OPM, lees dit nog eens.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:59 schreef ZX9R het volgende:
Wie wil me kicken?
En dan niet beide tegelijkertijd
Damn, dat is wel dubbel stom.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ywhad de jouwe niet gezien...zelfs niet toen ik daarna ook nog ging posten
![]()
Levensgevaarlijk, die SM'squote:Op donderdag 28 april 2005 11:04 schreef Patrick281 het volgende:
Gisteren trouwens weer grote problemen met paarden gehad.![]()
Ze sloegen helemaal op hol toen ik hem met 1/4 gas inhaalde, zo rustig mogelijk.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ook bang dat er een ongeluk gebeurt is, die Jeep met paardentrailer zag ik niet meer terug nadat ik hem ingehaald had.
Had nog oogcontact met de bestuurder die niet snapte waarom ze gingen trappelen..............
![]()
idd.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, die SM's![]()
![]()
quote:hej P**, hier met k**. de papa van je cr.
en papa's zien altijd direct wie hun kindertjes zijn he.........teminste zo
hoort het.
der is maar 1 zo,n cr 500 in nederland.
zag dat je enige problemen met de auspuff had. waarschijnlijk krijg je hem
echt niet stiller. het is de expansiekamer die zo,n enorm kabaal maakt.
ik heb die demper zelf gemaakt van een oud stuk slagboom. heb al flink wat
geexperimenteerd met het binnenwerk en andere dempers, maar dit was toch het
beste.
werd er zelf ook een beetje kriggel van......iedereen kijkt naar je, als je
deraan komt.
die expansiekamer is eigenlijk gewoon van te dun materiaal (waarschijnlijk
0.7/0.8mm) de originele was ongeveer 1.5mm. ik heb deze laten maken door DPR
(wel bekent in de crosswereld.)
heb er ook de originele demper onder gehad, maar dat was dus echt 10x niks.
als ik jou was zou ik niks aan die demper doen.
quote:Verslag van de supermotard demonstratie te Rozenburg, 30 april 2004.
Cornelis en Huisman pakken podiumplaatsen bij demo-races!
Tijdens de festiviteiten rond koninginnedag in Rozenburg (nabij Rotterdam), stond er ook een supermotard demonstratie op het programma. Dwars door een woonwijk was er een leuk circuit, zonder off-road gedeelte, uitgezet. Hoewel de drie Trident coureurs deze demo als een training beschouwden, wisten Maikel Huisman en Johan Cornelis allebei een podiumplaats voor zich op te eisen.
Na de eerste vrije training, werden de circa 40 coureurs verdeeld in drie groepen.
Dik van Laar, Maikel Huisman en Johan Cornelis ontmoetten elkaar in groep 2. Gestart vanaf de eerste rij pakte Cornelis in de eerste manche direct de leiding, gevolgd door Maikel v.d. Zanden én Maikel Huisman. Cornelis kon vrij gemakkelijk een voorsprong opbouwen op zijn achtervolgers, en ging dan ook na twaalf minuten als winnaar over de streep! Met een kleine achterstand op Van de Zanden, eindigde Maikel Huisman op een fantastische 3e plaats. Een oude rugblessure zorgde er voor dat Dik van Laar genoegen moest nemen met een plaats in de middenmoot.
Ook bij de start van de tweede manche greep Cornelis meteen de eerste plaats. Bij het uitaccelereren van de eerste bocht brak echter zijn achterwiel weg en Maikel v.d. Zanden stak zijn Honda direct binnendoor. De twee koplopers sloegen meteen een gat op de concurrentie en lieten het publiek genieten van een mooie strijd om de koppositie. Met een motorlengte verschil moest Johan helaas genoegen nemen met de 2e plaats. "Ik was gewoon sneller als V.d. Zanden maar het is hier erg lastig inhalen. Ik zat hem de hele race aan z'n broek en probeerde hem zodoende zenuwachtig te maken maar helaas kon ik hem niet op een foutje betrappen. In de laatste ronde heb ik het nog wel geprobeerd maar bij een demonstratiewedstrijd wil ik niet op haren en snaren iemand passeren." aldus de Trident coureur uit Heteren. Achter het leidende tweetal finishte Maikel Huisman wederom op een derde plaats. De nieuwkomer bij Trident Racing laat hiermee zien dat hij erg snel leert en dat we dit seizoen nog het nodige van hem kunnen verwachten. Dik van Laar stuurde zijn Husqvarna keurig naar een 7e positie.
In de finale mochten de snelste vijf coureurs uit elke groep het tegen elkaar opnemen. Om wat spanning in de race te krijgen werden de snelste coureurs op de achterste startrijen gezet. Hierdoor belandden Huisman en Cornelis op de één na laatste startrij. Achter hun stonden Michel de Groot, Ron v.d. Horst en Marcel van Drunen. Na een leuke inhaalrace eindigde Cornelis als 6e en Huisman als 8e. Marcel van Drunen was de hele dag een klasse apart en pakte de eindoverwinning.
Andere plannen.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:31 schreef Patrick281 het volgende:
Nog mensen op koninginnendag naar Rozenburg??
Ik denk het nietquote:
Dan gaat de Z opgeknapt wordenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:00 schreef Patrick281 het volgende:
Ik denk het nietmaar hoop het voor je.
![]()
En wat gaat er op motorgebied gebeuren mocht hij verkocht worden??![]()
quote:bedankt voor je mailtje! Die cr slijt toch niet echt heel hard? en een
zuiger wisselen is bij een 2-takt volgens mij 1 van de makkelijkste dingen.
Tenminste voor zover ik weet.....
Ik weet nog niet zo heel goed wat ik wil eigenlijk. Maar toen ik nog licht
rijbewijs had, had ik een xr250r, en het vermogen is niet veel, maar met
deze fiets heb ik echt wel veel plezier gehad. Nu alles meer vermogen heeft
omdat ik vol mag rijden, wil ik ook graag hard rijden, maar daar zit de fun
hem niet echt. Het scheelt dat die bandit wel een lekkere speelfiets is waar
je lekker mee kunt sturen en ook rustig kunt rijden. Dat waardeer ik wel in
die fiets.
Maar toch als ik er afstap, dan mis ik iets.....Bij die XR had ik meteen het
gevoel dat ik weer wilde rijden, en dat heb ik nu minder. Beetje vreemd
misschien maar toch. Bij de ktm heb ik rustiger gereden omdat deze toch wat
onderhoudsgevoeliger is en ik bang was dat hij misschien kapot zou gaan, hij
kostte me immers een bak met geld!
Maar ik wil toch graag iets spectaculairders en dan kom je op een CR uit.
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:11 schreef stinkie het volgende:
Is dat die uit Pijnacker? Dalijk dat hele dorp op de cr
Andere voetpakking behoort tot de uit te voeren werkzaamheden ja!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Pappa's fietsje krijgt een beatybehandeling.
Maar geen VTR dus.![]()
![]()
dacht dat je van de week zij dat er een met een bandit uit Pijnacker gemaild had, dus ging er vanuit dat dat dezelfde was. En ik woon gelukkig niet in Pijnacker, hier in de wijk ben ik degene die de boel wakker houdquote:Op donderdag 28 april 2005 13:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat wordt nooiiiiiit meer uitslapen voor jou.
![]()
Ik weet eigenlijk niet waar deze vandaan komt.![]()
Iedereen mailt ineens spontaan via Motor Forum met vragen over de CR.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
dacht dat je van de week zij dat er een met een bandit uit Pijnacker gemaild had, dus ging er vanuit dat dat dezelfde was. En ik woon gelukkig niet in Pijnacker, hier in de wijk ben ik degene die de boel wakker houd
quote:Op donderdag 28 april 2005 08:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Get just to it, almost sleepless weeks with a busy program for the rest of your live.![]()
Vroeg ik me laatst ook af, maar niemand reageerdequote:Jij zit toch bij Plo op school? Waar hangt'ie uit.
Struggle for life continues.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:35 schreef hicham het volgende:Als ik m'n diploma heb dan ga ik er vanuit dat er voor mij gewerkt wordt
![]()
Als hij niet van zijn motor geploeurd is.quote:Ik zal z'n motor misschien wel binnenkort zien als het echt warm weer blijft ipv om de dag regen en zon
Kan ie mooi zelf de OP aanpassen als ie wegblijftquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 14:13 schreef stinkie het volgende:
Kan ie mooi zelf de OP aanpassen als ie wegblijft
Die heb ik weggehaaldquote:Op donderdag 28 april 2005 14:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wat heb jij met het kopje laatste nieuws gedaan in de OP?
Overigens had Tjabbo het vlak daarvoor ook al geedit.![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 14:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Die heb ik weggehaald
Werd vaak niks mee gedaan
ik begrijp dat er een post met excuses word geplaats binnenkortquote:
Zeg hou je bijnamen bij je heH.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:36 schreef hicham het volgende:
Ik ga ff pittenMoet even bijkomen van die agressieve opmerking van Peppelientje
Wel naar het oostenquote:Op donderdag 28 april 2005 14:39 schreef Patrick281 het volgende:
Moet je weer op je knieen voor vergiffenis bidden.
quote:Op donderdag 28 april 2005 14:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zeg hou je bijnamen bij je heH.
En niet erotisch dromen, want dat mag niet van de profeet.![]()
![]()
Moet je weer op je knieen voor vergiffenis bidden.
met ingebouwd kleed om op te gaan bidden?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
Er komt een telefoon voor Moslimsingebouwd compas en wekkertje wanneer ze moeten bidden.
Binnenkort te koop hoorde ik op de radio.........
En Arabie al een heel groot succes.![]()
Signaleert overigens alleen per trilalarm, voor niet al te irritant gedoe in de moskee.
Kunnen ze beter alles in een zwitsers zakmes integrerenquote:Op donderdag 28 april 2005 14:52 schreef Romius het volgende:
[..]
met ingebouwd kleed om op te gaan bidden?![]()
ow hehe, waarschijnlijk moet je ff copy shortcut doen in een nieuw venster, dan doet ie het wel denk ik.quote:
ik deed het welquote:Op donderdag 28 april 2005 14:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Die heb ik weggehaald
Werd vaak niks mee gedaan
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik deed het wel
en ik zag dat er meer het deden hoor
Iemand de witte knop al gevonden?quote:
Heb het gezienquote:Op donderdag 28 april 2005 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
Er komt een telefoon voor Moslimsingebouwd compas en wekkertje wanneer ze moeten bidden.
Binnenkort te koop hoorde ik op de radio.........
In Arabie al een heel groot succes.![]()
Signaleert overigens alleen per trilalarm, voor niet al te irritant gedoe in de moskee.
Heb ze allemaal gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |