quote:
Die van mij zit ook onder, wou hem eigenlijk schoonmaken maar ben te lui om van m'n reet af te komen. Nu kunnen die vliegjes even goed het vizer intrekkenquote:Op donderdag 21 april 2005 20:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mijn pak was zondag idd erg vieshad je mijn helm moeten zien
![]()
maak ik altijd schoon voordat ik ga rijden, dus was idd alleen van arnhem naar dordt
quote:Op donderdag 21 april 2005 20:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
net stukkie gereden, met tanktas & dig vid cam erinbleef goed zitten
alleen je kunt maar beperkt naar voren met die tas in de weg dus echt lekker los rijden deed ik zo niet. ik dacht dus op rec gedrukt te hebben en meer dan een half uur gefilmpt te hebben maar niet dus
dit weekend maar weer een poging
Jahhhh, ziet er erg vet uit die motor + helm!quote:Op donderdag 21 april 2005 19:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, daar is hij langsgereden, hij is gebanned dus hij kan niet reageren [afbeelding]. Aangezien er in je profiel havo staat, neem ik aan dat je op die school zit die daar ligt?
Ja hij had het al gelezen, dit reageerde hij:quote:Op donderdag 21 april 2005 20:35 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Jahhhh, ziet er erg vet uit die motor + helm!![]()
Zeg je het ff tegen hem
quote:Hey Egyptian pride world wide : p was jij ook op de motor dan. Wannabe rel mocro negert.
quote:Op donderdag 21 april 2005 20:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Best cool, die Garmin heeft een ingebouwde camera waarmee je dus in DVD kwaliteit kan filmen
Neej man, ik rij nog op een Aprilia SRquote:Op donderdag 21 april 2005 20:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja hij had het al gelezen, dit reageerde hij:
[..]
[..]
nooit voor niks hequote:Op donderdag 21 april 2005 20:30 schreef hicham het volgende:voor niks met die camera rondgereden dus?
wat een gedoequote:Had 1 van mijn eerste dagen ook de digicam met een rare constructie samen met statief op m'n stuur gezet. Wat schildersplakband eromheen enzo. Op 160 klapte die achterover(bleef wel vastzitten, maar filmde alleen nog maar lucht
) en is een digicam dus max 30 seconden filmen en met je handschoen op rec drukken gaat niet zo lekker. Mislukt dus
Was al begonnen maar werd nogal een lang verhaalquote:Op donderdag 21 april 2005 20:29 schreef hollander172 het volgende:
@F-S Neem de tijd en mocht ik je verder kunnen helpen dan mag je me altijd lastigvallen/stalken etc.![]()
Vandaag eens coldcase mensen lastig gaan vallen met mijn vlees en we hebben er een kennel als klant bij.Ze hebben 4 kolossen rondlopen van een kilo of 50 en die verorberen wel een kilo per dag per hond.
Daarnaast nog vaak nestjes met pups die ze ook meteen op barfen zetten.(3 a 4 per jaar)
Morgen nog maar eens een bel/mail/faxrondje houden.(heb nu alleen nog de kennels/fokkers gehad van rassen die ik zelf ook leuk vindt.
)
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
we rijden niet allemaal gekneveld
Avon Azaro AV39. Schijnt een sportieve band te zijn, althans 5 jaar geleden ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Is dat nou een BT020 voorband?
Ja, mijn edit ook gezien?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:33 schreef Patrick281 het volgende:
Dat over die bougie gezien? (was een edit) Hij was bij het thuiskomen na mijn werk aardig grijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |