hehequote:Op zondag 24 april 2005 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
cool
Nogmaals gefeliciteerd iedereen met deze afgetekende titelheb net de PSV vlag maar eens buiten gehangen
quote:Op zondag 24 april 2005 15:35 schreef knep het volgende:was een lekker feestje, eerst nog ff in het stadion gefeest en daarna tot 4u30 de stad in
.
Morgenavond richting Milaan.
Klopt, maar het gaat om het absolute aantal prijzenquote:Op zondag 24 april 2005 14:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euh nee, want die had ie in '88 toch al gepakt?![]()
Dat ben ik al anderhalve weekquote:Op zondag 24 april 2005 16:03 schreef appelsientje het volgende:
Begin nu trouwens wel zenuwachtig te worden voor a.s. dinsdag
hehe je hebt zeker nergens een live stream daarvanquote:Op zondag 24 april 2005 16:05 schreef WooZ het volgende:
[..]
Dat ben ik al anderhalve week
zit nog steeds na te genieten van m'n 2 seconds of fame gister
Nee, staat dus wel op een VHS bandquote:Op zondag 24 april 2005 16:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe je hebt zeker nergens een live stream daarvan
hahahah dat is dan wel weer humorquote:Op zondag 24 april 2005 16:09 schreef WooZ het volgende:
[..]
Nee, staat dus wel op een VHS bandDus kan het wel aan iedereen laten zien
Gister nog een leuk moment op Oost. Iemand liet een mega strijker afgaan.... *BOEM*, vervolgens wordt er gezongen: THÉ-ÓÓÓÓÓ THÉ-ÓÓÓÓÓ
quote:Op zondag 24 april 2005 16:09 schreef WooZ het volgende:
[..]
Nee, staat dus wel op een VHS bandDus kan het wel aan iedereen laten zien
Gister nog een leuk moment op Oost. Iemand liet een mega strijker afgaan.... *BOEM*, vervolgens wordt er gezongen: THÉ-ÓÓÓÓÓ THÉ-ÓÓÓÓÓ
Dan doe je toch de rest te kort, vind ik.quote:Op zondag 24 april 2005 16:20 schreef methodmich het volgende:
De 5e van Guus. De held is Cocu.
Sibonquote:Op zondag 24 april 2005 16:32 schreef Djekko het volgende:
Iedereen is de heldCocu, Bommel, Park, Alex, Gomes, noem iedereen maar op.
Ja dat klopt,quote:Op zondag 24 april 2005 16:32 schreef Djekko het volgende:
Iedereen is de heldCocu, Bommel, Park, Alex, Gomes, noem iedereen maar op.
quote:Op zondag 24 april 2005 16:41 schreef VoreG het volgende:
Die Alex en Gomes wat een duo. Net weer op C+ met de schaal
quote:Op zondag 24 april 2005 16:42 schreef twi het volgende:
Alex en Gomes, wat een geweldig duo voor de camera
"Waai hebbe de skaal!"
"Ja, wawai hebbe de skaal!"
"Skeenbeskermer!"
"Mmmm Skeeeenbeskermer"
Ookquote:
Die bezorgde ons de zege tegen Twentequote:Op zondag 24 april 2005 16:46 schreef Djekko het volgende:
[..]
OokIn iets mindere mate dan wel, maar toch
Maar slechts over Phillip zal ik schrijven.quote:Op zondag 24 april 2005 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan doe je toch de rest te kort, vind ik.
Cocu is zeker een erg belangrijke speler voor PSV, maar ook de andere spelers zijn erg belangrijk geweest dit jaar, met name Ji-Sung Park
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |