quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:51 schreef Lizz-n het volgende:
Dat onderste plaatje in de OP moet nog aangepast worden!
is goedquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:56 schreef pascalheister het volgende:
zal het morgen ff doen
kampioenen
Over een paar minuten of paar uurquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:56 schreef pascalheister het volgende:
zal het morgen ff doen
kampioenen
Dat hebben de meeste nog niet gedaan. Ik ook nietquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:57 schreef Djekko het volgende:
Ik heb mijn mede-PSV'ers trouwens nog niet gefeliciteerd
Bij deze
Terugquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:57 schreef Djekko het volgende:
Ik heb mijn mede-PSV'ers trouwens nog niet gefeliciteerd
Bij deze
quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ga nu nog even TV kijken en dan naar bed
Tot morgen.
Het was een mooie avond
De amstelcup gaat naar tilburgquote:
Ach als wij de CL daarvoor in de plaats winnen vind ik het bestquote:Op zondag 24 april 2005 00:00 schreef existenz het volgende:
[..]
De amstelcup gaat naar tilburg![]()
. Voor de rest gefeliciteerd en tot 29 mei
Ik ook hoor. Dan kan die AC mee aan me reet oxiderenquote:Op zondag 24 april 2005 00:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach als wij de CL daarvoor in de plaats winnen vind ik het best
wat zeg je dat toch weer mooiquote:Op zondag 24 april 2005 00:02 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Dan kan die AC mee aan me reet oxideren
Tsjaquote:
Pascal doet dat morgenquote:Op zondag 24 april 2005 00:04 schreef blieblie het volgende:
Wie past dat plaatje aan?
We zijn 18 keer kampioen geweest....
Hey doet Pascal dat niet morgen ?quote:
Hoe weet je datquote:Op zondag 24 april 2005 00:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey doet Pascal dat niet morgen ?
Gefeliciteerd zegquote:Op zondag 24 april 2005 00:50 schreef WooZ het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ben net op TV geweest, haha weet je hoe lachen
Op een gegeven moment zoomen ze dik in op oost, staat een gast met een psv-vlag te zwaaien, ik denk 'hé die stond voor mij', ik kijk goed, zie ik m'n mouw der nog net opstaan. Nou beetje jammer dus.
Vervolgens ff later tilt van Bommel die schaal omhoog, geeft em aan Gomès, en wordt er op zowat exact dezelfde plek weer ingezoomd op Oost, alleen nu dus iets naar rechts, en daar sta ik echt MIDDEN in het beeld met m'n PSV EINDHOVEN das te pronken hahahaha ik kwam niet meer bij, das echt voor het eerst en dan nog met een kamioenschap ook
idemquote:Op zondag 24 april 2005 01:03 schreef JPM01 het volgende:
ik als ajacied feliciteer de psv'ers met hun landstitel
2005 - 2006 komt weer in handen van ajax![]()
tis dat je der een clownssmilie achter zet anders zou ik denken dat je het het nog serieus bedoelde ookquote:
quote:PSV was met afstand de beste ploeg dit seizoen maar leverde een uiterst matig scorende clubtopscorer. Jan Vennegoor of Hesselink is op weg de minst scorende topscorer te worden in de laatste vijftien jaar van een kampioensploeg van PSV.
Overigens stond vandaag in de NRC ook een leuk stuk over Hiddinkquote:De titel mag dan niet echt verrassend zijn, PSV-coach Guus Hiddink was toch een beetje ontdaan.
'Het doet me veel', reageerde Hiddink voor de camera's van Canal Plus. 'Dit is de titel van het onverwachte. Ik heb het hele jaar geen wanklank gehoord. Iedereen was ambitieus. Super.'
'Ik me voel me toch een beetje high. Er zit toch emotie op.' Over zijn eigen rol was Hiddink bescheiden. 'De jonge spelers had zo'n intrinsieke drive. Het was alleen een beetje begeleiden.'
'Dit is een titel van het collectief. Het is een echte groep. Iedereen probeert een beetje Spaans en een beetje Koreaans te brabbelen', vertelde aanvoerder Mark van Bommel. 'De eerste prijs is binnen, een prijs waar we het hele jaar voor hebben gespeeld.'
quote:Op zondag 24 april 2005 01:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hiddink is al de meest succesvolle coach allertijden
5 titels in 7 seizoenen
Qua Nederlandse competitie wel, wil ie Michels evenaren moet ie én de beken én de CL pakken dit seizoen
En Alex heeft een lekker vrouwke
misschien is 't z'n zus wel
Eigenlijk zou er een centraal kampioens/felicitatie-topic moeten komenquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 24 april 2005 11:28 schreef chelloboy het volgende:
Gefeliciteerd alle PSVers op FOK,was echt gaaf gisteravond in het stadion,maar 8 Mei gaan we echt los in de binnenstad.
PSV kampioen en ik vandaag jarig,mooiere kado kunnen ze je niet geven.haha blijf gewoon door feesten.
quote:Op zondag 24 april 2005 12:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Dalijk de mensen op mijn werk pesten
Daar lopen Roda en Ajax mensen rond( Alleen de Roda fan is ook een beetje voor PSV , want hij komt uit Eindhoven )
dankjequote:Op zondag 24 april 2005 13:29 schreef VoreG het volgende:
De PSV-ers die ik mag, gefelicteerd. Ijzersterk seizoen, was niks tegen in te brengen(geniet er maar even van, morgen krabbel ik terug )
hahaha ja dat verwacht je dan nietquote:
Daar hoopte ik inderdaad niet opquote:Op zondag 24 april 2005 13:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha ja dat verwacht je dan niet![]()
Haha Bos81 dat had ik al lang door, boeit nietquote:Op zondag 24 april 2005 11:03 schreef Bos81 het volgende:Kampioen
Dank voor de felicitaties en mede-supporters ook gefeliciteerd
Zapper, sorry dat ik de OP uit het vorige topic niet met je mooie (^O^) plaatje heb voorzien, maar ik zat in het stadion, dus was niet online
Kan nog steeds over gemaild wordenquote:
Dit was trouwens toch de goede ??quote:Op zondag 24 april 2005 13:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
Haha Bos81 dat had ik al lang door, boeit niet![]()
Gefeliciteerd met het kampioenschap!
[..]
Kan nog steeds over gemaild worden![]()
De keuze was op de 2e gevallen dus lijkt me welquote:Op zondag 24 april 2005 13:49 schreef appelsientje het volgende:
Dit was trouwens toch de goede ??
Hij's erg leuk namelijk
Euh nee, want die had ie in '88 toch al gepakt?quote:Op zondag 24 april 2005 01:30 schreef WooZ het volgende:
Qua Nederlandse competitie wel, wil ie Michels evenaren moet ie én de beken én de CL pakken dit seizoen
coolquote:Op zondag 24 april 2005 13:54 schreef tong80 het volgende:
Om 17.00 uur in Holland Sport Ned-3 :
Trainingscomplex De Herdgang is 'De
Huiskamer' van PSV.
In Holland Sport een gesprek met de
familie Van Kemenade die al 28 jaar
de kantine beheert.
PSV'er John de Jong vertelt over
de PSV-cultuur die is gestoeld op
openheid,gemoedelijkheid en respect
voor elkaar.
hehequote:Op zondag 24 april 2005 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
cool
Nogmaals gefeliciteerd iedereen met deze afgetekende titelheb net de PSV vlag maar eens buiten gehangen
quote:Op zondag 24 april 2005 15:35 schreef knep het volgende:was een lekker feestje, eerst nog ff in het stadion gefeest en daarna tot 4u30 de stad in
.
Morgenavond richting Milaan.
Klopt, maar het gaat om het absolute aantal prijzenquote:Op zondag 24 april 2005 14:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euh nee, want die had ie in '88 toch al gepakt?![]()
Dat ben ik al anderhalve weekquote:Op zondag 24 april 2005 16:03 schreef appelsientje het volgende:
Begin nu trouwens wel zenuwachtig te worden voor a.s. dinsdag
hehe je hebt zeker nergens een live stream daarvanquote:Op zondag 24 april 2005 16:05 schreef WooZ het volgende:
[..]
Dat ben ik al anderhalve week
zit nog steeds na te genieten van m'n 2 seconds of fame gister
Nee, staat dus wel op een VHS bandquote:Op zondag 24 april 2005 16:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe je hebt zeker nergens een live stream daarvan
hahahah dat is dan wel weer humorquote:Op zondag 24 april 2005 16:09 schreef WooZ het volgende:
[..]
Nee, staat dus wel op een VHS bandDus kan het wel aan iedereen laten zien
Gister nog een leuk moment op Oost. Iemand liet een mega strijker afgaan.... *BOEM*, vervolgens wordt er gezongen: THÉ-ÓÓÓÓÓ THÉ-ÓÓÓÓÓ
quote:Op zondag 24 april 2005 16:09 schreef WooZ het volgende:
[..]
Gister nog een leuk moment op Oost. Iemand liet een mega strijker afgaan.... *BOEM*, vervolgens wordt er gezongen: THÉ-ÓÓÓÓÓ THÉ-ÓÓÓÓÓ
Dan doe je toch de rest te kort, vind ik.quote:Op zondag 24 april 2005 16:20 schreef methodmich het volgende:
De 5e van Guus. De held is Cocu.
Sibonquote:Op zondag 24 april 2005 16:32 schreef Djekko het volgende:
Iedereen is de heldCocu, Bommel, Park, Alex, Gomes, noem iedereen maar op.
Ja dat klopt,quote:Op zondag 24 april 2005 16:32 schreef Djekko het volgende:
Iedereen is de heldCocu, Bommel, Park, Alex, Gomes, noem iedereen maar op.
quote:Op zondag 24 april 2005 16:41 schreef VoreG het volgende:
Die Alex en Gomes wat een duo. Net weer op C+ met de schaal
quote:Op zondag 24 april 2005 16:42 schreef twi het volgende:
Alex en Gomes, wat een geweldig duo voor de camera
"Waai hebbe de skaal!"
"Ja, wawai hebbe de skaal!"
"Skeenbeskermer!"
"Mmmm Skeeeenbeskermer"
Ookquote:
Die bezorgde ons de zege tegen Twentequote:Op zondag 24 april 2005 16:46 schreef Djekko het volgende:
[..]
OokIn iets mindere mate dan wel, maar toch
Maar slechts over Phillip zal ik schrijven.quote:Op zondag 24 april 2005 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan doe je toch de rest te kort, vind ik.
Cocu is zeker een erg belangrijke speler voor PSV, maar ook de andere spelers zijn erg belangrijk geweest dit jaar, met name Ji-Sung Park
Hahaquote:Op zondag 24 april 2005 16:42 schreef twi het volgende:
Alex en Gomes, wat een geweldig duo voor de camera
"Waai hebbe de skaal!"
"Ja, wawai hebbe de skaal!"
"Skeenbeskermer!"
"Mmmm Skeeeenbeskermer"
[..]
Idd!quote:Op zondag 24 april 2005 16:09 schreef WooZ het volgende:
[..]
Trouwens, het zal vanavond toch nog wel een keer worden uitgezonden?quote:Op zondag 24 april 2005 16:41 schreef VoreG het volgende:
Die Alex en Gomes wat een duo. Net weer op C+ met de schaal
Wij hebben tenminste de mogelijkheid om het doek meerdere keren per week omhoog te halenquote:Op zondag 24 april 2005 17:13 schreef Bananenman het volgende:
Oh wat leuk, ik zie op de foto's dat het doek dat elke week vijf keer langskomt ook weer omhoog ging![]()
Wees er maar trots opquote:Op zondag 24 april 2005 17:18 schreef Djekko het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste de mogelijkheid om het doek meerdere keren per week omhoog te halen![]()
Nee, wees jij maar lekker trots op jouw cluppie joh. Het seizoen is al lang en breed voorbij, terwijl de onze nog lang geen einde kentquote:
Oh? Is me compleet ontgaan joh. Hoezo dat dan?quote:Op zondag 24 april 2005 17:24 schreef Djekko het volgende:
[..]
Nee, wees jij maar lekker trots op jouw cluppie joh. Het seizoen is al lang en breed voorbij, terwijl de onze nog lang geen einde kent
Ajax speelt nergens meer om. Nog niet opgevallen? Of dacht je dat je nog de beker, de schaal en de cup kon winnen?quote:Op zondag 24 april 2005 17:28 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh? Is me compleet ontgaan joh. Hoezo dat dan?![]()
![]()
Uitschakeling tegen Milaan, winst AC.quote:Op zondag 24 april 2005 17:24 schreef Djekko het volgende:
[..]
Nee, wees jij maar lekker trots op jouw cluppie joh. Het seizoen is al lang en breed voorbij, terwijl de onze nog lang geen einde kent
Ga je stad afbreken ofzoquote:Op zondag 24 april 2005 17:28 schreef Bananenman het volgende:
Oh? Is me compleet ontgaan joh. Hoezo dat dan?![]()
![]()
Dat weet ik zelf ook wel, maar er kan nog vanalles gebeurenquote:Op zondag 24 april 2005 17:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Uitschakeling tegen Milaan, winst AC.
Tis niet zo moeilijk om het einde van jullie seizoen te raden hoor.
Zeg je dat dan ook tegen een paar vriendjes van je die tegenwoordig vaker in het Ajax topic te zien zijn dan in hun eigen topic?quote:Op zondag 24 april 2005 17:31 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ga je stad afbreken ofzo![]()
We houden het hier graag gezellig.
Zie 020-topicquote:Op zondag 24 april 2005 17:20 schreef Zapper het volgende:
Dat spandoek met de "1" stropdas van ajax was ook erg komisch trouwens
Ik treed nauwelijks buiten mijn oevers.quote:Op zondag 24 april 2005 17:35 schreef StarGazer het volgende:
Zeg je dat dan ook tegen een paar vriendjes van je die tegenwoordig vaker in het Ajax topic te zien zijn dan in hun eigen topic?
Ja ??quote:Op zondag 24 april 2005 17:43 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik treed nauwelijks buiten mijn oevers.
Heb het plaatje (weer) aangepast, nu op dezelfde breedte als de overige OP plaatjes, en wat foto's
[afbeelding]
Appelsientje?![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 17:43 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik treed nauwelijks buiten mijn oevers.
Heb het plaatje (weer) aangepast, nu op dezelfde breedte als de overige OP plaatjes, en wat foto's
[afbeelding]
Appelsientje?![]()
Die gast die hem af liet gaan was gelukkig voor hem weg anders had hij tandjes kunnen gaan tuffen en dat zou nog terecht zijn ook.quote:Gister nog een leuk moment op Oost. Iemand liet een mega strijker afgaan
8 mei gaan we dat eens flink overdoenquote:24/4/2005 - Politie: 40.000 fans op spontaan kampioensfeestje
(Gepost door RvN)
BRON: Politiebericht
Volgens de politie Eindhoven is het spontane kampioensfeestje van PSV in de uitgaanscentra van Eindhoven goed verlopen. De politie schat dat er rond de 40.000 feestvierders in de binnenstad van Eindhoven waren. "Het werd een gezellig feest waarbij weinig wanklanken te beluisteren vielen. Na 3.00 uur kwamen, mede door de alcohol, wat meer incidenten, zoals kleine vechtpartijtjes, voor. Ze liepen echter nooit uit de hand" aldus en verklaring.
om jullie nog meer te frusteren schakelen we milan ook even uitquote:Op zondag 24 april 2005 17:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Uitschakeling tegen Milaan, winst AC.
Tis niet zo moeilijk om het einde van jullie seizoen te raden hoor.
quote:Op zondag 24 april 2005 19:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
om jullie nog meer te frusteren schakelen we milan ook even uit
Tja 't ook PSV maar die kampioen is gewordenquote:Op zondag 24 april 2005 19:42 schreef Spideyman het volgende:
Precies 10 seconden aandacht aan het kampioenschap van PSV in Studio Sport
Studio sport heeft inderdaad genoeg aandacht besteed aan PSV hoor, Spidey. Ze zijn dan ook gisteren al kampioen geworden. Vandaag zenden ze gewoon de belangrijke sportmomenten van afgelopen middag uit. Niets meer dan logischquote:Op zondag 24 april 2005 19:49 schreef Djekko het volgende:
Gisteren en vanmiddag was er anders genoeg aandacht aan PSV. Zou het bijna Studio PSV noemen zeg
Ook al iddquote:
aha. ik was gister niet in staat om tv te kijken en heb daar dan ook niks van meegekregen. dus ik ging er om 19:00 uur maar ff lekker voor zitten. maar ik zoek wel wat videomateriaal op internet op.quote:Op zondag 24 april 2005 19:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Studio sport heeft inderdaad genoeg aandacht besteed aan PSV hoor, Spidey. Ze zijn dan ook gisteren al kampioen geworden. Vandaag zenden ze gewoon de belangrijke sportmomenten van afgelopen middag uit. Niets meer dan logisch
O zo, ja dat is dan jammer.quote:Op zondag 24 april 2005 19:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
aha. ik was gister niet in staat om tv te kijken en heb daar dan ook niks van meegekregen. dus ik ging er om 19:00 uur maar ff lekker voor zitten. maar ik zoek wel wat videomateriaal op internet op.
Frits Philipsquote:Op zondag 24 april 2005 20:27 schreef Dos37 het volgende:
Wat een leuke man is Fritz Phillips toch ook
ja op de fiets hequote:
Er kwam eerlijk gezegd geen zinnig woord uitquote:Op zondag 24 april 2005 20:47 schreef Zapper het volgende:
Iemand het interview met Park na afloop van de wedstrijd op het veld gezien met Park op C+?
"Dankawaaaaaaal!"
Denk dat we gewoon de 'standaardbeelden' te zien kijgen, die al eerder vertoond zijn.quote:Op zondag 24 april 2005 21:09 schreef DIJK het volgende:
Ik ben benieuwd of we straks ook nog mooie beelden krijgen bij studio voetbal... Jack mag z'n PSV kampioenstshirt wel eens aandoen.
Ik zal kijken of ik er ook bij kan zijnquote:Op zondag 24 april 2005 22:11 schreef rubbereend het volgende:
voor 8 mei is al een videoband gereserveerd want k ben er natuurlijk wel bij in de stad
Helmondquote:
Nu Inter heeft verloren welquote:Op zondag 24 april 2005 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV is de club in Europa met de minste nederlagen dit seizoen![]()
![]()
Hopen dat we dat voortzettenquote:Op zondag 24 april 2005 22:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wij zijn wel nog ongeslagen in 2005![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar zonder beelden heb je daar natuurlijk niets aanquote:Op zondag 24 april 2005 23:09 schreef ASSpirine het volgende:
kheb alles wat er te missen viel qua voetbal ook gemist...
geen studio sport gezien, geen reportage op ned3 (niet op record gedrukt ..)
niet leuk, maarjah, kampioen worden wel
kheb de sfeer kunnen proeven in eindhoven zelfquote:Op zondag 24 april 2005 23:13 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ja maar zonder beelden heb je daar natuurlijk niets aan
Mag ook wel eens !quote:Op zondag 24 april 2005 23:37 schreef Blueman het volgende:
Was best wel een keer een PSV uitzending bij Studio Voetbal
Was een leuke uitzending inderdaadquote:Op zondag 24 april 2005 23:37 schreef Blueman het volgende:
Was best wel een keer een PSV uitzending bij Studio Voetbal
Dat is altijd met zoietsquote:Op zondag 24 april 2005 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Duurde alleen veel te kort natuurlijk.
Hehe, ben ik jou dan vrijdag tegengekomen in de stad..quote:Op zondag 24 april 2005 23:20 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
kheb de sfeer kunnen proeven in eindhoven zelf
Want ik ben volgens velen Park of Lee![]()
Een treincombi naar Rotterdam is ook niet alles hoorquote:Op maandag 25 april 2005 00:30 schreef rubbereend het volgende:
balen trouwen dat de bekerfinale een buscombi is, had liever een treincombi gehad
Kosten de kaartjes daarvoor eigenlijk?quote:Op maandag 25 april 2005 00:30 schreef rubbereend het volgende:
balen trouwen dat de bekerfinale een buscombi is, had liever een treincombi gehad
nog niet bekendquote:Op maandag 25 april 2005 00:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kosten de kaartjes daarvoor eigenlijk?
Heb gisteren beetje zitten zoeken maar zal wel beetje slecht gekeken hebben maar kan het niet vinden.
Geweldige stukje!! echt leuk om te lezen..quote:Op maandag 25 april 2005 01:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.nos.nl/nosstud(...)assendekampioen.html
click op eerste training van het seizoen
Heel erg belachelijk dat het uberhaupt een combi is.quote:Op maandag 25 april 2005 00:30 schreef rubbereend het volgende:
Mja, de Graafschap, DB en RBC zijn niet echt te vergelijken met WBA, Southampton en Norwich City.quote:Op maandag 25 april 2005 00:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV 45 wedstrijden - 25 goals tegen - 0,55 goals per wedstrijd
Chelsea 53 wedstrijden - 31 goals tegen - 0,56 goals per wedstrijd
Volgens Jose moet PSV de CL winnen
Met een Griekse corrupte thuisfluiter moet dat geen probleem zijn, toch?quote:Op maandag 25 april 2005 09:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gefeliciteerd.
Met ongekend saai, maar met uiterst effectief voetbal dik verdiend kampioen geworden.
Hopelijk trapt Milan jullie met beide beentje weer op de grond..
quote:Op maandag 25 april 2005 09:30 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Met een Griekse corrupte thuisfluiter moet dat geen probleem zijn, toch?
Als het een beetje tegenzit zijn Cocu, van Bommel, Park en Vogel geschorst voor de thuiswedstrijd.quote:Op maandag 25 april 2005 09:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!
Ik zat me ook al af te vragen waar de UEFA met z'n kop zat toen ze besloot om een Griek zo'n belangrijke wedstrijd te laten fluiten..
Succes nog, bereid je maar voor op een hoop frustratie..
(Hoewel hij dan nog de enige respectabele scheids is)
Ja, en het is ook zo iemand die geel geeft voor praten.quote:Op maandag 25 april 2005 09:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als het een beetje tegenzit zijn Cocu, van Bommel, Park en Vogel geschorst voor de thuiswedstrijd.
Hij schijnt nogal gortig met kaarten te smijten![]()
Nogmaals, hij duldt nauwelijks tegenspraak.quote:Op maandag 25 april 2005 10:14 schreef DIJK het volgende:
Bommel pakt die griek helemaal in. hoop ik
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 25 april 2005 10:56 schreef BZ het volgende:
Ajaxsupporters
Andersom ook.quote:Op maandag 25 april 2005 10:56 schreef BZ het volgende:
Hierbij wil ik als Ajaxsupporter alle PSVers feliciteren met het kampioenschap. Niet meer dan terecht...(helaas)
Wel vind ik dat van Bommel eens een keer van zijn Amsterdamfobie af moet, tegerlijkertijd met de meeste PSVsupporters. Je bent vereweg de beste van NL, zit in de AC finale en speelt halve finale CL en dan nog steeds zo'n geldingsdrang tov Amsterdam Oudekerk ad Amstel en Ajax.....
Het blijven toch gewoon calimero'squote:Op maandag 25 april 2005 11:06 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Andersom ook.Verdorie, mijn huisgenootjes zijn soms echt lastig.
Volgens mij zijn er meer amsterdammers die zich daar druk over maken dan eindhovenaren. De meeste PSV-fans kijken het liefst naar een winnend elftal hoor. Zelfde geldt voor Van Bommel, heel die Arena haat hem, maar hij komt er om te voetballen. (en te winnen ).quote:
Ja, dat klopt. Dat was laatst wéér een vraag in die strekking van de interviewer na de 0-4.quote:Op maandag 25 april 2005 11:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer amsterdammers die zich daar druk over maken dan eindhovenaren. De meeste PSV-fans kijken het liefst naar een winnend elftal hoor. Zelfde geldt voor Van Bommel, heel die Arena haat hem, maar hij komt er om te voetballen. (en te winnen ).
Denk het niet. Anders zeg je als Van Bommel zijnde niet als er aan je gevraagd wordt dat je erg laconiek reageert: "Opvallend laconiek? Ik?'' Met een grijns: ,,Wat moet ik dan doen? Hier met een '1' op mijn stropdas gaan staan?''quote:Op maandag 25 april 2005 11:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer amsterdammers die zich daar druk over maken dan eindhovenaren. De meeste PSV-fans kijken het liefst naar een winnend elftal hoor. Zelfde geldt voor Van Bommel, heel die Arena haat hem, maar hij komt er om te voetballen. (en te winnen ).
quote:Op maandag 25 april 2005 11:42 schreef rubbereend het volgende:
aan alle milaan gangers, alvast een prettige reis en eeng eweldige wedstrijd toegewenst
quote:Op maandag 25 april 2005 11:42 schreef BZ het volgende:
[..]
Denk het niet. Anders zeg je als Van Bommel zijnde niet als er aan je gevraagd wordt dat je erg laconiek reageert: "Opvallend laconiek? Ik?'' Met een grijns: ,,Wat moet ik dan doen? Hier met een '1' op mijn stropdas gaan staan?''
En maak je als supporters tijdens de kampioenswedsrtijd een spandoek met daarop een stropdas met een 1.
En laat ik dan niet gaan beginnen over de anti-Ajax liederen die worden gezongen tijdens de Europese wedstrijden van PSV.
quote:Op maandag 25 april 2005 11:42 schreef rubbereend het volgende:
aan alle milaan gangers, alvast een prettige reis en eeng eweldige wedstrijd toegewenst
Vét! Maak effe een foto voor in US: (Originele) shirts!quote:Op maandag 25 april 2005 11:49 schreef BZ het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga zo maar met mijn 110% anti PSV shirt in de zon zitten.
Dat beweer ik ook niet. Ik heb alleen het gevoel dat er bij PSV en haar supporters een grotere geldingsdrang is ten opzichte van de Randstad, en dan voornamelijk Amsterdam e.o..quote:Op maandag 25 april 2005 11:52 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Vét! Maak effe een foto voor in US: (Originele) shirts!
Kom op, supporters van zowel Ajax als PSV vergelijken elkaar gewoon constant. Die clubs zijn gewoon de top van Nederland, dan is dat toch niet zo gek? Maar ga niet beweren dat ze hier in Amsterdam niet af zitten te geven op PSV.
Ik denk dat dat wel meevalt, het is in elk geval wederzijds.quote:Op maandag 25 april 2005 11:56 schreef BZ het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet. Ik heb alleen het gevoel dat er bij PSV en haar supporters een grotere geldingsdrang is ten opzichte van de Randstad, en dan voornamelijk Amsterdam e.o..
PS Zo'n shirt heb ik niet, bestaan volgens mij niet eens.
idem hier, dat het een mooie pot mag wordenquote:Op maandag 25 april 2005 11:42 schreef rubbereend het volgende:
Ook vanuit hier.quote:Op maandag 25 april 2005 11:42 schreef rubbereend het volgende:
Dank je welquote:Op maandag 25 april 2005 11:42 schreef rubbereend het volgende:
Ik sluit me hier ook bij aanquote:Op maandag 25 april 2005 11:42 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb liever dat ze voor de thuiswedstrijd worden geschorst dan voor een eventuele finale.quote:Op maandag 25 april 2005 09:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als het een beetje tegenzit zijn Cocu, van Bommel, Park en Vogel geschorst voor de thuiswedstrijd.
Hij schijnt nogal gortig met kaarten te smijten![]()
Wordt het misschien wel 0-4 ipv 0-3quote:Op maandag 25 april 2005 12:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga toch voor de zekerheid bidden![]()
Als van Bommel en Cocu er in de return niet bij zijn denk ik dat je een eventuele finale al helemaal op je buik kan schrijven.quote:Op maandag 25 april 2005 12:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze voor de thuiswedstrijd worden geschorst dan voor een eventuele finale.
Dan moeten we de thuiswedstrijd wel hopen op een wonderals ze dan alledrie geschorst zijn.
Daarom zullen we dan moeten hopen op een wonderquote:Op maandag 25 april 2005 13:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als van Bommel en Cocu er in de return niet bij zijn denk ik dat je een eventuele finale al helemaal op je buik kan schrijven.
ik sluit me hier van harte bij aanquote:Op maandag 25 april 2005 11:42 schreef rubbereend het volgende:
aan alle milaan gangers, alvast een prettige reis en een geweldige wedstrijd toegewenst
Denk niet dat je er op moet rekenen dat je echt een "vaste" plaats hebt.quote:Op maandag 25 april 2005 13:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zit eerste ring, sector 28, rij 29 trouwens...
[afbeelding]
Die speelde tegen Vitesse toch best goed degelijk!quote:Op maandag 25 april 2005 14:01 schreef rubbereend het volgende:
tot mij grote teleustelling las ik vandaag dat onze grote ster Remco van der Schaaf PSV op zeker gaat verlaten
Daar sluit ik mij bij aan, dit zijn toch de wedstrijden natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2005 11:42 schreef rubbereend het volgende:
Wie?quote:Op maandag 25 april 2005 14:01 schreef rubbereend het volgende:
tot mij grote teleustelling las ik vandaag dat onze grote ster Remco van der Schaaf PSV op zeker gaat verlaten
Jose is een clownquote:Op maandag 25 april 2005 00:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV 45 wedstrijden - 25 goals tegen - 0,55 goals per wedstrijd
Chelsea 53 wedstrijden - 31 goals tegen - 0,56 goals per wedstrijd
Volgens Jose moet PSV de CL winnen
Een kinderfeestje dusquote:Op maandag 25 april 2005 15:51 schreef Onderbroek het volgende:
We zaten niet op stoeltjes maar op een luchtkussen wheh
helaasquote:Op maandag 25 april 2005 14:01 schreef rubbereend het volgende:
Vanwaar die smiley?quote:
Nu wij nogquote:De selectie van PSV is maandagochtend om half twaalf veilig aangekomen op luchthaven Malpensa bij Milaan. Na een klein uurtje vertrokken alle bussen met spelers, sponsors, pers en clubmensen naar de verschillende hotels.
Hij moet het middenveld dichtgooien uiteraard.quote:Op maandag 25 april 2005 18:46 schreef cultheld het volgende:
Nogmaals: Hiddink gaat morgen waarschijnlijk 4-4-2 spelen en met VOH op de bank.
Of Schaafquote:Op maandag 25 april 2005 19:21 schreef cultheld het volgende:
Misschien komt hij wel met een onverwachte meesterzet (Afellay?)
Misschien wel Ooijer in het midden en Bogelund achterquote:Op maandag 25 april 2005 19:23 schreef Djekko het volgende:
[..]
Of Schaaf
Neh, ik dacht dat Park en Farfán voorin gingen spelen, wat dus haast moet betekenen dat het middenveld Van Bommel - Vogel - Cocu - Beasley wordt
Of Theo Lucius. Zo kunnen we de hele selectie wel opnoemenquote:Op maandag 25 april 2005 19:25 schreef WooZ het volgende:
[..]
Misschien wel Ooijer in het midden en Bogelund achter
nou die wordt dan waarschijnlijk aan alle kanten voorbij gelopen, laat de verdediging maar lekker staanquote:Op maandag 25 april 2005 19:25 schreef WooZ het volgende:
[..]
Misschien wel Ooijer in het midden en Bogelund achter
Veel plezier in Milaanquote:Op maandag 25 april 2005 19:30 schreef WooZ het volgende:
Nou ik ben der vantussen, tot woensdag iedereen
Mijn analyse v/d wedstrijd;
Ik verwacht een 0-3. Van Bommel wordt in de laatste minuten hard onderuit gewerkt door dhr. Stam die daar vervolgens rood voor krijgt
heeeeeeeeeeeeeeeeee hooooooooooo PSV Eindhovûh......
quote:Op maandag 25 april 2005 19:30 schreef WooZ het volgende:
Nou ik ben der vantussen, tot woensdag iedereen
Mijn analyse v/d wedstrijd;
Ik verwacht een 0-3. Van Bommel wordt in de laatste minuten hard onderuit gewerkt door dhr. Stam die daar vervolgens rood voor krijgt
heeeeeeeeeeeeeeeeee hooooooooooo PSV Eindhovûh......
véél plezier
Ook jij veel plezier in Milaanquote:
Oh, we staan al bovenaanquote:Op maandag 25 april 2005 20:15 schreef DIJK het volgende:
klik
Was deze al voorbij gekomen?! Het is natuurlijk een pover klassement van eurosport, maar het staat wel erg mooi..
Ach, 1 punt is ook goed genoeg hoorquote:Op maandag 25 april 2005 19:33 schreef Djekko het volgende:
[..]
Veel plezier in Milaan![]()
En durf het eens om terug te komen zonder 3 punten
![]()
Alleen heb ik er nog nergens iets van terug gelezenquote:Op maandag 25 april 2005 20:40 schreef rubbereend het volgende:
Johan Derksen net bij VI, Kezman wil heeeeeeeeeeeeeeel graag terug naar PSV,
schijnt in de komende VI te staan, laatst kwam er uit engeland wel t gerucht dat Kezman terug zou komenquote:Op maandag 25 april 2005 20:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alleen heb ik er nog nergens iets van terug gelezen
Oh ja dom van me, en hij gaat noooooooit meer scoren in de CLquote:Op maandag 25 april 2005 20:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoef Kezman niet terug want dan staat hij weer een jaar droog in de CL
daarvoor hebben we dan Park, Beasley, Ooijer,Alex etc. etc.quote:Op maandag 25 april 2005 20:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoef Kezman niet terug want dan staat hij weer een jaar droog in de CL
quote:Johan Derksen liet in het programma Voetbal Insite weten dat VI woensdag met een uitgebreid interview met Mateja Kezman komt. Daarin laat de Chelsea spits weten dat hij dolgraag terugwil naar PSV, aldus Derksen. Kezman zou het absoluut niet naar zijn zin hebben bij Chelsea en inmiddels de fantastisch communicerende Hiddink idoliseren.
Kezman zou zelfs voor een Nederlands salaris terug willen keren bij PSV. Afgelopen weekend verscheen er al een bericht in de Engelse media dat PSV interesse zou hebben voor Mateja Kezman die 5 miljoen pond zou moeten kosten.
Wat is het inmiddels 3 goals in 32 wedstrijden?quote:Oh ja dom van me, en hij gaat noooooooit meer scoren in de CL
damnquote:Op maandag 25 april 2005 21:01 schreef Zapper het volgende:
Boeiend.
Nog 8 posts en deze zit ook dicht.
Ik maak vast een nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |