tis dat je der een clownssmilie achter zet anders zou ik denken dat je het het nog serieus bedoelde ookquote:
quote:PSV was met afstand de beste ploeg dit seizoen maar leverde een uiterst matig scorende clubtopscorer. Jan Vennegoor of Hesselink is op weg de minst scorende topscorer te worden in de laatste vijftien jaar van een kampioensploeg van PSV.
Overigens stond vandaag in de NRC ook een leuk stuk over Hiddinkquote:De titel mag dan niet echt verrassend zijn, PSV-coach Guus Hiddink was toch een beetje ontdaan.
'Het doet me veel', reageerde Hiddink voor de camera's van Canal Plus. 'Dit is de titel van het onverwachte. Ik heb het hele jaar geen wanklank gehoord. Iedereen was ambitieus. Super.'
'Ik me voel me toch een beetje high. Er zit toch emotie op.' Over zijn eigen rol was Hiddink bescheiden. 'De jonge spelers had zo'n intrinsieke drive. Het was alleen een beetje begeleiden.'
'Dit is een titel van het collectief. Het is een echte groep. Iedereen probeert een beetje Spaans en een beetje Koreaans te brabbelen', vertelde aanvoerder Mark van Bommel. 'De eerste prijs is binnen, een prijs waar we het hele jaar voor hebben gespeeld.'
quote:Op zondag 24 april 2005 01:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hiddink is al de meest succesvolle coach allertijden
5 titels in 7 seizoenen
Qua Nederlandse competitie wel, wil ie Michels evenaren moet ie én de beken én de CL pakken dit seizoen
En Alex heeft een lekker vrouwke
misschien is 't z'n zus wel
Eigenlijk zou er een centraal kampioens/felicitatie-topic moeten komenquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 24 april 2005 11:28 schreef chelloboy het volgende:
Gefeliciteerd alle PSVers op FOK,was echt gaaf gisteravond in het stadion,maar 8 Mei gaan we echt los in de binnenstad.
PSV kampioen en ik vandaag jarig,mooiere kado kunnen ze je niet geven.haha blijf gewoon door feesten.
quote:Op zondag 24 april 2005 12:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Dalijk de mensen op mijn werk pesten
Daar lopen Roda en Ajax mensen rond( Alleen de Roda fan is ook een beetje voor PSV , want hij komt uit Eindhoven )
dankjequote:Op zondag 24 april 2005 13:29 schreef VoreG het volgende:
De PSV-ers die ik mag, gefelicteerd. Ijzersterk seizoen, was niks tegen in te brengen(geniet er maar even van, morgen krabbel ik terug )
hahaha ja dat verwacht je dan nietquote:
Daar hoopte ik inderdaad niet opquote:Op zondag 24 april 2005 13:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha ja dat verwacht je dan niet![]()
Haha Bos81 dat had ik al lang door, boeit nietquote:Op zondag 24 april 2005 11:03 schreef Bos81 het volgende:Kampioen
Dank voor de felicitaties en mede-supporters ook gefeliciteerd
Zapper, sorry dat ik de OP uit het vorige topic niet met je mooie (^O^) plaatje heb voorzien, maar ik zat in het stadion, dus was niet online
Kan nog steeds over gemaild wordenquote:
Dit was trouwens toch de goede ??quote:Op zondag 24 april 2005 13:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
Haha Bos81 dat had ik al lang door, boeit niet![]()
Gefeliciteerd met het kampioenschap!
[..]
Kan nog steeds over gemaild worden![]()
De keuze was op de 2e gevallen dus lijkt me welquote:Op zondag 24 april 2005 13:49 schreef appelsientje het volgende:
Dit was trouwens toch de goede ??
Hij's erg leuk namelijk
Euh nee, want die had ie in '88 toch al gepakt?quote:Op zondag 24 april 2005 01:30 schreef WooZ het volgende:
Qua Nederlandse competitie wel, wil ie Michels evenaren moet ie én de beken én de CL pakken dit seizoen
coolquote:Op zondag 24 april 2005 13:54 schreef tong80 het volgende:
Om 17.00 uur in Holland Sport Ned-3 :
Trainingscomplex De Herdgang is 'De
Huiskamer' van PSV.
In Holland Sport een gesprek met de
familie Van Kemenade die al 28 jaar
de kantine beheert.
PSV'er John de Jong vertelt over
de PSV-cultuur die is gestoeld op
openheid,gemoedelijkheid en respect
voor elkaar.
| Forum Opties | |