoetermeer in wil laten schrijven zodat ze kunnen kijken of ze me voor gaan stellen.![]()
Nee niet eens, is een klein bureautje dat tot voor kort alleen regionaal opereerde.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:13 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Is zeker Randstad. De sukkels.
Of Tempo-Team. Nog erger!
verkeerd woord gevetquote:Op donderdag 28 april 2005 09:09 schreef hollander172 het volgende:
Het gaat om een functie die hier in mijn eigen dorp openstaat, of ik me even in Zoetermeer in wil laten schrijven zodat ze kunnen kijken of ze me voor gaan stellen.![]()
beetje téquote:
jij hebt gauw weekendquote:Weet nog wel de avonden, al verwar ik die een beetje met het weekend.
![]()
De werkuren ben ik compleet kwijt. Zware ontkenningsfase.
Gisteren weet ik nog wel, half ochtendje.![]()
quote:
Tempo Team is ook Randstadquote:Op donderdag 28 april 2005 09:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee niet eens, is een klein bureautje dat tot voor kort alleen regionaal opereerde.Moet zeggen dat ze bij Randstad wel redelijk meedenken met je. (of ik heb mazzel met de dames die hier zitten) Tempo Team
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |