oh ik zal snel die afspraak maken om met een FMX650 te gaan proefrijdenquote:Op woensdag 27 april 2005 13:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Breng balans aan in de cross gerelateerde onderwerpen door tegen te posten ofzo.
![]()
ZX9R, Romius en Lars doen vast met je mee, Makster en Lars vandaag zijn de enigen die het onderwerp verder aanvuren momenteel.
Maar niets hoef hoor, was zo maar een opmerking.![]()
Have fun op het werk en wat je nog meer doet, ik duik nu de zon en teveel snelwegkilometers in.
(gelukkig nog 10-12 kilometer binnendoor ook, ware wereldreis
)
Bak ??quote:Op woensdag 27 april 2005 13:59 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik zal mijn collega's van de Provincie Zuid-Holland wel alvast waarschuwen.
Wanneer ben je van plan je olie te verwisselen?
Kun je d'r überhaubt (kutwoord) wel bij met zo'n platte bak als jij hebt
Ja sorry hoor.quote:
O man, je wilt niet weten hoeveel vervuiling dat teweeg brengt (olie in de afvoerput laten lopen)quote:Op woensdag 27 april 2005 14:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Bak ??gewoon aftapplug losdraaien en in afvoerput laten lopen
![]()
dan hebben ze tenminste reden voor een bekeuring
10 jaar geleden kostte zoiets maar 500 gulden![]()
disclaimer!!!!! ik heb nooit olie of iets dergelijks gedumpt![]()
volgens een buurman van mijn moeder die een boot heeft, is het met een flesje afwasmiddel heel snel weg te werkenquote:Op woensdag 27 april 2005 14:21 schreef bwt het volgende:
[..]
O man, je wilt niet weten hoeveel vervuiling dat teweeg brengt (olie in de afvoerput laten lopen)
Heel de water zuivering komt onder de olie te zitten.
Hebben die bacteriën ook eens wat te doenquote:Op woensdag 27 april 2005 14:21 schreef bwt het volgende:
[..]
O man, je wilt niet weten hoeveel vervuiling dat teweeg brengt (olie in de afvoerput laten lopen)
Heel de water zuivering komt onder de olie te zitten.
Uit eigen ervarig:quote:
Lijkt wel een beetje op Joe Barquote:
Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:24 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hebben die bacteriën ook eens wat te doen
Wist je trouwens dat het regelmatig gebeurt? Olie toevoegen aan een RWZI!
Dit doen ze om het rendement van zo'n installatie op peil te houden. Het is namelijk ook niet goed voor de RWZI's om te schoon water te krijgen.
Vroeger kregen ze bijvoorbeeld nog fosfaat binnen. Nu niet meer (wasmiddel is fosfaatvrij tegenwoordig)
wel internet maar ook een chef de hele dag achter mequote:Op woensdag 27 april 2005 13:34 schreef Patrick281 het volgende:
Over commercieel gesproken, OPM vandaag geen internet met die introductie?![]()
Maar het blijven volvo's........quote:Op woensdag 27 april 2005 16:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wel internet maar ook een chef de hele dag achter me
die 2 concept cars (3CC en SCC) was niet hetgene waar het om draaide vanochtend, was een stukje merkbeleving waarbij de auto's aan meedroegen...(deze CC's bestaan al sinds 2001). was ook nog interactief dus het publiek werd er ook bij betrokken
wel hebben we de primeurs mogen aanschouwen: de nieuwe C70 (komt half 2006) en de nieuwe C30 (2007)
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:59 schreef ZX9R het volgende:
Kun je d'r überhaubt (kutwoord) wel bij met zo'n platte bak als jij hebt
Pssttt... piccie's voor Autoweek gemaakt?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wel hebben we de primeurs mogen aanschouwen: de nieuwe C70 (komt half 2006) en de nieuwe C30 (2007)
ik heb het een keer met Raus achterop gehadquote:Op woensdag 27 april 2005 15:57 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Uit eigen ervarig:
Berust op waarheid!
Maat van me had vroeger een brommer. Toen hij achterna werd gezeten door een politiemotor is hij er vandoor gegaan en tussen twee paaltjes doorgevlogen.
De politieagent op de motor kende de paaltjes en wist dat hij er net tussendoor paste!
Maat is dus ook gepakt.
Maat helemaal gek, de volgende dag met een andere veel te snelle en veel te veel lawaai makende brommer voor het plisieburo rijden. Heen en weer!
Totdat er een motor uit de garage kwam om hem te pakken.
Hij weer naar die paaltjes en die motor er achteraan.
Hij door die paaltjes en de politiemotor mist opeens 2 cilinders![]()
Had die eikel 's nachts de paaltjes een halve stoeptegel dichter bij elkaar gezet!!!![]()
![]()
quote:Jurgen van den Goorbergh in actie tijdens komende MotoGP race.
Door Bas Prins (Villie), geplaatst op 27 april 2005 om 10:36
Bron: Persbericht, copy paste motorfreaks.nl
Jurgen van den Goorbergh zal tijdens de Grand Prix van China op 1 mei aanstaande de Japanner Makoto Tamada vervangen in de MotoGP. Bij Tamada is na nader onderzoek een breuk gevonden in de pols, net als bij Alex Hofmann betreft het ook hier het schippersbotje (scaphoid). Deze breuk is veroorzaakt door een val tijdens de trainingen voor de Portugese Grand Prix. Dit is een zeer vervelende breuk die veel voor komt bij gevallen motorrijders. Tamada wordt hier vandaag voor geopereerd, waardoor hij zijn rechterhand de komende tijd niet zal kunnen gebruiken, waarschijnlijk zal het herstel zo'n drie weken in beslag nemen.
Het Konica Minolta Honda Team, opgebouwd rondom de Japanse coureur, zal wel aanwezig zijn tijdens de race op het circuit van Shanghai. Dit keer zal het echter de Nederlander Jurgen van den Goorbergh zijn die de Honda RC211V flink de sporen zal geven! In het de periode 1997 tot 2002 heeft Jurgen ook al gereden in de koningsklasse van de motorracerij.
Jurgen is zeer enthousiast over de kans die hij geboden krijgt:
" Ik kan het niet geloven! Ik ben zeer gemotiveerd en dankzij het Konica Minolta Honda team heb ik de kans gekregen om in het sterkste kampioenschap van de motorracerij uit te komen. Dit is voor mij een heel nieuwe uitdaging.
Ik heb jarenlang in de 500cc gereden en enkele jaren Supersport, dus ik beschouw mijzelf als een ervaren coureur die de Honda RC211V op een goed niveau mee kan laten rijden. Het circuit is voor iedereen nieuw, dus dat is al een minder groot nadeel voor mij. Natuurlijk heb ik weinig tijd, maar ik doe m'n best me in de vier uur voor de race zo goed mogelijk aan te passen aan de motor. We zullen zien wat het weekend ons zal brengen.
Op deze prachtige Honda zal Jurgen zijn rentree maken op het hoogste raceniveau/
Teameigenaar Luca Montiron vind het jammer dat Tamada niet mee kan strijden, maar is blij met Jurgen:
" Het is heel erg jammer voor ons, maar zeker voor Makoto. Het is een zeer slecht begin van het seizoen. Na de laatste medische check up hebben doktoren Tamada afgeraden dit weekend te rijden en vandaag wordt hij geopereerd.
Dankzij het vertrouwen van Honda en Konica Minolta kunnen we tijdens de Chinese Grand Prix toch aanwezig zijn met coureur Jurgen van den Goorbergh. Ik vertrouw op de ervaring en motivatie van Van den Goorbergh om heel erg zijn best te doen. Het team zal zijn best doen om hem zo snel mogelijk vertrouwd te kunnen maken met de kracht van de RC211V. Dit zal echter geen makkelijke opgave worden."
Makoto Tamada verklaarde dat hij gezien de pijn die hij ondervindt absoluut niet kan racen en hier erg van baalt. Verder wenst hij Jurgen heel veel succes. Tijdens de volgende Grand Prix, in Le Mans, probeert de vriendelijke Japanner weer aanwezig proberen te zijn.
Een mooie dag voor de Nederlandse motorsport en een unieke kans voor Jurgen!
Damn, wat zal hij vorige week, afgelopen weekend en de eerste paar dagen van deze week in de put gezeten hebben en aan zichzelf zijn gaan twijfelen.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:35 schreef bwt het volgende:
Nice - op de ene dag stopt ie en 2 dagen later valt ie weer in bij een ander team.
Auw.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:31 schreef Patrick281 het volgende:
Dat noem ik nog eens goede tijden~slechte tijden.![]()
Afgelopen weekend opstappen bij de supersport 600 en binnen een paar dagen een aanbieding krijgen om een race in de MotoGP te rijden.![]()
![]()
![]()
[..]
Past het op een Beemer met cardan? Die wil ik gaan kopen namelijk.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:18 schreef pmponer het volgende:
Iemand hier nog interesse in een (verstelbare) paddockstand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |